Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

Maanantai 12.8.13





Yritys/TJOTtailu alkanut

HennuskaH..............kp 43/36...................yk 2..........ya 6/13.........1.

millionnea................kp 32/36....................yk 15.......ya 2012........2.

Okaasan.................kp 28/28-35..............yk 1............ya 7/13........5.
ViidesVillahousu(33)..kp 27/28..................yk 5.............................5.
Markke...................kp 27/30-?................yk 13.........ya 6/12........2.
Nenna81.................kp 26/28-31..............yk 5............ya 3/13.........3.
Heku......................kp 25/34-39..............yk 10............................1.
<3<3<3.................kp 25/26-28..............................ya 5/13........2.
Penni79..................kp 23/23-26..............yk 9............ya 2/13.........2.
kahvikuppi(27).........kp 22/37-57..............yk 4............ya 12/12.......1.
Karmini.....................kp 22/26-28.................................ya 7/13.........2.
OneMore?................kp 21/27-28.......................................................3.

Menhit....................kp 16/36-47.............yk 2...........ya 7/13..........4.
juliesisko(26)...........kp 15/26-28..............yk 6............ya 3/13.........2.
Tinttu85.................kp 13/27...................yk 4...........ya 4/13.........4.
Niiskulineiti86...........kp 11/28-33..............yk 9.............................1.
-PikkuMyy-.............kp 11/36................yk 13...........ya 1/12........1.
saspa.....................kp 10/28-34..............yk 3...........ya 5/13.........4.

avantasia(26)..........kp 8/32...................yk 9.............................3.
Tuuuli+...................kp 8/28...................yk 5.............ya 4/13........1.
-tanjuli-..................kp 5/29-50...............................ya 7/12.........1.
plussatuulia..........kp 4/25-30..............yk 1............ya 8/13.........
antenni.................kp 4/28-34................yk1..........ya 9/13.........1.
ToKa89...................kp 1/30-32..............yk 2..........ya 7/13........1.



Day Past Ovulation
Viides villahousu........DPO 13
Nenna81..................DPO 12
Okaasan..................DPO 10
Penni79...................DPO 10
Menhit.....................DPO 1



Yrityksen myöhemmin aloittavat
eleonoora86, Villihiiri, Nato, SuloinenSalaisuus, FLV, Nannahh




Taustailijat
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, minmaria, marianna87, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond, Miukula, Jumevi, Clarity, Annatto, Ambrosia85, pinkkihevonen, kolmas(ko?), Spukka, moulin rouge, Wuf, SuAnn





Plussanneet 2012

Kesäkuu: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Syyskuu: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Lokakuu: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Marraskuu: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Joulukuu: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1), Ambrosia85 (yk23)

Plussanneet 2013

Tammikuu: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Helmikuu: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Maaliskuu: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Huhtikuu: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2). Jeccika (yk6), ralliruutu (yk7), Klementiini (yk1), Linttu (yk3), Sanna-M, Alexandra89 (yk4)
Toukokuu: Kolibrinkukka (yk5), Mijau (yk2), katrinainen (yk2), Slartibart (yk7), miss_piggy (yk10), Pippuri85* (yk2)
Kesäkuu: Hassel (yk5), Piitu85 (yk1), katrinainen (yk3), Mom09 (yk11), sydäntähti (yk3), maamis (yk3)
Heinäkuu: Tipetsu, Matilda- (yk1), Tiukuliina89 (yk1)
Elokuu: manije (yk4) Laurina (yk2)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettu
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen


Päivittäjät:
-PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.


Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat punaisella.




+++++ PLUSSARIKASTA ELOKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Kp 11/27. Päivän 2.pissasta sain 1.ovistikkuun haamujen haamun (eli negan), joten aloitan tikuttelun tänään, kuten olin suunnitellutkin :) Toivottavasti onnistun bongaamaan oviksen, tällä kertaa ei pitäisi olla ainakaan tikkujen määrästä kiinni, tilasin niitä 40 :D
 
mä en jaksais odottaa et pääsee testaan.. saattaa olla että mun ovis oli vasta ja sitäkin vaihtaria oon miettinyt oireiden pohjalta, et saattaisko se ennen edellisiä menkkoja harrastettu pupuilu olla syynä...? pari pvää ennen ku menkat alko kunnolla niin hieman pupuiltiin.. :D jos mun ovis oli vasta nyt niinku kaikkien nettilaskureiden mukaan, niin ainkain tuli hyödynnettyä :)
 
Juu tiedän, liian aikasta testata, menkkojen pitäs alkaa vasta ti/ke. Testasin kuitenkin Predictor earlyllä ja siihen tuli viivanpaikka.

Ihan mielenkiinnosta kysyn että onko n noissa testeissä yleisiä? Vaikka mitäpä tuota kysymään, on ne. Sitä vaan etsii pienintäkin toivonkipinää.
 
Täällä ovislimat loppui sitte ku seinään, kun eilen näytti että nyt alkaa tapahtua..., eikä edelleenkään mitään viivaa havaittavissa testiin :/ Toki nyt on vasta kp13 ja viime kierrossakin plussa tuli kp15 että vielä ehtii... Mutta jotenkin vaan, kun ei mitään oireita ala olla siihen suuntaankaan että ovis olis tulossa, niin alkoi jo jännittää että ovuloinkohan ollenkaan tässä kierrossa?? Olispa kyllä taas niin meikäläisen tuuri, kun kerranki mies olis kotona just oikeaan aikaan mun kiertoa.. niin sit ovulaatio päättäis jättää tän kierron väliin! Huoh, eipä auta ku odotella sitten vaan että mitä tapahtuu.

Kiitos PikkuMyylle uudesta pinosta ja ahkerasta päivittämisestä myös :)
 
Nenna81, toivottavasti saat siihen testiin sitten lopulta kunnon viivan! Mulla ei noista viivan paikoista (saati viivoista) oo vielä mitään kokemusta eli mitään hyötyä ei musta ainakaan ole :|
Ja PikkuMyylle kiitos uudesta pinosta! :)

Mulla siis kp 31, niiden menkkojen pitäisi tänään alkaa. Sekä eilen että tänään ollaan yritetty pupuilullakin käynnistää (on muuten ihan hirveet himot), mutta eipä oo vielä tapahtunut mitään. Yleensä pupuilu on viimeistään käynnistänyt lupaavat polttelut vatsassa. Tällä hetkellä ei kyllä minkäänlaisia tuntemuksiakaan. Testin siis taidan tänään napata prismasta mukaan, katsotaan tarviiko sitä käyttää (luultavimmin ei)! Viime kierrossakin toivoin pienesti jo loppukierron tjottailun tuottaneen tulosta ja pienen pieni "stressailu" ei ainakaan tuolloin siirtänyt menkkoja. Ärsyttävää. Jos kerran alkavat, niin sitten saisivat jo alkaakin, että päästään uuteen kiertoon! :p
 
kivaa,uusi pino:D toivottavasti ei tästä enää seuraaviin vuosiin tarvis tässä ketjussa roikkumaan.Vaikka seurahan on hyvää :p
Täälläkin vuoto alkais hiipumaan..Ihmeen pitkään kesti kun kp6 nyt menossa ja eilen tuli vielä verta :O
Eihän tässä muuta kun tositoimia odotellessa ja jännäilijöiden uutisia kurkkiessa =)
 
Woaah! Onneksi alotin oviksen tikuttelun ajoissa, koska nyt tuli cb:n digiin hymynaama! Liuskaan ei tasavahvaa viivaa tullut, mutta muistin että viimeeksikin sain ovisplussan yöllä ja silloin kuten nytkin viiva rupesi piirtymään heti, joten päätin tehdä cb:n digin samasta pissasta jottei tarttee yöllä uudestaan testailla. Eli dpo -1 Eli kierto alkaa pikkuhiljaa normalisoitumaan!

Onnea matkaan piinailijoille! Ja Nenna81 tuosta kyseisestä testistä ei ole kokemusta, mutta oliko siinä viivanpaikassa yhtään väriä? Jos se oli ihan vaan harmaa tms, sitten oli todennäköisesti viivanpaikka, mutta jos taas väriä siinä oli edes jonkin verran niin... ;)
 
Terve! Hetken lukennut täällä juttujanne ja nyt sitten ittekki mukaan ajattelin tulla. Kiertoa en tarkallee vielä osaa sanoa miten pitkä mutta ehkä se selvii tai sitten tulis se plussa. Mun tiedot ovat

plussatuulia).........kp 2/25-30..............yk 1............ya 08/13......

mitä toi ihan vika numero tuolla perässä tarkoittaa?
 
Viimeksi muokattu:
mulla on tosiaan nyt vissiin kp 19 tai jotain.. ja mun vatsa on niiiiin tuvonnut että ei pysty ees vetää sisään.. ja istuminen on hankalaa kun koko ajan nippailee munasarjoja.. :) tai jotain siellä suunnalla.. kaikkee sitä kuvittelee.. etova olo hieman häipynyt, mutta nää kivut tuli tilalle.. kaikkien nettilaskureiden mukaan mun hedelmällinen aika olis ollu 4-8.8 ja me pupuiltiin niin neljäs kuin 9.päivä :D eli jos on jaksanut uiskennella niin ois voinut tärpätäkkin :D hehee... odotellaan odotellaan.. :D
 
niin ja edelliseen lisäks se, että mielessä kummittelee ne lastenhoitajan heitot :D siitä että olisin jo raskaana.. kysyin et mistä se niin kuvitteli, niin sanoi ettei mitään kuvitellut, vaan musta näkee.. :D
 
Iltaa :)
Ja kiitos uudesta pinosta pikku Myy :)

Kyllä mullakin on kipuiluja munasarjojen paikkeilla kun ovis lähestyy siitä mä yleensä ainakin tunnistan helposti :)

Nyt onkin monta jännitettävää taas lähipäivinä :popcorn: teistä!!

Mut ny alko mun kellon siirtäminen oikeaan rytmiin ja painelen maate :)

-saspa-
 
  • Tykkää
Reactions: Tinttu85
Mulla on menkkamaista vihlontaa ollut alavatsassa tänään. Ovistestit näyttää vielä hailuja viivoja (kp 11/27, joten muuta ei oikein voi odottaakaan) ja mietin, että voisko ne tässä kohdin kiertoa olla oviskipuja? :)
 
voi ollakkin! mulla vaihtelee se kipu puolelta toiselle eri kierroissa, ja joskus oon epäillyt että ovloin kahdesti kuussa ku kipu vaihtuu puolelta toiselle. ku sitten taas menkkojen alkamis kipuvihlonta on ihan toisen laista..

hmm... jäämme mielenkiinnolla odottamaan että olisko niitä.
 
palasinpa vielä tänne ku rupesin tuota omaak iertoa taas tuumimaan, Kuinka ihmees mun "säännöllinen" 28-29 päivän kierto on yhtäkkiä toukokuusta alkaen venähtänyt 35 päivään :O viime kierros olijoo se huippu 40 päivää ja siihen se kemiallinen.. rupesin vaan miettimään että oliskohan nyt tällä yrityksellä joku vaikutus tähän kierron pituuteen?? onko muilla tällääsiä pistetty merkille??
 
täällä on toivon mukaan nyt hyödynnetty ovis jo ennen ja jälkeen ja toivon mukaan kohdilla.. :D heh.. ehkäpä... ans kattoo kui käy.. koko jaan alavatsalla hirmunen "paineen" tunne ja oisin jos valmis pissiin testeihin minkäö kerkeis, mutta ei viittis kaikkia rahavaraoja työntää testeihin.. hmph.. PIINAAVAA...
 
Johan se olis kp7,jos vaikka viikon päästä olis ovis taas :D Ihmeelliset menkat oli tässä kierrossa kun eilenkin holahti vielä verta lenkillä kun kävin mut nyt ei enää tuu ees tuhrua..Ikinä ei oo näin pitkään kestänyt :O Voihan olla että se haamu ja menkkojen myöhästyminen vähän sekotti.
onemore mulle kanssa työkaverit vihjaili esikoisesta että "oot varmasti raskaana" ja että poikaa odotat..:O no esikoinen olikin poika :D ihme poppamiehiä nuo vanhemmat ihmiset :p
 
juuh.. ja mulle sanottiin että tyttö tulossa.. vaikka en edes tiä oonko raskaana.. :O kp 19 tai 20/27-28 ja kävin taas äskern laatottamassa tuota vessaa uusiks :x ja nyt hokasin että noista edellisistä oli pakko syödä vähän väliä jotakin, kun muuten tuli tosi etova olo ja laatta lensi.. noh.. kai se olis menoo nyt :D toivon mukaan.. kihkih...
 
  • Tykkää
Reactions: Saspa
Heipsan :)

Täällä olis vielä yks mamma joukkoonne lisää :) Jo 2 lapsen äiti (pojat 1,7v ja 7vkoa) haaveilee JO kolmannesta vauvelista vaikka pikkuinen löytyykin vielä kainalosta :D <3 Kerron hieman itsestäni. Eli olen sairaanhoitaja opiskelija (kotiäiti tällä hetkellä) ja kätilöksi joskus toivon mukaan vielä valmistun :D Tämän hetkinen ammattini on ravintolakokki. Asun avomieheni ja kahden poikani kanssa. Pikku kolmonen olisi tarkoitus aluilleen saada ensivuoden huhti-kesäkuun välissä ja jännityksellä odotellaan käykö se yhtä helposti kuin pojista (ensimmäisestä yritys kierrosta) :) Elikkä olen hieman myöhemmin yrityksen aloittava mutta pikkuisen olisi määrä syntyä 2015 sikäli alkunsa vaan saa ;) Yritän juttuihin päästä mukaan ja kommeintoida hieman enemmän teidän muidenkin juttuja kunhan saan "juonesta" kiinni :D
 

Yhteistyössä