Kolmatta kuumeilevien talvi 2014

Vieläkö olisi tilaa yhdelle kuumeilijalle? :) Vauvakuume kasvaa ja kovasti toivon että yritys alkaisi pian, kovasti olen miestä yrittänyt lämmitellä ja taitaahan tuo jo pehmitä ajatukselle, minulle lapsi olisi siis 3 ja miehelle ensimmäinen <3

Kolmatta kuumeilevien talvi 2014

Lauantai 15.3.2014

Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki.............kiertopäivät.......yrityskerta......ikä.......lapset

pieni toive.............kp 3/37...............yk2............24......-09 ja -13
magie...................kp 5/28-31..........yk5.............31......-07 ja -08
Boomkaa...............kp 6/30-35..........yk17...........26......-07 ja -11
cherise.................kp 9/25-31..........yk+1v..........31......-09 ja -11
Mrs-K...................kp 9/30..............yk6.............28......-06 ja -13
Murunen87............kp 16/24-28...........yk2...........26........-11 ja -12
rimata..................kp 24/28-30...........yk12...........35.....-07 ja -09
Marmeli.................kp 33/28-39..........yk+3v.........30......-04 ja -05
effemia harmeil.......kp 34/30-32..........yk3............27......-05 ja -06

Mukana kuumeilemassa myös:
Pippurihäntä..............kp?/?.................. tjot.............36...... -03, -13
ruutana....................kp?/?...................tjot.............38......
Jellybeany.................kp?/?...................?................31.....- 07 ja -08
Baby3.......................kp?/?................ya4/14............?.......-09 ja -11
Miiwiu......................kp11/28-30............?................23.......-09 ja -11

Plussanneet 2014:

Tammikuu: Koikoi(yk6),Halo(yk3),Bhumi(yk1),Leijona 2014(tjot),Carioca(yk2)

Helmikuu: halli(yk3), Nalle-Puh(tjot),

Maaliskuu: Emma82(yk1)

Huhtikuu:
Toukokuu:
Kesäkuu:

Plussanneet 2013:

Tammikuu
Suhveli........................yk 4, Toive Pikkukolmoselle....yk 2
mammu991..................yk 8, Tytymamma.................yk 6
Maana-mamma.............yk 1, Villanen........................yk 1
Helmikuu
helmikoo.......................yk 1, dita..............................yk 5
Viola30.........................yk 2, Aminohappo..................yk 4
Maaliskuu
ViiruP..........................yk 7, Mamimamimami...........yk 3
Huhtikuu
Tafgu..........................yk 1, Kuume84....................yk 5
Klementiini..................yk 1, Linttu.........................yk 3
Catherine....................yk 4, Sanna-M.....................yk 5
EiKahtaIlman3.............yk 5
Toukokuu
Jardin........................yk 2, Viifu..........................yk 1
Vauvahaave...............yk 2
Kesäkuu
Aliila.........................yk12, katrinainen................yk 1
Sydäntähti.................yk 3, sparklingfun...............yk 1
Jonsu123...................yk 1, Cassyput...................yk 1
Heinäkuu
Äitee kahdelle............yk 1, Hätähousu................yk 3
Saraheinä.................yk 1,Anu84......................yk 1
Elokuu
piikru.......................yk 1, Smooth.................?
sweetpearl................yk 1, Äippyli_81…………..yk1
Eltsiira.......................yk3, Mustang79.............yk4
Syyskuu
HyäkkäysVaunu...........yk1, srz......................yk0
OneMore?................yk2
Lokakuu
Orange80................yk2, Alice81............yk1
Marraskuu
Kukki$....................yk2, pillipöllö...............yk1
Mussukka82...........yk1, Ole luonani aina......yk?
Joulukuu
Pink89...................yk2, Kolmiliini...........yk5
Tine.....................yk3, mammuttisi...........yk2
ellul.....................yk1, plussatuulia..........yk5

Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!

Viimeksi muokattu:
Pahoittelut cheriselle :hug: Teilläkin on jo pitkä yritys takana, joten kovasti tsemppiä sinne sekä paranemisia flunssasta!

Vielä ei oo menkat alkaneet ja houkuttais kovasti kaivaa r-testi kaapista.
Tässä vaiheessa kuukautta jokainen vessareissu saa sykkeen nousemaan ja musta tuntuu ihan kamalalta, kun edes annan pienen toivon herätä sisällä. Sittepä sitä tullaankin taas rytinällä maan pinnalle, kun hanat aukeaa :|

Mites magien kohtalo....?

Ainiin, tervetuloa Miiwiu! Lisäsin sut listalle taustailijoihin; laita tarkempia tietoja itsestä, jos haluat :)

Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Miiwiu!

Mulle voi lisäillä tuonne iäksi 31 ja lapset on -07 ja -08

Täällä siis menossa kp 34/28-31 ja testasinpa taas negan tänä aamuna. Aiemmat testit oli marketin halppis testejä, joten kun eilen sattui apteekki matkan varrelle niin oli pakko käydä sieltä hakemassa clearbluen testi. Ei vaikuttanut silti mitään tämä testin vaihto. Sitten kulutinkin aamupäivän iloisesti netissä lueskelemalla juttuja siitä miten jotkut ei saa plussaa testiin vaikka ovatkin raskaana, tai sitten se plussa tulee tosi myöhään...ei kovin järkevää ajankulua.

Mutta jotenki olin mukamas niiiin varma että nyt tässä kierrossa plussaan ja kun menkat oli myöhässä niin olin vaan entistä varmempi. En tiiä miksi ne ei nyt sitten ala kun 32kp on ollut ihan maksimi tässä viimeisen parin vuoden aikana. Tympii ja masentaa!

Millon Boomkaa aikoo testata? Toivotaan että ne hanat pysyis tiukasti kiinni tässä kuussa :)

Niinhän siinä kävi, että uuteen kiertoon lähdettiin. Olipa kiva yllätys kesken kauppareissun, piru vieköön :stick: Olihan tää arvattavissa, mutta silti kismittää.

Täällä on vielä muutamia loppukierron menijöitä; extra-paljon plussatuulia teille...!! Tää on niinku lottovoitoissa; jos ei tuu mulle niin ihan varmasti jollekin muulle :LOL:

Joten ei muuta, kuin jännistystä elämään ja plussa-kuulumisia odotellen :popcorn:

Olen pahoillani boomka. Vaikka vauvaa toivon, niin soisin plussan ensin pidempään yrittäneille. Tiedän kyllä ettei oma plussa muilta olisi pois mutta kuitenkin.

Täällä ei menkoista vieläkään mitään tietoa. Toki siitä kierukan poistosta on vasta vajaat kaksi viikkoa, että ihmehän tuo olisi jos ne olisi tulleet. Hätähousu mikä hätähousu. Tänään varmaan tulee lisää testejä postissa, niin voin testailla aina kun mieli tekee. :D

Kiitos Boomkaa ja magie! :)

Elikkäs minä oon 26v ja lapset -11 ja -12 syntyneet. Täytyy kyllä sanoa, että tässä on ihan oma tunnelmansa yrittää tätä kolmosta :D vipinää ja melskettä riittää muutenkin ja jotenkin tuntee ittensä vähän hulluks, kun kolmannen tähän vielä haluaa!

Höh, ehkä sullekkin tulee joulupaketti sitten pieni toive :)

Miten nopsaan teillä on kahden ensimmäisen kanssa plussa tullut testiin? Meillä ei montaa kiertoa ehtinyt kulua kun ekaa alettiin haaveilemaan ja toinenkin haluttiin heti perään ja sekin plussa tuli nopsaan. Vaikka me ei oo edes niin pitkään yritetty niin silti vähän jo masentaa (väärä sana, mutta en keksi parempaakaan). Miksi ei nyt onnistu...oonko mä jo liian vanha tai mistähän kiikastaa :ashamed:

Aattelin ostaa tähän kiertoon ovistestejä...ihan silläkin että ei tarvi sitten jännittää sitä millon menkat alkaa, kun näköjään tämä kierto ei kovin säännöllinen ole. Säästän itseni siltä että kuvittelen olevani ihan ihan varmasti raskaana kun menkat ei ala kp28 :kieh:

Jellybeanille toivon sitä kahta viivaa näkyviin :)

Ensimmäistä yritettiin lähes kaksi vuotta. Esikoinen oli vasta muutaman kuukauden, kun päätettiin jättää ehkäisy pois koska plussan saaminen olisi pitkässä kuusessa. Ylläripylläri, sehän napsahtikin heti ja lapsilla on vuoden ikäero.

Mulla on kierukka ollut vasta kaksi viikkoa poissa, niin on liian aikaista testaillakaan vielä. Mut hätähousu ei voi itselleen mitään. :D

Pahoittelut pieni toive; paljon tsemppiä seuraavalle yritykselle :heart:

Meillä meni toisinpäin kuin Jellybeanylla.
Ensimmäistä haaveillessamme lopetin e-pillerit ja plussa tuli seuraavana kuukautena....eikä edes "yrittämällä yritetty".
Kakkosta odoteltiinkin sitten pidempään; yk26 tuotti toivotun plussan eli hieman yli kaksi vuotta yritystä.

Mulla on ollut myös jos jonkilaisia ajatuksia; oonko liian vanha, onko MIES liian vanha, onko elämä (=työ) liian stressaavaa, onko mulla tai miehellä jokin sairaus, jne, jne. Voishan sitä käydä siellä lekurissa, mutta mua hirvittää, että saisin jonkun kamalan tuomion sieltä :O
On mulla takaraivossa sellainen ajatus, että jos ei tuohon tapahtu tuonne yk26 mennessä, niin sitten on jo PAKKO mennä lääkärille vaikka saisi kuolemantuomion.

Näin juuri paria ystävää, joille on tulossa vauvoja. Olin niin onnellinen heidän puolestaan, mutta jälkikäteen tuntui TOSI pahalta. Mikä tässä mättää, ettei plussaa tuu? Näillä kavereilla on esikoiset tulossa,joten heille en voinut avautua.. Jep, mulla on jo kaksi lasta. MUTTA tää jatkuva vauvakuume on ihan kamala! Eikä tää tunnu helpottavan laisinkaan vaikka mitä aattelisi :headwall:

Parempi varmaan painua pehkuihin; huomenna tulevaisuus näyttää ihan varmasti piirun verran paremmalta ;)

Toivotaan, että joulupaketti saataisi. Vaikka valmiiksi olenkin asennoitunut siihen, että kauan tässä tulee taas menemään.

Tänään alkoi taas kroppa tehdä omia temppujaan ja tissit alkoi vuotamaan. Mitähän tämä nyt sitten on? Lääkärille on aika kolmen viikon päästä tuon takia, saapa nähä mitä sieltä sitten kuuluu.

Täällä olis yks jolla -09 ja -11 pojat ja jonka mielestä tähän laumaan sopis vielä yks sonni (tai miksei vihdoin se prinsessakin...). Ei yritetä vielä eli syön piltsuja vielä mutta tämän kierron jälkeen olis tarkotus jättää ne pois ja alottaa "kyntöhommat" siis huhtikuun alussa. Stressiä ei asiasta oteta mutta tosissaan toivotaan ja sitä rataa. Kuume on iskenyt ja tarttis tehdä asialle jotain :)

Tervetuloa joukkoon Baby3 :)

Toivottavasti selviää syy lääkärissä pieni toive ja jospa se on jotakin ihan normaalia ja ohimenevää.

Täällä on vähän samanlaisia ajatuksia kuin Boomkaalla, mullakin on pari ystävää raskaana ja oon niiin onnellinen niiden puolesta, mutta samalla surettaa että miksi ei meillä... Nyt sitten stressaan siitä, että stressaanko tästä liikaa ja siksi ei onnistu :D

Mulla ei ollut aluksi mitenkään eritysesti iskenyt vielä tuo vauvakuume. Ennemminkin mies oli varma asiasta. Mä ajattelin, että jos halutaan vielä kolmas lapsi niin nyt on se hetki eikä myöhemmin. Mutta nyt kun on muutama yhden viivan raskaustesti tullut eteen niin on alkanut se vauvakuume enemmän iskemään ja joka kuukausi vaan harmittaa enemmän kun testeihin ei tuu sitä toista viivaa. Että ehkä se oli ihan tarkoituskin että ei plussannut heti. Eihän meillä tosin kauaa vielä ole tuota yritystä takana, nyt vasta yk5 (tai yk6 periaatteessa, kun sillon jo oli ehkäisy pois mutta mies sopivaan aikaan pidemmällä reissulla niin en vielä laske sitä :D)

Mietityttää kyllä, että onko jotakin vaikutusta ollut sillä kun mulle viime vuonna piti tehdä Loop-hoito...että jos se jotenki on vaikuttanu tai jos on taas jotakin vialla mussa :| (muoks. google väittää, että ei pitäis loopin vaikuttaa raskautumiseen, yritän uskoa sitä :) )

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä