Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

ToKa89 Joko oot testannu uudestaan? :)

(.) Eilen pupuiltiin miehen kanssa ja tänään on tullu punertavaa limaa :O Mitä hittoa?!? Ikänään ennen oo tällei käyny..jäiköhän mun kierto megalyhyeks tällä kertaa..ei ymmärrä.
 
Huomenet kaikille! Täällä olisi yksi kuumeilija, joka olisi halukas liittymään joukkoon! Itsestäni sen verran voin kertoa että olen 21 ja avopuolisoni kanssa lasta olemme vähemmän "tosissaan" yrittäneet muutaman kuukauden, mutta nyt olisi tarkoitus aloittaa kunnolla. Ovistikutkin jo kaapissa odottavat! :) Eli yk1 starttaa tästä! Mukavaa viikonalkua kaikille!
Ja tosiaan tiedot: kp4/28-34..........yk1..........ya09/13.....1
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ToKa89
Tuosta edellisestä testistä en oo varma oliko siinä väriä. Tuskin kuitenkaan sillä tänään erimerkkisellä puhdas nega. Lienee tää pahoivointi korvien välissä. Alkaa masentaan vaikkei pitäs luovuttaa ennenku menkat on alkaneet. Kuitenkin, pitäshän sitä jo tässä vaiheessa jotain näkyä :(
 
Mulla ovistikut huutaa negaa edelleen, mutta vilkaisin mun päivyriin viime kuulle, niin ovis on silloinkin ollut vasta kp 15-17 välillä (viime kierrossa tikut loppui kesken). Mun luteaalivaihe on siis tavallista lyhyempi, noin 11 päivää, jos ovis osuu noihin päiviin, koska kierron pituus on 27 päivää. :(
 
Menkkamaista kipua alavatsalla eilen, ei kuitenkaan alkaneet?
Lämmöt alhalla, eikä muita oireita, joten en usko raskautuneeni tästä kierrosta, odottelen vain tätiä, testailen sunnuntaina jos tätiä ei näy?!:D
 
Täti kurvas tänään kylään! Ja tästä oon vaan onnellinen, kun tiesin loppukierron oloista ja testeistä, että ei siellä vatsassa vauvaa oo! :) Pelkäsin jo, että käy niin kuin Saspalla: että säännölliset kierrot muuttuu yrityksen mukana jotenkin ylipitkiksi. Niin ja nyt ei tarvitse kiirehtiä kevättalvella gradua niin suurella tohinalla valmiiksi, kun siirtyisi tuo LA varmaan huhti/toukokuulle nyt sitten! :) Onko meidän pinossa muuten muita opiskelijoita/ kohta valmistuvia?

Eli mulle voi merkitä huomiselle 2/30-32, yk2 :) :heart: Tänään laitan ovistikkuja (ja raskaustestejä) tilaukseen! Monenko kappaleen paketti noita ovistikkuja kannattaisi tilata? Kun olen lukenut, että te tikutatte (tai ainakin jotkut teistä) kaksikin kertaa päivässä? Sovittiin muuten miehen kanssa, että tikuttelen ovista, mutten kerro hänelle, koska plussa pärähtää, niin ei sitten tule miehelle paineita :) Peitot kun nyt heiluu meidän taloudessa muutoinkin aika ahkeraan niin ei mies sitten tiedä, että koska olisi "pakko" saada siimahäntiä liikkelle :)
 
Toka89, mä tilaan aina överireilusti :D mutta 7 tikkua menee kai keskimäärin/kierto? Suosittelen tikuttamaan 2 x päivässä siinä vaiheessa, kun viiva alkaa tummumaan, koska LH-huippu voi mennä nopeastikin ohi (esim. aamulla nega, illalla plussa, seur. aamuna nega), jolloin sitä plussaa ei saa näkyviin koko kierron aikana, jos testaa vain kerran päivässä...
 
Kiitos Tinttu85! Mä tilasin nyt 14 kpl, kun aattelin etten viitti tilata niin, että loppuvat kesken tai sitten vastaavasti että niitä jää jumalaton määrä ylitte :D Ja kun oon melko varma, että ovuloin kahesti kuussa, niin nythän sen pääsee ehkäpä tolla määrällä sit varmistaan! Toivottavasti ei tarttis enää kummankaa (eikä kenenkää muunkaa) tilata noita tikkuja ens kuuta varten! :p
 
  • Tykkää
Reactions: Tinttu85
hellurei kaikille taas :D mä en taaskaan voi olla ighmettelemättä olooni :D mä näytän norsulta! turvottaa vattaa ihan megana.. laskeskelin tuossa pissalla käyntejäni (noloo joo :) ) mutta siis normisti kun saattaa käydä about 3 kertaa pvässä veskissä, riippuen toki paljonko juonu.. nyt mä ramppaan sen kolme kertaa tunnissa varmaan :eek: ja ana on hätä eikä oo mikää kuviteltu vessareissu :D Vatsa on sen näkönen ku olisin 6 kuulla paksuna ja tosiaan tuo syömispolitiikka on pakko pitää nyt kunnossa, muuten lentää laatta.. ja kp21/27-28 menossa.. voiko oireet ihan oikeesti alkaa jo NYT??? p.s. törkee närästys päällä :O
 
Heissan pitkästä aikaa!

Kiitos uudesta pinosta, toivottavasti ei tarvitse enää myöhäsempiä vuosia lisätä vaan että kaikki pääsisivöt plussaamaan mahdollisimman pian. :heart:

On tullut lomailtua perheen parissa niin on koneen käyttö ollut paljon vähemmällä. Uuteen kiertoon taas lähdetty ja seuraava ovista odotelllessa. :p

Arki on nyt palannut ja ei se kovin hyvin alkanut. Aamulla oli viesti kännykässä että nyt toinenkin mummu nukkunut pois. :'( MÄ en vaan jaksa näitä huonoja uutisia ja tuntuu et tää kulunut vuosi on ollut täynnä vaan kuolemaa. :'( Tällä hetkellä vaan voimaton olo. :(

Plussatuulia kaikille!!! :heart:
 
FLV
Daisy D. Otan osaa. :( Mutta ehkä nyt vastaavasti alkaisi uusi elämä? Ainakin meidän suvussa on monesti käynyt niin, että kun toinen on kuollut, jonkin ajan päästä uusi on syntynyt. Mutta surullistahan mummun kuolema on joka tapauksessa. :hug:
 
osanotot Daisylle.. meillä kanssa vaarin veli kuoli n. viikko sitten.. silloin mun eka ajatus oli se, että toisen on aika lähteä ja toisen tulla.. mistä lie juolahti mieleeni,sillä en tietääkseni ole raskaana (toivo elää...) :) mutta näin se tosiaan meilläkin on ollut.. usein kun tulee pahoja juttuja niin ne tulee kaikki kerralla.. :S nyt pitää vaan toivoa, että ei pahaa ilman hyvää :)

Ostin tosiaan clearbluen testin äsken mutta en viitti testata kun tiän et näyttää negaa ... :S
 
Tsemppiä Daisylle! Mun esikoista kastettiin tismalleen samaan aikaan kun kummisetäni nukkui pois.. Yksi lähtee, toinen tulee..
Mun mummu kuoli juhannuksena ja olen hiukan miettinyt että jos tässä toinen tyttö saataisiin niin mummuni nimi siirtyisi seuraavaan sukupolveen.

Niin ja negahan tietysti testattu, dpo 10 kylläkin vasta, mutta empä pidättele hengitystä enää kun yk 9 jo menossa..
 
Viimeksi muokattu:
Daisy.D:lle osanotot :hug:

antenni Miulla on ollu tosi epäsäännöllinen kierto ja tikuttelun oon alottanu n. kp 9-10. Karsee määrähän noita testejä kuluu, mutta tässä kierrossa sainkin kiittää onneani että olin alottanu tikuttelun niin aikasin. Edelliset kierrot on ollu 80 ja 36 päivää ja nyt oviksen mukaan oiski kierto alle 30 päivää :D Eli tavallaan olen alottanu muistissa olevan lyhyimmän kierron mukaan sen tikuttelun, eli miun tapauksessa joskus ammoin kierto oli 28 päivää.
 
Mä olin ihan varma et oisin ollut viime kierrossa jo raskaana kun ramppasin pissalla, väsytti (väsyttää edelleen) oli paha olo ja oli pakko syödä ainaki kahden tunnin välein. Sekä tisseissä oli semmonen tunne et kun ois ollut maito nousemassa. Mutta silti se täti punainen kaarsi kylää. Nyt toivon että loppuis kun saanut pitää jopa yösidettä kun jonnekki lähtennyt ettei lainehdi ylitte. No tässä kierrossa sais kaikille se plussa tulla. Ovis tikkuttelua aloittelen minäki kuhan vaan toi tätipunainen tajuis poistuu :)
 
Tiistai 13.8.13





Yritys/TJOTtailu alkanut

HennuskaH..............kp 44/36...................yk 2..........ya 6/13.........1.

millionnea................kp 33/36....................yk 15.......ya 2012........2.

Okaasan.................kp 29/28-35..............yk 1............ya 7/13........5.
ViidesVillahousu(33)..kp 28/28..................yk 5.............................5.
Markke...................kp 28/30-?................yk 13.........ya 6/12........2.
Nenna81.................kp 27/28-31..............yk 5............ya 3/13.........3.
Heku......................kp 26/34-39..............yk 10............................1.
<3<3<3.................kp 26/26-28..............................ya 5/13........2.
kahvikuppi(27).........kp 23/37-57..............yk 4............ya 12/12.......1.
Karmini.....................kp 23/26-28.................................ya 7/13.........2.
OneMore?................kp 22/27-28.......................................................3.

Menhit....................kp 17/36-47.............yk 2...........ya 7/13..........4.
juliesisko(26)...........kp 16/26-28..............yk 6............ya 3/13.........2.
Tinttu85.................kp 14/27...................yk 4...........ya 4/13.........4.
Niiskulineiti86...........kp 12/28-33..............yk 9.............................1.
-PikkuMyy-.............kp 12/36................yk 13...........ya 1/12........1.
saspa.....................kp 11/28-34..............yk 3...........ya 5/13.........4.

avantasia(26)..........kp 9/32...................yk 9.............................3.
Tuuuli+...................kp 9/28...................yk 5.............ya 4/13........1.
-tanjuli-..................kp 6/29-50...............................ya 7/12.........1.
plussatuulia..........kp 5/25-30..............yk 1............ya 8/13.........
antenni.................kp 5/28-34................yk1..........ya 9/13.........1.
ToKa89...................kp 2/30-32..............yk 2..........ya 7/13........1.
Penni79..................kp 1/23-26..............yk 10............ya 2/13.........2.



Day Past Ovulation
Viides villahousu........DPO 14
Nenna81..................DPO 13
Okaasan..................DPO 11
Penni79...................DPO 11
Menhit.....................DPO 2



Yrityksen myöhemmin aloittavat
eleonoora86, Villihiiri, Nato, SuloinenSalaisuus, FLV, Nannahh




Taustailijat
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, minmaria, marianna87, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond, Miukula, Jumevi, Clarity, Annatto, Ambrosia85, pinkkihevonen, kolmas(ko?), Spukka, moulin rouge, Wuf, SuAnn





Plussanneet 2012

Kesäkuu: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Syyskuu: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Lokakuu: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Marraskuu: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Joulukuu: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1), Ambrosia85 (yk23)

Plussanneet 2013

Tammikuu: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Helmikuu: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Maaliskuu: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Huhtikuu: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2). Jeccika (yk6), ralliruutu (yk7), Klementiini (yk1), Linttu (yk3), Sanna-M, Alexandra89 (yk4)
Toukokuu: Kolibrinkukka (yk5), Mijau (yk2), katrinainen (yk2), Slartibart (yk7), miss_piggy (yk10), Pippuri85* (yk2)
Kesäkuu: Hassel (yk5), Piitu85 (yk1), katrinainen (yk3), Mom09 (yk11), sydäntähti (yk3), maamis (yk3)
Heinäkuu: Tipetsu, Matilda- (yk1), Tiukuliina89 (yk1)
Elokuu: manije (yk4) Laurina (yk2)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettu
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen


Päivittäjät:
-PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.


Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat punaisella.




+++++ PLUSSARIKASTA ELOKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
täällä eilen saatu ovis-tikkuun tasavahvat viivat. Vielä en sitä silti plussaksi laske, mutta josko jo tänään ois sitten testiviiva tummempi kuin kontrolli! Kovin kosteeta on ollut, mut vielä ei limailua ole havaittavissa. Mulla silti yleensä tulee vai yhden kerran vessakäynnin yhteydessä limaa ja se on sitten siinä, eli sitä odotellessa! Pikkuhiljaa alkaa taas into kasvamaan tuon keskenmenon jälkeen ja toiveet taas nousta kun pääsee vihdoin uuteen yritykseen!! :whistle:

Daisy.D:lle osanotot ikävästä uutisesta! :hug:

Ja Penni79:lle myös tsemppihalit! Tiedän miltä susta tuntuu! Itellä kanssa pitkä yritys jo takana ja tosiaan aina välillä se epätoivo nostaa päätään, että eikö koskaan! Mutta uskotaan siihen että kyllä se päivä koittaa kun mekin sen plussan saamme tikkuun!!! :heart:
 
Tsemppihaleja kaikille kiertonsa uudelleen aloittaneille.. itselleni kanssa pukkaa ristiriitaisia ajatuksia. olikohan mieleni sittenkin kelju ja kehitteli fiiliksiä.. koko ajan olo että kaikki mahdolliset oireet kadonnut ja silti se tunne että jokin on erilailla.. en tänään testannut, sillä en jaksais tuhlailla rahaa EDELLEEN turhiin testeihin :D kiertoa vielä jäljellä muutamia päiviä.. ja joo myönnetään, tilasin testejä kotiin.. josko olisivat tänään saapuneet :D... jos ei niin odottelen saapuviksi.. niin menkkoja kuin testejäkin.. jos vaikka viikon verran vielä malttais.. silloin ois varmaan menkkarenkkakin toivon mukaan alkanut.. jos nyt alkaa.. ;)
 

Yhteistyössä