<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol. 29 <3

*********Keskiviikko 8.5.2013*********




bubunen.................tyttö 08/10..................kp 8/29..............yk 4
jenniii90..................tyttö 03/12..................kp 13/29............ yk 3
Wuf........................tyttö 02/09..................kp 14/28-30..........yk 2
manije....................poika 7/12...................kp 16/30...............yk 2
Penni79..................tyttö 7/12....................kp 21/24-26..........yk 5
yöperhonen-..........poika 12/12................. kp24/29-30...........yk5
Venla84...................tyttö 4/12 ..................kp 24/21.............yk 2
äiti -07...................tyttö 01/07...................kp 27/28.............yk 17
Tahdokas................tyttö 01/09..................kp 28/28............ yk 20


sini_tintti................tyttö 1/12....................kp ?/28-50...........yk 4


RKTT :heart:



JÄNNÄILIJÄT :popcorn:
Tahdokas dpo 9-10



TAUSTAILIJAT
Neiti Näpsän äiti (yk28)
Ihanamami (tyttö 6/12)




PLUSSANNEET


Huhtikuu 2013

SnowFlakes, Kolibrinkukka (yk5)

Maaliskuu 2013
pupup (yk 1), Susimieli (yk1)

Helmikuu 2013
Laala (yk9), Pörrö (yk3), Tagzy, Bethany, Jau11 (yk1), Niiskunenä(yk5), Sona82(yk6)

Tammikuu 2013
Kirskis, eskapismi (yk2), Kulkuriina (yk11), Pauki (yk8), Lempo (yk4), Viida (yk3)

Joulukuu 2012
Carriina (yk1), syysmyrsky (yk2), Bambini (yk4), Nöhvi1 (yk16/yk3)

Marraskuu 2012
iseeyou (yk3), nanna_ (yk1), kaneli83 (yk2/kkm), Vaniljainen (yk1), Crassula (yk3), Epa_88, Kista (yk4)

Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1), Lilleri82, nannamamma


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Heippa Kolibrinkukka! Toivottavasti törmätään pian siellä puolella.:wave:

Neiti Näpsän äiti, tervetuloa takaisin.:) Ja kiva jos otat listan päivityksen hoiviisi.:)

mulla on nyt dbo 4-5
ei muuta ihmeempää. Ootellaan josko muutaman päivän päästä tulis jotain oireita..
mitäs muut, onko oviksia tai oireita bongattu?
 
Kiitos Neiti näpsän äiti, jos alat päivittämään :flower: Minä olen ainakin enemmän kuin iloinen! Itse teen välillä iltaisin töitä lapsen mentyä nukkumaan vielä, joten en ole kovin innokas. Tervetuloa takaisin! Muistan sinut, luin näitä jo kauan ennen kuin liityin itse mukaan. Olin innokas kirjoittelija esikoisen yrityksen ja odotuksen aikaan, mutta jostain syystä minun kesti kauan ennen kuin "uskalsin" tai halusin kirjoitella mihinkään tämän kakkosen yrityksestä.

Kolibrinkukka heippa ja onnea matkaan! Toivon, että pian kaikki päädytään taas kirjoittelemaan sun kanssa odotuspuolelle!

Mulle voi päivittää KP 3/26(??), YK 4. Menkat siis alkoivat kunnolla (tosin vuoto edelleen niukkaa mutta sitä sentään vihdoin tulee), ja kivut ovat taas aivan jär-kyt-tä-vät kuten viime kierrossa!! Siis ei hemmetti, jos mun luomumenkat alkaa olla tätä luokkaa nykyään! Mun on pakko syödä kipulääkkeitä, joita yleensä välttelen kuin ruttoa, olen muuten ihan toimintakyvytön tuon hirveän kivun kanssa!

Mulla on nyt ollut kaksi kertaa lyhyt kierto, vain 26 päivää. Tällä kertaa luteaalivaihe jäi aika lyhyeksi, 12 päivää jos ovis oli silloin kuin uskon. Onneksi mulla on kaapissa keskenmenon jälkeen määrätyt lugesteronit (joita mun olisi pitänyt syödä jo tässä kierrossa, halusin mennä luomuna silti), jotka kaiketi pidentävät juuri sitä luteaalivaihetta... eli tähän kiertoon mun aseet ovat ovistestit, joita aion hankkia, ja ne luget. Mistä te olette ovistestinne hommanneet, joilla ne ovat käytössä? Tähän asti olen ostanut apteekista silloin kuin olen käyttänyt, mutta ne ovat aika kalliita.
 
Heippa!
Kiitos uudesta pinosta ja päivittäjän roolin haltuun ottamisestaNeiti Näpsän äiti! :)
Edellisessä pinossa taustailin, mutta kävin lukemassa kuulumisianne lähes päivittäin... Voisin nyt tulla listoille mukaan! Eli poika 12/12 kp20/29-30 ja tää on nyt sit vissiin yk5!
Ovis oli oletettavasti tossa vappuaattona limoista ja järrrrrrkyttävistä kipuiluista päätellen.. En tässä kierrossa tikuttanu.. Mutta hyödynnettyä kyllä tuli :)

Oikeen ihanaa kevättä kaikille ja toivotaan että kun luonto herää, tulee meistä oikeen hedelmällisiä ja saadaan jokainen pikku murunen kyytiin kasvamaan :heart:
 
Kiitos vain kaikille.

tämä yritys on meidän kohdalla sellainen ikuisuus prosessi johonka on mahtunut paljon surua jskatkeruutta.
nyt suht ok fiilis ja varautumien siihen että yksi lapsiseksi perheeksi jäädään. :| mutta näin se var,maan on meidän kohdalla tarkoitettukkin.

lähden tänään radio rock risteilylle ja palailen päivittämään listaa varmaan maanantaina.
vaikka kotiudunkin jo huomenna niin luulen että ei ole kunto hyvä kun tulee valvottua. ja muutaman ajattelin ottaa.
tänään testasin varuiksi r-testi vaikka tiesin ettei ole tärppiä käynyt kun ovis meni kipeytymisen takia.
joten arvatenkin se oli nega.

viikonloppuja :)
 
Kolibrinkukalle tervemenoa sinne odottajiin! :wave: Jospa me muutkin täältä perässä tultaisi, ei niin pitkän ajan päästä!

Ja kiitos NeitiNäpsänÄidille uuden pinon tekemisestä ja päivittelystä!! :) Ja hauskaa risteilyreissua!!

Omaan elämään ei ihmeempiä, ajan kulua odotellessa! Hetki taas päässytkin vierähtämään viime kirjoittelusta.. Mies tuossa jo kalenteria katseli että millon pitää petihommia harrastella.. Enemmän huolehtii asiasta entä minä.. :LOL: Nyt jos lähtisi laittamaan pojan nukkumaan ja sen jälkeen miehen kainaloon katselemaan jääkiekkoa.. Niin ja syömään vähän herkkuja.. :popcorn: Hyvät viikonlopun jatkot!!
 
Laivalta kotiuduttu, ääni mennyt pientä pihinää tulee ulos.
Seuraava risteily varattuna. Syyskuussa uudestaan.
Tänään on dpo 13 eikä ole menkkaoireita vaikka olisi pitänyt alkaa jo. Outoa.
Ihmehän se olisi jos nyt onnistaisi kun ei ovista edes hyödynnetty.
 
Uu, toivotaan Neiti Näpsän Äiti että menkkaoireettomuus on hyvä merkki.:)

Mulla on tänään dbo 7-8 eikä minkäänlaisia oireita. Sehän nyt olisikin jos heti ekasta bongatusta oviksesta tärppäis ja oireetkin napsahtais heti niskaan..
Perjantaina aamulla aion kuitenkin testata, just for sure, kun sinä päivänä on se eka lapsettomuustutkimus..
Miten yöperhonen onko oireita? Entäs äiti -07 bongasitko ovista?
 
tahdokas mulla edellinen raskaus oli melkeempä täysin oireeton..!!

Muutaman päivän oon nyt vessassa saanu aika ahkeraan ravata ja jopa yölläkin.. Eilen sohvalta noustessa tuntu repäsykipua ja sitte pitkin loppupäivää ja iltaa nippaili masussa... Nää ois kai just niitä kiinnittymisen aikoja :) edellisen raskauden aikana en muista tunteneeni mitään!
 
Huomenta rouvat! Voisin siirtyä nyt virallisesti taustailijoista listalle. Nimi: Ihanamami ja meillä on 6/12 syntynyt tyttö. Mulla alkoi menkat 4 kk sitten, en osaa sanoa mikä on yrityskerta kun imetän edelleen, mutta toiveissa olisi toinen lapsi pian. Sain ystävättäreltäni ylijääneitä ovulaatiotikkuja ja tästä kierrosta tikutin ensimmäistä kertaa, ompas homma!! Varmaankin imettämisestä johtuen kiertoni ovat nyt olleet 28-64 päivää joten ihan herran haltuun toistaiseksi tämä homma. TYttö haluaa titulia niin en vauvan takia sitä häneltä vie, maailman paras ruoka :)

Tänään on kp 37 / 28 ( 28 siksi, että se on aina ollut normikiertoni teinistä lähtien) ja olisinko nyt bongannut oviksen, tähän asti selvästi tummin viiva, mitäs olette mieltä joilla on enemmän kokemusta:



Onkohan tuo nyt plussa..?

Kivaa päivää kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Nnä Kiitos uudesta pinosta ja päivytyksestä :) Vaikka olisin sun niin toivonu olevan jo tuolla odottajien puolella, oot ollu useasti mielessä...teilläkin pitkä matka takana :hug:

Tahdokas Tässä kierrossa ei oikein ollu mitään erikoista tuntemusta, mutta ei kyl ollu mieskään kotona ettei sillä oviksella nyt tehty mitää... :/
Toivottavasti teillä tärppää, peukut ja varpaat pystyssä :rolleyes:

Yöperhonen Kuullostaa lupaavalta :)

Babunen :hug:

Torstaina pitäis alkaa menkat ja tissit kipeenä (niin ku aina) ja naama kukkii...ärsyttää :/ Mutta harvoin sitä raskaaksi tulee pyhällä hengellä kun mies teki tossa 3viikkoa putkeen töitä, kävi kotona niinä iltoina kun mä olin iltavuorossa.

Täällä kirjottaminen jääny vähälle, neidin lääkäreiden ja muiden jouksemisien takia. Ja sitten (ex) ystäväni haukkui minut ja sen jälkeen levitteli mun asiat kylillä...joten sekin saanut vielä enemmän maanrakoon vajoomaan :/ Mutta ystävä oli ja nyt on entinen ystävä ja tästä noustaa vaan ylöspäin.
 
Neiti Näpsän äiti harmi jos oireet ovat taas liiankin tutut.:hug:
Kiitos muuten kun teet niin kivasti tuon listan päivityksen, että käyt muokkaamalla muuttamassa tiedot, etkä aina kopioi uutta pitkää listaa.:)

Ihanamami tervetuloa ja mun mielestä tuo on nyt kyllä ihan selkeä ovis.:)

äiti -07 Kuulostaapa kamalalta ystävältä.:( Toivottavasti pääset jaloillesi ja toivon että sulla on arvokkaampia ystäviä ympärilläsi.:heart:

(.) Mulla ei mielestäni mitään oireita mihinkään suuntaan. Paitsi että lämpö on koholla. Illalla 37.3, aamulla 36.9. Yleensä on sitä 36.5-36.7. Mielestäni en oo mitenkään kipeä, mutta en uskalla nyt pelkästään tuollaisesta mitään toivoa. Tänään dpo 8-9. Perjantai-aamua kovasti ootan, että pääsis testaamaan. Turha kai sitä aiemmin on testailla kun ei oireitakaan ole..:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
ihanamami ompas mojovat viivat! :)

äiti-07 kylläpä on ollu kurja temppu!! :( tollanen ei kyllä ystävyyttä ansaitse!! Ihan pisti suututtaa! Tiedän sen pettymyksen ja vihan tunteen, mullekin kun on yks sillonen todella hyvä ystävä noin tehny...

Tahdokas lämmöt ainakin kuulostaa hyviltä :) ei kannata heittää kirvestä kaivoon vaikka menkkatuntemuksia onkin!!!

Täällä taas tänään lattialta noustessa tuntu hirmunen repäsykipu tuolla oikeella alhaalla niin että joutu ihan jäädä hetkeks kyyryyn paikalleen... Saa nähä mitä tästä kehkeytyy vai kehkeytyykö mitään..! Ei kyllä oo tälleen repiny raskauden jälkeen, tiiä sit mistä johtuu jos ei tuolla mitään tapahdu....
 
Mukavaa - täällä on aktiivisempaa jutustelua!

Tervetuloa uudet ja tsempitykset tasapuolisesti kaikille joilla ei ole vilä tärpännyt.

Täällä dpo 6 ja toiveet raskauden alkamista aika latistuneet. Olin endometrioosi oireideni ja kipujeni kanssa gynekologilla ja tilanne ei ollut kovin hyvä.. Kovat menkkakivut, jo ennen vuotoa, epämääräset alaselkäkivistykset, tiputteluvuoto 2-4 pvää ennen menkkoja, niukka vuoto jne.. Endo on levinnyt suoliin asti ja nyt odotan magneettikuvausta aiheen tiimoilta ja olen leikkausjonossa syksylle. Nyt jos koskaan toivon että pieni ihme tapahtuisi ja raskautuisin pikapuoliin - näin välttyisin leikkaukselta. Jos toinen lapsi vielä saadaan niin sitten on lapsiluku täynnä ja aloittaisin heti synnytyksen jälkeen hormoonien syömisen endon hillitsemiseen.

Bubunen; kuvailit menkkojasi - onko muita endometrioosin oireita sulla?? Kuulosti nimittäin tutulta nuo oireet.. en halua pelotella siis, kunhan kysyn jos on mennyt ohi endon mahdollisuus.
 
Äiti07 kiitos ditä minäkin olisin toivonut että olisin jo odottajissa.
Harmillista että sinäkin olet vielä tällä puolella ja harmi että elämässäsi on tullut negatiivisiä kolahduksia :hug:

oenni79 :hug: siskollanikin on endo ja on joutunut käymään leikkauksia sen takia. Nopee plussausta toivon sinulle. :)

ihanamami hienot on viivat :)
tahdokas ja yöperhonen plussatuulia :whistle:


Täällä tänään dpo15 eikä vielä vuotoa :confused: eikun odotellaan :)
 
Voi Penni79 kumpa tärppäisi etkä joutuisi leikkaukseen!

(.) Tein tänään aamulla huvin vuoksi raskaustestin, puhdas nega. Tänään 28/28 ja dbo 9-10. Tai, voihan olla että tuo kierto nyt sit vakiintuu pidemmäksi, olihan se viime kierrossakin sen 30 (?) päivää..
Kuinka aikaisin sen haamun voikaan saada? taidan olla liiankin ajoissa? Vai onko se jo selvä peli?
 
tahdokas jos tarvetta niin testailen loppuviikosta. Lauantaina olisi hääpäivä.
Mun mielestä ei kaikki saa haamuja edes kun menkat myöhässä. Se on niin vaihtelevaa vielä sullakin on mahdollisuus plussaan :)

Huomasin muuten että on paljon kirjoitus virheitä. Elkää välittäkö puhelimella kirjoittelen :)
 
Näköjään pari uutta raskautunutta (viime kerrasta täällä vierähtänyt jo 3 viikkoa!) Onnea SnowFlakes ja Kolibrinkukka!

Penni79: toivottavasti sullakin kävisi hyvin, etkä sinne leikkauspöydälle asti joutuisi. Vaikka mulla ei olekaan noin harmillisia juttuja, niin mäkin luulen tällä hetkellä meidän lapsiluvun jäävän yhteen tai tietenkin toivottavasti kahteen.

ON: Nyt on siis yk3 (listaan jäänyt yk2) ja tosiaan kp24/21. Ei mitään oireita enkä uskalla vielä testata. Ehkä lauantaina. Eipä tässä oikein muuta.
 
Viimeksi muokattu:
Penni79 ihan hirmukovasti tsemppituulia nyt!! Täällä on kaikki peukut ja varpaat pystyssä. Venla84 en ole lukenut listaa kovasti taaksepäin joten en tiedä tapaustasi, mutta miksi uskot lapsilukunne jäävän yhteen..? Oliko teillä haasteita esikoisen alulle saannissa? JOkatapauksessa kovasti tsemppiä piinailuun ja loppuviikon testaukseen!!!

ON: Tuo eilinen jo miltei ovis plussa tummeni illalla vielä tällaiseksi:



Oikein hyppäsi viiva silmille noin 30 sec eli tämä tieto on nyt eilen ja tänään hyödynnetty. :) Minulla ei ole oikeastaan missään vaiheessa ollut tunnetta ettemmkö saisi lisää lapsia, mutta kun imetän vuoden ikäistä tytärtäni olin kovin iloinen huomatessani että imetys ei ovulaatiota estä. Näistäkin saa lukea erilaisia kokemuksia..mutta jokaisen naisen kroppahan on erilainen, omat kuukautiset alkoivat tytön olessa 7 kk.

Listaan päivitys siis: ikä 31, kp 38/? ja yk 3


Ihanaa päivää kaikille!
 

Yhteistyössä