Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Keskiviikko 2.1.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kääkkis82(30)........kp 62/??..............yk 1..........ya 10/12.......4.

*minmaria................kp 57/36..............yk 2..........ya 8/12..........1.
Annatto...................kp 51/48...............yk 2..........ya 9/12..........1.

marianna87..............kp 41/35-60............yk 2...........ya 10/12......1.

Taike80(32)..............kp 38/??..................yk 10........ya 2/12.........2.
Slartibart(25)............kp 38/28.................yk4 (C).......ya 3/12.....1.
angelblue.................kp 34/30-32............ yk 5 (C)........... 1.yhteinen
-PikkuMyy-................kp 33/36................yk 10.........ya 1/12..........1.
Slallu.......................kp 30/33.................yk 3..........ya 9/12..........1.

miss_piggy(31).........kp 29/29................yk 8..........ya 03/12........1.
haave_ilija................kp 28/28-38...........yk3.................................
ViiruP(25)................kp 27/28-30............yk 4..........ya 09/12.........2.
Niiskulineiti86(26)......kp 22/27.................yk 4..............................1.
YAW.......................kp 20/24-26.............yk 10...........................5.

pinkkihevonen(26).....kp 18/28.................yk 6...........ya 8/12........1.
Minde87...................kp 18/34.................yk 9..............................2.
jadeka.....................kp 15/28................yk 3...........ya 11/12......1.
ralliruutu..................kp 15/28................yk 4............ya 10/12......1.
reason.....................kp 15/28................yk 10..........ya 5/12.........1.
Tintti83....................kp 14/33.................yk 6...........ya 7/12.........3.
Miukula....................kp 10/?...................yk 3...........ya 10/12.......2.

äippä 84...................kp 8/29................yk 2.............................4.
SuAnn(30)................kp 7/41.................yk 3......... ya 6/12.........1.
Mylvinen(24).............kp 4/29.................yk 5..............................1.
Markke.....................kp 4/30.................yk 7...........ya 6/12........2.
Luna85(27)...............kp 3/29-48............yk 10..........ya 2/12.........1.
TauTau....................kp 3/28.....................................................2.

Peity.......................kp??/??.................yk ?............ya 12/12.......2.



Day Past Ovulation:




Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86
Villihiiri
Susimieli
FLV
Nato



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Isbla
piupiu
Pionia
another
viisikko <3
mavli
Viljonkka
nibander
avantasia
Katiliin84




Plussanneet:
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Syyskuu: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Lokakuu: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Marraskuu: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Joulukuu: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, Sanna-M (yk2), suan (yk1)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.





+++++ PLUSSARIKASTA TAMMIKUUTA+++++



Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kinkun ja laatikoiden turvottama vatsa! Kipuilua löytyy, vihlaisuja, jomotusta ja edelleenkin "kutinaa" vasemmalla puolella. Tädin pitäisi tulla vasta kuuden päivän päästä, jos tulee edes kun nyt on tämä luomukierto. Sitä kun ei voi varmaksi sanoa, irtosiko sieltä edes munasolua. Mutta pian se selviää! :)
 
Mä vielä täällä pyörin kun en uskalla siirtyä odotuspuolelle, en ihan vielä. Tänään tehty pc:n testi taas hiukan vahvempi, menkat päivän myöhässä.. :) Olo on hyvä vielä, alaselkä kipeytyy töissä ja alamahalla viiltäviä tuntemuksia. Huono olo tulee jos on liian kauan syömättä.

Sanna-M ja pikku kolmonen rv 4+1
 
Heips!

Monia kuukausia näitä keskusteluja seuranneena ajattelin näin uudenvuoden kunniaksi liittyä joukkoonne jos sopii =) Nyt menossa yk9, kp17/34, tänään bongasin oviksen eli onko ny sit dpo 0? =). Teroluteista pääsin tässä kierrossa onneksi eroon hetkeksi =)

Jos vähän kerron taustoja eli vuonna 2009 sain esikoiseni clomifenien avustuksella. Nyt sitten vauvakuume iski vajaa vuosi sitten. todella epäsäännöllisen kierron takia menin gynelle ja siellä sitten todettiin pco. Toiveissa olis, että meitin 3-vuotias tytteli saisi joskus itselleen leikkikaveria :)
 
Kopion saman kirjoituksen toisesta pinosta tänne, nyt nimittäin väsyttää... Zzzz...
NAPAILU, Kp26.Tänne saapunut ihan kaahee väsymys ja alaselkä kivut. Tuntuu että vois kellon ympäri nukkua. Välillä alamaha on hellänä, tuntuu kun ilmapallo olis. Tiiä nyt enteileekö nämä tädin tuloa vai masuasukkia..? Mietin että testoisko huomenna? Kp 27 huomenna siis.
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Uuden vuoden iltaa! Ja tervetuloa Minde87!
Ovis vähän mietityttää, vaikka "tjottailu"-meiningillä ollaan eikä mitään laskeskella tms.......Mutta siis hmm. Menkat mulla alkoi viimeksi, olisko ollu 12.12. mutta ne kesti 1,5viikkoa! Siis mulla on tosi säännöllinen kuukautiskierto eikä menkat ikinä kestä kuin ihan maksimissaan 5päivää. Yleensä 3 päivää. Joten en tajua mikä hormonihäiriö toi oikeen oli? No, menkat siis loppui, olisko ollu 21. tai 22.12. ja limat alkoi viime viikolla. Oikeestaan tosi pienet ovisoireet ollu tässä kuussa, siis jotenkin outo kierto nyt. Ei juuri mitään kipuilua ollu. Pari kertaa viime viikolla tehtiin talletuksia, joten tässä vaan mietin että sattuiko osuu oviksen aikoihin vai ei....:D (mä niin tiedän että ens kuussa jo laskeskelen kiertopäiviä ja bongailen ovista, vaik ei pitänyt...:LOL:)
Tänään pari kertaa tuntunu pistävä kipu oikeella puoleella, itseasiassa nyt taas kun tätä kirjoitan..mut ärsyttävää kun nyt sitten neuroottisena alkaa kyttäilee oireita, aaarrggh:headwall:

Tää on niin jännää, vaikka ei ole esikoinen enää kyseessä, mut se kun sai alkunsa "vahingossa" niin nyt tää tuntuu tosi jännittävältä, pelottavaltakin..kun tietää, mitä on edessä - toivottavasti :) pahoinvointi mulla oli viimeksi ihan järkyttävää viikolle 17 asti, joten sitä pelkään kovasti..

Niin jännittävää lukee teidän oireita :) Toivotaan että ovis löytäisi myös ralliruudun luo pian!

ViiruP eikun testailemaan vaan huomenna! :popcorn:
 
Viimeksi muokattu:
Kääkkis82 toivotaan! :) Aika vahva "raskaana" olo kyllä on. Mutta sehän tietään (jos) tädin tullessa tippumista pilvistä ja korkealta. Minäpäs heti aamulla hyökkeen kertomaan mitä tikku näyttää. :)
 
ViiruP:lle peukkuja! :)

Peity: tuo pitkä vuoto kuulostaa tuskaiselta! :O Mitä lie häröilyä? :?

Omat tunnelmat:
Huoh.
Olen tässä sivuseuraillut ja miettinyt ihan muita asioita, mutta silti päässä kypsyy odotuksen kaipuu aika ajoin pilkahtaen. Omakotiasunnostamme ovat alivuokralaiset tekemässä muuttoa pois kellarikerroksesta, joten saan viimein kaipaamani uuden harrastetilan sinne. Silloin ylimpään kerrokseen vapautuu soppi sopivasti lastenhuonetta varten... ;)
Kärsin suunnattomasti täysin epäloogisista kierroistani (7-50pvää edelleen) ynnä rajuista kivuista ja mielessäni häilyy pelko siitä, voisiko se enteillä vaikeuksia. Silti olemme miehen kanssa saaneet keskusteltua (omasta aloitteestani) enemmänkin tulevista ehkäisy/-ttömyysjärjestelyistä...tällä hetkellä suunnitelma on poistattaa e-kapseli aikataulun mukaan maaliskuussa ja käydä samalla läpi tarkemmat gynetutkat ja veritutkimukset jne. ja koko terveystarkastus, että pääsee kartalle. Sitten lääkärin suosittelemilla pillereillä mennään tod. näk. loppukesälle/alkusyksylle kunnes ne jätetään pois.

Tuntuu yhtä aikaa siltä, etten ole vieläkään tarpeeksi valmis ja toisaalta siltä, että mietin ihan liikaa...

Plussarikasta uuttavuotta vain kaikille ja uutta puhtia sekä paljon naurua vuodelle 2013! :)
 
Minä täältä sängynpohjasta kirjoittelen. Ei tule uni ei. Päivisin väsyttää hulluna, mutta sänkyyn tultaessa ei yhtään! Tänään alkoi ihmeellisen kovaa vihlomista vasemmalta. Vihloo välillä ihan lonkkaan tai häpyhuuleen asti. Liike ei vaikuta, vaan ihan paikallaan ollessa. Nyt menossa kp22/27. En tiedä johtuuko luomukierrosta, että menkat tulossa vai olisko joku matkustaja kyydissä. Kai tässä pitäisi unta kohta saada että pääsee töihin huomenna.... vihloo vaanaika ärsyttävästi...
 
täälä haaveissa kolmonen. Yk 2 nyt ja kp 26/28. tuhrutteluvuoto ihmetyttää.. maanantaina ja tänään ruskeeta tuhrutellu :/ mitähän seki tarkottaa

muoks* alavatsa kipuilee, välivuotoja ei oo ollu 11vuoteen ja säännölliset menkat aina ! alaselkää myös juilii.. repäsykipujaki on, mutta tuskimpa tästä kierrosta plussaa saadaan, ei vaan oo semmosta tunnetta..
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kp 3/28.

Petyin aivan kamalasti uudenvuodenaattona kun menkat alkoi, itku tuli ja kiukuttelin miehelle koko päivän. Nyt minä vasta oikeasti ymmärrän sen pettymyksen tunteen, mikä siitä voi levitä mieltä myrkyttämään :(

Mutta kaikille oikein ovis- ja plussarikasta vuotta 2013 ja olkoon vuosi kaikille suotuisa ja onnekas!
 
Minde87 Tervetuloa! :wave:

Kiva, kun löysitte tänne uuteen pinoon! Muistakaahan laitella listalle tulevia muutoksia korostuksilla, niin osaan bongailla niitä, kuten esim. noi DPOt yms :) Päivityskaveri olisi myös kiva saada, joten halukkaat voi vapaasti ilmoittautua! ;)

Mukavaa viikon jatkoa! :)
 
ViiruP Siellähän jännät tilanteet menossa! Toivottavasti siihen r-testiinkin alkais sitä toistakin viivasta piirtyä!

TauTau Täällä sama juttu! Ihan järkyttävä pettymys kun kuukautiset alkoi. itku tuli ja vieläkin kiukuttaa! Mut ehkä tää olo meillä molemmilla helpottaa kun alkaa ovisajankohdat olee taas käsillä ja päästään uuteen yritykseen!

ON: Mulla on nyt ollut ihan oudot menkat.. Normaalisti mä vuodan kuin seula kaksi ekaa päivää ja kivut alkaa vasta ihan sillä hetkellä kuin vuotokin. Täti kestää yleensä 5-6 päivää. Nyt tosiaan näyttää siltä et täti kesti vain 3 päivää ja koko tän ajan vuotanut mulle tosi niukasti. Ihan siis kyllä kunnon verta tullut mut paaaaljon vähemmän kuin normaalisti. Ekan päivän pärjäsin yhdellä siteellä, eikä siteeseen asti oikeestaan edes tullut mitään.. Ja kivut mulla alkoi ja edellisenä iltana/yönä kun seuraavana aamuna sit alko vuotamaan.. Tää on kyllä ollut nyt ihan outoa ja vielä oudompaa tästä tekee se että mulla on edelleen tissit vähän kipeet ja vatsaa nippailee ja toi sektiohaava ja alaselkä juilii.. taitaa nyt mieli tehdä mulle kepposia täällä..! :confused:
 
FLV
Toivon ViiruP:lle plussaa r-testiinkin!

Harmi, että monilla on menkat alkanu. :(

Mulla jännittää! Tunnin päästä lähtee kierukka. Mietin, alkaisinko huomisesta laskemaan kiertopäiviä ja tarkentelee sitten, kun jotain vuotoa tulee. Lueskelin netistä, ettei kaikilla ole alkanut vuoto heti kierukan poiston jälkeen. Saa nähdä, miten itselle käy.
 
Mulla kierukan jälkeen alko parin päivän päästä vuoto. Ja seuraavat ns.menkat oli sitten se kunnon tyhjennysvuoto. Tuli muuten tavaraa, housuja sai vaihtaa kun läpi tuli isoimmasta tamppoonista ja siteesta pari kolme päivää. Sitten rauhottu..
 

Yhteistyössä