<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol. 29 <3

Mulle voisi päivittää kp 2 Vaikkei nyt tänne tule kirjoiteltuakaan, niin olenpa edes listan jatkona, ettei ihan näivety. Aika ikävät fiilikset itsellä, kun ei tässä(kään) kuussa tärpänny. Tiedän toki, että mun iässä yli puolen vuoden yritys on ihan normisettiä, mutta enkö minä voisi olla se poikkeama lyhempään päin?! Noo, näillä mun epäsäännöllisillä kierroilla lääkäri varoitteli jo ennen esikoisesta haaveilua, että ei pidä säikähtää vaikkei ihan heti tärppäisikään. No, esikoinen sai alkunsa varsin helposti yk 3, joten kai siitä jäi itselle uskomus, että tuo lääkäri oli väärässä...
 
Just pamahti hymynaama ovistikkuun (kp 10) eli huomenna varmaan ovis. Heti tehtiin tunnollisesti talletukset ja kp 14 terolutit käyttöön. Voi kumpa ne nyt auttaisi!!!
Plussa onnea nyt meille kaikille ja paljon :)
 
Mulla kp 5 ja yrityskertoja en enää laske. Ostin viikonloppuna ovistikut ja niitä viikonloppuna varmaankin testailemaan. Vähän ihmetyttää tämä, ettei tärppää, koska tietääkseni mulla ei ole mitään terveyteen liittyviä syitä raskautumattomuuteen. Stressi voi hyvinkin olla ainakin yksi syy. Viimeksi plussa tuli keskellä kesälomia, joten silloin ainakin stressitaso on ollut minimissä. Nyt meillä on noin kuukauden kuluttua muutto ulkomaille ja viime kuukaudet kuluneet muuttoa miettiessä ja järjestellessä. Helmikuussa tulee jo vuosi yritystä täyteen enkä ulkomailla ajatellut tuon asian takia käydä lääkärillä.. Huolestuttaa kuitenkin.
 
***** Sunnuntai 8.12.2013*****



Penni79..................tyttö 7/12....................kp5/23-26..........yk15
karmini.................tyttö2/12......................kp5/26-28...........yk6
mannamaaria.........tyttö5/12......................kp22/26-54............yk5
Kuppikakku..............tyttö10/12....................kp27/34.................yk4
Bambini(32).........poika 8/08...................kp 95/30 (?).....yk6/yk10-11 (?)






JÄNNÄILIJÄT :popcorn:




TAUSTAILIJAT/KADONNEET
Neiti Näpsän äiti
Tahdokas (yk22)
yöperhonen-
bubunen
Wuf
äiti -07(yk22)
Läiti (yk18)
natacha 28v esikko 08/12 ja kierto 28-34 yk1
huvi tyttö1/12
lemonade........tyttö 8/12
Venla84..................tyttö 4/12
oktonautti...............tyttö 02/09
Hellurei81..................03/06

PLUSSANNEET

Syyskuu 2013
hiulu(yk4)

Elokuu 2013
manije (yk4), Kultapupu(yk1)

Heinäkuu 2013
niiskunenä (.yk 9 )

Kesäkuu 2013
chiaraa(yk 5) , sini_tintti (yk 4),jenniii90(yk4)

Toukokuu 2013
Ihanamami(yk 3)

Huhtikuu 2013

SnowFlakes, Kolibrinkukka (yk5)

Maaliskuu 2013
pupup (yk 1), Susimieli (yk1)

Helmikuu 2013
Laala (yk9), Pörrö (yk3), Tagzy, Bethany, Jau11 (yk1), Niiskunenä(yk5), Sona82(yk6)

Tammikuu 2013
Kirskis, eskapismi (yk2), Kulkuriina (yk11), Pauki (yk8), Lempo (yk4), Viida (yk3)

Joulukuu 2012
Carriina (yk1), syysmyrsky (yk2), Bambini (yk4), Nöhvi1 (yk16/yk3)




Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Vieläkö mahtuu mukaan? :)

Täällä kovassa pikkukakkos-kuumeessa oleva kotiäiti! :wave: Esikoistytär syntynyt 10/12. Tällä hetkellä yk 4 menossa, kp 22/34 (dpo 2). Jännitys on kova, koska tää neljäs kierto oli se "maaginen", mistä esikoinenkin sai alkunsa. <3 Tosi vahvat ovisoireet, jotka kruunattu hymynaamalla CB:n ovistestissä!

Päivittelisiko Neiti Näpsän äiti minutkin listalle? :)
 
Testasin eilen (dpo 11) puhtaan negan.. Aamulla teen uuden testin kun niitä liuskoja tossa kaapissa lojuu. En jaksa uskoa plussaan. Tuhrut alkoi taas jo dpo 7 Teroluteista huolimatta, tosin kyllä vähäisempänä tässä kierrossa. Nyt ei oo pariin päivään tuhruttanut ja lämmöt on yli 37, mutta niimpä on käynyt aiemmissakin kierroissa joten tätiä ootellaan. Toivottavasti Terolut ei nyt kovin paljoa kiertoa muuta.
Taitaa huominen olla "murheen päivä" taas meillä molemmilla :|

Montasko kiertoa sulla on nyt Clomit? Mulla polttelee resepti tuolla mutta ne saa alottaa vasta kun on 3 kiertoa katottu Terolutilla.
 
Mulle määrättiin se 4 kiertoa,eli mihin se purkki riittää ja jos ne ei auta niin sit kokeillaan jotain järeempää hoitoa johon en haluis ku sit se vasta alkaaki meneen säädöks..mut aika näyttää.

Mulle voi päivittää kp 1/28 yk6 ei auttanu eka clomikierto :(
 
Päivää. Me käytiin tänään lapsettomuuspolilla ja en voi muuta sanoo kun että voisko turhempaa käyntiä olla! 10 min oltiin sisällä ja lääkäri vaan sano et " en kyllä näe teillä mitään syytä ettei raskautuminen onnistuis" ja anto paperin jonka mukaan tarvii tammikuun alkuun seuraavan kierron alkuun varata uus aika jollon tekevät munatorvien aukiolotutkimuksen.. Suoraan sanottuna v*tuttaa maksaa maltaita tosta käynnistä..
 
Täällä kp 1/22-26 ja yk 15.. Niinkun arvasinkin että käy :(. Kyllä se taitaa olla se helvetin endo mikä mua estää raskautumasta. Tiputteluun kun ei mitään syytä löydy, oma epäilys on kokoajan ollut että endo sen aiheuttaa. Ja sehän on Syyskuussa leikattu ja nyt olisi paras aika raskautua, vaan empä raskaudu.

Huvi: oliko ihan julkisen puolen käynti? Ja on tehty jo verikokeet ja simppanäytteet? Toivottavasti pääset aukkariin pikapuoleen.
 
Viimeksi muokattu:
tervetuloa kuppikakku :)

pahoittelut penni ja karmini :hug:


huvi olipas kökkö käynti sitten :(

täällä sunnuntaina veikkaan vuodon alkavan, hymynaaman sain pariviikkoa sitten, mutta päällä oleva ab kuuri ja yhtäkkiä ilmestenyt päivän kuumepiikki vei viimeisetkin toiveet tärpistä, kuume nousi päiväksi tuolloin 38 asteeseen, ja eilen olin viisauden hampaanpoistossa jossa taas vedettiin ab tabuja sekä buranaa että ainakin kamoissa ollaan oltu tää kuukausi.

mietinkin tossa että pitöiskö laittaa uusi ketju pikkukakkoinen haaveissa tällä vuosikymmenellä :LOL:

maanantaina olisi tk-lääkäri käynti, lähetettä lapsettomuus hoitoihin haen sieltä. josko saisi :rolleyes: :)
 
Penni: juu ihan julkisen puolen käynti. Mä oon käyny tosi monessa verikokeessa ja miehen sperma oli ihan normaalia ja kuulemma se et multa tulee maitoo ei vaikuta. Just laskin niin se poli on kiinni tammikuus liian pitkään eli menee ainakin helmikuulle että pääsen sinne :( v*tuttaa ja ärsyttää :( kriittinen 3v että sais hyvän äitiyspäivärahan loppuu auttamattomasti liian pian :(
 
Kuppikakkuselle on näemmä lipsahtanut yks kp liikaa. Tänään siis menossa _VASTA_ 27/34 (oliski jo 29..). Dpo 7. Ei mitään oireita, eilen jotain tuntemuksia oli alavatsalla jotka pää tulkkas tietty kiinnittymiskivistelyiksi.. :D Ei se oo tärpänny kuiteskaan, en jaksa ees uskoa.
 
NNÄ: Pitäskö tehä niin että kuopataan tää ketju kokonaan, ja laitetaan uusi Sekundääriset lapsettomat? - ketju pystyyn? Ossaakko sä tehä sen? jaksatko päivittää?

Halukkaat täältä siirtyy sit sinne, ne jotka on pidempään yrittäneet ja jotain häikkää on, tai ainakin epäilystä siitä. ja ne jotka on vielä uusia yrittäjiä voi siirtyä sinne toinen lapsi 2014 ketjuun? Oisko tällänen hyvä ratkaisu?
 
Käy hyvin! Oisko joku vähintään puoli vuotta tai enemmän yrittäneet..? Ja jos joku nyt aktiivisista tai taustailijoista haluaa vähimmillä yk:lla mukaan niin saa tulla :)
Sit ei olisi mukana niitä jotka plussaa ihan ekoilla yrityksillä. On tietty mukavaa että joillakin helposti onnistuu mutta välillä tuntuu kurjalta kun listalla vaihtuu porukka moneen otteeseen ja ite ei pääse mihinkään. Tolla uudella listalla olisi sitten meitä pidempäänkin roikkuvia mukana :D.
 
Mahdunko mä mukaan tonne uuteen ryhmään? :) Ku mä en oikein tiedä olenko pitkään yrittänyt vai mikä :D

Mulle kävikin sit niin et kierto veny 30/28 ja nyt onki vasta 3/28 ja toinen clomikierto menossa..

kp 3/28, yk6
 

Yhteistyössä