<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Nöhvi
Omppuf: no mullahan oireita vaikka muille jakaa :D Ainut vaan että taitaa tulla suurin osa lugeista. Mitähän mulla olis ollut.. öö no perinteiset mahanippailut, viikolla pamahti finnejä selkään (teini-ikä palasi, ainakin selkään - yyyyh), olen palellut (tosin meinasin tulla kipeäksi, niiskutin pari päivää mutta menikin sillä ohi). Jne jne... Tsemppiä sulle huomiseen!! Ja et ole testiriippuvainen - sullahan ei ole testejä edes hankittuna :D Se on jo saavutus (ainakin mulle)! Mulla ei ole kokemusta tuosta liikuntapäiväkirjasta - on jäänyt urheilut aika vähälle :whistle:

on: dpo10.... mietin että olis kiva olla testaamatta hetkeen (olenkohan tullut hulluksi?), ainut vaan etten viittis käytellä lugeja turhaan ja pitkittää kiertoa jos ei ole tärppi käynyt. Jos viimeistään keskiviikkona testais ja jos nega niin lopettais nuo siihen. Tai tietty aiemmin jos menkat antaa merkkejä itsestään...
 
Nopponen :hug: Toivoin, niin kovasti, et oisit päässyt plussanneisiin sinäkin... Paljon plussatuulia ensi kiertoon!!

En vielä uskalla kokonaan tätä palstaa jättää... Toivon vaan kovasti, ettei tarviis enää palata piinailemaan.. Epäuskoinen olo edelleen..
 
Pink: ala uskomaan vaan! =) mutta siis ymmärrän kyllä tuntemuksesi. toivottavasti täältä pääsee moni muukin paikkoin "pois"... ;)

Nyt on niin muistamaton olo...valaiskaapas mua vähän... eli menkat kun alkaa niin se on kp1, sen tiedän. :D mutta kun ne menkat alko (vajaa pari viikkoo sitten) vähän sillee hassusti, että "ekana" päivänä oli tooooooosi vähän sellasta rusehtavaa vuotoa. siis tosi vähän. jos en olis kiinnittänyt huomiota pyyhkiessäni, niin en olis huomannut varmaan koko asiaa. mutta nyt kuitenkin huomasin, niin voiko sitä nyt laskea ekaksi kiertopäiväksi? vai onko se sit se seuraava jolloin hanat todella aukes?? Juu juu, vannoin etten ala laskemaan mitään, mutta tässä sitä sitten ollaan. Mulla kun on aika lyhyt tuo kierto, eli jos tuon ekan päivän lasken, niin kierto on vaan 25pvää. Ovis alkais kohta olemaan käsillä sitten...hmm... ;) ja ovistuntemuksiakin on. kääk. en haluu alkaa ylianalysoivaksi, piti mennä vaan ihan omalla painollaan!
 
Bambina, mä lasken siitä kun kunnolla alkaa. Tosin viimeks alkoikin heti kunnolla. Mulla on myös lyhyt kierto. Viimeks oli 26. Mutta tässä kierrossa sain ovisplussan jo kp12 ja samana iltana oli myös ovulaatiokivut eli vielä lyhkäisempi kierto tulossa tästäkin. Ennen esikoista menkatkin alkoi aina jo dpo11-12. Mutta näköjään toimi silti. :)
 
Laala :hug: Tuttu tunne. Me ollaankin palstailtu täällä joskus samaan aikaan, muistaakseni sillon -09 (?) kun aloit ekaa odottamaan. Taidettiin olla vain silloin tuolla lapsettomuus puolella :) Mullakin on noin 3vkon päästä aika luotto gynelle ja toivon saavani sieltä kunnon piikit, että olisi jotain mahkuja raskautua.

Omppuf Määki valan uskoa sen verran, että mullakin tärppäs heti ekasta clomikierrosta, mutta raskaus meni sitten kesken 7+ vkolla. Sen jälkeen edes 2tbl kerralla syötynä clomeja ei auttanut ovista saamaan. Sitten sain piikityshoidot, jotka tuottivat oviksen ja siitä sai alkunsa meidän kohta 2vee lapsi :) aloitin eilen tosiaan clomit, mutta en jaksa uskoa nyt niiden voimaan. Odottelen vain, että saisin ajan gynelle, jonka kanssa voitaisiin sopia ehkä tujummista hoidoista. Täälläkin on kova odotus siihen, että heti tärppäisi, mutta eihän se niin mene, vaikka kaksi aikaisempaa raskautta heti onnistuikin. Tsemppiä sinne ja toivottavasti saat toivotun lopputuloksen jo tässä kierrossa :) Kuulostaa tutulta tuo testiriippuvuus :D Itelläkin sormet syyhyää testaileen heti kun siihen on vähänkin aihetta (sekä ovista että mahdollista raskautumista) :saint:

Nöhvi Kiitos! :) Heitänpä vettä myllyyn ja ite sain plussan pp 11, kun ekaa aloin odotella, joten ei muutako testaan vaan :p

anu84 Wau!! mieletön suoritus, onnea hienosta painonpudotuksesta :)

ON: Täällä täti pakkailee kamojaan.. Syön nyt toista päivää clomeja ja katselen auttavatko ne ollenkaan. Lääkäriaikaakin samalla odottelen, että pääsisin juttelemaan vähän järeämmistä aseista. Toivottavasti tämä kierto ei veny yhtä mahdottomaksi kuin edellinen, joka huiteli 70 päivässä :ashamed: Noh, onneks Terolutit on keksitty ja aion pyytää niitä mikäli oviskin jää tulematta.

Halauksia kaikille pettyneille!! :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Heippa hei kaikille!!

Täällä on pidetty ihan matalaa profiilia ja olen kyllä taustalla lueskellut teidän kaikkien kuulumisia. Olen ottanut taas oikein rauhassa ja olin laskematta kiertopäiviä ym. Pääsiäisenä tunsin oviksen joka oli tosi kivulias, vihlaisukipuja ja jomotusta. Nyt sitten yk 4 ja kp32/28-32 MINÄ PLUSSASIIIIIIIN :heart: Ei oo tottaa!!! Ehkä tästä on kiittäminen sitä fucking endometrioosia, sen takia heitin hanskat tiskiin ja tärppi kävi!!!

Muille tahdon toivottaa plussarikasta kevättä ja oikeesti, ottakaa rennosti :attn:
 
Hurjasti onnea Murunmami!! :heart: Ihanaa, kyllä tää huhtikuun plussasaldo tästä kasvo kuitenkin vähän - ja vieläkin ehtii, ihanaiset ;)

Mäkin oon täällä lueskellut teidän kuulumisia, vaikka en oikein ehdi vastailla kovin usein. Isot tsempit pettyneille ja nyt hyvin mielin uutta kiertoa kohti! Täällä alkaa aika monella olla ovis lähellä, toivotaan plussatuulia!!

ON: Täällä on menossa kp7, enkä oikein tiedä, missä vaiheessa oviksen pitäisi ilmaantua. Mulla oli ennen esikoista yhdet luomumenkat ja silloin kierto oli vain 24 päivää. Sitä ennen mulla oli yhdistelmillä se pakotettu kierto 28 päivää vuosia. Eli periaatteessa en tiedä, millon vois ovis olla... Mulla olis tuolla noita ovistikkuja, mutta ollaan menossa koko vappua edeltäväksi viikonlopuksi ja vapuksi sukuloimaan, en tiedä tuleeko ovista kuinka hyödynnettyä siellä :LOL: Enkä oikein tiedä, viitsiikö siellä oikein testaillakaan... Omien tuntemusten pohjalta mulla oli kyllä esikoiselta ovis vasta kp14 (tai kp13), mutta mielestäni raskaus alkoi kp14, vaikka muitakin mahdollisuuksia toki oli. Saa nyt nähdä miten tässä käy.
 
Pink Onnea plussasta! Jos en oo jo ehtiny onnitella. :D

Salliina85 Onnittelut menkoista! :flower: Nyt pääsee kunnolla yrityspuuhiin. :)

Meliah Kovasti plussatuulia sinne! Toivottavasti yritys tuottaa toivotun tuloksen! :)

Laala Pahoittelut. :hug: Toivottavasti lääkkeillä kuitenkin tulisi toivottu tulos. Yhtä rakas se lapsi tulee olemaan entä sit ilman niitä lääkkeitä. :heart: Tosin ymmärään hyvin mitä ajat takaa..

Murunmami Onnittelut plussasta!! :)

Mieki voin alkaa päivittelemään jos vielä tarvetta on päivittäjälle?? :)

Meillä muutto alkaa olla ohi. Tavarat on siirretty uuteen asuntoon, vanhan pitää vaan käydä siivoamassa vielä. :) Jippii. Me on kaikki oltu sairaana ja ilman mun vanhempia ei oltas selvitty tästä muutto- ja rempparumbasta. <3 Kovasti toivotaan, et tää kierto olis se plussakierto. Saas nähdä..
 

*******Torstai 26.4.2012************





Mukana:


Emma82...... tyttö 10/01.................. kp 2/30........... yk2
äiti -07............tyttö 01/07..................kp2/31.............yk4
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp7/30-35...........yk6
Salliina...............poika10/11..............kp9/?................yk1
Alisa84..............tyttö5/10.... ...........kp9/22...............yk?
Tine.................tyttö 10/11.............kp11/28-38...........yk5
Anu84............. poika 07/11... .........kp11/32-35..... .....yk1
MeaMinnis........poika 01/08.............kp11/28.................yk8
Icicle ....................06/11...............kp12/30-35............yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp12/28-32...........yk16
bambina........................................kp13/27....... .........yk1
Tiuhti83.............poika03/06........... kp14/26-32............yk10
aliisa10............poika 07/10.............kp14/30-36............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp14/28-36............yk13
MyDream..........poika 06/11.............kp16/30.................yk5
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp16/29.................yk2
mama07..... .................................kp18/?..................yk1
Aia................poika 6/11........... .....kp19/27 ..............yk1
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp20/25-28...........yk2
Ruttunaama......poika 06/04.............kp21/24................yk22
Aura08...................12/08...............kp22/31-33...........yk4
NiQ..........................07/11............ kp22/32................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp22/31-64...........yk2
Meliah..........................................kp22/25-29............yk8
Ranskis.........Tyttö 07/11................kp23/??................yk1
nanakuu................tyttö..................kp23/28-34...........yk3
Mememe........................................kp25/29?..............yk4
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp27/25-26............yk8
tiipula..............tyttö 05/11.............kp29/29-49............yk2
äiti -07............tyttö 07..................kp31/31................yk3
Toiveikas84............04/10...............kp46/31-33............yk8
ciili........................09/08..............kp72/??..................yk?
murgu.............tyttö 03/10..............kp85/28-35............yk3
Paipula............tyttö 10/10.............kp?,...................... yk1



TAUSTAILIJAT

Heeva
Maisapaisa
Vivietta 7/11
kiseliina
diiselikissa

Plussanneet:



Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4)



Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
murunmami: suuren suuret onnittelut plussasta!!! =)

Nöhvillä jännät paikat/päivät, mitä sinne kuuluu???? :D

Tine: onnea muutosta! :) me rakennettiin okt ja muutettiin joulun alla. ja sama juttu, ilman mun vanhempia oltais oltu hukassa... nyt kuitenkin asustellaan uudessa ihanassa kodissa ja toivotaan että saadaan pian lisäasukkeja!!! :heart:

salliina: tsemppiä oviksen metsästykseen!!! ja testaile vaan kylässäkin, se on hyvin helppoa. mä vannoin etten hanki ovistestejä ollenkaan, mutta hankin sit kuitenkin, ja mäkin testasin tänään töissä!!! :LOL: miten niin koukussa??

ON: ovis siis lähestymässä, toivon mukaan. siihen on ainakin varauduttu. ;) mulla on nyt parina päivänä ovistestit näyttäny ihan haalukkaa haamua, ja alan uskomaan, että se näyttää sellasta aina. ja alan olemaan myös epätoivossa, että sitä ovista ei oikeesti tule tässä kierrossa ollenkaan. masis. noh, laskujen mukaan sen pitäiskin kai olla vasta torstaina, joten yritetään säilyttää positiivinen fiilis!!! :)
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi
Murunmami: onnea onnea onnea :flower: Huhtikuun plussatilastot kaunistuivat taas huimasti :D

Bambina: Leena tuolta jo vastailikin, eli sitten kun hanat aukeaa. Ja positiivista fiilistä vaan, kyllä se ovis sieltä saapuu :D Mulla ainakin se testin väri tummuu tosi nopsaankin, siis silleen ettei voi etukäteen paljon veikkailla koska se ovisplussa pärähtää :) Elikkä se saattaa olla ihan nurkan takana, tsemppiä bongailuun!

LeenaT: mulla kanssa ennen esikosta suunnilleen dpo12 tietämillä, nyt kakkosta yrittäessä se on lyhentynyt päivällä - mutta onneksi on luget :D

Anu: jei, ja harjoitukset jatkuu :D

Alisa: entinen-Nöhvi olisi kyllä testannut jo noin tuhat kertaa, mutta mä taisin saavuttaa sen negakiintiön (ainakin hetkeksi) ;) Huh, 70 päivää - melkoinen megakierto! Onneksi tosiaankin on lääkkeitä yhteen sun toiseen vaivaan! Ja se gyneaikakin on jo pian!

Salliina: teidän täytyy keksiä vaan luovia ratkaisuja jos ovis yllättää kyläillessä ;)

Tine: onneksi on isovanhemmat!! Sairastelu ja muutto muutes aika tiukka yhdistelmä. Ilman lasta ja terveenäkin se on jo semmoinen puristus, että huh huh. Onneksi olette jo voiton puolella siellä :)

Meliah: noh?

Päivittämisestä... osaisinkohan mä? Kyllä mä täällä joka päivä käyn lukemassa, mutta kirjoittaa en välttis ehdi. Mutta kaipa mäkin joskus voisin kokeilla.

Ja jouhevasti omaan napaan: dpo12 ja vähän pahaenteisiä tuntemuksia :/ Raskaustestiä en oo vielä tehnyt, mutta ovistesti ei eilen illalla indikoinut mitään positiivista. Lopetan luget tänään, joten huomenna on tuomionpäivä. Kääks, tai no toi ovistesti ja voimistuvat menkkaolot vähän masentaa. Bläääääh
 
murunmami: ONNEA!! :heart:

Nöhvi: Plussaa sinulle toivoisin, voi kun... :heart:

En jaksa nyt muutoin kommentoida, kaikille tasapuolisesti tsempit jatkoon!

).( Mut voi siirtää taustajoukkoihin. Meidän haaveilu jatkuu välillä nyt - ikuisuus...Kävin sellasella sisäilmaspesialistilla tässä ja hän oli sitä mieltä, että uusi raskaus ei luultavasti ala, kunnes olen toipunut tästä "homeoireilusta". Ehkäsyä ei tarvitse käyttää, mut suositteli hoitamaan yhden asian kerrallaan eli ensiksi itseni kuntoon. Homeoireiden poistuminen vie altistuksen pituudesta riippuen(ja luonnollisesti altistuksen loputtua) jopa ½vuotta. Työpaikka on nyt vaihdettu, joskin en vielä ole varma senkään paikan puhtaudesta. Ärsytysoireita tuppaa olemaan nimittäin tuolla uudessakin työpaikassani. Niinkuin myös missä tahansa julkisissa laitoksissa, joten elämä on heittänyt nyt aikamoisen haasteen selätettäväksi.
Kestää varmaan aikansa ennenkuin täältä "vieroitun" ja käynpä ehkä välillä moikkaamassa, mutta turha mun nyt on kierron päiviä laskea ja ovista tikutella, kun voipi olla ettei saada toista lasta ikinä.

Ihanaa ja plussarikasta kevättä kaikille!! :hug:
*Mikä ei tapa, se vahvistaa*
 
diiselikissa Toivottavasti paranemisprosessi lähtee
pikavauhtia etenemään ja oireet poituvat vikkelästi. Jaksamisia
sinulle :hug: Toivon että elämä teidät yllättää ja pikkukakkosen saatte vielä.
Oikein hyvää jatkoa ja ihana olisi kuulla kuulumisiasi jatkossakin kuitenkin :)

Nöhvi Voi että, sinä olet jo noin jännillä päivillä :popcorn: Superpaljon tsemppiä ja kauheasti peukutuksia, nyt on sinun vuoro plussata, näin se on oltava!

bambina
Tsemiä oviksen metsästykseen ja tietysti myös hyödyntämiseen ;)

Tine
Teillähän on ollut vipinää ja vilskettä. Muuttaminen on aina rankkaa, saatika mitä se on sitten kun sairastaa samalla. Koetahan malttaa nyt lepäilläkkin :hug:

Murunmami Onnea onnea :flower:

Alisa84 Onneksi sinulla on nyt lääkäriaikakin tulossa, saat tosiaan sieltä sitten apuja. Ja mistä sitä tietää, jos clomit toisivat jo tarvittavan hjelppauksen :)

Omppuf Oo, sää oot reipas, kun koko kierron jokatoinen päivä jaksat. ( Ja miehesi tietty myös :D ) Nostan hattua!

Anteeksi hiljaisuus osaltani, miellä on sairastettu mahatautia juurikin sopivasti, kun minulla olisi ollut töitä vielä tämän viikon loppuun. Itse nyt vielä tämän taudin jotenkin kesti ja miehen sairastamista pystyy katsomaan... Mutta sydän kyllä särkyy kun pieni sairastaa :'( Onneksi nyt jo tauti selätetty, vaikka hieman heikko happi on koko porukalla edelleen. Dpo6 menossa ja voisikohan olla että olen saanut elämäni ensimmäisen kerran neiti Hiivan kylään. Hui että minä kutisin vielä eilen :x :mad: , onneksi nyt tuntuu oireet helpottaneen. Voiko hiiva tällälailla mennä itsekseen ohi, onko kellään tietoa? Minä jo kerkesin miestäkin syyttää, että jonkun hyppykupan on mulle tuonut :kieh: :LOL: :LOL: Ei siis kyllä ole. Tai eihän koskaan voi sanoa ei koskaan, mutta kyllä maailman kirjat on sekaisin, jos näin olisi.

Ja hei sain muuten ne papa-tulokset, ne olivat erinomaiset. Th sanoi että hän ei ole tilanteestani vielä huolissaan, kehoitti odottelemaan syksyyn, mutta sanoi että toki voin käydä lääkärillä jo aiemminkin oman mielenrauhani takia. Ja kyllä minä meinaan ensi kuussa käydä.
 
Tine, onnea uuteen kotiin! Muutto vie aina voimia, muistakaa lepäillä... Mekin muutettiin viime kesänä, kun mä olin noin rv 25 ja hellettä se +27... Toivottavasti saatte pian uuden asunnon järjestykseen ja jos sinne vaikka sitten jättäisi kakkosellekin tilaa jo ;)

bambina, mulla on sellasia ovistikkuja, että tarviis jonku purkin... Niin en tiedä kuinka huomaamatonta niitä on kuljetella sinne vessaan ja sitten roskikseen. Onnea sulle oviksen metsästykseen! Testaatko muuten joka päivä?

Nöhvi, mulla ei kyllä tuu kovin luovia ratkaisuja mieleen :LOL: Toivottavasti ne ei nyt kuitenkaan oo niitä menkkaoloja, vaan niitä toisia! Joko on sulla tulosta?

diiselikissa, toivottavasti paranet noista oireista pian! Tuo on aika yleistä julkisissa laitoksissa :( Ja mistä sitä tietää, vaikka tärppäiskin, kun ajatukset siirtyvät muualle :) Mä ainakin toivon niin!! Tsemppiä sulle :heart: ja tuu toki välillä kertomaan, mitä sulle kuuluu!

meliah, taudit pienellä on kyllä inhottavia : / Onneksi teillä alkaa olla jo ohi. Toivottavasti sulla ei oo hiiva, se ei oo mitään mukavaa :( Onneksi nykyään aika pian saa sen lääkkeillä ainakin hoidettua. Mä en kyllä tiedä voiko se mennä itsekseen ohi? Hienoa, että tulokset olivat hyvät! :)

ON: Ei mitään uutta auringon alla, tällä hetkellä kp8. Missä vaiheessa kiertoa te yleensä alatte testata ovista? Mä en oikein tiedä vielä haluanko alkaa aktiivisesti testailemaan, mutta mulla on kyllä noita tikkuja tuolla kaapissa, mitä niillä muutakaan :LOL:

Jännityksellä odottelen täällä noiden kierron loppupäässä olevien tuloksia :popcorn:
 
NiQ
Meliah Mä oon saanut monta kertaa pakittaan alkavan hiivan kun oon käyttäny alhaisella pH:lla olevaa pesuainetta (meillä oli LactoLine pH 4,5) ja tehopessy tavaraa monesti päivässä :D Tai sit se on ollu joku yläpään kutina eikä oikee hiivan alku ku on pakittanut :D

Täällä tylsää, flunssailua ja ensi viikon loman odottelua ja pienen kanssa matkustus-stressiä.
 
Murunmamille isot onnittelut!!:flower:

Onko sulla jo jotain oireita? Täällä rinnat ihan helkatin kipeet! Öklö olo ja väsymystäkin taitaa olla ilmassa... Syödä pitää vähän väliä.. Välillä jo miettii, et mihinkä sitä oikein päänsä on pannut..:O Mut tokihan tästä nyt iloinen on, vaikka olo ois mitä :heart:
 
Pink* Ei oikeestaan oo oireita. Oli nippailua ja muutaman kerran pakottavan kova särky muutaman minuutin tisseissä, ennen testiä ja nyt testin jälkeen sitte ikuinen nälkä alkanu vaivaamaa ja iltaa kohden turpoon niin palloks et apua :) Ihan samallai ku esikkoa oottaessa. Paitsi siinä kärsin ihan jumalattomasta tissisärystä. Ollaan muuten samassa Joulukuun odottajissakin ;)
 
Onnea kaikille plussanneille :heart:
Ja tietysti tädin kohdanneille :hug:

Tänne voi vaikka päivittää äiti -07............tyttö 01/07..................kp1/31................yk4 :ashamed:
No tän osasin jo arvata vaikka salassa toivoinkin plussaa. Mutta yks hyvä puoli tässä on ...ainakin syntyy tammikuun lopussa :)
Nyt aattelin ihan ovistikut ottaa käyttöön tällä kierrolla, olis ihan kiva kattoo tuleeko niitä ollenkaan...koska pupuilut on kumminkin ajotettu koko kierron ajan maks 2päivän tauolla...ettei vaan pääse tyhjentymään :p
 
Diiselikissa toivottavasti tilanne helpottaa, kertoile vain kuulumisia ilolla ne otetaan vastaan :)

Onnittelut plussanneille

Piinailijoille tsemppiä ja plussia kehiin


uudet tervetuloa listoille :wave: :)

Tine kyllä tuo päivittäminen on mukavampaa kun sitä hoitaa useampikin jos vain onnistuu. : )

tänne ei oikeastaan, mitään ovista odotellessa. Ukko TAAS kipeä joten talletukset jää arvatenkin vähemälle :stick:
Kyllä se valitettavasti taas iskostui tännekkin jälleen kerran katkeroituminen :kieh:
Yritän olla sivuuttamatta raskas-uutiset, mutta huonolla menestyksellä. Välillä oikeasti ihmettelen miksi helskatissa jaksan tätä.
Taasen olen kyllä valitettavasti heittämässä lusikkaa nurkkaan tässä projektissa. Ehkä se oikeasti on niin että ei meille suoda enempää lapsia kuin tuo yksi :heart:
mutta...
tietenkin onni heille suokoon joille ihanuus ilmoittanut tulostaan.(ja tämän tarkoitan siis oikeasti hyvällä)
Mutta ainakin omakohtasesti olen viime aikoina itkenyt ja kovasti näitä katkeria kyyneleitä.
Määränpääksi olen asettanut tässä projekstissa yk 18 ja lopetan haaveilun joksikin aikaa, ja rupean nauttimaan elämästä toisella tavalla.
päivittelen listaa ihan normaalisti toistaiseksi, mutta kirjoittaminen jää vähäisemmälle
Voihan se olla että mieli muuttuu näiden viimepäivien aikanakin mutta nyt mennään näillä.
Hattua nostan heille jotka jokaisista pettymyksistä huolimatta jaksaa odottaa tulosta. Minusta nähtävästi ei enään ole siihen.
Yritysten aikana lukuisia kemiallisia ja viimesyksynä ns.plussa josta vuoto alkoi 5 päivää myöhemmin. Syö naista sisimmässä ja kovasti.
Tiedän että oma painonikin on este raskautumiselle, ja töitä teen sen eteen että se tippuisikin. Hankalaa se on mutta tuloksia rupeaa näkymäänkin, vihdoin.
kesällä olisi tarkoitus edesasuttaa pudotusta pyöräilyllä kun töihin rupean polkemaan matkaa yhteen suuntaan 15 km.
sekä tietenkin ulkoilu ja uiminen myös mukana.

Jatkakaa naiset samaan tahtiin ja plussatkaa. :)

nyt lähden purkamaan päätäni ulos kävelyn merkeissä.
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi
Ensinnäkin kiitos ihanaiset tsempityksistä :)

dliiselikissa: voi, inhottava tuo sun tilanteesi! Tuntuu kurjalta, että töissäkäynti voi viedä terveyden - eihän tuollaisia työoloja saisi olla! Toivottelen onnistunutta parantumisprosessia ja ehkäpä elämä tuo ihania yllätyksiä tullessaan, siloin kun niitä vähiten odottaa :) Älä katoa kokonaa, kerro edes välillä kuulumiasia -jookos!

Meliah: Ja voihan tauti, tuollaienn rantautunut teille :( Onneksi siis jo takanapäin! Niinhän se vaan menee, että toivoisi itse sairastavansa pienen puolesta. Vai että hyppykuppa :LOL: Mä en kyllä osaa tuohon sanoa mitään, en varmaan ees tajuaisi vaikka hiiva iskisi ;) Toivottavasti meni vaan säikäyksellä ohi... Ja hei jee, dpo6 - silloinhan voi olla jo kiinnittyminen tapahtuminen ja vaikka mitä. Nyt siis oireiden bongailuun mars :) Ai se vielä, että me mennään aika samoissa yrityskierroissa ja kyllä mä ajattelin heti elokuusta hakeutua tarkempiin tutkimuksiin (jos ei nyt tärppi käy ennen). Mähän kävin gynellä jo helmikuussa, jolloin ultrasi paikat. Mulle kanssa gyne puhui siitä vuoden rajasta. Tosin mä alan olla jo lähellä sitä 35vuoden maagista rajaa jolloin kantsis hakeutua nopeammin tutkimuksiin, hmmm... Kannattaa käydä, pieni hinta mielenrauhasta :)

Salliina: lähdette vaikka kävelylle luonnon helmaan tai jotain ;) Tai vaikka "saunotte", hih.. Mä olen testihullu eli välillä olen aloittanut liiankin aikaisin ovistestailun. Nyt olen yrittänyt että odottaisin edes siihen kp10, kp12 on aikaisin ovisplussa tähän mennessä... Testiä kehiin vaan, pidä hauskaa :D

NiQ: paranemista ja mukavaa tulevaa lomaa!

Pahoittelut äiti-07 :hug:

Tervetuloa Emma: :wave:

Neiti Näpsän äiti: Voi sua :( Odottamisen odottaminen on rankkaa touhua, jatkuva epätietoisuus ja toivominen. Kyllä mä uskon että se toinen teille vielä suodaan, onhan teillä esikko todisteena että se on mahdollista :heart: Toivottavasti kevät ja hurjaa kyytiä lähestyvä kesä saa mieltä paremmaksi. Ja tuo pyöräily kesällä töihin kuulostaa niin hyvältä :) Mikäs sen parempaa hyötyliikuntaa! Jaksamista!

on: täällä odotellaan... menkkajuilinnat jatkuu ja koko ajan tunne että nyt ne hanat aukeaa. Jäämme odottamaan miten tässä käy. Luget lopetin eilen (aamulla laitoin vielä), eli aika ratkaisunhetkiä täällä elellään....
 
hui, tulipas päivän aikana paljon tekstiä!! =) paljon siitä ei jäänyt mieleen, enää tässä vaiheessa päivää, mutta suuret tsempitykset taustalle siirtyneille!!!!! :hug:
Jotenkin sitä yrittää vielä pitää oman mielen positiivisena, mutta puolen vuoden päästä tilanne saattaa olla sit jo ihan toinen. höh. :(

pelkäsin, että ovista ei tuu, mutta kyllä se viiva sitten alko tummumaan, pitää aamulla koittaa vielä, mutta uskoisin, että ovuloin tässä kuussa, jei!! :D mutta mutta...eilen lähetettiin pyyntö, ja se taitaakin jäädä ainoaksi kerraksi tässä oviksen tietämillä, riittäisköhän se?? jos ovis on about huomenna? n. 2pvää..eikös ne siittiöt sen aikaa elä? jotenkin en jaksa uskoo tän kierron mahdollisuuksiin, mutta...eipä tässä muutakaan voi.

Tulipas nyt kovin omanapaista, mutta ei jaksa enää tähän aikaan illasta enempää, sorry!
 

Yhteistyössä