<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

********Maanantai 2.1.2012************




Mukana:


nellinu...............tyttö 08/10............kp5/26-28...........yk5
Nasutin83.......................................kp8/?..........yk1
Taikamaailma............poika11/10.....kp7/28-32..........yk6
_lumi_...........................................kp7/28...............yk2
DsariaL......................................... kp10/23-30........yk5
Meliah..............................................kp12/25-29............yk4
Lumpe...................5/11...................kp13/28..............yk1
Mami2009...........02/09...................kp13/33-70........yk 12
kiukuttelija..........1/11.....................kp14/32..............yk5
Hömpi......................poika 09/10......kp15/?...............yk2
diiselikissa.....................................kp15/36..............yk1
Neiti näpsän äiti..........tyttö 10/08....kp17/28-32.........yk12
BiBa...........................10/09...........kp18/30-35.........yk6
Nopponen..................tyttö 6/08.......kp20/34?................yk2
samaria.....................2/10............. kp26/28-30..........yk8
Nöhvi........................tyttö 7/10.......kp27/25-26..........yk4
Miraaz......................tyttö 10/10.....kp27/28-48..........yk3
Sannuli79..................tyttö 07/11 ....kp29/32..............yk3
MeaMinnis..................01/08............kp31/23-28..........yk 3
Heidi-80.............poika 08/08 .........kp 31/ 26-30.........yk1
kendra...........................8/10.......kp 36/?................yk5
Haavemamma.......tyttö 8/10...........kp37/29..............yk1
zasmin.....................poika 11/09.....kp40/29..............yk2
salamanteri85............poika 8/08.......kp42/30-90.........yk3


TAUSTAILIJAT

NiQ
mama19
McQuuen

Plussanneet 2011:




Tammikuu2012

Vuosi 2011

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)


Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi kiitos kauniista sanoistasi! :heart: Ei se sit auta, kuin tulla perässä tuonne syyskuisiin. :)

Neiti Näpsän Äiti kiitos uudesta pinosta!

Näin Uuden Vuoden ensi huomenen kunniaksi laitankin teille ei-yhtään-neuroottisuutta huokuvan kuvan :LOL: Onneksi ollaan täällä anonyymisti, niin ette voi soittaa valkotakkisia ovelle

Aijaa.com - 9278067.jpg

Melkein alan jo uskoa ja toivoa, mutta silti pelottaa noiden vuotojen takia, että onkohan kaikki "kotona" - ja nyt en tarkoita pääkoppaa, sen suhteen taitaa olla jo menetetty peli :D

Käytössä Davidin 10-puikot, Pregcheck-liuskat (joista alin otettu tänään aamulla dpo 15-16) ja Apteekin oma tältä aamulta. CB:n digi sanoi "raskaana 1-2 viikkoa" dpo 13-14.
 
  • Tykkää
Reactions: MeaMansikka
Krumeluu, kyllä minusta ainakin näyttää tosi hyvältä kun viivat ovat kuitenkin aivan selkeästi vahvistuneet! Olihan lokakuussa plussanneella torstaillakin alkanut heti vuoto testin tekemisen jälkeen, mutta tuolla kesäkuisissahan kovasti masua kasvattelee! Tsemppiä kovasti täältä, toivon sydämestäni että saat nyytin syliin asti!
 
Aijaa.com - 9278331.jpg

Meidän uusi vuosi alkoikin näin :O Päätin tehdä testin, kun yksi apteekin oma kaapissa kummitteli (en tehnyt ekasta aamupissasta, oli rakossa ehkä 2 tai 3 tuntia) ja vaikka en jotenkin jaksanut uskoa tärpin käyneen, olen ihmetellyt kun nyt sekä keskiviikkona, että perjantaina juoksulenkillä käydessäni olen ollut kummallisen hengästynyt heti ensimmäisten juoksuminuuttien aikana! Muistan lukeneeni jostain, että joillakin naisilla hengästyminen heti alussa on kuulunut raskausoireisiin. Rinnat ovat olleet kipeät ja muhkuraiset nyt jo reilun viikon, mutta niin ne ovat kyllä yleensä aina ennen menkkoja. Nyt kyllä nännitkin ovat olleet arat, mutta en silti meinannut uskoa silmiäni kun testiin piirtyikin toinen viiva! En usko, että kovin pitkällä ollaan vielä, ja pidetään miehen kanssa kyllä vielä jäitä hatussa pitkään. Mua hämää nyt se, että tunsin pojasta kiinnittymisen tosi selvästi ja valkovuotoa oli tosi runsaasti sekä aika koviakin kuukautiskipumaisia tuntemuksia. Nyt kyllä on ollut myös pientä nippailua ja tuntemusta, mutta ei ollenkaan yhtä voimakkaasti ja valkovuotoa ei ole ollut mitenkään erityisen paljon. Käyn hakemassa tänään pari testiä ja roikuskelen täällä vielä jokusen aikaa, ei uskalla vielä iloita vaikka eihän ne oireet välttämättä tulekaan olemaan samanlaisia kaikissa raskauksissa.

Varovaisen onnelliset vuoden ensimmäisen päivän toivotukset täältä kaikille!
 
Neiti Näpsän äiti Kiitos uudesta pinosta!

Krumeluu Kyllä hyvältä näyttää, hienosti kuvasta näkyy miten plussat ovat kerta kerralta olleet selkeämpiä

salamanteri85 Oi mitä uutisia :heart:. Varovasti voi varmaan onnitella :flower:

Täällä kp 11 ja aiemmin unohtunut ilmoittaa eli yk 4 meneillään. Peittojen heiluttelu on alkanut ja se siis jatkukoon jokusen päivän.
Ps. nyt on sitten otettu kokeeksi käyttöön se jalat seinälle-metodi, joka oli keskustelun aiheena edellisessä pinossa, testaillaan toimiiko minulla :D
 
Nöhvi
Kiitos Neiti Näpsän Äiti uudesta pinosta!

Krumeluu: näyttääpä hyvältä tuo sinun testirivistö - ihan selkeää viivan vahvistumista!

Salamanteri: oijoi, onnea kovasti! Selkeä plussahan tuo on :)

On: voi vitsit kun sitä pitää olla pöljäke. Huomasin että yhden CB:n testin sijasta kaapista löytyy kaksi testiä ja kyllähän se toinen piti sitten käyttää ja dpo9.... joo ei tullut plussaa ei. Tiedostan että nyt on liian aikaista testailla, mutta silti tuli semmoinen "maansa myynyt"-olo. Menikö tämäkin kierto puihin :( No ylihuomennahan sen viimeistään näkee (tai no huomenna varmaan alkaa kipuilut, jos ei tärppi käynyt). Onneksi tässä on muuta mukavaa odotettavaa, jos nyt ei plussaa heltiä =)
 
Hyvää alkanutta vuotta kaikille! :heart:

Tekikö kukaan uuden vuoden lupauksia?? Mulla alkoi herkkulakko tänään!! Ainakin kuukausi pitää olla ilman mut jatketaan tietty jos pystyn :whistle: Yleensä en mitään uuden vuoden lupauksia tee, mut nyt oli hyvä sauma alottaa herkkulakko :)

Hirmu kovat juilinnat ollu vatsassa ja kyljissä, ovulaatiota veikkaan! Simpat on talleteltu, joten mahiksia tässä kuussa ois..

Krumeluun viivat on kyllä hienosti vahventunu! Eiköhän siellä salamatkustaja ole kasvamassa! :heart:

salmanteri85 onnittelut plussasta, selvä tapaus!! :hug:
 
Nöhvi
Vielä Biban kysymykseen: en tehnyt lupauksia :D Muutama vuosi sitten olin viikon karkkilakossa ja silloin päätin ettei enää ikinä - ainut asia mitä ajattelin sen viikon aikana oli karkki :LOL: Pullahiiri mikä pullahiiri... mutta on sitä huonompiakin paheita. Ja kun en herkkulakkoon enää ala, niin en keksinyt mitään järkevää lupausta :)
 
Neiti Näpsän äiti Kiitos uudesta pinosta!! :flower:

Krumeluu Täydelliset viivat, hyvin näkee vahvistumisen!! Onnea!! :heart:

salamanteri85 Toihan on ihan selvä juttu, ONNEKSI OLKOON! :flower:

meliah: Tsemppiä "the kiertoon" sitten! :)

Nöhvi: Älä masennu vielä :hug: Tuo aikasin testaaminen on kyllä ärsyttävää, miksei muka malta? :headwall: Itse sorrun samaan kokoajan!

BiBa: Lupasin lopettaa tupakoinnin :) Ensimmäinen tupakaton päivä tässä mennyt ihan kohtuu hyvin... :)

).( : Mulla on alavatsalla tosi paljon tuntemuksia, vihlasuja ja sähköntunnetta :O Onkos tää nyt jotain ovulaatiota vai mitä hittoa? Sorruin jo testaamaankin ja jotai epämäärästä muka sain testiin (niinkun aina mielestäni :LOL: ) Jotenkin on raskautunut olo, vaikka mikään ei viittaa siihen edes? :O Sellainen jännä tunne vain! Ehkä kroppa tekee tepposia ja ovulaatio nyt sais oloja aikaiseksi... Nyt täytyy tehdä talletuksia parin pvn välein varmuuden vuoksi... ;) Torstaina mulla on neuvolalääkärille aika nin varmaan ennen sitä testailen sitten vielä...

Hauskaa alkanutta vuotta ja plussatuulia!
 
salamanteri ISOT onnittelut! Ihanaa! Ihan selvä plussa. :heart: Eihän tuosta voi vuosi enää paremmin alkaa. :)

Krumeluu Ihan selevä tappaus sielläkin. :) Onnea vielä!

Nöhvi Höh. :( Dpo9 on kyllä niiiiiin aikaisin, ettei siellä mitään tarvikaan näkyä vaikka tärppi oliskin käynyt. Minkä sille mahtaa kun testaushimo iskee. :)

Uuden vuoden lupauksen tein - aion nukkua tänä vuonna PALJON enemmän kuin viime vuonna. |O

Omassa navassa ei mitään uutta. Menkat lopuillaan ja mieli toiveikas. Voi kun saatais toinen pieni vielä tämän vuoden puolella...
 
Aika kivasti alkaa tämä vuosi ja pino!! Onnittelut Krumeluu ja salamanteri, selviltä plussilta näyttää myös minun mielestä!! :)

NNÄ: Kiitokset uudesta pinosta!!

Meliah: Mulla menossa suht samat "jännittävät" hetket... Eli nyt vaan yritystä kehiin :) Itsekin olen alkanut hieman odotella ennenkuin pomppaan sängystä ylös, vaikka niin lupailin itselleni että yritän ainakin näin alkuun olla edes ajattelematta asiaa... Joopajoo, tuntuu toimivan tuo lupaus :D

Nöhvi, äläppäs masennu! :) Kyllä se tärppi sieltä vielä tulee, vaikka hyvinkin vielä tässä kuussa!!

Biba: En tehnyt varsinaisia lupauksia. Joskus olen niitä tehnyt, enkä ole ikinä niistä pystynyt pitämään kiinni. Toiveena olis jos vaikka sais tota painoa vähän alemmas :)

Hömpi: Jospa sä itse tiedätkin että oletkin raskaana tai vaikka tässä kierrossa olis hyvät tsänssit! Pidetään peukkuja että olo tietäis hyvää!!

Tällä rintamalla ei mitään uutta. Vaikka muka ei stressata, niin huomaa kyllä että on toiminta tuon miehenkin puolelta nyt aktiivisempaa kuin aikaisemmin. "toimintapäivät" käsillä, joten senkin puolesta itsekin huomaa olevansa kiinnostuneempi touhusta :D Toivotaan että tuottais tulosta :) Ihanaa, lunta tuli viimenään meillekkin päin. VOi kun se kestäis maassa!!
 
Salamanteri ja klumeruu :heart:

Täällä en nyt tiedä mitä aatella. Eilen aamulla alkoi kp 29 ruskea vuoto ja ajattelin että nyt ne menkat sitten vihdoin alkoivat. No, iltaan mennessä ei ollut paljoa mitään tullut, muutama tippa, aamulla yön jälkeen taas muutama tippa ja nyt ei koko päivässä mitään :O Testin tein siis kp 27 ja dpo 12 ja se oli nega.

Vatsassa kuitenkin jänniä nippailuja, särkyä ja kuplintaa. Ja tissit aika turvoksissa. Jotenkin semmoinen "jännä" olo;)

Katselen nyt vielä huomien päivän ja testaan sitten uudestaan, esikostakin mulla tuli meinaan yhdet vähän niukemmat valemenkat :popcorn:

MeaMinnis
 
Oikeen paljon onnea salamanteri85 ja klumeruu =)
NNÄ kiitos uudesta pinosta :flower:
täällä alkoi uusi vuosi kuumeessa ja kurkku kivussa.. särkkäreitä en uskalla popsia kun muistelisin joskus jostain lukeneeni että se voi vaikuttaa ovulaatioon?? onko jollain tietoa? eilen sain mielestäni sen melko tumman viivan ovistikkuun ja tänään se oli jo haalea... aaarrggg!!:stick: ota noista nyt sit selvää! jos se ovis olis ollu niin näkyiskö se viellä tänään vai laskeeko se hormooni niin nopeesti?? auttakee tyhmempää :D mä niin uskon että tää on se vuosi meille kaikille!!!!:heart:
 
Hedelmällistä uutta vuotta kaikille! Olkoon varsinkin alkuvuosi meille kaikille toiveita täyttävä! :)

NNÄ:lle kiitos uudesta pinosta ja listan päivittelystä!

Salamanterille onnea odotukseen! Hieno on viiva, ei tuosta voi erehtyä! :)

Krumeluu: Tosi nätistihän siulla nuo viivat on vahvistunu! Vau! Nyt potkin siut täältä pellolle, hus! Eläkä tuu enää takasi, ok?! ;)

MeaMinnis: kuulostaa hyvältä, toivotaan parasta!

Täällä joko oli ovis, tai sitten ei. Kivut oli taas kovat, mutta limat vaan puuttuu... Eli on täällä joko dpo0 tai sitten ei :confused:
 
Moikka!

Täällä kans yksi pikkukakkosta haaveileva ilmoittautuu joukon jatkoksi. :)
Olen 21-vuotias ja meillä on 1/11 syntynyt poika, jota edelleen imetän muutaman kerran yössä. Esikoinen tärppäsi heti ekalla yrityksellä, toista on yritetty nyt 5kk.

Noi kp:t, dpo:t yms on mulle ihan uus juttu, mutta jos oon oikein ymmärtäny, niin nyt ois menossa kp 13/32
 
Tervetuloa mukaan kiukuttelija! Äkkiä näihin kp:ihin ja dpo:ihin pääsee mukaan. :)

Mites MeaMinnis, oletko jo testaillut uudelleen vai alkoiko kunnon vuoto? Toivottavasti menkat ymmärtäisivät pysyä poissa!

mami2009 Pikaista paranemista sinne! Mullakin on jostain sellainen käsitys, että runsas tulehduskipulääkkeiden syönti vois vaikuttaa ovulaatioon. Mutta en tiedä, pitääkö paikkansa ja paljonko niitä pitäisi syödä, että olis vaikutusta. :) Tsemppiä oviksen hyödyntämiseen (jos siihen nyt kipeänä pystyy ;) ).
 
heipä hei! Olen jo pitkän aikaa lukenut juttujanne ja jännityksellä seurannut sivusta kuka plussaa. Nyt vihdoin viimein uskaltauduin joukkoonne mukaan, jos vain minut huolitte Elikkäs Rusina2010 ja kp 9/30-34 yk 3.. Minä olen 23 ja mies 27,esikko 12/10, haaveissa olisi 2. lapsi. Tilanne vaan on todella piinaava sillä satun olemaan naimisissa tuuliviirin kanssa :ashamed: puolen vuoden oman kuumeilun jälkeen lupa vihdoin herui, mutta vaikka on "yritystä" niin miehen mieli muuttuu vähän väliä! Jos esikko on vähänkään hankala (ei nuku, ei syö kiltisti ym) tulee miehen suusta ensimmäisenä että meillehän ei kyllä toista lasta tule:O minä sitten kyselen siihen että onko tosissaan ja onko varma, mutta makuuhuoneessa kuitenkin aina ehkäisy pois. Hieman ärsyttää tämä ja mietityttää että olenko nyt lapsenteko aikeissa yksin vaiko kaksin..Anteeksi purkautumisestani:ashamed: Yritän ensikerralla vähän kommentoida muidenkin juttuja enkä pelkästään omaa pyllyäni :D
Paljon ++++++++++tuulia teille kaikille vahvoille naisille!!
 
Viimeksi muokattu:
Niin paljon tekstiä, että tuntuu ettei pääse keskusteluun edes mukaan :D :D Hyvä vaan kun juttua piisaa :)

Uusille tervetuloa ja plussanneille onnittelut :) :heart:

rusina No voi harmi tota sun miestäs :( Varmasti harmittaa jos ei tiedä onko toinen nyt tosissaan vai ei. Mut voihan se olla vaan miehen tyyli että heittää ilmoille että ei varmasti tehdä toista jos esikoinen hankala, vaikkei tarkottais. Saattaahan sitä joskus vitsillä itekkin heittää jotaa tollasta jos esikoinen on ihan kamala :D Toivottavati siis ei olis tosissan, mut jos olis niin varmaan kyllä sit ehkäsyä vaatis?

).( nyt taitaa olla menossa kp5 ja vuoto on vähän hellittänyt. Pidetään peukkuja pystyssä että loppuis viimeistään keskiviikkona :) Nyt on jotenkin toiveet tosi korkeella tähän kiertoon kun menkat on nyt tälläset runsaammat ja jos ne vielä loppuu keskiviikkoon ja ovis tulee ajallaan, niin miten suuri pettymys sit nega taas onkaan? Tää kierto mennään seksiä jtp, niinkuin edellisetkin. Saas nähä. Toisaalta ei uskaltais toivoakaan, mut ainahan sitä tipahtaa :/
 
Meillä oli synnytyksen jälkeen käytössä ehkäisynä kondomi ja kun "lisääntymislupa" mieheltä sitten lopulta tuli, jäi se kokonaan pois. Ehkäisyn aikana mies oli todella tarkkana sen kanssa että on varmasti suojattu ja nyt kuitenkin pyytää minua jäämään sänkyyn touhuilun jälkeen kintut kohti kattoa, tämä on kyllä tosi nurinkurista välillä :/ mutta ainakin toistaiseksi kuitenkin yritys käynnissä ja nyt on kyllä kaikki mahdolliset foolihapot/greippimehut/ovistikut käytössä, vielä kun hokaan jotain muuta niin varmaan täytyy liittää tähän listaan mukaan että sais salamatkustajan pian kyytille :heart:
 
Nöhvi Minäkin olen sortunut tuohon liian aikaisin testailuun,
ja voi ihme sitä pettymyksen määrää, kun nega paukahtaa. Ja vaikka
kuinka tietää että on liian aikaista testailla... :headwall: Toivotaan että muutaman päivän päästä saisitkin plussan :)

BiBa Uudenvuodenlupauksena päätin hillitä tuota yllä kertomaani testailuintoa. :LOL: Ekan kerran on lupa testata vasta kun menkat ovat päivän myöhässä. Nyt en vaan osaa sanoa, miten sitten testailisi, kun viimeksi kierto venyi 29 päivään entisen 25 sijaan.

_Lumi_ Peukutukset tähän kiertoon! Tuo uudenvuodenlupauksesi on muuten hyvä :D Voisin ottaa tuon lupauksen itsekin käyttöön

Lumpe Tsemppia teillekkin näihin työntäyteisiin "toimintapäiviin" :D

MeaMinnis Jännää jännää, toivotaan että sieltä tulla tärähtäisi plussa :heart:

mami2009 Nyt muuten minullekkin tuli tunne että olen joskus kuullut jotain tuosta särkylääkeasiasta, ja kyse mututuntumalla taisi olla tulehduskipulääkkeistä. Pitääkin vähän googlailla...

kiukuttelija ja rusina2010 Tervetuloa! Rusinalle tsempit miehen ailahtelevuuden kanssa. :hug:
Itsekkin tulee joskus neidin känkkäränkkähetkinä mietittyä että onkohan tämä
kuumeilu ihan selväjärkisen hommaa näin pian :LOL: Mutta josko tuo on mieheltäsi enemmänkin sellainen heitto, ajatuspieru, eikä tosissaan kuitenkaan niin ajattele. Jutelkaa asiasta, niin eiköhän asiat selkiinny.

nellinu Tsempit tähän kiertoon!

Noista Hömpin erikoisista vatsatuntemuksista ja ovulaatiomietteistä tulikin mieleen... Minkälaisia ovistuntemuksia teillä on? Onko niitä useampana päivänä, pystyttekö ennakoimaan tulevaa ovista tuntemuksien kautta? Heitteleekö ovulaatiopäivä, vai onko se säännöllisesti "samalla paikalla" kierrosta toiseen?
 
Nopponen
Moikka ja erittäin antoisaa uutta vuotta 2012!!

NNÄ:Kiitos uudesta pinosta. Sinä viitsit aina meidän muiden puolesta ahkeroida... :)

Tervetuloa uudet!

Salamanteri
ja krumeluu: onnea plussista!

MeaMinnis:Jännä homma... Peukkuja jos ne menkat ei sieltä tuliskaan... :)

meliah:
Mä en havaitse ovista millään tavalla tai sit en oo vaan tajunnu sitä koskaan... ?? Siksipä varmaan joutuu jossain vaiheessa ovistikkujen ostoon... :)

ON:Täällä on tärppipäivät käsillä... nyt menossa kp 20 ja talletuksia on tehty jktp-taktiikalla kp 10 alkaen... Jos nyt vielä tämän viikon varalta jatkais talletuksia (viime kierto oli niin pitkä) ja sit odotellaan vaikutusta...? Tällä kertaa oon sopinut itseni kanssa että 2 viikkoa ainaki odotan viel ennen testiä jos ei tätiä ole kuulunut. Lopetin uutena vuotena tupakin poltonkin ihan jo ajatellen mahdollista tulevaa raskauttakin joten nyt olis ihan huippu ajoitus tärpille!!! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hömpi

Yhteistyössä