<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Oikein ihanaa uutta vuotta kaikille!! ja kiitos NNä uudesta pinosta!

Uusille tervetuloa! :flower:

Salamanteri ja Krumeluu: ONNEA, ONNEA!!!!!! :heart: Tästä on hyvä meidän muiden jatkaa! :)

).( Toinen vuodoton päivä takana!!!!! Jippiiiiiii! Voisiko vihdoin olla niin ihanasti, että 7 viikkoa jatkunut vuoto loppuu ja mä pääsen tässä vihdoin eteenpäin??!! En tiedä, mutta olen näistä kahdesta päivästä hyvin, hyvin onnellinen. :) Varsinkin, kun ei tiedä mitä huomen aamulla taas housuista löytyy. Ens viikolla Hcg-kontrolli, jonka toivoisin vihdoin senkin olevan nega.

Eipä muuta, kahlaan teidän tekstit nyt oikein ajatuksella läpi.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea kaikille plussanneille! :)

_Lumi_ Joo, minä pääsinkin jo kärryille näistä kpo:sta ja dpo:sta :)

meliah Ennen edellistä raskautta oli jotain pieniä tuntemuksia aina ovulaation aikaan (mahan nipistelyä yms), mutta nykyään en ainakaan ole huomannut mitään. Toivottavasti se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettei ovulaatiota tapahdu ollenkaan...? Menkatkin on muuttunu paljon niukemmiksi ja kivuttomimmiksi mitä ennen ja kierto päivän pari pidemmäksi. Joo, ehkä hätäilen ihan turhaan, mutta en voi sille mitään.. Tilasinkin nyt ovulaatiotestejä, ihan varmuuden vuoksi.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt kuulkaa surutta taas pelkkää omaa napaa. Miten tää nyt voi olla näin epäselvää, tein äsken preckcheckin testin ja ensin katsoin että ei mitään mutta sitten vähän ajan päästä valoa vasten käännellessä näkyi haalean punertava viiva! On siis toooosi haalea viiva, eikä varmaan edes näkyisi jo kuvaisin. Siis ei kuitenkaan pelkkä viivan paikka, vaan on pikkasen sitä väriäkin siinä. Vein testin miehellenikin ja kyllä sekin siinä käännellessä sen näki kun tarkemmin katsoi. Eikö tässä vaiheessa pitäisi jo näkyä vähän selkeämmin, Tänään kuitenkin jo dpo 15 tai kp 31. Joskus ennen pillereitä mulla oli kierto 27-32, eli jos nyt mentäisiin pisimmän kierron mukaan niin...Siis mitä :headwall: Aaarg!!

Mä ole aina ihmetellyt että miten niiden testien tulkitseminen muka on niin vaikeaa muilla, mutta näköjään on :LOL:

Mutta siis, pikkasen ruskeaa vuotoa tiputtelee nyt kolmatta päivää mutta ei noita menkoiksi voisi sanoa.
Oireita on kyllä vaikka muille jakaa ja mun on tosi vaikea uskoa jos en ole raskaana. Aamulla taas testiä kehiin, jos se antaa YHTÄÄN vahvempaa viivaan niin meen kyllä hippulat vinkuen hakemaan digitestin=)
 
Viimeksi muokattu:
********Perjantai 6.1.2012************




Mukana:


MeaMinnis..................01/08............kp4/23-28..........yk 4
murgu................tyttö 3/10...............kp 8/28-35..........yk 2
nellinu...............tyttö 08/10............kp9/26-28...........yk5
Taikamaailma............poika11/10.....kp11/28-32..........yk6
_lumi_...........................................kp11/28...............yk2
Nasutin83.......................................kp12/?..........yk1
Rusina2010...................................kp 13/30-34.....yk 3
DsariaL......................................... kp14/23-30........yk5
Meliah..............................................kp16/25-29............yk4
Lumpe...................5/11...................kp17/28..............yk1
Mami2009...........02/09...................kp17/33-70........yk 12
kiukuttelija..........1/11.....................kp18/32..............yk5
Hömpi......................poika 09/10......kp19/?...............yk2
diiselikissa.....................................kp19/36..............yk1
Neiti näpsän äiti..........tyttö 10/08....kp21/28-32.........yk12
MyDream...................poika 6/11.....kp21/28.............yk1
BiBa...........................10/09...........kp22/30-35.........yk6
Nopponen..................tyttö 6/08.......kp24/34?................yk2
Saraheinä..................tyttö 2/11.......kp27/?.................yk0
samaria.....................2/10............. kp30/28-30..........yk8
Nöhvi........................tyttö 7/10.......kp31/25-26..........yk4
Miraaz......................tyttö 10/10.....kp31/28-48..........yk3
Omppuf.....................tyttö11/10.....kp 32/n.28..........yk 9
Sannuli79..................tyttö 07/11 ....kp33/32..............yk3
Heidi-80.............poika 08/08 .........kp 35/ 26-30.........yk1
kendra...........................8/10.......kp 40/?................yk5
Haavemamma.......tyttö 8/10...........kp41/29..............yk1
zasmin.....................poika 11/09.....kp44/29..............yk2

TAUSTAILIJAT

NiQ
mama19
McQuuen
Heeva
Plussanneet 2011:




Tammikuu2012
salamanteri85(yk3),



Vuosi 2011

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)


Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)
 
Viimeksi muokattu:
mitenkäs meidän piinailijat?
testejä tehty? :)

Mulla on ihan törkeä väsymys, ollu jo varmaan kuukauden, tekisi mieli vain nukkua, haukottelen ja silmät on usvassa..
Pissallakin ravaan taas, ja mä en oikeasti tiedä onko mun tissit kasvaneet :0
kylmäkin on välillä ja sitten taas kuuma.
ja kova jano.
Kahvia en voi juoda, tulee paha olo ja haju tekee pahaa. Siirtynyt olen teehen kun ei tee niin pahaa. sillon kun paatin ettei enään kahvia olin töissä aamukahvilla ja kulauksen ottaessani menin kakomaan ja yökkimään lavuaarille kun teki niin pahaa.
Jauheliha haisee ja maistuu pahalle (toissä meinaan valitan asiasta jatkuvasti)
Muutenkin hajut on voimakkaita, eilenkin tehdessäni töissä puuroa, laitoin siihen maitoa ja laatta meinasi lentää kun lämmin maito tuoksahti nenään.
haukottelen ja aivastelen.

ja tätä on kestänyt jo tovin, mun edelliset menkat oli taas aikas oudot kun ei tullut hyytymiä, eikä ollut kipuja tai mitään.
Ja tein silloin kuin vuoto oli n.3 päivää myöhässä niin r-testin johonka mun mielestä tuli haamu mutta kun vuoto alkoi samana päivänä niin oletin että se siitä sitten, ja nyt perhana se asia vaivaa mua ja pahasti.
uusinta testi varoiksi pitäisi tehdä, että tietää että pää kopassa vaan heittää
töissä porukat ovat kyllä jo tehneet diagnoosin että olen raskaana, kun valitan kaikesta ja yökin.


Niin joo ja te ketkä juotte sitä greippi mehua tai olette juoneet niin mitenkäs se on teillä vaikuttanut kiertoon, kun mulla tulee valkaaria paljon, ja jos aivastan niin lorahtaa jotain ja se ei ollut pissaa vaikka niin luulin
Pöksyt siis on kokoajan märät.

:)
 
Tulehduskipulääkkeiden vaikutuksesta ovulaatioon en tiedä yhtään mitään, mutta kokeilkaapa aspiriinia. Aivan tajuttoman hyvä kipulääke, varsinkin jos päätä särkee.

rusina: Harmi sun miehestäs! Mutta luulen että oikeasti se kyllä sitä toista lasta haluaa. Itse olen ainakin sellainen, että väsyneenä pääsee juurikin niitä ajatuspieruja (heh, hauska ilmaus!!) joita ei sitten tarkoita yhtään. Kyllä itsekkin joskus väsyneenä, kun lapsella on ollut hankala päivä, mietin että onko mitään järkeä haluta tähän vielä toista lasta. Mutta haluan silti, eihän kaiken aikaa voi olla pelkkää helppoa tämä elo ja olo. Sitä paitsi haluan lapselle kaverin, olisi tylsää vaatia sitä olemaan "yksin lapsen maailmassa". Saatteko yhtään kiinni mitä tarkoitan? ;)

MeaMinnikselle toivotaan kovasti sitä plussaa, näyttää hyvälle!! Joskushan se plussa voi tulla vasta tosi myöhäänkin näkyviin, ja eikös niissä testeissäkin ole jotain eroja?

NNÄ:lläkin näköjään aika jännä tilanne :)

Meliah: mä en ole ikinä huomannu mitään ovistuntemuksia. En niin yhtikäs mitään. Mutta nyt jotenkin tuntuu painetta aina välillä alamahalla, mutta en tiedä onko se mitenkään siihen liittyvää. Ovista en ole myöskään ikinä tikuttanut.

Nopposelle tsemppiä tupakkalakkoon!! Varmasti rankkaa, mutta on se sen arvoistakin!

Mulla on jännä olo. Jotenki tuntuu että kyllähän tässä voi raskautua, mutta sitte taas toisena hetkenä tuntuu että ei mitenkään. Imetän vielä tuota esikkoa, joten epäilen että se ei ainakaan paranne raskautumisen mahdollisuutta. Mutta en silti meinaa imetyksestä vielä luopua, yritetään sitten kauemmin jos se sen estää. Lisäksi en yhtään tiedä miten tuo kierto tuosta alkaa sujumaan, että hakeeko kroppa alkuun jotain rytmiä ennen kuin alkaa toimia säännöllisesti. Onko kelllään mitään hajua siitä?

Esikkoa kun väsättiin, niin mies ei ollut niin intona. Halus kyllä lapsia, mutta ei ehkä ihan vielä, mutta kun minä kovasti halusin niin sitten hänkin. Nyt kun tätä toista toivotaan, niin ajatus lähti enemmän tuosta miehestä ja nyt on paljon enemmän kiinnostunut. Kiva juttu, ehkä mahdollisesta raskaudestakin tulee erilaisempi, jos mieskin jännittää edes vähän :)

Onko kenelläkään mitään toiveita sukupuolesta? Tarkotan sillä sitä, että ensimmäinen lapseni on poika ja vaikka molemmat sukupuolet ovat tervetulleita eikä sinänsä ole mitään väliä, niin kuitenkin olisi kiva tietää myös että miltä meidän tekemä tyttö näyttäisi. :) Luin huvikseni jotain "näin teet tytön" ohjeita, ja siinä käskettiin syömään paljon viljatuotteita. Ihan höpönpöppöähän tuo on, mutta mietin että pitäiskö huvikseen kokeilla :D

Onko kenelläkään viimeinen raskaus? Tuntuuko haikealle? Meillä varmaan lapsiluku täynnä sitten jos toinen vauva joskus saadaan, ja tuntuu hieman haikealle. On ne vauvat niin ihania :)


kiukuttelija ja rusina2010: tervetuloa kuumeilemaan ja erityisesti plussamaan!! :)
 
NNä: Ompas sulla jännät paikat, testiä kehiin vaan! Kuulostaa niin raskaudelta!! :D Ja mä join syksyllä greippimehua ja ovislimat oli ihan järkyttävät ja kyllä siinä alkuraskaudessa muutenkin oli pöksyt märkänä koko ajan.
 
Kiukuttelija ja Rusina tervetuloa!

NNÄ: testiätestiä!!! Nyt, eikä kuudestoista päivä!! ;)

Meliah: mie oon synnytyksen jälkeen tuntenu oviksen hyvinkin selvästi: mahaan nipistää jopa niinkin kovasti, että meinaan särkylääkettä kaivaa, limat on aika selvät (paitsi nyt :kieh: ) ja kohdunsuu on herkkä yhdynnän aikaan (mies ei voi silloin tulla liian "syvälle" tai sattuu). Testejä en oo tosin koskaan tehny, etten varmaksi voi sanoa, että ovis on juuri silloin tuntemusten aikaan, mutta aika tarkalleen kahden viikon päästä näistä kivuista on kuukautiset alkaneet.

Lumpe: Meillä tämä sukupuoliasia ja "viimeinen lapsi" asia liittyy sillä tavalla toisiinsa, että mikäli nyt sattuu tulemaan tyttö, jää meidän muksut luultavasti tähän, mutta mikäli tulee toinen poika, haluaisin vielä yrittää kolmatta. Toisaalta ollaan vielä sen verran nuoria, että "lapsentekoaikaa" on vielä kymmenenkin vuotta jäljellä, että en halua ajatella, etteikö enää koskaan. Mutta aika näyttää. Itse haluaisin useammankin lapsen, mutta miehen mielestä kaksi riittää. Toisaalta mies sanoa jossain vaiheessa hyvin jyrkän ei:n kakkosellekin, mutta tässä sitä nyt kuitenkin ollaan (miehen aloitteesta!!).

*ällövaroitus*

Minuu on nyt mietityttänyt tämä oma ovulaatio asia. Voiko siis tosiaan ovulaatiossa toisena kiertona esiintyä limoja ja toisena ei? Niin selvät oli kyllä ovulaatio-oireet muuten (mistä tuossa ylempänä kerroin), mutta hämää kun värkki on kuiva kuin sahara. Aivan täysin erilaiset oireet siis kuin viime kierrossa, missä housut oli märkänä koko kierron ajan... Toisaalta nyt kun yritän muistella, niin ei niitä limoja tainnu niin herkkään esiintyä ennen tuota keskenmennyttä raskauttakaan...?...
 
Mulle voi merkitä tänään kp1/ 27-32 yk 4 :( Tänään tein aamulla uuden testin ja se oli ihan puhdas nega, ja tänään sitten hanatkin aukesivat enemmän, eli oli vaan tuommoinen kolme päivän alkutuhruttelu (mitä mulla joskus on kyllä ennenkin ollut...) Ja mä olin niin varma :ashamed:... mieskin vähän eilen jo innostui ja sanoi että kyllähän sekin jotain siinä eilisessä testissä näkyi. No ei mahda mitään, näin tällä kertaa.
Onneksi sentään tuli kunnon kierto eikä jäänyt nysäksi.

Plussapuhureita muille jännääjille! Mä kommentoin sitten paremmalla ajalla ja fiiliksellä muiden tekstejä..
 
Viimeksi muokattu:
Heippa! Täällä olis yksi pikkukakkosta toivova vähän kurkkimassa mukaan, nyt on kp27 ja menkkoja odottelen, tämän kierron jälkeen olis tarkotus alottaa yritys. Meillä ennestään tyttö 2/11.

Sukupuolitoiveesta sen verran että tietysti olis kätevää jos tulis tyttö kun on jo tytölle hankittu vaatteita ja meillä on odottamassa laatikkokaupalla 3-4v tytön vaatteita jotka on saatu mun tädiltä ja poikien vaatteita on vaan ihan pieniä 50-60cm vaatteissa enimmäkseen.(neutraaleja sekä tytölle että pojalle)
Mutta tietysti pienen pojankin haluaisin saada=) Meillä näillä näkymin toivotaan jossain vaiheessa ainakin vielä kolmatta lasta, itse voisin vielä neljännenkin haluta mutta vähän aikaista vielä tässä vaiheessa miettiä niin pitkälle. Sais nyt leikkikaverin ensin tuolle ainokaiselle:)
 
Diiselikissa onnea vuodottomista päivistä :) ja MeaMinnis pahoittelut tädistä!! saraheinä tervetuloa mukaan. :wave: toivottavasti visiittsi on lyhyt :D
lumpe kyseli siitä sukupuoli jutskasta niin tottakai olen onnellinen kumpi vaan sieltä nyt tuliskin kuhan tulisi. :heart: mutta jos olisi aivan pakko valita niin kyllä sitten varmaan toisen tytön ottaisin. olisi kaikki valmiina. :) ja mä osaan paremmin leikkiä tyttöjen juttuja kun poikien :D niin ja noista ovis oireista. mulla nyt yks varmuudella bongattu ovis ja silloib oli oireena arat mutta ei kipeät rinnat,juilimista alavatsalla ja pari kunnon vihlasua,huonoa olo ja pulssin kohoamista. tosin en tiiä liittyykö noista mikään oikeesti ovikseen vai sattuko niitä nyt vaan olemaan just silloin :D
 
Nöhvi
Dpo 11 --> kp1 ja yk5 :'(

Luteaalivaihe tuntuu olevan vakio kymppi, että mahtaneeko riittää mihinkään? Mökötän tämän illan, huomenna ehkä jo paremmalla tuulella.

Meaminnis: pahoittelut, ei kivaa ei :hug:

Tervetuloa uusille!

NNÄ: no kyllä mä olen näkevinäni tuossa viivaa, jännää jännää :)
 
Miekäläinen tulee taksaisin, juuri kun hienosti lista siivottiin, mikä oli ihan järkevää, ettei siellä sitten turhaan roiku nimiä :) Ja tosiaan meillähän oli 3/10 syntynyt tyttö ja olin kuumeilija mutta ehkäpä uskallan olla nyt ihan sitten yrittäjä :eek: Mieheltähän ei herunut lupaa muuhun kun kuumeiluu, mutta tässä nyt on pari kuukautta sit soudettu ja huovattu että yritetäänkö vai ei ja nyt sit tuli että tjot :D Yritystä ei varsinaisesti olo mutta "vahinko" ei haittaa kuulemma :) joten mulle voi laittaa kp 6/28-35 ja yk 2

Koitan nyt yrittää alkaa ihan kirjoittamaan, enkä vaan selailemaan teidän juttuja :)

Tervetuloa uudet, onnea tuhannesti ja enemmän plussanneille ja meille muille onnea tuleviin kiertoihin ja tärppeihin :)

Oli kyllä niin ikävä toi edellinen kierto, luulin niin että nyt ois tärpännä, oli kierron puolivälistäaina tähän päivään asti koko päivän kestävää huono oloa, närästystä, pää kipeä, rinnat oudot, alamahaa vihloi jne.. Siis kaikki NE OIREET.. Ja menkat myöhässä.. Mutta kolmen negan testin jälkeen alkoi sit vuoto 7 päivää "myöhässä.. On se niin kivaa kun kierto heittää ihan härän pyllyä ;( En ees tiedä koska se opvulaatio on kun menee noin toi kierto, millon 28 pv, millon 35.. Joten päätin nyt hankkia ovistestejä, vaikka joskus lupasin et niitä en ala käyttää mutta ois se ny vähän kiva tietää millon varsinkin houkutella mies sänkyyn, ja ylipäätään, ovuloinko ollenkaan o.o

Rusina Meillä muuten miehet on ihan samanlaisia, ei sitten millään voida päättää halutaanko se lapsi vai ei.. Meillä minä oon kuumeillu ties kuinka ja kauan jo mutta mies on ollu tosi tiukka EI, mutta kaippa tää mun kuumeilu (=kitinä ja se et oon vaan tällänen "olen raskaana vaikka testi on nega") on siihen ees vähän purassu :D Ja tsääs onkin monet itkut tirautettu kun mies on eka mun mieleksi puhunu että juu tehään caan lapsia ja sitten pari päivää että no en mä haluakkaan ehkä ikinä lapsia ;( Mutta nyt sit se on ihan rehellisesti tota mieltä et tulee jos on tullakseen, ihanaa :)
 
Aijaa.com - 9296011.jpg

Olen nyt testaillut siitä sunnuntain ekasta testistä eteenpäin joka päivä, kaksi alimmaista tältä aamulta. Kyllähän tuo viiva on vahvistunut, mutta edelleen on pelko perssiissä, koska oireet tuntuvat olevan niin paljon haljumpia kuin esikoisesta. Esikoisesta myös muistaakseni kolmessa päivässä apteekin oma meni hailusta haamusta tasavahvoihin viivoihin, ja nyt tuossa kuvassa olevien apteekin omien välillä on se kolme päivää. Positiivisiahan tuo testit ovat tietysti, joten eiköhän mut voi plussanneisiin siirtää, jos käy huonosti niin eipä sille mitään voi! Kaapissa odottaa vielä digitesti viikkonäytöllä, teen sen varmaan tässä loppuviikosta. Kovasti plussaonnea tänne kaikille, toivotaan että meillä kaikilla on pikkukakkonen sylissä tuhisemassa vielä tänä vuonna! :)
 
Voi Nöhvi. :hug: Aivan mälsää... Oletko ajatellut käydä lääkärissä juttelemassa tuosta luteaalivaiheen pituudesta? Tsemppiä sinne uuteen kiertoon!

NNÄ Kyllä tuossa jotain punaista munkin mielestä häivähtää. Nyt kaikki sormet ja varpaat pystyyn että viivat vahvistuis! :)

saraheinä Tervetuloa mukaan! Ja murgulle tervetuloa takaisin. :)

MeaMinnis Pahoittelut menkoista ja parempaa tärppionnea ensi kiertoon. :hug:

salamanterilla on kyllä niin selvät plussat, ettei muuta kuin tervemenoa syyskuisiin. :)

Omaan napaan ei niin mitään. Jännittelen, missä vaiheessa ovis tekis tuloaan. Mulla on jotenkin superpessimistisesti nyt sellainen olo, ettei tärppiä tule varmasti moneen kuukauteen. En ymmärrä miksi. :( Tarvii jotain muuta ajateltavaa!
 
diiselikissa Kyllä nyt saisi sinun vuodot jo viimein loppua :hug:

kiukuttelija Minäkään en oikein tunnista ovista. Epämääräisiä mahan vihlaisuja on noin suunnilleen kierron puolivälissä, mutta niitä voi tulla useampanakin päivänä. Se lisää epätietoisuutta, kun jostain olen saanut päähäni, että ovisoireet olisivat vain sinä yhtenä tiettynä päivänä? Ja onko se niin että limamuutokset tulevat oviksen jälkeen? Seuraavaan kiertoon on kaiketi pakko hankkia myös minun niitä testejä.

Lumpe Käsitykseni mukaan se on hyvin yksilöllistä, miten imetys vaikuttaa raskaaksi tuloon. Ja tuttavapiirissänikin on sekä imetyksen aikana raskautuneita että imetystä ehkäisynä pitäneitä. Jotekin silti itse pitäisin enemmän todennäköisenä että imettäessä voi raskautua, varsinkin jos kuukautiset ovat alkaneet. Maalaisjärjellä ajateltuna raskautumiseen tarvittaisiin se, että kuukautiset ovat alkaneet, mutta onhan niitäkin tapauksia jossa on tultu raskaaksi vaikka menkat eivät ole alkaneet imetyksen jälkeen. Imetystukilistalla on juttua imetyksestä raskauden aikana, ja sieltä bongasin vinkin, että jos vielä imettää ja toivoo raskautumista, voi kokeilla yöimetyksen vähentämistä ( yöimetys tuottaa paljon prolaktiinia, mikä taas estää ovulaation)

DsariaL Mututuntumalla veikkaisin, että ovisoireet voi olla erilaisia eri kierroissa. Oletko käyttänyt ovistestejä?

MeaMinnis Voi pahus :hug:

saraheinä & murgu Tervetulloo :wave:

NeitiNäpsän äiti Minä myös näen haamua, jännää jännää :popcorn:

Nöhvi Harmi sentään :hug: Minäkin varmaan kyselisin lääkärin mielipidettä tuosta lyhyestä luteaalivaiheesta. Voi olla itsellänikin sama homma edessä...

salamanteri Onnea vielä plussasta ja tarrasukkia matkaan :heart:

_Lumi_ Halaus sinne pessimistisen olon keskelle :hug:

Sukupuolitoiveesta ja lapsiluvusta; Jos nyt meille enää lapsia suodaan,
tyttö olisi siinäkin mielessä kätevää (saako näin sanoa :LOL:) että vaatteet ja lelut menisi sitten sujuvasti seuraavallekkin ja ehkä yhteinen huone menisi pidempään. Ja taas poika toisi ihan uutta ihmeteltävää ja tasapainoittaisi meidän akkavaltaa... Eli molempiparempi, kummassakin hyvät puolensa ja vain hyvät :heart: Ja jos saisin päättää, niin kolmaskin voisi olla jossain vaiheessa mahdollista, mutta ehkä sitten enemmän iltatähtenä pidemmällä ikäerolla. Vaan tuntuu juuri nyt siltä että onko meille tarkoitettukaan
saada toista. Tiedän ettei näin lyhyellä yritysmäärällä saisi vaipua epätoivoon, mutta niin vaan pelko rupeaa valtaamaan mieltä. Olin jo ruennut valmistautumaan lapsettomuuteen kun esikoista oli yritetty reilu vuosi.. Vaadinko mahdottomia, olenhan jo saanut yhden kultakimpaleen syliini, saako olla surullinen kun onnea on jo noin paljon annettu?
 
Salamanterilla on kyllä hienosti viivat vaan vahvistunu, onneksi olkoon :flower: :)
Murgu Luin tuota sinun tekstiä ja tuli kyllä semmonen fiilis että aivan kuin omasta suusta :LOL:
NNÄ viivoja vahvistavia tuulosia, aika jännät hetket on käsillä ;)

Omaa sen verran että nyt on mies istutettu alas ja viimeinen keskustelu tästä asiasta käyty, ei enää mielenvaihtoja vaan päätös tehdään ja siinä pysytään! Meinasin jo toissa iltana heittää kirveeni kaivoon vauvan suhteen, mutta mies oli ilmeisesti eilen jutellut erään miespuolisen ystävämme kanssa (jolla 2 lasta) ja oli vissin saanut vihdoin omat ajatuksensa kasaan ja päättänyt että haluaa toisen lapsen :) Nyt saan toivottavasti huokaista helpotuksesta ja alamme molemmat satalasissa koitokseen :heart:
Nyt vaan ovulaatiota tikuttelemaan ja odottelemaan
Lisää plussia odotellessa :heart:
 
MeaMinnis Voi harmi, parempaa onnea ensi kerralla!

meliah Jostain luin, että muutama päivä ennen ovista alkaa limaneritys lisääntyä ja kun limasuus loppuu, niin todennäkösesti ovis on jo ohi.. Pikasesti löysin tämmösen Ovulaation Oireet
Mulla oli aikaisemmin oviksen aikoihin(?) housut aina märkänä, mutta nykyään on ihan rutikuivaa koko ajan. Siinäkin taas yksi merkki siitä, ettei ovista tapahdu ollenkaan? :/ Ja tosiaan kun imetän vielä öisin muutaman kerran, sekinhän vaikuttaa.. Mutta jospa noilla testeillä saisi jotain selvyyttä asiaan.

Sukupuolitoiveesta ja lapsiluvusta Minä en oikeastaan osaa päättää kumpaa sukupuolta toivoisin :D Toisaalta tyttö olisi kiva, kun poika meillä jo on, mutta toinen poikakin olisi kyllä tosi ihana :heart: Kaikista parasta olisi, kun tulisi vielä tyttö JA poika (ja mieluiten kerralla ;) ). Ja jos se minusta olisi kiinni, niin kaikkiaan haluaisin 3 tai 4 lasta..
 
NNÄ Mutta sulla ei oo vielä vuoto alkanut? Mikä kiertopvä sulla nyt on? Kun sitä kirvestähän ei saanut heittää kaivoon ennen kun tätipäivät alkaa! :mad: :D :D

rusina Kiva kuulla :) Toi soutaminen ja huopaaminen olis niin rasittavaa! Mut onneks nyt saitte keskusteltua ja vielä tulos on mitä parhain! :)

meliah älä kuule muuta sano! Ei todellakaa sais viel luovuttaa, mutta kyllä se vaan mielessä käy! Mut jos mitä tää yritys opettaa niin ainakin sen et esikoisesta pitää olla tosi kiitollinen :heart: (ihan kun ilman tätä kokemusta ei olis...) Ja mietin kyllä itsekkin että jos toista lasta ei oo meille tarkotettukkaa. Tuntuu aika haikeelta koska sisarukset on jotakin kultaakin kalliimpaa ja haluisin omankin tyttäreni sellaisen saavan :)

Onnittelut plussanneille, ketäs siellä nyt olikaan.. ainakin salamanteri :) Mutta myös muille jos sellaisia täällä oli :)

Sukupuolesta ja lapsiluvusta.. Tällähetkellä toiveissa on se kaksi lasta ja se olis sitten siinä. Ja kahta lasta oon ikäni toivonu. Eihän koskaan voi sanoa ei koskaan ja nuoriahan tässä vielä ollaan et se kolmaskin vois tulla ehkä sit myöhemmin, mut aika vahvasti epäilen. Ja jotenkin musta tuntuu kun tätä porukkaa katsoo niin aika moni iltatähti on aika idiootti :D Varmaan johtuu siitä et ne lellitään niin helposti pilalle... Mut siis ei kaikki iltatähdet, tunnen myös kivoja ;D Sukupuoleen jos nyt sanon jotain niin tyttö tuntuis kivemmalta, jotenkin turvallisemmalta. Vähän sellanen olo etten osais olla poikien kanssa. Mutta ihan oikeesti jos aattelee niin ei todellakaan väliä kumpa sieltä tulis, jos vaan tulis :heart: Niinkun joku sanoi, molempi parempi :) Mutta vähän mun pitäis olla vastarannankiiski siinä kun ärsyttää niin paljon että niin monet olettaa et jokainen haluaa just tytön ja pojan! En kestä kun jaotellaan sukupuolen mukaan niin rajusti! Tuntuu että ihmiset luulee että on pettymys jos jollakin on kaikki lapset samaa sukupuolta! Tai siis että ihan tänkin takia ehkä se tyttö on päällinmäisenä toiveissa :D Tai ei ehkä voi sanoa toiveissa, tässä kun nyt oltais kiitollisia ihan kummasta vaan, mut kai te tajuutte mikä on pointti? :)
 
Moikka!

Voisin yrittää tulla tänne mukaan, oon vähän laiska välillä päivittelemään itseäni mutta yritän :)

Meillä on poika 07/10 ja nyt tosiaan toista toivotaan. Yrityskiertoja takana nyt 7, yks km ollut nyt viime marraskuussa 7+0, mutta siinäpä se..
Eilen hailakka plussa ja tänään menkat alkoi, uujee.

Näillä mennään ja parasta toivotaan!
Yritän kovasti teitä seurailla :)
 
Hei! Täällä olisi uusi halukas liittymään joukkoon. Muutama päivä sitten liityin vasta tänne kaksplussaan :).

Tietoja: Omppuf, tyttö11/10, kp 31/n.28, yk 9

Älkää siis hämääntykö en ole vielä raskaana vaikka kp:t on noinkin paljon. Mulla ongelmana keltarauhas hormoonit ja kierto on todella hanurista. Esikoinen tärppäsi yk 26 ja tätä toista ollaan yritetty helmikuun lopusta 2011. Viime syksynä olen syönyt 3 kuuria terolutia. Ensi viikolle varattu uusi lääkäri aika lisätutkimuksiin (taas) ja luultavasti lisää lääkkeitä.
 
Heissan kaikille!!!!!

En olisi kuuna päivänä uskonut että täällä ketjuissa taas pyöritään näinkin pian esikoisen syntymän jälkeen ;) Tai onhan hän jo reilu puoli vuotias jässikkä... Ja taas pukkaa vauvakuumetta päälle! Esikoisen alullepano luomusti oli suuri ihme, ja toivomme että saisimme kokea vielä toisenkin ihmeen ilman hoitoja.

Joten saanen ilmottautua mukaan ketjuun yrittämään pikkukakkosta. Yhdet menkat vasta tulleet, ja kiertopäivät on tällä hetkellä 21/28. ja yk1. Esikoinen(poika) syntynyt siis 06/11.

Kiva liittyä seuraanne typyt!!! Onnea hirmuisesti jokaiselle :)
 

Yhteistyössä