<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Tervetuloa mukaan ranskis! :)
kiukuttelija: Kyllä kait ovikseen vaaditaan kahta yhtä vahvaa viivaa, omakohtasta kokemusta "ovistestien onnistumisesta" ei ole, mutta netistä poimittuna näin oon ainakin ymmärtäny. :D Vaikka eihän raskautumiseen mitään testejä tarvita ;D
Lumpe: hahaa x) Niin se on jännä miten miehet on heti tooosi kipeitä jos on vaikka flunssa! Minun mies ei edes sängystä nouse jos sillä on kuumetta yli 37 :LOL:
saraheinä: En tiiä rauhottaako tämä yhtään, mutta mun äidillä todettiin melko paha endo kun se meni sidotuttamaan munajohtimensa mun pikkusiskon jälkeen. Ja meitä lapsia on tosiaan 7! :) Että ei kannata vielä miettiä kaikista pahinta. Toivottavasti tuo nega oli sulle pitkään aikaan viimenen ;D Seuraavan kerran siellä onkin sitten plussa :).
miraaz: Pahoittelut tädistä :'(

Tänään: ei tätiä vieläkään :( huoh.. Ajattelin muttaa mun elämää hieman terveellisemmäks! Eilen olin jopa salilla! :eek: Oon siis käyny bodypumpissa kerran viikossa, mutta jos lisäis vielä ainakin 3 kertaa salilla viikkoon. Täälläpäin se ei edes olis kovin kallista. Olisin ihan tyytyväinen jos vaikka sais sen 10 kiloa pois mikä on tässä seurustelun ja naimisiin menon aikana kertyny :):) Eikä se varmaan haittais tätä vauvan yritystäkään!
 
kaikille uusille tervetuloa!!:wave:
mä bongasin pe oviksen!!! =) tuli kp 18 ku viime kierrossa oli 19. olttiin sitten tietenkin sukuloimassa mutta hyvin saatiin se hyödynnettyä ;) nyt viellä ollaan otettu pari päivää varman päälle.
mäkin välillä miettiny kun tytöllä oikeen kunnon kiukkupäivä että oonko ihan hullu kun tähän toisen viellä haluan!:D mutta kyllä varmasti haluan!:heart: itelläni on sisaruksia ja tiedän kuinka suunnaattoman tärkeitä ne on.:heart: olipa taas vaan omaa napaa... tsorkke!:whistle: oikeen ihanaa pakkaspäivää kaikille!=)
 
********Sunnuntai 8.1.2012************




Mukana:


Miraaz......................tyttö 10/10.....kp1/28-48..........yk4
MeaMinnis..................01/08............kp6/23-28..........yk 4
murgu................tyttö 3/10...............kp10/28-35..........yk 2
nellinu...............tyttö 08/10............kp11/26-28...........yk5
Taikamaailma............poika11/10.....kp13/28-32..........yk6
_lumi_...........................................kp13/28...............yk2
Nasutin83.......................................kp14/?..........yk1
Rusina2010...................................kp 15/30-34.....yk 3
DsariaL......................................... kp16/23-30........yk5
Meliah..............................................kp18/25-29............yk4
Lumpe...................5/11...................kp19/28..............yk1
Mami2009...........02/09...................kp19/33-70........yk 12
kiukuttelija..........1/11.....................kp20/32..............yk5
Hömpi......................poika 09/10......kp21/?...............yk2
diiselikissa.....................................kp21/36..............yk1
Neiti näpsän äiti..........tyttö 10/08....kp23/28-32.........yk12
MyDream...................poika 6/11.....kp23/28.............yk1
BiBa...........................10/09...........kp24/30-35.........yk6
Nopponen..................tyttö 6/08.......kp26/34?................yk2
Ranskis...................tyttö 07/11............kp27(27-30).......yk1.
Saraheinä..................tyttö 2/11.......kp29/?.................yk0
samaria.....................2/10............. kp32/28-30..........yk8
Nöhvi........................tyttö 7/10.......kp33/25-26..........yk4
Omppuf.....................tyttö11/10.....kp 34/n.28..........yk 9
Sannuli79..................tyttö 07/11 ....kp35/32..............yk3
Heidi-80.............poika 08/08 .........kp 37/ 26-30.........yk1
kendra...........................8/10.......kp 42/?................yk5
Haavemamma.......tyttö 8/10...........kp44/29..............yk1
zasmin.....................poika 11/09.....kp46/29..............yk2

TAUSTAILIJAT

NiQ
mama19
McQuuen
Heeva
Vili-Jonkka

Plussanneet 2011:




Tammikuu2012
salamanteri85(yk3),



Vuosi 2011

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)


Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)
 
Tervetuloa kaikille uusille minunkin puolesta! :wave:

Omppufillahan on jännäpäivät menossa. :) Toivotaan plussaa testiin vielä tästä kierrosta!

Itse taisin bongata oviksen jo eilen (kp12). Normaalisti tulee pari kolme päivää myöhemmin, mutta osasinkin jo odottaa vähän aiemmin kun km:n jälkeen ekat menkat tiputteli niin monta päivää ennen kuin kunnon vuoto alkoi.

Oli ihan tosi runsasta valkovuotoa ja hirveet kivut taas munasarjassa. Hyvä kun pystyi vessassa käymään! Tosin tässäkin kuussa ovulaatio tuntui selvästi vasemmalla, samoin viime kuussa. Mutta eikös se ole ihan mahdollista ovuloida samalta puolelta kahdessa kuussa peräkkäin?
 
Viimeksi muokattu:
Täältä nyt vaan omaa napaa! Kp11 ja lima alkaa lisääntyä! Jeeeee! :wave: Josko saataiskin ovis hyvään aikaan :) Testannu en kun huomasin vasta kun olin jo käynyt vessassa.. Eikä mulla sen puoleen oo kun yks ovistestikään, enkä varmaan niitä ostakkaan enempää. Silloin kun tikutin niitä ahkerasti niin olin niin pahalla päällä että tajusin ettei se oo mun juttu :D Mutta simpat on talletettu tänäsen osalta ja sehän on tärkeempää! :) :)
 
Tervetuloa uusille ja paljon tärppi onnea :wave:

Nyt pieni ällövaroitus tähän alkuun :)

Elikkäs mulla on menossa nyt kp 15/30-34 ja tänään tuli ihan kaameita limaklönttejä pyyhkiessä ja vatsaa kipristää ja kramppaa oikeasta munasarjasta ja alavatsasta! Mitä ihmettä, vaikuttais ovis oireilta mutta tikut ei ole reagoinu, tai siis hyvin haaleita viivoja vain jotka olen tulkinnut ohjeen mukaan negoiksi. Olen nyt juonu tuota greippimehuaki mutta en kyllä osannut arvata että tuo lima lisääntyy nuin paljon :LOL: Mutta ei kai tämä nyt mikään ovulaatio voi vielä olla? kivut kyllä viittais aika vahvasti siihen...Miksi naisen pitääki olla näin monimutkainen laitos!!!
Pitiköhän lähteä kaivamaan ne jesariteipit kaapista valmiiksi :whistle:
 
Uusille Tervetuloa! :wave:

nellinu onnittelut onnistuneesta talletuksesta ;)

_Lumi_ Mielestäni on ihan normaalia ovuloida joskus useasti peräkkäin samalta puolelta, eräällä ystävälläni oli juuri näin :)


Omppuf Kiva että sait lääkärille nopeasti ajan! Ja tsemppiä kuntoiluun, minulla myös painonpudotus meneillään. Edellisestä raskaudesta olisi vielä 5 kiloa ylimääräisenä mukana... :popcorn:

miraaz Toivotaan että clomit tehoaa oikein nopeasti, tsemppiä!

Lumpe Tunnistan täysin tuon miehet sairastaa-jutun, meilläkin tehdään aina ihan kuolemaa :LOL:

DsariaL Meillä on ihan samat tunteet tässä pikkukakkosen haaveilussa; nyt kaikki alta pois, samoilla väsymyksillä :D Vaan täytyy sanoa että on meidän neidillä on sentään tässä välillä ollut myös hyvinkin nukuttujen öiden jaksoja.

Shantimaria Komppaan muita, mihinkä ratkaisuun vaan päädyttekin, se on varmasti juuri oikea teille :hug:

Krumeluu Ompa lohdullista kuulla, että luteaalivaihe voi tuollalailla pidentyä kierto kierrolta, ja johtaa mahtavaan lopputulokseen :heart:

Täällä peittoja ERITTÄIN ahkerasti heiluteltu, rankkaa rankkaa :LOL: Olisi kai kuitenkin kannattanut ostaa niitä ovistestejä jo tähän kiertoon, ei meinaan mitään hajua, milloin olisi voinut olla the päivä. Keskiviikkona ja torstaina oli vähän joitain mahatuntemuksia ja ehkä vuotokin reilumpaa. Vaan eipä ole tullut sellaista oviksen jälkeistä sahara-kuivuutta, joka ilmeisesti kuuluisi vähän niinkuin asiaan ja kertoisi että ovis on ollut? Noo, nyt voi taas jännäillä ja haaveilla muutaman viikon :kieh:
Plussia plussia kaikille! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ihan hirvee ilta takana, oksettaa ja väsyttää, alavatsaan juilii ja nivuset on tulessa. Jotenkin niin sellanen olo, että johtuis raskaudesta, mutta toisaalta taas ajattelen kuvittelevani kaiken. :D On tää kuumeilu melkosta :D Olis edes kierrosta vähän hajua niin tietäis koska testata jne. Vuodot on olleet niin minimaalisia, että päättelen nyt, että mun kierto on 21-28pvää pitkä. Sen edellisen pitkän kierron puolivälissä tuli vähän tuhrua mitä pidin välivuotona, mutta koska seuraavat "menkat" oli samanmoiset niin pääsin näihin johtopäätöksiin. Olipas hankalasti selitetty :D

Anteeksi omanapailu, niin paljon oksettaa, että täytyy mennä aikasin nukkumaan ja kommentointi jää muuhun kertaan. Plussatuulia! :)
 
mami2009: onnittelut oviksen löytämisestä! :) Toivotaan että tärppäsi!!
_lumi_: Oon kuullu monestikkin että peräkkäisinä kuukausina olis samasta munasarjasta lähteny, eihän kaikki kehon toiminta ole ennalta arvattavaa ;D Niin ei mulla oo jännää päivää kun oon aika monta testiä uhrannu, kierto vaan heittelee.. :(
nellinu: Kyllä mä uskon ettei ne testit kerro aina koko totuutta! Ja talletuksillahan myö raskaannutaan ;)
rusina2010: Sullekkin ovistärppejä!
meliah: Piinaavat viikot sulla eessä, odottamisen odottaminen on pahinta! Tsempit myös painonpudotus haasteeseen, vaikka ei tuo 5 kiloa kuulosta paljolta. Mulla ei oo raskaudesta enää yhtään kiloa (taidetaan olla -2kg nyt kun ennen raskautta). Mutta ne 10kg hiipi mun elämään ennen odotusta yritysaikana ;D Nyt ajattelin ruveta oikein kunnolla kuntoilemaan, että ei ainakaan lisää livahda!
Hömpi: Kuulostaa erittäin lupaavalta ;) Testiä kehiin! :)

Tänään: Eilen illalla ja tänään on tullu semmosta paksua ja väritöntä limaa (vähän niinkun ovislimaa) Voiko ovis olla kp 35?? :eek: mitäääh
 
Mie tahdon kans tähän pinoon!:) Eli esikkotyttö syntyi 7/10 ja nyt ajatukset leikkikaverista on heränneet. Olen 24, mies 27. Yk2, kp22/27 eli parhaillaan jännät päivät käsillä.(; Vajaa viikko sitten tunsin voimakkaan, äkkinäisen vihlaisun joka saattoi mielestäni johtua mahdollisesta kiinnittymisestä, mitään vuotoa en tosin havainnut.. Loppuviikosta sen sitten näkee :)
 
Viimeksi muokattu:
Minäkin liittyisin mielelläni tähän pinoon!! Ensimmäisen lapsemme saimme 07/09 ja nyt haluaisin jo tosi kovasti pikkukakkosta :) Minulla vauvakuume ollut jo pidempään mutta mieskin innostui vasta hiljattain. Nyt on yk2 ja siitä kp14/24 menossa. Ovulaatio oli varmaan viikonloppuna tai tänään. En oikein tiedä kun mulla nuita ovulaatio/kuukautiskipuja on miten sattuu (ennen, jälkeen ja aikana) ja molemmista useita päiviä.
 
********Maanantai 9.1.2012************




Mukana:


Saraheinä.............tyttö 2/11..........kp2/30-33.........yk1
Miraaz..................tyttö 10/10........kp2/28-48.........yk4
Sannuli79..............tyttö 07/11........kp4/32.............yk4
MeaMinnis.............01/08...............kp7/23-28........yk4
murgu...................tyttö 3/10.........kp11/28-35......yk 2
nellinu...................tyttö 08/10.......kp12/26-28........yk5
hentunliisa.............07/09..............kp14/24.............yk2
Taikamaailma........poika11/10.......kp14/28-32.......yk6
_lumi_.........................................kp14/28............yk2
Nasutin83.....................................kp15/?.............yk1
Rusina2010...................................kp16/30-34.......yk 3
DsariaL.........................................kp17/23-30.......yk5
Meliah..........................................kp19/25-29.....yk4
Lumpe...................5/11................kp20/28..............yk1
Mami2009..............02/09..............kp20/33-70........yk 12
kiukuttelija..............1/11...............kp21/32..............yk5
MeaMansikka..........tyttö 7/10........kp22/27.............yk2
Hömpi....................poika 09/10.....kp22/?...............yk2
diiselikissa....................................kp22/36..............yk1
Neiti näpsän äiti......tyttö 10/08.......kp24/28-32.........yk12
MyDream...............poika 6/11........kp24/28.............yk1
BiBa.......................10/09..............kp25/30-35.........yk6
Nopponen...............tyttö 6/08........kp27/34?................yk2
Ranskis...................tyttö 07/11......kp28(27-30).......yk1
samaria..................2/10...............kp33/28-30..........yk8
Nöhvi......................tyttö 7/10........kp34/25-26..........yk4
Omppuf...................tyttö11/10.......kp35/n.28..........yk 9
Heidi-80..................poika 08/08 ....kp38/ 26-30.........yk1
kendra....................8/10...............kp43/?................yk5
Haavemamma.........tyttö 8/10........kp45/29..............yk1
zasmin....................poika 11/09.....kp47/29..............yk2

TAUSTAILIJAT

NiQ
mama19
McQuuen
Heeva
Vili-Jonkka

Plussanneet 2011:



Tammikuu2012
salamanteri85(yk3),

Vuosi 2011

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille!!!!

Joulu ja uusi vuosi aiheutti kaikkee kiirettä niin paljon etten ole ehtinyt edes lukemaan teidän kuulumisia. Ja meillä tyttö on lisäksi valvottanut viimeisen kuukauden niin paljon että kaikki hereillä olo aika on mennyt ihme koomassa.

Eipä tullut tärppiäkään viime kierrossa vaan uusi yritykerta alkoi perjantaina. Mulle on vahvasti tullut sellainen olo että me ei sitä luomuplussaa saada vaan se miehen oligoteratozoospermian takia joudutaan menemään hoitojonoihin :( :'(

Plussatuulia loppukierrossa oleville!!!
 
********Tiistai 10.1.2012************




Mukana:


Saraheinä.............tyttö 2/11..........kp3/30-33.........yk1
Miraaz..................tyttö 10/10........kp3/28-48.........yk4
Sannuli79..............tyttö 07/11........kp5/32.............yk4
MeaMinnis.............01/08...............kp8/23-28........yk4
murgu...................tyttö 3/10.........kp12/28-35......yk 2
nellinu...................tyttö 08/10.......kp13/26-28........yk5
hentunliisa.............07/09..............kp15/24.............yk2
Taikamaailma........poika11/10.......kp15/28-32.......yk6
_lumi_.........................................kp15/28............yk2
Nasutin83.....................................kp16/?.............yk1
Rusina2010...................................kp17/30-34.......yk 3
DsariaL.........................................kp18/23-30.......yk5
Meliah..........................................kp20/25-29.....yk4
Lumpe...................5/11................kp21/28..............yk1
Mami2009..............02/09..............kp21/33-70........yk 12
kiukuttelija..............1/11...............kp22/32..............yk5
MeaMansikka..........tyttö 7/10........kp23/27.............yk2
Hömpi....................poika 09/10.....kp23/?...............yk2
diiselikissa....................................kp23/36..............yk1
Neiti näpsän äiti......tyttö 10/08.......kp25/28-32.........yk12
MyDream...............poika 6/11........kp25/28.............yk1
BiBa.......................10/09..............kp26/30-35.........yk6
Nopponen...............tyttö 6/08........kp28/34?................yk2
Ranskis...................tyttö 07/11......kp29/27-30.......yk1
samaria..................2/10...............kp34/28-30..........yk8
Nöhvi......................tyttö 7/10........kp35/25-26..........yk4
Omppuf...................tyttö11/10.......kp36/n.28..........yk 9
Heidi-80..................poika 08/08 ....kp39/26-30.........yk1
kendra....................8/10...............kp44/?................yk5
Haavemamma.........tyttö 8/10........kp46/29..............yk1
zasmin....................poika 11/09.....kp48/29..............yk2

TAUSTAILIJAT

NiQ
mama19
McQuuen
Heeva
Vili-Jonkka

Plussanneet 2011:



Tammikuu2012
salamanteri85(yk3),

Vuosi 2011

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)
 
Sannuli79 Kurja juttu tuo teidän oligoteratozoospermia. ): En ole koskaan ennen kuullutkaan moisesta. Saiko teidän esikko kuitenkin alkunsa luomusti?

Meliah Mekään ei ole käytetty ovistestejä vaan ihan fiilispohjalta menty. Jos ootte kuitenkin ahkeria olleet ni eiköhän joku kerta osunut edes lähelle (; Ite laskin jälkeenpäin ovislaskurilla (kierto kun on suht säännöllinen) ni oltais ajoitettu hommailut paria päivää ennen ovista. Saa nähdä riittikö.

Olen nyt alkanut maistamaan metallinmakua suussani, lievänä mutta kuitenkin. Tietääkö joku muuten mistä tuo 'raskausmaku' johtuu? Kun se ei oikein tule mistään mutta on kuitenkin, eikä hammaspesukaan poista sitä.
 
Tervetuloa mukaan Meamansikka ja hentunliisa!
Pahoittelut tädistä saraheinälle! :(
Sannuli79: Kuulostaa kurjalta :( voimia sinne!

Tästä kierrosta on tulossa oikein mega :eek: Jospa se lähtis uudella terokierrolla loppumaan.. Nyt meikäläiset lähtee hammaslääkäriin JEIJ! :D
 
toistan itteeni, mut en olisi oikeesti uskonut että näin pian olen samassa jamassa kun toista vuotta sitten.. tilasin jo muutaman r-testin netistä ja tänää jo malttamattomana tein yhden puhtaan negan. Kp on kyllä vasta se 25/28 mutta olisko se jo näkynyt jos olis jotain näkymistä?

Oon ollu tosi väsyny viime päivät. Oon muutenki usein vähä väsyny mut nyt se on ollu erilaista... tai sit vaan kuvittelen.
Jokatapaukses, toivon että nega muuttuu vielä positiiviseks.

MeaMansikka, kuulostaa lupaavalta ;) ;)
Sannuli79, ymmärrän tuntees, meillä on vähä sama ongelma.. miehellä on siittiöissä ns.vikaa ja pelkään pahoin ettei saada luomusti enää lapsia. Tämä esikoinen on täysin luomusti saatu ihmelapsi <3 Lääkäri sano aikoinaan ettei todennäkösesti kyllä saada omin avuin lasta alulle. Siitä lähtien kun tein pos testin olen uskonut mihin vain.

Onnea kaikille... <3
 
Täällä ilmoittautuu mukaan halukas tähän pinoon :)

Meillä esikoinen on 04/10, itse 27v ja mies 33v. Tällä nyt meneillään jo yk6 ja kp 14/31-33. Edessä olisi nyt oviksen bongailua :) Testit otin tähänkin kiertoon kaveriksi vaikka nyt olen oviksen onnistunut muutenkin bongaamaan limoista ja alavatsan vihlomisista.

Tässä kun on vauvakuume päässyt yltymään todella pahaksi niin alkaa myös pettymykset olemaan pahalla mallilla :) Lähipiirissä ilmaantuu vähän väliä vauvauutisia ja itse koitan vaan odotella ja odotella milloin se plussa meillekin pärähtäis. Tarttis vaan osata rentoutua ja olla suuremmin miettimättä koko asiaa. Helpommin sanottu kuin tehty :D Esikoinen meillä sai alkunsa yk2 ja siksikin jo mieli on kovin malttamaton :)
 
MyDream: Eikö ookkin kumma miten se kuumeilu yhtäkkiä vaan "pahenee" :E Mun mielestä niissä testipaketeissa lukee että ne näyttää 90 % varmasti sillon kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa (riippuu tietysti ihan testimerkistäkin) ja varmimmin kun on noin viikon myöhässä..? korjatkaa jos oon väärässä :D
Toiveikas84: Tervetuloa! Tsempit kiertoon ja jaksamisia vauvauutisista "selviytymiseen"

Omaa: tätä toista on nyt yritettu 10kk ja 2 viikkoa.. plaah.. Esikoista yritettiin sillon 2 vuotta ja 2kk ennen plussatestiä.

Plussatuulia täältä pohjanmaalta puhaltelen!!+++
 
Tännehän on tullut paljon uusia mukaan jännäämään!:wave:

Mä en ole nyt jaksellut kirjoitella mutta seuraillut olen ahkerasti! Ei ole palstalla kamalasti plussia tipahdellut, toivotaan että niitä rupeaa kohta satelemaan roppakaupalla :D
Täällä ruvetaan valmistautumaan uuteen yritykseen! Täti pakkasi kimpsunsa ja en nyt tiedä ihan että mikä kiertopäivä menossa, onko 8 vai 11. Mulla kun tuli kolmen päivää ihme tuhrua ennen menkkoja että mistä nyt sitten se lasketaan? : / Otan nyt varman päälle ja menen tuon kp 11 mukaan, vatsassa nimittäin alkanut tuntua pieni nippailuja mikä merkkaisi että ovulaatio saattaisi lähestyä.. eli se sopisi laskelmien puolesta tuohon kp 11. Mulla on nimittäin ovulaation aikana maha todella arka 3 päivää. Että toisaalta tietää tarkasti että silloin jotain tapahtuu mutta mikä on "se " oikea päivä niin pitää tikutella.

Viime kerralla mä olin niiiin varma että tärppäs, kaikki oireet oli, mutta ei...
Nyt jotenkin on jo olo että miten se sitten nytkään onnistuisi, pöh.. :ashamed:
 
Minulla myös tämä vauvakuume yltynyt ihan mahdottomasti. Huomaa tarkkailevansa omaa kroppaa ja tuntemuksia kokoajan ihan eritavalla kuin aiemmin niin ettei oikein tiedä, että onko aina tuntunut ovulaation aikana / jälkeen tältä vai onko nyt jotain uuttaa. Ymmärrän siis ihan täysin teitä kaikkia malttamattomia kanssasisaria :)

Mulla on ollut jo muutaman päivän sellainen "ovisolo" ja jomotukset senkun jatkuvat. En ole koskaan tikuttanut ovista,mutta nyt ehkä sitä harkitsen seuraavaan kuuhun jos ei tärppiä tule. Ei sitten tarttis miettiä, että oliko vai eikö sitä ovista ja milloin. Esikoinen meillä sai alkunsa melko helposti (tais olla yk2), joten silloinkaan ei tullut tutustutta nuihin ovistikkuihin. Jospa nytkin kävisi niin, että tämä yk2 olisi se kun tärppää....
 
Tervetuola kaikille uusille! :)

Omppuf Joo, sitähän minäkin, että kaksi yhtä vahvaa viivaa täytyy olla.. Eikä siihen tosiaan mitään testejä tarvita, mutta ajattelinpa nyt vain kokeilla. :) Tilasin kerralla 2-3kk:n paketin, joten pitää kai ne käyttääkin. Uusia en kyllä aijo hommata. Ja peittoa on kuitenkin heiluteltu vähintään joka toinen päivä, joten ei pitäisi ainakaan siitä kiinni olla ;)

mami2009 Onnittelut oviksen löytymisestä :)

Toiveikas84 Meillä kanssa lähipiirissä tulee vähänväliä vauvauutisia ja itse täällä vain odotellaan.. Esikoinen tärppäsi ekalla yrityksellä, joten nyt alkaa jo tuntua siltä, että näinköhän meille edes toista lasta ikinä suodaan.. Minä olen vielä niiin malttamaton!

Omaa: Se tuli sitten elämäni ensimmäinen hiivatulehdus riesaksi, jippii! :headwall: Itsekin oon nyt yrittäny alottaa laihutuksen, kymmenisen kiloa pitäs tiputtaa.. Liikuntaa oon lisänny paljon(!!), ruokavalio tartteis vielä vähän remonttia ;) En kyllä ota mitään stressiä siitä, normaalipainon rajoissa vielä mennään, itsellä vain olisi mukavampi kun paino putoaisi lähemmäs lähtöpainoa (ennen raskautta).

Plussaonnea kaikille! :)
 
Tervetuloa kaikki uudet! :wave: Mukavaa kun porukka lisääntyy (heheh, mieletön kaksoismerkitys! Porukan lisääntyminen on aina mukavaa täällä kuumeilupalstalla :D ).

Mulle meinaa sitten pukata flunssa... Onneksi ovis on kaikella todennäköisyydellä jo takana, joten ei tarvi puolikuntoisena alkaa puuhastelemaan. Nyt vaan odotellaan ja jännäillään.
 
MeaMinnis, Toiveikas84 ja hentunliisa onnea oviksen hyödyntämiseen ;)
_Lumi_ Parantumisia :hug:
kiukuttelija toivottavasti hiiva lähtee hyvin äkkiä :hug:
MyDream toivotaan että se nega muuttuu positiiviseksi :)


Nyt on mennyt tämä eukko kyllä aivan sekaisin! Ensin oli ne huikeat ovis tunteet, mutta tikut ei sanoneet mitään eli en kyllä nyt kroppaani usko yhtään. Ja nyt sitten vatsaa nipistää ja kipistää ja on oikein aamupahoinvointia :O aivan on tainnu tuo vauvakuume humahtaa niin päähän että oksat pois. Näillä kiertopäivillä ei kyllä ole mahdollistakaan olla raskaana saatikka että oireita olis jo :LOL: Mutta heti tietenki piti pissiä tikkuun(raskaus) että onko mulla menny jotakin ohi ja puhdas negahan se oli kuten arvata saattaa :headwall:

Nyt kyllä unohdin kommentoida jotakin mutta kun on tämä sama pää kesät talvet :ashamed:

Meillä on muuten tyttö 12/10 että jos joku viittis lisätä listaan niin kiitos kaunis etukäteen :kiss:

terveisin hyvin hämmentynyt ja lepositeitä vaille valmis rusina :stick:
 

Yhteistyössä