<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Nöhvi :hug:

Onnea kaikille plussanneille.

Yritän lukea mahdollisimman paljon kirjoituksia taaksepäin. Vaikka en aina kommentoikaan, lueskelen täällä ja olen hengessä mukana.

Meidän perhe on uusperhe. Itse olen 29 v. isäntä 30 v. Tyttöni 10 v. Sekalainen seurakunta lemmikkejä.

Hyvällä ja rennolla mielellä mennään eteenpäin. Vauva tulee, jos on tullakseen.
 
Salliina85 Minä aloittelen o-testauksen yleensä kp10
tienoilla, ja nyt mitä olen kerennyt testailemaan, niin
yleensä ovisplussa on ollut kp13-17. On se testailu vaan kivaa,
saa edes joskus plussaakin testeihin :LOL:

NiQ
Kiitos pesuainevinkistä. Kävin ostamassa samaista ainetta, vaikka
oireet tuntuu jo helpottuneen tai oikeastaan ovat jo ihan loppuneet :)

äiti-07 Voi harmi, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :hug:

Uudet Tervetuloa :wave:

NNÄ Jaksamisia sinulle epätietoisuuden keskelle :hug: Ja komppaan Nöhviä siinä, että minäkin uskon ja ihan hirmu kovasti toivon, että kyllä
te sen pikkukakkosen vielä saatte :heart: Tsemppiä painonpudotukseen, ja hienoa että tuloksia jo rupeaa näkymään. Tuollainen työmatkapyöräily,
tai mikä tahansa muu hyötyliikunta on kyllä tosi mainio keino tiputtaa painoa.
Minusta olisi kivaa kuulla jatkossakin kuulumisiasi, vaikka toki ymmärrän palstailuväsymyksesi :hug: Tsemppiä kovastipaljon!

Nöhvi Ei :( Voi hittolainen, kyllä harmittaa sinun puolesta :hug:
 
Nöhvi: voi ei!!!! :hug: tsemppiä seuraavaan kiertoon!!! kyllä se vielä tärppää. tuo odottelu ovikseen asti on jo itsessään tosi piinaavaa, kun mitään ei voi asian eteen sillä hetkellä tehdä. saati sitten ne piinapäivät. täytyy vaan uskoa...

meliah: oon niin samaa mieltä, se oviksen testaaminen on tosi hauskaa puuhaa!!! :LOL: :LOL: mä jäin ihan koukkuun! rahanmenoohan se vaan on, ei tarttis niin usein testata mitä mä testailen, mutta kuten sanoit, on se mukava nähdä ne kaks viivaa edes jossain testissä. ;)

anu84: tsemppiä oviksen metsästykseen! toivotaan että tärppi käy! :D

ON: mulla on ollu niiiiiiin kipee ovis. sillä ihmettelinkin, kun ei se viiva meinannut tulla sinne testiin, mutta tuli sit lopulta. oon koko viikon ollu tosiaan kipeenä, pahempaa kun menkat, ja siinäkin kestää vaan sen yhden päivän. mutta kuten sanottu, niin tiistaina päästiin hyödyntämään, ja siihen varmaan jäikin tän kierron osalta. toivottavasti siellä jokunen yksilö säilyy hengissä tähän asti...vaikka eipä mulla kyllä mitkään suuret odotukset ole ekan kierron suhteen. en koe, että mä voisin ikinä niin nopeasti raskautua. nyt jäädään odottelemaan pariksi viikoksi, plaah.
 
NiQ, toivottavasti paranette!

Pink* ja Murunmami, ihanaa lukea teidän oireita (vaikka tiedän, ettei ne mitään herkkua olekaan), mutta niitä itekin odotellessa ;)

äiti -07, :hug: Tsempit sulle! Toivottavasti tää kierto olis SE!

Emma82, tervetuloa :flower:

NNÄ, :hug: Mä toivon teille niin kovin sitä plussaa, jospa se tulisi vaikka yllärinä, kun keskityty muuhun :) Ja tsemppiä painonpudotukseen, hieno ajatus alkaa pyöräillä noin paljon päivittäin, auttaa varmasti!

Nöhvi, :hug: Mäkin nyt sit aloitin tänä aamuna oviksen testaamisen, aika hyvä viiva tuli jo mutta ei ollut vielä yhtä vahva kuin kontrolliviiva...

bambina, toivotaan, että se pari päivää riittää!! :)

anu84, toivottavasti sulla tärppää!! :) Jokos on ovis ollu? Testaatko?

meliah, en tiedä, pitänee itsekin tää kierto testata, että sais edes jonkinnäköistä osviittaa siitä, minne välille se ovis sattuu, kun tosiaan ei vielä kierron pituudesta ole mitään tietoa.

ON: Mulla menossa siis kp10, että kohta puoleen pitäis olla ovis... Sanoin miehellekin, että nyt vois sitte yrittää olla luova vaikka ollaan kylässä :LOL: Sitä mun piti kysyä, että tunnetteko oviksen? Kun mä muistan, että mä oon joskus aikoinani sen tuntenut, kun ei ollut hormonaalista ehkäisyä. Niin periaatteessa jännittää, että tuntisko sen ilman tikkujakin... Mutta kaipa mun pitää koittaa siellä kylässä ollessakin tikutella, eipä sille mitään voi että se ovis varmaan sattuu niille ajoille. Jostain syystä mulla on tosin alkanut pyöriä päässä, että se olis meillä yk3, kun onnistuu... Mut onhan näitä tuntemuksia ja aavistuksia ennenkin ollut, eikä ne mitään oo aina tarkottanut :D Mutta jospa toi veis ainaki suurimman (liiallisen) yrittämisen pois tästä kierrosta :LOL:
 
Nöhvi *sanaton* :hug:

Emma82 Tervetuloa! :wave:

anu84 Tsempit ovisteluun! :D

Mulla ois tuolla kaapissa muutama ovistikkunen, pitäsköhän yrittää bongailla. Hmm. Nyt en vaan tiijä jaksanko tässä kierrossa. Säästyyhän ne.
Tänään lähen serkun kans baanalle ja mies jää tytön kanssa kotiin. Mies toi eilen mulle punaviiniäkin. <3
 
*******Perjantai 27.4.2012************




Mukana:


Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp2/25-26............yk9
Emma82...... tyttö 10/01.................. kp 3/30........... yk2
äiti -07............tyttö 01/07..................kp3/31.............yk4
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp8/30-35...........yk6
Salliina...............poika10/11..............kp10/?................yk1
Alisa84..............tyttö5/10.... ...........kp10/22...............yk?
Tine.................tyttö 10/11.............kp12/28-38...........yk5
Anu84............. poika 07/11... .........kp12/32-35..... .....yk1
MeaMinnis........poika 01/08.............kp12/28.................yk8
Icicle ....................06/11...............kp13/30-35............yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp13/28-32...........yk16
bambina........................................kp14/27....... .........yk1
Tiuhti83.............poika03/06........... kp15/26-32............yk10
aliisa10............poika 07/10.............kp15/30-36............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp15/28-36............yk13
MyDream..........poika 06/11.............kp17/30.................yk5
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp17/29.................yk2
mama07..... .................................kp19/?..................yk1
Aia................poika 6/11........... .....kp20/27 ..............yk1
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp21/25-28...........yk2
Ruttunaama......poika 06/04.............kp22/24................yk22
Aura08...................12/08...............kp23/31-33...........yk4
NiQ..........................07/11............ kp23/32................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp23/31-64...........yk2
Meliah..........................................kp23/25-29............yk8
Ranskis.........Tyttö 07/11................kp24/??................yk1
nanakuu................tyttö..................kp24/28-34...........yk3
Mememe........................................kp26/29?..............yk4
tiipula..............tyttö 05/11.............kp30/29-49............yk2
Toiveikas84............04/10...............kp47/31-33............yk8
ciili........................09/08..............kp73/??..................yk?
murgu.............tyttö 03/10..............kp86/28-35............yk3
Paipula............tyttö 10/10.............kp?,...................... yk1



TAUSTAILIJAT

Heeva
Maisapaisa
Vivietta 7/11
kiseliina
diiselikissa

Plussanneet:



Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4)



Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa, plussia tullut! Onnea! :heart:

Salliina, mä todellakin tunnen oviksen. Synnytyksen jälkeen tuntunut tosi vahvasti. Kivut alkaa vähitellen päivän aikana voimistuen koko ajan. Tuntuu tosi pahalta ja sit ihan yhtäkkiä helpottaa. Viimeksi tuntui jopa vähän samanlaiselta kuin ponnistuksentarve synnytyksessä.

ON: Dpo9. Odotellaan.
 
Onnea Pink* ja Murunmami! :flower:

...ja perään pahoittelut erityisesti Nöhville, kuten tietysti muillekin kutsumattomia vieraita saaneille.

Itse otin tädin ihan ilomielin vastaan, kierto jäi 28 päivään edellisen 49 päivän sijaan. Varsin helpottavaa, josko kroppa alkais toimia normaalisti, kun tyttönenkin kohta täyttää vuoden! :) Niin että täällä olisi tänään perjantaina kp2/28-49, yk3.

Oviksen tuntemisesta: Ennen synnytystä tunsin kyllä, jos jaksoin tarkkailla asiaa ja aika samalla tavalla homma nytkin toimii. Tosin jokaisella kolmella kerralla tässä oon ollut aika epäuskoinen asian suhteen, mutten ole silti vielä lähtenyt testejä hankkimaan. Eka oli, kun lääkäri oli just päässyt sanomasta, että ethän sä nyt vielä ovuloi, imetys vielä ehkäisee. Toisella kertaa kierto venyi niin pitkäksi, että olin jo luopunut toivosta ja nyt yhtäkkiä olikin 20 päivää lyhempi kierto niin en voinut uskoa asiaa niin aikaisin. :D

No, ens viikolla meikäläinen lähteekin töihin ja tyttö jää isin kanssa kotiin. Toivottavasti tärppi kävisi, kun on paljon muutakin ajateltavaa kuin kuumeilu. :)
 

*******Maanantai 30.4.2012************




Mukana:


Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp5/25-26............yk9
Emma82...... tyttö 10/01.................. kp6/30........... yk2
äiti -07............tyttö 01/07..................kp6/31.............yk4
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp11/30-35...........yk6
Salliina...............poika10/11..............kp13/?................yk1
Alisa84..............tyttö5/10.... ...........kp13/50-75..............yk?
Tine.................tyttö 10/11.............kp15/28-38...........yk5
Anu84............. poika 07/11... .........kp15/32-35..... .....yk1
MeaMinnis........poika 01/08.............kp15/28.................yk8
Icicle ....................06/11...............kp16/30-35............yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp16/28-32...........yk16
bambina........................................kp17/27....... .........yk1
Tiuhti83.............poika03/06........... kp18/26-32............yk10
aliisa10............poika 07/10.............kp18/30-36............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp18/28-36............yk13
MyDream..........poika 06/11.............kp20/30.................yk5
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp20/29.................yk2
mama07..... .................................kp22/?..................yk1
Aia................poika 6/11........... .....kp23/27 ..............yk1
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp24/25-28...........yk2
Ruttunaama......poika 06/04.............kp25/24................yk22
Aura08...................12/08...............kp26/31-33...........yk4
NiQ..........................07/11............ kp26/32................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp26/31-64...........yk2
Meliah..........................................kp26/25-29............yk8
Ranskis.........Tyttö 07/11................kp27/??................yk1
nanakuu................tyttö..................kp28/28-34...........yk3
Mememe........................................kp29/29?..............yk4
tiipula..............tyttö 05/11.............kp33/29-49............yk2
Toiveikas84............04/10...............kp50/31-33............yk8
ciili........................09/08..............kp76/??..................yk?
murgu.............tyttö 03/10..............kp89/28-35............yk3
Paipula............tyttö 10/10.............kp?,...................... yk1



TAUSTAILIJAT

Heeva
Maisapaisa
Vivietta 7/11
kiseliina
diiselikissa

Plussanneet:



Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4)



Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
hienoa Leena, kyllä se haamu siitä vahvistuu!! :D meille saapui vatsatauti...tai siis mulle. :( muuten oisin voinu olla vähän innoissaan etovasta olosta, mutta kun se alkoi oviksesta seuraavana päivänä, niin ei ole syytä intoiluun. Ja ekan kohdalla ei ollut mitään raskausoireita, niin en usko niitä tulevan toisenkaan kohdalla... Nyt yökätään ja koitetaan säästää muu perhe tältä... Toivottavasti koko vappu ei mee sairastaessa. Mitäs vappusuunnitelmia muilla on?
 
Heippa pitkästä aikaa,

täällä on tällä viikolla saatu plussa plussanen :)
Jos nyt oikeesti tärppi on tullut jäädäkseen, niin 11kiertoa ehdittiin yrittää kaikenkaikkiaan..

Mulla oli heti plussan jälkeisenä päivänä vähä semmosta vaaleanpunaista vuotoa, sitten sitä seuraavana tuli vähäsen ruskeeta. Menkkakipuja on alamahassa ja alaselässä, et ne tässä vähän huolestuttaa. Vuotohan nyt voi olla ihan ok, mut kivut ei aina ookkaa..

No mut oottelen tässä ja ens viikolla varmaan sit varaan jo ultra aikaa, et pääsis tsekkaa onks kaveri oikeilla apajilla.
Parasta toivotaan!
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ ja Salliina85
Nöhvi Iso :hug:

bambina Toivotaan, että tärppi käy :p Ja kovasti paranemisia sinne!! Mun vappusuunnitelmat on olla kotona ja syödä hyvin :LOL: Sitten käyn raksalla maalailemassa meidän tuvan seiniä pohjamaalilla, joten siinä se sitten meneekin ;)

Salliina Juu, kyllä määkin oon tuntenu ne pari ovista mitä mulle on tullu. Tosin muutama niistä oli hormooneilla aikaansaatu, mutta kuitenkin :D

LeenaT Wau, huippua!! Varovaiset onnittelut ja peukutukset plussan vahvistumisen puolesta :heart: Jäämme innolla odottamaan uusia testauksia :popcorn:

heeva hurjasti onnea sinnekin plussasta!! :heart: Toivotaan, että pikkuinen on tarrannut tiukasti kiinni ja pysyy turvallisesti kyydissä koko matkan ajan :)

Tänne ei auringon alle mitään uutta.. Clomit on syöty ja odottelen, että alkavatko ne toimimaan. ihan on sellainen fiilisi, ettei niistä ole mihinkään, mutta katsotaan. Eilen päivällä alavatsalla tuntui lievää painontunnetta ja elättelinkin toiveita, että jospa ne munikset sieltä alkaisivat kasvaa. Malttamattomana odottelen myös pääsyä sinne gynen luokse, jotta saisin vahvemmat lääkkeet käyttöön. Jotenkin niin turhauttavaa tämä aika ennen ovista.. Blaah! : /

Ja mulle vois korjata tuohon listaan, että kierto on 50-75 päivän mittainen, kiitos! :)
 
Onnittelu haamuilijoille :)
Pahoittelut tädin yllättämille :hug:


täällä taisi olla tänään ovis, olotila oli aamusta kamala alaselkään koski ja päivällä tuli oikealta puolelta sellaisia tuikkauksia että piti kyyristyä ja limaa tulee sikana niin että pöksyt on toooodella määrät :kieh:
Noh onneksi eilen jo talleteltiin ja pitäisi tänäänkin ukko kellistää jos onnistuu.. ;)

kertokaas nyt tekin onko tää teidän mielestä o-plussa.




Piti vaan mielenkiinnosta testata että tuntuiko oikealta :)
 
Kyllä minusta on ihan selvät plussat molemmilla, anu ja neiti näpsän äiti!!!!! :D :heart:
Minä en sillonkaan saanu tummempaa viivaa (kun kontrolliviiva) kun esikoinen saatiin alulle... ;)

Alisa: toivotaan, että clomeista on jotain hyötyä! Ite en noista clomeista tms. tiedä mitään, mutta tsemppejä toivottelen kovasti!!! ja kyllä, se on todella turhauttavaa odotella että ne menkat loppuu ja sitten oviksen metsästys! argh! mutta toivotaan parasta! :D

ON: limaista rusehtavaa vuotoa bongattu monta kertaa tän päivän aikana...oon vielä tarkistanut pari kertaa "varmuuden vuoksi", etten vaan kuvittele, ja kyllä sitä vaan on aika paljonkin... mistähän vois olla kyse???? vielä se ei oikein voi olla kiinnittymisestä, kun on vasta n. dpo4-5. eikä se vielä menkkojakaan voi enteillä, joten olen hämmentynyt... :O myös oviskivut ovat jatkuneet. eivät yhtä voimakkaina kun juuri oviksen aikaan, mutta kuitenkin. plaah, ärsyttää kun alkaa kuvitella kaikenlaista!
 
LeenaT KYLLÄ SE ON! Onnea ihan hirveeeeesti! :heart: Tarrasukat kyytiläiselle matkaan.

anu84 Minustaki toi ovisplussalta vaikuttaa, tai ainakin hyvin lähelle sitä! :) Tikutitko vielä lisää?

neiti näpsän äiti[/B Kyllä oli vahva viiva! :)

bambina Vieläkö kipuilee?

heeva Kyllä kivutkin yleensä kuuluu asiaan. Kivut+vuoto voi enteillä huonoa.. Mut tsempit sinne ja käyhän kertomassa mitä ultrassa näkyi! :)

Vappusuunnitelmia ei oo tehty. Kaipa sitä vois jotain vähän kehitellä.

Sain kaverilta läjän ovistikkuja postissa ja eilen tunsin kipua vasemmalla alamasussa. Tein testin ja vahva viiva tuli. Tein tänään aamulla uudestaan ja oli se vähän hälventyny. Eilen miehen kanssa tuli heiluteltua peittoa ja tänään varmaan sama edessä sit. :D Mut mikä nyt heilutellessä, kun tyttökin panee aikaisin yöunille niin jaksaa itsekin ajatella muutakin kuin nukkumista. Noin 3-4kk:n ikään asti tyttö valvoi 24-02 joten jäi kyllä peittojen heilutukset vähän vähemmälle. :D
 
Tine Tänään jo selvästi haaleampi viiva, eli kyllä se o-plussa oli eilen... mulla on aina vihlonut oviksen aikaan oikealta puolen, mutta nyt tuntuu kipu vasemmalla!! Kai sekin on normaalia!?? Eilen sit makoilin tunnin kintut kohti kattoo!!! :D :D
 
  • Tykkää
Reactions: LeenaT

Yhteistyössä