Oviksesta ja sen bongailusta, mä heitän kohta testit mäkeen ananna olla.. ei oo enää ees oireita oviksesta jotka olu vielä muutama kierto sitten todella vahvoja
Tuntuu etten tunne omaa kroppaani enää yhtään
pitää varmaan alkaa kirjottaa kaikki tuntemukset ylös..sannuli ja nimpsu puhunut siitä että pöksyt on märkänä niin niin oon täälläkin, eikä sen takia että puutteessa ois pidetty
lieko se sitten joku oireilu jostain??
Tosin mietin myös että pissaan noi loput testi pois ja sitten lopetan sen ajattelun (helpommin sanottu kuin tehty - tiedetään). Tossa just tajusin että karvan alle 5kuukautta häihin, ja tässä välissä saa muuttaa jo pois. Alkaa pikkuhiljaa olla joka viikolle jotain suurempaa
Larezki, nauti viimeisestä pilleri-ehtoollisesta
Väsymys on tänään jotain aivan järkyttävää.. eilen heräsin ukon kanssa samaan aikaa varttia yli kuus (oon vapailla). Pitäkää vaan hulluna! Enkä ottanu mitään torkkuja päivällä ja pääsin yhden aikaan yöllä nukkumaan. Porskuttelin onnessani tonne 11 asti yöunilla.. nyt alkaa vähän heräilee kun on radio päällä ja kahvikuppi nenän edessä.
Onneks ei tartte tänään mennä töihin.
fionahelmi, tiedän tunteen, meillä meni
duunissa pakka sekaisin vuoden vaihteessa ja aika moni asia tökkii. Meillä vaihtu esimies ja esimiehen oikeakäsi (tiimin vetäjä). Esimies vaihdos on hyvä juttu, mutta toki noi tuo muutoksia. Toi tiiminvetäjä taas.. noh, sen kanssa mulla on ollu omat erimielisyytemme jotka on saatu selvitettyä ja ollaan ihan okei-väleissä. Tää tyyppi vastaa mm vuoronvaihdoista (2&3-vuorotyö) ja se tuottaa kaikill muille hirveästi päänvaivaa kun ei kysytä vaan muutetaan vaan vuoroja. Joo ei pitäs olla mitään valittamista jso vuorot vaihdetaan tyyliin kuukauden päähän, mutta kun siitä ei edes ilmoiteta. Tähän asti meillä ollu säännöllinen vuorokierto ja aina on "kysytty" jos on pitänyt pidemmälle tehdä muutoksia, ei oo koskaan vaan"läntätty"
Vuoroduunia tehneet kun tietää sen miten kiva on että tietää työvuorot etukäteen niin voi suunnitella sitä harvinaista vapaa-aikaakin
Mutta joo, se näistä työasioista!
Sannuli, kolmen juuston broiskukeitto? Kerro lisää! Mulla on nälkä!
Mutta nyt mä lähden päivittää tuon listan ja heivaan noi 90kerholaiset jatkossa kysymysmerkkien luokke. Saadaan myös nimpus messiin =) Tuntuu vähän että jopa toi kp90 on myös tosi suuri luku, mutta onhan se harmi jos liian nopeasti "tiputetaan" pois.. itsekin kuin pitkiä kiertoja oon kärsiny (enkat kp 365
)