Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 8

Sunflower11
Sannuli: Mullakin oli suht kipee selkä aika alusta lähtien ja usko pois, kakkosta odottaessa tiesin jo ennen plussaa että olen raskaana kun kaupassa käydessä rupesi selkää juilimaan..
 
nimpsu Voi ei, toivotaan että täti ei tulisi kyläilemään ja saisit sen positiivisen tuloksen ;)

Maijamehi Ilmeisesti sait töitä? :)

ON: Voi luoja kun taas väsyttää |O Eilen tuli sitten kunnolla ahkeroitua täällä kotosalla. Pesin sen jääkaapin perusteellisesti ja myös talon ikkunat (!!) sekä roskiskaapin, imuroin ja pesin lattiat. Ja ai niin, tein kolmen juuston broilerikeiton! Nam nam! Mutta kyllä nyt huomaa ahkeroineensa. Ihan kuin olisi krapula! Mietin tuossa että kyllä tarvisi yrittää olla vähemmällä syömisellä muutama päivä. Ottaa niin päähän kun tuntuu että kaikki paikat pursuaa ylimääräistä :x Täytyy ostaa ananasta, josko se auttais tähän turvotuksen tunteeseen...
 

Oviksesta ja sen bongailusta
, mä heitän kohta testit mäkeen ananna olla.. ei oo enää ees oireita oviksesta jotka olu vielä muutama kierto sitten todella vahvoja :(
Tuntuu etten tunne omaa kroppaani enää yhtään :(
pitää varmaan alkaa kirjottaa kaikki tuntemukset ylös..sannuli ja nimpsu puhunut siitä että pöksyt on märkänä niin niin oon täälläkin, eikä sen takia että puutteessa ois pidetty :D lieko se sitten joku oireilu jostain??
Tosin mietin myös että pissaan noi loput testi pois ja sitten lopetan sen ajattelun (helpommin sanottu kuin tehty - tiedetään). Tossa just tajusin että karvan alle 5kuukautta häihin, ja tässä välissä saa muuttaa jo pois. Alkaa pikkuhiljaa olla joka viikolle jotain suurempaa :D


Larezki, nauti viimeisestä pilleri-ehtoollisesta ;)

Väsymys on tänään jotain aivan järkyttävää.. eilen heräsin ukon kanssa samaan aikaa varttia yli kuus (oon vapailla). Pitäkää vaan hulluna! Enkä ottanu mitään torkkuja päivällä ja pääsin yhden aikaan yöllä nukkumaan. Porskuttelin onnessani tonne 11 asti yöunilla.. nyt alkaa vähän heräilee kun on radio päällä ja kahvikuppi nenän edessä.
Onneks ei tartte tänään mennä töihin.




fionahelmi, tiedän tunteen, meillä meni duunissa pakka sekaisin vuoden vaihteessa ja aika moni asia tökkii. Meillä vaihtu esimies ja esimiehen oikeakäsi (tiimin vetäjä). Esimies vaihdos on hyvä juttu, mutta toki noi tuo muutoksia. Toi tiiminvetäjä taas.. noh, sen kanssa mulla on ollu omat erimielisyytemme jotka on saatu selvitettyä ja ollaan ihan okei-väleissä. Tää tyyppi vastaa mm vuoronvaihdoista (2&3-vuorotyö) ja se tuottaa kaikill muille hirveästi päänvaivaa kun ei kysytä vaan muutetaan vaan vuoroja. Joo ei pitäs olla mitään valittamista jso vuorot vaihdetaan tyyliin kuukauden päähän, mutta kun siitä ei edes ilmoiteta. Tähän asti meillä ollu säännöllinen vuorokierto ja aina on "kysytty" jos on pitänyt pidemmälle tehdä muutoksia, ei oo koskaan vaan"läntätty" :D Vuoroduunia tehneet kun tietää sen miten kiva on että tietää työvuorot etukäteen niin voi suunnitella sitä harvinaista vapaa-aikaakin :)


Mutta joo, se näistä työasioista!

Sannuli, kolmen juuston broiskukeitto? Kerro lisää! Mulla on nälkä!


Mutta nyt mä lähden päivittää tuon listan ja heivaan noi 90kerholaiset jatkossa kysymysmerkkien luokke. Saadaan myös nimpus messiin =) Tuntuu vähän että jopa toi kp90 on myös tosi suuri luku, mutta onhan se harmi jos liian nopeasti "tiputetaan" pois.. itsekin kuin pitkiä kiertoja oon kärsiny (enkat kp 365:D)
 
Viimeksi muokattu:
Uutena liityn tänne ja vauvan hankinta olisi suunnitteilla aloittaa vuoden sisällä. Ehkäpä kesällä pääsee kunnolla yrittämään ja odottamaan plussaa. Mutta liityin nyt jo silti tänne. Ikää minulla on 23 ja opiskelut minulla ja avopuolisolla loppusuoralla,eli kaikinpuolin olisi hyvä aika saada lisäystä pieneen perheeseemme :=)
 
Ambrosia Josko sun märkä olo johtuu oviksesta? ;)
Kolmen juuston broilerikeitto on ihan tavallinen broilerikeitto johon on lisätty vaan Valion kolmen juuston ruokakermaa ;) Järkyttävän hyvää!
Tarvitset:
- 400g (hunajamarinoituja) broilerinfileesuikaleita
- perunoita (1kg?)
- keittojuureksia (1,5pss)
- 1prk Valio kolmen juuston ruokakermaa
- 2kpl Fond Du Chef Vegetable liemikuutioita tai 2kpl kanaliemikuutioita
- ja tietysti vettä

Paista 400g broilerisuikaleita (tässä tapauksessa hunajamarinoituja, mutta mitkä vaan kelpaa), kuori ja pilko perunat kiehuvaan veteen, johon on lisätty liemikuutiot. Lisää 1,5pss keittojuureksia sekä broilerisuikaleet. Anna kiehua niin kauan että perunat ovat kypsiä. Lisää 1prk kolmenjuuston ruokakermaa sekä suolaa ja tadaa! Herkullinen ruoka on valmista! Tarkkaa vesimäärää en osaa sanoa kun teen aina ruuan "silmämääräisesti" :D Tuo perunamääräkin on vähän "sinnepäin", mutta kyllä varmasti onnistuu kun tekee niinkuin itse parhaaksi näkee. Tuosta tulee melko iso satsi ruokaa. Riittää useammalle päivälle tai ihmiselle. Meillä tosin tuo keitto säilyy 2 päivää :D On niin hyvää!
 
pitää joskus kokeilla!

Hmm tuhlasin juuri elämästäni 40minuuttia siihen että kaivoin listan kärkipäiden edelliset viestit.

Muutama höpisee aktiivisesti muualla ja ei ole täällä tosiaan näkynyt sitten tammikuun ekan viikon. Näitä en edes laita jonnekin, vaan poistan listalta suoraa.

Osa taas on aktiivisesti kirjottanut tällä palstalla mutta ovat ns kadoksissa, eli eivät ole muuallekaan kirjoittanut. Nää pääsee tuonne "jonnekin".

Eli näillä mennään, otan sitte loskat ja paskat niskaani jos joku tästä loukkaantuu :D


Voihan se tosiaan olla oviksestakin. Muistan lukeneeni että jos on pco tyyppiset munasarjatn iin välttämättä ei testit osaa ovista näyttää.. Mistä lie johtuu moinen??

Sophy juu aaar veri veri velkomme! :D
Pillerit sivuun ja peitto heilumaan ;) Lisäilen sut tuonne myöhemmin aloittaviin! Mutta toki saat olla aktiivinen täällä jo aikaisemminkin :D

Mulla tänään menny vähän hermo näihin paltsailijoihin jotka keikkuu tuolla "myöhemmin alottavissa" tai tuolla listan kärkipäästä joista ei oo kuulunu MITÄÄN moneen kuukauteen. Tekis mieli pistää uus pino aktiivisille pystyyn tai jotain |O:kieh::heart:
 
Viimeksi muokattu:
**Tiistai29.3.2011***





Yritys/TJOTtailu alkanut:

Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)

Isosiskoksi (28) .......... 65/30-32.......... yk2 ........ 2. (3/10)
Teollisuuskypärä......... 55/28-30 ........ yk2 ....... 2.
PikkuHöttiäinen (27) .... 45/24-27......... yk3 ........1.



Viida (25)…….......……..38/29...............yk1 ….……1.
Kolmio .................... 34/29-33 ........ yk2..... 2.
KaTo ..................... 30/28-29 ........ yk3 .... 1.




nimpsu (24)................29/28..........yk12 .............1
metsätähti................28/34............. yk2 .... 4. (6/06,8/07,3/10)
Maijamehi (29) ........ ..25/35 ......... yk3....... 3./2. (2/03,8/10)
miranda-81................25/28.........yk 3....... 3.
Sannuli88 .................. 24/31............ yk3 .......... 2. (5/10)
Lolaa (19) ................ 24/? .............. yk3 ........ 1.
Anin.........................23/30-32..........yk 2...... 4.
miida ....................... 23/29-32 ............ yk3 ....... 2. (5/09)
chrisu.............................23/? .......yk 1 ................. 1.



Mamu82 .................. 18/28-30 .........yk 5 ...... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
HekkuLiini ..................18/26-29...........yk2
cita..........................18/?...............yk 5.......... 2.
Sininsilmä91...............16/28-41..............yk2 ......... 1.
Hopefull (23)............. 15/34 ............ yk11.......1.
Ansis (29) ...............14/30 -?................ yk2 .............. 3./1. (01&02))




Fionahelmi................10/28? ............yk 2 ........3. (12/04, 01/06)
Ambrosia85 (26) ........10/26-32(45) .... yk5 .... 1.
Sunflower11.............7/26-31...........yk4......3. (-08,-10
hzz .......................... 4/25-28............... yk9 ....... 3. (7/04, 3/06)
Jul (27) ...................2/26-28 ..............yk3





Catherine- (21)............0/0 ........... yk 0 ......... 1.
pörhölä (31) ......... ?/? ............... yk3 ..... 4./2.
mimmiih ............... ?/? ................ yk6 ......... 1.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

kn071 (22).....................ivf 03-04/2011................... 1.
hallaneito........................4-5/2001...........................1.
Bassets ........................ kevät 2011 ............................. 3.
Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
tryffeli89 ..................... 6/2011 ................................ 1.
Peepe ......................... 6-7/2011 ............................. 1.
Anna333 ..................... kesä 2011 ............................ 2.
Mutsikka81................... kesä 2011 ........................ 7./1.
Laretzki........................kesä-heinä 2011................. 1.
Ceali..............................heinäkuu 2011.................. 2.
Sophty (23)...................2011..............................1
miss bamse ................. 7-8/2011 ........................... 5.
mariessa.......................syksy 2011....................... 1.
bellabambini .................8-10/2011 .......................... 1.
meewi.........................10-11 /2011..........................1.
Spukka.........................kesä 2012...............................?
miah83........................myöhemmin.......................... ?



Taustailijat:

(An-nie)





Kadoksissa:
Anskilia, Kauniina Päivänä tuut, Vauvako?





Haamuilijat:







Plussanneet 2011:

*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Salainen toive (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
*Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3), Hölyhuispake (yk2), Heenu (Yk2), Minnuska89(yk13+km1/10)
*Maaliskuu: Alice81 (yk2), EevaN (yk4)

Plussanneet 2010:

*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)



Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:

Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö




Mukaan listaan pääset kertomalla kp-tiedot, yrityskierron sekä monesko lapsi on toiveissa Esim 4/25-29 yk 4 ja 4 haaveissa
Lisäksi halutessasi voit kertoa ikäsi sekä jo olemassa olevien lasten syntymävuodet ja iät





++++ Plussarikasta Maaliskuuta ++++
 
Kiitos onnitteluista =)
vaikka kohtahan tässä saa ruveta kolmenkympin kriisiä jo potemaan :eek:
Ens vuonnahan kysyttäessä täytän vasta 25...tietenkin :whistle:

Munkin mielestä toi listan päivitys oli ihan paikallaan. Siellä kumminkin porukkaa joista ei oo kuulunut mtn toosi pitkään aikaan....

Sannuli ja nimpsu: toivottavasti ne plussat pärähtäis niihin testeihin nopiaan ;)
Sophy tervetuloa :wave:
 
Ambrosia Josko sun märkä olo johtuu oviksesta? ;)
En tiedä voisko seuraavaa laskea minkäänlaiseksi oireeksi ja jos voi niin minkäpiikkiin mutta mä haistan hien. Siis aivan jatkuvasti tuntuu että haisen hielle!! Vaikka saunan ja suihkun jälkeen ois dödöttäny kuinka niin vartti etteenpäin mielestäni haisen hielle ja ukkokin nauraa ku nuuskuttelen täällä kainaloitani. Kaikki vaatteet pitää haistella läpi haiseeko ne.. oon pessy enemmän vaatteitani tässä viikon aikana ku normaalisti kuukaudessa :D
 
Maijamehi: Todennäköisesti siinä käykin juuri niin että heti kun aloitat työt niin plussaat ja pääset ilmoittamaan pomolle jääväsi äippälomalle:)

nimpsu: eihän tätiä vielä näy;)?

Sannuli:ei saa laittaa tänne mitään herkkuruoka ohjeita, kun niihin voi tulla toisillekkin himo ja sit tulee syötyä yli oman tarpeen;)
Muakin niin ärsyttää kun oon niin täyteläinen nykyjään että vaatteista pursuilee joka kohta, plääh:(
Onneks nyt oon kahtena päivänä ollut niin tukossa kai siitepölyn takia että en haista enkä maista mitään niin että nyt syön tosiaan vaan sen verran et nälkä lähtee enkä yli tarpeen sekä kaikki herkut joita kaapit on pullollaan saa olla rauhassa kun en viitsi syödä niitä maistamatta sitä ihanaa makua.

Märät pöksyt:jostain luin joskus että ovulaatio valkovuoto on runsasta ja paljon vetisempää kuin normaalisti niin että siinä on simppojen helppo edetä.Mullakin oli tuossa jokin aika sitten tunne et nyt hulahti ja olin just kylässä niin tuli kiire vessaan ja toive et nyt jos täti on hypännyt yht'äkkiä kylään oikein kunnolla niin apua, mutta onneks oli vaan valkovuotoa.

sophy:tervetuloa mukaan:)!Ei kun vaan pillerit mäkeen;)

Ambrosia: mä oon kyllä sun kanssa ihan samaa mieltä että listan siivuos on tosiaan paikallaan.Mä oon asiaa myös muutaman kerran pohtinut että mitä nää kärkipään roikkujat on joista ei mitään kuulu..jotenkin ne on musta turhauttavia.
Ois kyllä musta hyvä idea jos vaikka ens kuun alusta aloitetaan kokonaan uusi pino johon merkitään vaan meidät aktiiviset ja ne joista ei todellakaan oo piiiiiiiiiiiiiiiiiiitkään aikaan kuulunut mitään niin tiputetaan pois ja jos heistä joku sattuu ilmoittamaan itsensä mukaan niin tervetuloa mut jos ei niin sit ei.Voihan olla et jotkut heistä ei ees muista että ovat tänne ilmoittautuneet ja nyt ovat onnellisesti odottavia tai mieli on muuttunut mutta eivät oo asiasta vaan tänne ilmoittaneet.

).( Mua väsytti eilen iltapäivällä ihan tuhannesti mut illalla en pääsytkään aikaisin nukkumaan kun nuorimmainen oli päivällä kolme tuntia nukuttuaan eri mieltä mun kanssa nukkumaan meno ajasta.
Ja voi järkky miten mä palelin ihan kamalasti.Vaikka olin tunnin peiton alla lämpimässä niin palelsi ihan tosissaan en tiedä sit mistä johtui kun kuitenkin kotona oli ihan normi lämmin.Ehkä kovasta väsymyksestä.
Mut nyt lapset kaipaa seuraa niin lopetan ja palaan taas.

Plussatuulia:)!
 
Iiks, lauantaina, maanataina ja tänään tehty testi. Kaikki negatiivisia, mutta ei oirettakaan menkoista.. No ei tässä varmaan auta kun testailla joka päivä tai joka toinen päivä.. Toivottavasti tulis selvyyttä asiaan. Nyt vaan tippuu niin korkealta jos menkat alkaakin..
 
Jeps, täällä taisi viikonloppuna olla ovis paikallaan, mut peittojen heiluttelu jäi. Vai voisko olla edes pientä mahdollisuutta et ois tärpänny, kun keskiviikkoiltana puuhailtiin ja perjantaina alkoi ovistuntemuksia olla? Mikäli se nyt ovis edes oli, mut en muutakaan keksi oireille jota ilmeni. Noh seuraavassa kierrossa sitten.
Noista työjutuista täällä on ollut juttua... oon hoitovapaalla kunnes toi meidän neiti täyttää kolme eli syyskuun puoliväliin saakka. Syksyllä kun jätin ehkäisyn pois niin tyhmänä kuvittelin et tuun aika pian raskaaksi ja jään äitiyslomalle ennen hoitovapaan loppua. Se olis ollu aika katevää, mut aina ei mee niin ku on suunnitellu. :|
 

Ehdotus: Avataan joka kuukausi uusi pino jonne otetaan mukaan kaikki halukkaat.
Avaan uuden pinon, jonne siirrän kaikki tässä keskustelussa aktiiviset mukaan ja he keillä on kp:t alle 50. Eli jos nyt joku noista kärkipäistä herää "henkiin" niin "saa olla mukana" vaikka kp:t keikkuu yli viidenkympin.

Joka kuukausi avataan uusi pino, jonne otetaan kaikki alle kp 50:set ja aktiiviset kirjottajat.

Siirrän myös kaikki tiedot mukana ja myös plussanneet ja myöhemmin aloittavat ketkä on maaliskuussa jo keskustelleet.

Saadaan siivottua pois näitä hetken mielijohteesta "liitynpä tähän kiva ryhmä"- mutta kun asia ei ole vielä ajankohtainen, tai on löytynyt "kivempi" ryhmä, niin helpostihan siinä joku pino unohtuu. Myönnän itsekin vastaavaan syyllistyneen joskus :)



KYLLÄ JAA EI
 
Viimeksi muokattu:
KaTo onko sulla raskausoireita :) ? Toivottavasti nyt jotain tapahtuis sun kohdalla asap, joko plussaa tai menkat. en tosiaan toivo että sulla ainakaan kierto lähtis venymään ihan mahdottomiin mittoihin asti!

cita kyllähä jotkut väittää että simpat voi jopa viikon olla hengissä tuolla teillä tietämättömillä, eli hyvinkin on mahdollista joten peukut pystyyn ;)
 
Nimpsu Minulla oli aikoinani Mercilon-pillerit käytössä! Tosi tyytyväinen olin niihin silloin! Meillä kyllä sit onnistui esikoinen niitten lopettamisen jälkeen heti ekasta yk:sta...Josko sinullakin nyt sitten vihdoin olisi tulokas tulossa =) Vaikka negn saitkin testistä...odottelemme jonkun päivän jakatsomme uudestaan...

FionaHelmi Inhottavaa, kun pomo on takapuolesta :|

Sannuli Minulla kanssa kohtu taaksepäin kallellaan! Mutta eipä tuosta oo mitään haittaa ollut! :D Papakoe tuntuu olevan nykyisellä paikkakunnallani hankala otettava, mutta muuten ei mitään haittaa...

Maijamehi saitko siis työn?

Ambrosia Jaa ! Työvuoroista oli puhe...Minä olen meidän talon vakituinen varahenkilö! Saan kolmen vko:n listan niinkuin muutkin, mutta yleensä sen 3vko:n jälkeen työvuoroni on jokainen jollain lailla muuttunut! Eli minulla voi työvuoro vaikka yön aikana vaihtua eri vuoroksi...Tai vaikkapa kesken päivän! Ja joka päivä eri osastolla olen melkein töissä. Ihan kivaa puuhaa, kaikkiin vaihtoihin ei tietenkään tartte suostua,et omani kyllä takaisin otan! Mutta monesti vapaapäivinäni tulen töihin ja otan sit joskus takaisin...Tulipas sepustus :D

Sophylle tervetuloa! :flower:

Mamu82 minä täytän syksyllä 30v ja mulla on ollu kans vuoden ajan ikäkriisi :kieh: Ehkäpä se elämä ei kuiteskaan sen yhen päivän aikana ihan kamalasti mullistu :whistle:

ON: Täällä ovis oireita, mutta ovistesti negatiivinen...Täytyy testata vielä uudestaan tänään jos tein jonkun hassusti :whistle: En siis voi uskoa,etteikö sitä olis päällä nyt :LOL: Jooh...nyt ruuan laittoon, kun mies tulee pian nälkäsenä kotiin ja en ole edes aloittanut!
 
hzz
tää alkukierto on niiiiin tylsä :( vaikka pitäs olla ajattelematta ja olla vaikka tyytyväinen siihen ettei mee rahaa ehkäsyyn kun sitä ei näköjään tarvita kun ei mitään tapahdu yrittämälläkään. tuntuu jotenkin hankalalta ajatukselta että "joutuis" lähtemään lapsettomuustutkimuksiin ja jännä kyllä ettei siihenkään voi sitten uskoa että lääkärit jotain sanoo kun noita tapauksia on että yllätyksenä sitten tuleekin raskaaksi vaikkei pitäis olla mahdollista. luulisin että miehessä täälläkin "vika" kun mulla on noi kaksi todistuskappaletta edellisestä suhteesta. nyt kehtais kyllä pikkuhiljaa jäädä töistäkin pois kun kesällä tulee vuosi täyteen paikassa :D ja mun vauva täyttää ylihuomenna viisi :O vielä kun löytäis jostain motivaation leipoa ja käydä ettimässä jonkun lahjan...toinen seittemästä työyöstä vasta takana ja päivätöissä meinaa nukahtaa kun on niin hiljasta :( lainaa piti hakea lisää että sais remontin eteneen ja pääsis joskus muuttamaan. tuntuu vähän kaikki kaatuvan niskaan mutta kai se tästä helpottuu joskus...ei aina tahdo huomata niitä pieniä hyviä asioita kun eniten vituttaa kaikki :D
 
Ohoh! Näyttää tuo ovistikku sittenkin ovista ihan kunnolla :D Oli jäänyt tikku lavuaarin reunalle kaikkien ihmeteltäväksi :whistle: Ja ihan komia viiva siihen on tullut! =) Onneksi tuo ukko kulta laittoi päivällä viestiä,et lämmitää saunan meille ja aikoo vietellä mut siellä...Eli luvassa lissä peiton heilutteluja :p Tulee ainakin ovis siis meillä hyödynnettyä!
 
kolme jaata on yhtäkuin kolme kyllää :D

Tosin tällähetkellä mulle on ihan sama mitä äänestätte koska oon päättäny jo tehdä uuden pinon. Joko oon siellä kahden kuukauden päästä yksikseni ja te jatkatte täällä tai jotain :D

Mistäs päin maailmaa kuumeilijat on?
Itse kirjoittelen, kuumeilen ja haaveilen uudeltamaalta, en kuitenkaan pkseudulta =)
 
KYLLÄ äänestän minä :)

Kauheasti ootte taas kirjotellu, pitäisi vissiin ahkerampaan käydä lukemassa ni ei sit tarvi kerralla kauheesti lukea! Ja kauhee työ hahmottaa lukiessa, että kuka vastaa kellekin ja mitä se jolle vastataan on kirjottanut ni joutuu vielä palaileen taaksepäin että pysyy kärryillä.. Mutta eiköhän tämä tästä selkiinny =)

Itsellä tuo märkäolo liittyy ihan selkeästi ovulaatioon, välillä joutuu kyllä tosissaan kiirehtimään vessaan kun kuvittelee tädin saapuneen pahasti etuajassa :ashamed: Itse kyllä nykyään tunnistan ovulaation muutenkin helposti. Pillereiden syönnin jälkeen tosin meni hetki ennen kuin näin selvästi huomasi, mutta nyt ei kyllä jää epäselväksi ja mieskään ei silloin saa olla rauhassa ;)

Sannulin broiskukeitto kuulostaa herkulliselta! Tuollaisia reseptejä ei vaan passaisi nälissään lukea, kohta on pakko taas hakea keittiöstä jotain pientä purtavaa! Kevään tullen ruokahalu on taas aivan uskomaton, tuntuu että voisi vain kokoajan syödä.. Onneksi en omista puntaria :whistle: Toinen varma kevään merkki on armoton väsymys |O Nyt alkaa onneksi pahin olla jo takana mutta viikko-pari takaperin oisin voinu mennä talviunille...

Jännä huomata kuinka sitä jännittää loppujen lopuksi vieraiden ihmisten puolesta plussaamisia :) Hieman treenausta omiin tuleviin jännityksiin..

Itse odottelen menkkoja kunnolla alkaviksi, ärsyttää tällainen välitila kun ei tiedä onko alkanut vai ei :kieh: Laskin että tänään olisi kp29, eli jos kierto on tällä kertaa normaali pitäisi menkat illalla alkaa ihan kunnolla.. Pientä päänsärkyäkin jo on, migreeni olisi varma merkki.. Ei millaan malttaisi odottaa uuden kierron alkua ja ensimmäistä mahdollisuutta päästä tosissaan jännittämään! Mieskin jo hieman lämmennyt ajatukselle ettei toukokuulle asti odoteltaisi, mutta eipä tuosta vielä ihan varma voi olla...
 

Yhteistyössä