Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

Ansis: Mulla on vähän samantyylistä tullu tässä kolmisen päivää... sellasta paksumpaa valkoista töhnää... yök :x
Mutta ei se haise millekään kumminkaan... Oon kyllä miettinyt et voisko olla hiivatulehdusta esim. :confused:
Mutta ei kyllä oo mitään kutinoita ollu... hmm... omituista :O
 
ens viikonloppuna olis tarkoitus vähän lähteä viihteelle, siis mun. Mies jää meidän tyttären kanssa kotiin kun mun esikoinen lähtee isälleen hautajaisiin. (kuulostipa monimutkaiselta). Mulla on yks kaveri järjestänyt ens lauantaiks jonkun teatteri jutun johon siis pitäisi mennä, hän on kuskina ja mun ilmeisesti pitäis jottain juoda, katotaan nyt sitten kuinka ämmän käy.
 
Maijamehi No niin, meet ja nautit illasta :)

Ansis ja Mamu82 Mulla on myös ollu välillä tollasta valkovuotoo, mutta kyse ei kuitenkaan oo ollu hiivasta. Oon huomannu että loppukierrosta enemmänkin on tollasta ollu. Mistä sitten johtuukin :confused:

ON: Hmmm, on toisaalta vähän sekava olo. Tänään siis kp30/31 enkä tiedä miten pitäis suhtautua ehkä alkaviin menkkoihin. Oon yrittäny tässä itteeni psyykata että ei sille sitten voi mitään jos ne alkaa, mutta mutta mutta...Kyllä se tietysti taas on suuri pettymys jos ne alkaakin :/ Ja en tiedä miks mulla on TOSI vahva tunne että kyllä ne mut keskiviikkona yllättää. *Huoh* Ehkä ajattelen asiaa liikaa. Btw, tein taas eilen testin :D (Montakohan oon jo tehny!) ja selkeä viivanpaikka tuli sekä omituinen "kolo" testiviivan paikalle. Kivoja noi testit :kieh: Mutta eihän nuo liuskat mitään kalliita oo joten ei kai niiltä voi paljon vaatiakaan.
 
*** Tiisttai 5.4.2011 ***

















Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)





metsätähti................35/34............. yk2 .... 4. (6/06,8/07,3/10)
Maijamehi (29) ........ ..32/35 ......... yk3....... 3./2. (2/03,8/10)
miranda-81................32/28.........yk 3....... 3.
Sannuli88 .................. 31/31............ yk3 .......... 2. (5/10)
Lolaa (19) ................ 31/? .............. yk3 ........ 1.
Anin.........................30/30-32..........yk 2...... 4.
miida ....................... 30/29-32 ............ yk3 ....... 2. (5/09)
chrisu.............................30/? .......yk 1 ................. 1





Niiu (24)......................... 28/26-31 ........yk 1......1
Mamu82 .................. 25/28-30 ......yk 5 ... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
HekkuLiini ..................25/29-32...........yk2
cita..........................25/?...............yk 5.......... 2.
Sininsilmä91...............23/28-41..............yk2 ......... 1.
Hopefull (23)............. 22/34 ............ yk11.......1.
Ansis (29) ...............21/30 -?............ yk2 .......... 3./1. (01&02))







Ambrosia85 (26) ........17/26-32(45) .... yk5 .... 1.
Fionahelmi................16/28? ............yk 2 ........3. (12/04, 01/06)
Sunflower11.............14/26-31...........yk4......3. (-08,-10)
Kolmio .................... 12/29-33 ........ yk3..... 2.
hzz .......................... 11/25-28............... yk9 ....... 3. (7/04, 3/06)








Jul (27) ...................9/26-28 ..............yk3
nimpsu (24)................7/28..........yk13 .............1
hallaneito(22)...................7/29............yk1...........1.
KaTo ..................... 7/28-30 ........ yk4 .... 1.








Catherine- (21)............0/0 ........... yk 0 ......... 1.
Pikkumyy87(23)............0/0..........yk 0............ 1.












Yrityksen myöhemmin aloittavat:



Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
Laretzki........................kesä-heinä 2011................. 1.
Sophy (23)...................2011..............................1
mariessa.......................syksy 2011....................... 1.
miah83........................myöhemmin.......................... ?







Taustailijat & Kadonneet:



(An-nie), Anskilia, Kauniina Päivänä tuut, Vauvako?, Isosiskoksi, Teollisuuskypärä, PikkuHöttiäinen, kn071, Bassets, tryffeli89, Peepe, Anna333, Mutsikka81,Ceali, miss bamse, meewi, Spukka








Haamuilijat:







Plussanneet 2011:




*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Talvicci (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
*Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3), Hölyhuispake (yk2), Heenu (Yk2), Minnuska89(yk13+km1/10)
*Maaliskuu: Alice81 (yk2), EevaN (yk4)



Plussanneet 2010:





*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)






Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:


Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/


Syntyneet:







kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö





Uudet tulijat - Mukaan listaan pääset kertomalla kp-tiedot, yrityskierron sekä monesko lapsi on toiveissa Esim 4/25-29 yk 4 ja 4 haaveissa
Lisäksi halutessasi voit kertoa ikäsi sekä jo olemassa olevien lasten syntymävuodet ja iät.
Muistathan olla aktiivinen, sillä listaa siivotaan säännöllisesti!




 
Viimeksi muokattu:
Huomenta arvon leidit!

Mun piti alottaa eilen terot, mut enpäs alottanutkaan koska en muistanut :D nyt sit ajattelin että teen eka ovistestin ja aloitan sitten :D Mietin että miksi teroja pitää syödä 10päivää? Miksei esim 5?

Meillä lähtee kissalta pallit huomenna. Kattosin eläinlääkärin sivuilta niin huomiselle on paljon aikoja, ja mulla sekä miehellä on enää hyvin vähän huumorintajua jäljellä. Toi munapää raapii makkarin ovea joka yö monta tuntia ja mouruaa, ja lisäks merkkailee vähintään kerta päivässä :headwall:
Noh, saadaanpa hoidettua toi pois ennen muuttoa niin ehtii kissakin toipua.

Tännei kuulu muuten oikeestaan yhtään mitään, ketuttaa lyhyiden ja huonojen yöunien lisäks toi terojen nappailu - just ku iho ehti rauhottua ja katos kaikki finnit ni nyt alan suun kautta tilaamaan niitä lisää.. ärrärääär!

SELKEE MAANANTAI!!
 
Huomenta naikkoset :wave:

Oon ihan pihalla täällä!
Oon tässä toissapäivästä asti ihmetellyt et miksi mun paitaan on kastunut nännin kohdalle sellainen nuppineulanpään kokoinen tippa aina välillä... no sitten saunan jälkeen ihan piruuttani kokeilen puristaa nännistä ja sieltä tuli tippa sellaista ihan kirkasta nestettä..kokeilin toisesta nännistä ja sieltäkin tuli tippa samanlaista :O
Siis mitä helkuttiä tää on??
Nyt en uskalla tehdä raskaustestiä kun pelkään että se on nega... ja sitten saan pelätä et mikä helkutin aivokasvain mulla on kun tissit tolleen tiputtelee :eek:
Menkkajomotkin jatkuu vielä...
 
Nyt on katille kastraatio varattu huomiselle. Jos vaikka vähän rauhottuis sen jälkeen tuo meno (ja haju) ;)

Mies myös aamulla kyseli että lähdetäänkö ostamaan hälle uutta kihlasormusta, kun haluaa kihlaa kantaa jopa enemmän kuin sitä tosita sormusta joka ollu yli 10vuotta menossa mukana.

Mamu tee toki testi. Pettymys on kuitenkin suuri jos ne menkat sieltä tulee, eikä se takuulla rauhoita yhtään mieltä jos rinnatkin jo oireilee!!! ++++++++++++++ tuulia sulle <3!
 
Mamu Hyvä kun otit asian puheeksi! Enpä olisi itse muistanutkaan mainita. Huomasin itse eilen päivällä ja illalla saman asian. Päivällä luulin paidalle roiskuneen vettä mutta eipä asia niin ollutkaan kun illalla sama toistui. Mun rinnat on nyt muutenkin ollut omituiset. Ja tee ihmeessä testi! Jos nyt edes sulle se plussa tulis :) Mulla kun tuntuu olevan noita "viallisia testejä" vaan vaikka oireita on ollut:D Plussatuulia Mamu!
 
Täällä maanantaita vietetään kovinkin sateisissa tunnelmissa. Toisaalta lumet saavat kyytiä ja kevät voi vihdoinkin tulla.
Mulla meni koko viikonloppu sairastaessa. En tajua mikä vatsaani vaivasi. Hurjia kouristuksia ja kipua. Kuitenkaan ei ollut huono olo, tuskin siis mitään vatsatautia. Kipu oli melkein koko ajan alavatsassa, joten olisikohan jotain gynevaivaa. Reilu kuukausi sitten kävin gynellä ja silloin kaikki oli hyvin. Toivottavasti nämä kivut johtuvat vain stressistä. Aina kun kouristus tuli niin piti mennä ihan kaksinkerroin ja sen jälkeen kävellä, että kipu helpottui. Lämmin kauratyyny helpotti kipuja aina hetkellisesti.
Olisi kyllä niin minun tuuria, jos nyt olisikin jotain "oikeeta" vaivaa vatsassa. Heti kun alkaakin suunnittelemaan lasta niin vatsa ilmoittaa olemassaolosta.
Että näin meillä viikonloppu ja maanantai päivä.
Toivottavasti muilla on mennyt edes hieman positiivisimmissa merkeissä :)
 
Sophy hopi hopi lääkäriin! Vai joko kivut hellitivät? Nyt kyllä taitaa olla koko suomessa kaikenlaista vattatautia liikkeellä! Ja itsekkin olen sairastanut sellasen oksentamattoman/ripulittoman vattataudin joskus...

Mamu en mä usko,et se hiivaa on...kun senhän pitäs haista/olla kökkäreistä/ &litkua...ja tosiaan kutina vois olla mukava lisä siihen kaiken päälle!
Teehän muuten testi ;) Jään odottelemaan plussauutista!

Sannuli oletkos tänään vielä tehnyt testiä niillä omituisilla testeilläsi? :D Senkin tulosta odotan innolla!!

ON: Tänään oli ihan semmonen olo,et menkat alkaa :| Höh! Siis oli samanlaista jumputusta vattassa, kuin ennen viimeisimpiä menkkoja. Jumputus ja turvotus alkoi mulla muistaakseni viikko ennen menkkoja kesti kunnes täti kurvas kylään! Ja ens viikolla pitäiskin menkkojen alkaa... Huah! No ei kannata stressata! Vastahan tässä on yrittämisen makuun päästy :)
 
Ansis mullakin on ollut tuollasta joskua, en kyllä muista oliko sillä raskauden kanssa mitään tekemistä....

Mamu mullakin tulee hieman maitoa ja samasta syystä kuin sinä en uskalla testata.Varsinkaan kun eilen illalla pyyhkiessä tuli hieman vaaleanpunaista vuotoa.

Maanantai on tylsänä ja harmaana pyörähtänyt käyntiin.Eilen illalla pyyhkiessä tuli vaaleanpunaista vuotoa joten huomenna on ilmeisesti tädin kyläily odotettavissa...
Taas muuten istun täällä koneella peittoon kääriytyneenä:)
Eilen olin kaverin synttäreillä käymässä ja siellä sit ihmettelin kun tarjolla oli valmis lihapullia ja aikaisemminkin oon niitä syönyt mut nyt ne maistui musta hieman oudolle:x Mietin sit kun siinä pöydässä istui muitakin jotka niitä popsi eikä yhtään valittanut niin en ottanut niitä enempää mut en kyllä kertonutkaan että ne maistuu musta oudolta.Jotenkin tuntui et varmaan kuvittelen koko asian.
Nuorimmainen heräs tänään jo viiden aikaan ja eilis iltaisen lakanavalssin takia aloin nukkumaan vasta puolen yön aikaan niin kylläpä on tänään väsyttänyt.
Hyvää päivän jatkoa ja plussatuulia kaikille:)!
 
tänään pitäs menkkojen alkaa, mut vielä ei oo mitään tapahtunu eikä mahassa tunnu siltä että tapahtus....aivan varmana ne vaan kiusaa mua samallalailla ku viime kuussa ja alkaa huomen illalla....no aamulla teen kuitenkin sen testin, ellei illan aikana ala....

Ainiin ja eilen käytiin miehen toiveesta kattelemassa mulle vihkisormusta ja semmonen sattuki sit löytymään ja vielä -40% alennuksella. vielä ei oola päivää päätetty mutta varmaan kesäkuun alussa... ei siis pidetä mitään juhlia kun mies ei halua, maistraatissa mennään ja kakkukahvit läheisille...ja häämatkalle lähdetään seuraavana päivänä.
 
Ansis Otin eilen Imodium Plus lääkkeitä pari kappaletta ja vielä tänäänkin aamulla, niin oireet ovat helpottaneet. Varmasti kivut liittyivät vain johonkin ihmeelliseen vatsatautiin. Ruokahalut eivät kuitenkaan ole vielä palautuneet. Eipä tee pahaa olla muutama päivä kevyemmällä ruualla :)
Vihkisormus,aww <3 olis ihana päästä valikoimaan sormusta :)
 
Ei oo pahemmin tullu kirjoteltua ku on ollu tää muutto eikä oikeen oo ollu mitään mitä mistä kirjottaa....oviksen jälkeen ei yhtään oiretta.
Tänään kuitenkin tuli se tärkein vahvistus eli plussa testiin :heart:
 
Anin Voi miten ihanaa:heart: Oikein paljon onnea ja vauvalle jarrusukkia:)!!

Lolaa pidän peukkuja että täti on estynyt tulemaan päikalle;)

Mulla oli tuossa sohvalla istuessa (tai on kyllä oikeastaan vieläkin )sellanen turvonnut olo alavatsalla ja kun nousin pari kertaa ylös niin vihloi...että tälläisiä tilanne tietoja:)
 
Tänään kuitenkin tuli se tärkein vahvistus eli plussa testiin :heart:
JEE! Onnittelut! Poistan sut heti nyt kiertävältä llistalta ja laitan sut huhtikuun plussanneisiin :)

Muut plussaamaan nyt kanssa! Oikein urakalla eiks joo?


Lolaa oih, mäkin haluan mennä katselee vihkejä! Just blogiini marmattelin kun oon netistä löytänyt pari aivan ihanaa mutta tuplaten ajatellun budjetin rinkulat :D
 
Mä en oo vieläkään uskaltanut testata... :O
Vaikka mulla on nippu noita herkkiä testejä tuolla kaapissa odottelemassa :whistle:
Ajattelin et jos ne ei oo torstai-iltaan mennessä alkanut niin testailen heti perjantaina aamusta!

Anin: Isosti Onnea plussasta :flower:
 
ON:Huomenna ois sitten sinne lääkärille meno. Hiukan jännittää, että mitähän siellä tehään. Onkohan tämä ensimmäinen kerta pelkästään keskustelua vai katsotaankohan ultralla? No huomennahan selviää hiukan enemmän ja saadaan asioita eteenpäin. Toivottavasti ei oo mitään vakavaa mikä vaikuttas lapsen saantiin.
 
nimpsu Onnea lääkärireissuun! :wave:

Mamu82 Hih, teeppäs se testi niin saat mielenrauhan :D

metsätähti Hui, kun oikein jännittää sunkin puolesta :D Toivotaan ettei täti tuu kylään *peukut pystyssä*

Plussa tuulia kaikille muillekin! :)

ON: Hui, tänään kp31/31. Kyllä nyt jännittää! :D Alavatsassa on vähän menkkamaisia kipuja kuten oli myös eilen aamulla. Menivät kuitenkin ohi. Täytyy vaan toivoo ettei menkat ala *kaikki sormet ja varpaat pystyyn*. Muistan kyllä että tuosta tytöstä mulla oli alkuraskaudessa niin kovia menkkamaisia kipuja että luulin raskauden menevän kesken. Siskolla oli sama juttu sen pojasta. Rinnat on edelleen jatkaneet outoa ulkomuotoaan :D Turvotus on laskenut ja vaakakin näytti muutaman kilon vähemmän. Mutta noi näpyt! Argh! Leuassa yks järkyn näköinen punainen näppylä, ja nyt on myös jostain kumman syystä tullut yläselkään pieniä kipeitä näppyjä :kieh: Ei kiva. Mitäs teille näin tiistaina? :)
 
nimpsulle tsemppiä lääkäriin. Jos jotain positiivista, niin toivottavasti saat vastauksia sieltä useimpiin kysymyksiin ja tutkimukset etenee vauhdilla :)

Toivottavasti Aninin seuraks kärkipäät siirtyy plussanneisiin <3

Tänne ei kuulu mitään. Tokkopa tässäkään kuussa on raskauduttu, ja alan oikeasti epäilemään että syksyllä istun clomeja varten tutkimuksissa. Ei jaksa sitä hirveesti harmitella - eihän se harmittelu mitään auttaisi edes. Ja täällä on sen verran loistoporukkaa höpöttämässä, ettei senkään puoleen harmita. :) Kiitos siitä teille <3
Tosin jos teette joukkopaon plussanneisiin, niin sitten voi tulla surku ;)

Katilla pallien poisto tänään, jippii!Kummasti silti raastaa viedä katti lääkäriin ja hakea pallittomana pois.. meidän mussukka :D
 
nimpsu täältäkin toivottelen onnea lääkäri reissuun:)Tuuhan kertomaan sitten miten meni.

Sannuli Meille ei kyllä mitään ihmeempiä.Kohta mienattiin lähteä perhekerhoon niin saan jotain muuta ajateltaa kun tätikin on myöhässä... mut mulla on samoja testejä kuin sulla niin en tiedä viitsiikö niillä ees testata kun ei tiedä mitä ne näyttää ja minkävärisillä viivoilla, jos ovat samaa erää kuin sulla:D

Ambrosia Oon kyllä ihan samaa mieltä että täällä on ihan huipputyyppejä että jos lähtö tulis niin kyllä toivon että te kaikki tuutte perässä heti miten:)

Plussatuulia kaikille:)!Nyt tää lähtee perhekerhoilemaan:wave:
 
Ambrosia Oon samaa mieltä myöskin! Aivan loistavaa porukkaa! Niinkuin aikaisemminkin oon todennut niin täältä löytyy hyvää yhteishenkeä. Mietin tuossa että miten voin lähteä täältä jos tai kun raskaudun *Sniif*

metsätähti Totesin miehelle eilen että en enää ikinä osta liuskatestejä kun ei niistä ota selvää :D Taidan seuraavaks tehdä Apteekin oman testin. Edullinen ja (ehkä) luotettavampi joskaan ei herkempi.

ON: Mistä johtuu tää puristava tunne kurkussa? :O Jotenkin vaikea hengittää. Vai johtuiskohan tää siitä että oon tulossa kipeäksi. Mies eilen nimittäin valitti kurkkuaan :|
 
Anin: Onnea Onnea! :hug:

Voi, alkaa aiva itteetäki jännitään ku lukee teidän jännitystä.. Meillä ny ei hetkeen tiedä mistään mitää, pakko odotella.. Ja jännittää.
Kummityttö oli eilen koko päivän ja oli kyllä niin kiva touhata sen ipanan kans. Aadan äiti vaa murehti, ettei vaa kuume mee ohi.. Mutta Ei, päinvastoin. Se on sitä mitä tahtoo! :heart:

Toivotaan kaikille plussatuulia!
 

Yhteistyössä