Onneksi aprillipäivä on tältä vuodelta taas ohi!
Ei tartte kokoajan epäillä ihmisten sanomisia eikä vakuutella, että omat sanomiset ei ole pilaa..
Täällä odotellaan malttamattomana
Sannulilta uutisia, joska vältettäisiin ne sateenkaaren värit..
opcorn: Ja
Lolaankin puolesta jännätään =)
Itsekin olen tuota työpaikka hommaa miettinyt kun toivottavasti joulunu valmistun.. Jos siihen mennessä ei ole tärpännyt taikka raskaus on alkuvaiheessa olen ajatellut työpaikkaa hakea ja ottaa vastaan jos tarjotaan. Ajattelen, että myös minulla on samalla tavalla oikeus hakea työpaikkaa vaikka sitten jäisinkin äippälomalle piankin, tulenhan kuitenkin sitten myöhemmin töihin ja olen toivottavasti siellä pidempään yhtäjaksoisesti. Aiemmin jotenki ajattelin pettävänä työnantajan jos jään heti äitiyslomalle, mutta eipä sillä kyllä ole mitään merkitystä jäänkö hetimiten kun paikan olen saanut vaikko sitten vaikka parin vuoden päästä.
Ansis onko tuossa funlightin mehussa edes greippiä? Kun itse join joskus muistaakseni vadelman makuista funlightin mehua eikä siinä ollut ollenkaan vadelmaa vaan makuaineita. Tunsin itseni silloin hieman huijatuksi ja nykyään tulee muutenkin ko. mehuja vältettyä uskomattoman lisäainelistan takia..
Täällä elellään tyyylsää alkukiertoa... Kaiken lisäksi mietityttää kovasti kun tuosta miehestä ei oikein ota selkoa haluaako se alkaa yrittämään sittenkään vielä tässä kuussa : / Selviää varmaan vasta siinä vaiheessa kun pitäisi peittoja heilutella, että kaivaako kumiukon esiin - itse en kyllä aio muistuttaa.. Kumiukko tosin kyllä unohtuikin jo kertaalleen juuri ennen tädin tuloa, mutta ainakin viimeisten puheiden mukaan niitä ei voi jättää käyttämättä kun ne kerran on ostettu...
Onneksi kouluhommat pitää kiireisenä niin ei kerkeä kokoajan kuumeilemaan..