Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

plääh taas on se päivä mitä oon aina inhonnut. Ihmiset tavan vuoks keksii aina jotain ihan sontaa aprillipäivänä joka on sit aiheuttanu skeptisyyttä etten usko ketään tai mitään :D

Eli jos joku nyt ilmottaa että on raskaana, niin ilmottele huomenna uudestaan :LOL:
 
*** Perjantai 1.4.2011 ***

















Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)




Viida (25)…….......……..41/29...............yk1 ….……1.
Kolmio .................... 37/29-33 ........ yk2..... 2.
metsätähti................31/34............. yk2 .... 4. (6/06,8/07,3/10)







Maijamehi (29) ........ ..28/35 ......... yk3....... 3./2. (2/03,8/10)
miranda-81................28/28.........yk 3....... 3.
Sannuli88 .................. 27/31............ yk3 .......... 2. (5/10)
Lolaa (19) ................ 27/? .............. yk3 ........ 1.
Anin.........................26/30-32..........yk 2...... 4.
miida ....................... 26/29-32 ............ yk3 ....... 2. (5/09)
chrisu.............................26/? .......yk 1 ................. 1.
Mamu82 .................. 21/28-30 ......yk 5 ... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
HekkuLiini ..................21/26-29...........yk2
cita..........................21/?...............yk 5.......... 2.








Sininsilmä91...............19/28-41..............yk2 ......... 1.
Hopefull (23)............. 18/34 ............ yk11.......1.
Ansis (29) ...............17/30 -?............ yk2 .......... 3./1. (01&02))
Fionahelmi................13/28? ............yk 2 ........3. (12/04, 01/06)
Ambrosia85 (26) ........13/26-32(45) .... yk5 .... 1.
Sunflower11.............10/26-31...........yk4......3. (-08,-10)








hzz .......................... 7/25-28............... yk9 ....... 3. (7/04, 3/06)
Jul (27) ...................5/26-28 ..............yk3
nimpsu (24)................3/28..........yk13 .............1
hallaneito(22)...................3/29............yk1...........1.
KaTo ..................... 3/28-30 ........ yk4 .... 1.








Catherine- (21)............0/0 ........... yk 0 ......... 1.














Yrityksen myöhemmin aloittavat:



Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
Laretzki........................kesä-heinä 2011................. 1.
Sophy (23)...................2011..............................1
mariessa.......................syksy 2011....................... 1.
miah83........................myöhemmin.......................... ?







Taustailijat & Kadonneet:



(An-nie), Anskilia, Kauniina Päivänä tuut, Vauvako?, Isosiskoksi, Teollisuuskypärä, PikkuHöttiäinen, kn071, Bassets, tryffeli89, Peepe, Anna333, Mutsikka81,Ceali, miss bamse, meewi, Spukka








Haamuilijat:







Plussanneet 2011:




*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Talvicci (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
*Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3), Hölyhuispake (yk2), Heenu (Yk2), Minnuska89(yk13+km1/10)
*Maaliskuu: Alice81 (yk2), EevaN (yk4)



Plussanneet 2010:





*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)






Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:


Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/


Syntyneet:







kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö





Uudet tulijat - Mukaan listaan pääset kertomalla kp-tiedot, yrityskierron sekä monesko lapsi on toiveissa Esim 4/25-29 yk 4 ja 4 haaveissa
Lisäksi halutessasi voit kertoa ikäsi sekä jo olemassa olevien lasten syntymävuodet ja iät.
Muistathan olla aktiivinen, sillä listaa siivotaan säännöllisesti!




 
Ambrosia Joo tää on niin ärsyttävä päivä! :D Miestäkin varotin että ei mitään usko jos töissä joku jotain sanoo ;) Se kyl jo aamukuudelta suunnitteli että olis laittanu esimiehelle viestin että työauto palo yöllä :D
 
Sannuli En MÄ kestä ootella maanantaihin asti sun uutta testitulosta :LOL: Ja kieltämättä sateenkaaren värit olis ihana nähdä testeissä :whistle: jään siis tuskailemaan täällä, toivottavasti postipoika siis tuo tänään testit laatikkoon!

Sophy Toivottavasti työkuviot selkiytyy! Ja kyllä työnantajalla on aina se valmius oltava,et sen ikäiset naiset jotka voi saada lapsia, voivat jäädä äitiyslomalle! Mutta jos työ mielestäsi ei ole sopivaa lapsiperheläiselle, niin se on asia erikseen!

Miah83 toivottavasti aika menee kohdallasi nopeaan=) ja pääsette yrittämään kunnolla...

ON: Eilen vielä yritettiin peittoja ahkerasti heilutella, mutta tuntui jotenkin puulta :O Vaikka tarkoitus onkin mennä tjot-meiningillä, niin alkaakohan tää jo silti muistuttaan yrittämisen yrittämiseltä?? Kyllä mä haluan seksistä nauttia! Voiko olla mahdollista,et noi ovistikut sekoitti niin mun fiiliksen? :O Siis kyllähän se aina hyvältä tuntuu, mutta fiilikset ei lainkaan ollut nyt mukana! Täytyy heittää loput mäkeen! Onneksi mies pääsee tänään harrastusporukkansa hallituksen kanssa ulos syömään ja hiukan juomaan ja huomena mennään koko perhe lasketteleen ja sit sunnutai jo meneekin siinä,et vanhempani ja lasteni isä tulevat meille, kun kuopuksella on soittoharjoituksen kevätkonsertti! Ei tartte ajatuksen ees käydä raskauden yrittämiseen!!
 
Maijamehi käytkö usein viemässä vaatteita tms. kirpparille? Ite haluisin, mutta ei mukamas oo aikaa...täs meitin kylällä olis yks, mutta en oo saanut aikaseksi! Laitan aina kaikki uff:n laatikkoon tai lahjoitan siskojen lapsille tai siskontytön lapsille...Etten mäkään mitään hyvää pois heitä, mutta rahaa en sit niistäkään toki saa...
 
Harvemmin oon vienyt, nyt olis pojan seuralla kirppispöytä johon ajattelin hiukan lahjoittaa. Harmittaa vaan kun samalla olis ollu mahdollisuus itselleen ottaa pöytä mut en pääse koko tapahtumaan niin tarvii kattella tuota kirppispöytää jostain muualta. Aika usein oon noita vaatteita vaan antanut eteenpäin.
 
Sophy Ansista komppailen, jos työnkuva on lapsiperheelle (eritoten pienien lasten perheelle) hankalaa niin sitten ymmärrän pointin :)

Mä odottelen tässä kaveria kahville... Sen piti tulla jo puolelta, ja tunti sitten laitto viestiä ettei pääsekään. Laitoin vaan että ois kannattanu selitellä enemmän niin oisin uskonut - tänään en usko mihinkään...

Nyt ei kaveria näy eli en tiedä oliko se sittenkin tosissaan!?

Tänään pitäs dippailla ovistestiä.. nispunu sen verta massussa että vois olla oviskipuja tai sit repäsykipuja ;) Hah, toivotta on hyvä elää : /

Eilen mies anto nannaa ja tää tyttö on ihan yhtä hymyä.. hahaha :D

Ja kesälomatkin vahvistu tänään duunista, kiva tietää miten on kesällä lomalla =) vielä jäi häämatkaa varten yks kesälomaviikko (ja toki talviloma) jotka pitää sitten kimpassa myöhemmin syksyllä pois.

Jepa jee, mä istun tällä hetkellä läppärillä makkarin ikkunan edessä että voin kurkistella samalla ikkunasta eutpihalle KUN kaveri kurvaa pihalle.. tottakai se tulee.. tuleehan :D ?
 
Ambrosia Jos kaveri tulee, niin älä avaa ovea sille :LOL: Siinähän hyvä pila! :whistle: Pitääkö mun nyt sit jännitellä sinunkin puolesta,et onko ovis vai kiinnittymiskipuja :D Paree sit olla näitä jälkimmäisiä!

Sannuli mikäs estäisi jo tänään testata niitä postipojan tuomisia :popcorn: Huomena olen kuitenkin koneella aikasintaan myöhään illalla :whistle:
 
Ansis Ajattelin että jos on positiivinen niin näyttäis paremmin tuloksen. Ei tarvi tihrustella ;) Tai jos ei tällä kertaa tulisi mitään ihmeellisiä värejä :D


Tänään on ollu ihmeellistä "kipua" alavatsassa. Tai ei niinkään kipua mutta sellasta...ööö..miten sen nyt selittäis...Vähän niinkuin repimistä muttei kuitenkaan. Hah hah, hyviä nää mun selitykset :LOL: Eilen ja vielä tänä aamuna se kipu säteili nivusiin...Hmmmm...Ja eilen illalla oli ihmeellinen näky peilissä kun menin suihkuun. Meillä on siis peili pesuhuoneessa niin että kyllä siitä oman alastoman vartalonsa näkee polviin asti vaikka väkisin. Kääk, mun nännit oli samanlaiset ku sillon kun maito nousi sairaalassa rintoihin :O Hui! Meillä on pesuhuoneessa aina alkuun hieman viileä joten aina ennen on nännit käyttäytyny niin kuten arvaattekin :D Anteeks nää mun intiimit paljastukset :ashamed: :LOL: Kertokaa vaan jos jotakuta alkaa etomaan :D
 
hzz
kitupuolituntinen menossa täällä, kökköä tällanen virka-aika että pitää viimeseen minuuttiin istua vaikkei tekemistä oliskaan. aamullahan oon tiettykin aina tyylikkäästi myöhässä niin että työaika lyhenee varmaan tunnin viikossa siitä mitä pitäs olla :D meinaa nukahtaa...mut kun tietää et sunnuntaina pääsee ottaan päivätorkut niin on se jaksettava nyt vielä :) väsyttää vielä enemmän kun lapset kävi eilen niin ylikierroksilla että kävelytin niitä jonkun 5km lenkin josta ekan neljä km juoksivat kun päättömät kanat ja viimesen kilsan sitten kauhee vinkuminen että joko me ollaan kohta kotona kun ei jaksa enää...eikä siltikään meinanneet millään nukahtaa, olispa itelläkin virtaa välillä edes puolet siitä määrästä mitä pojilla :D
mä en oikeestaan ymmärrä tota yrityksen lykkäämistä työn takia, tai no toisaalta joo mutta nyt kun se ei käynytkään itellä niin helposti kun olis voinut luulla niin asiat alkaa mennä sellaseen tärkeysjärjestykseen että työ ei oo ihan kärkipäässä vaikka kivahan tää sikäli on olemassa niin saa ruokaa napaan ja laskut maksettua...eli stressailin kyllä jonkunverran et mitä jos joutuukin ilmottamaan että jäänpäs lomalle ennenkun oon ollu vuottakaan töissä mutta johan se koeaikakin tossa kerkis vierähtää ihan kun huomaamatta :O eka vakkaripaikkani ikinä, eka muksu syntyi ja opiskelut jäi vuodella kesken eikä ikinä jatkuneet :whistle: ...ekan ja tokan välissä olin kesän töissä kun mies opiskeli ja sillä ei ollut kesällä mitään niin se oli sitten hoitovapaalla.
mietin ovistestejä kanssa mutta päätin jättää tilaamatta kun luulen että ne aika suurella todennäköisyydellä vie fiiliksen kyllä siitä hommasta nauttimisessa :/
aurinkoista viikonloppua, pitää tulla taas maanantaina kurkkimaan mitä tänne kuuluu :)
 
Laretzki
On se kumma kun menkat on niin vahvat, että meinaavat puskea pillereidenkin läpi. Alotin viimesen liuskan putkeen ilman taukoa (hätänen kun olen ja haluan saada liuskat loppuun ) ja väkisinkin meinaa puskea läpi. Ei se auta kun pitää suojia. Ja vaikken mä yleensä sano näin, niin nyt on onni ettei miehen kaa nähä, koska rinnat on niin kipeet ettei tekis mieli minkäänlaisia hyväilyjä. Mutta tästä huolimatta tuntuu siltä kun p**tais, eli pelkkää yhdyntää olen vailla. Onneksi olen nainen, minulla on hormoonit ja saan käyttäytyä kummallisesit :D Toivottavasti ei ole näin koko loppuliuskaa.
 
Heippa :wave:

Tänään käytiin pojan 5-vee neuvolassa ja siellä samalla kysäisin siitä huimauksesta.. tätikin oli sitä mieltä että niskat ne taitaa jumitella. Täytyykin alkaa jumppailemaan tänään jos sais vaikka veren kiertämään : /
Eipä tuo ihmekään että kroppa vähän oireilee, onhan tässä kaikenlaista stressiä ollu viimekuukausina! Tytöllä (3,5) tehtiin reumadiagnoosi pari kk:tta sitten ja sen asian tiimoilta ollaan jouduttu ravaamaan sairaalassa lähes joka viikko....plaah.

Mulla on ihan ihmeellinen olo ollut tässä nyt pari pv... tuntuu kun alkais menkat : /
samanlailla jomottelee vatsaa ja selkää..no ehkä vähän lievemmin mutta kumminkin silleen että siihen kiinnittää huomiota. eikai ne menkat nyt vielä voi alkaa kun kp on vasta 21...? sit on kyllä toi kierto tosi paljon lyhentynyt taas!
Pakko käydä välillä tsekkaamassa et tuleeko verta kun tuntuu et pöksyihin lorahtelee jtn koko ajan :confused:
Väsymys vaivaa ja tää helkutin närästys :headwall: ja ruokahalua ois vaikka muille jakaa! etenkin toi suklaa jostain syystä taas houkuttais ihan hirveesti....
Eli varmat menkkaoireet!!
Vaikka tänään kyllä aamulla siellä neuvolassa tuli tosi huono olo ja alko oksettaa...mut taidan laittaa sen ton närästyksen piikkiin!
Että sellasta tällä erää... :)
 
Ainiin, mun piti kysyä siitä greippimehusta...
Eli siis mistä sitä saa? Pitääkö ostaa greippejä ja puristaa niistä vai myydäänkö sellaista valmiina jossain? Hölmöjä nää mun kysymykset... :ashamed:
Oon tota miettinyt jo jonkin aikaa ja ajattelin sitä nyt sit kokeilla jos ei taaskaan oo tärpännyt.... : /
 
Sannuli mä tihrustan ihan mielelläni :LOL: Sä olet kyllä selvästi paksuna, joten ei sun tartte mitään testiä tehdä :xmas:

Ambrosia mulla ei oo omassa elämässä mitään jännitettävää tällä hetkellä, niin mun täytyy jännittää muiden elämää :whistle:

Mamu sinäkin voisit testata tähän samaan jännitykseen :xmas: Itse olen ostanut greippimehua ihan normi kaupasta...sitä Funlight merkkistä :p Ei hyvää...
 
Mä aloitin tänään extempore 1000 palan palapelin rakentamisen.Mies töistä tullessaan huokas sen nähdessään että "voi ei" mut meni ohi sen kummemmin kommentoimatta, kohta sitten ohi kulkiessaan tokas et "sä oot raskaana" ja mä vastatsin et "en oo" sit mies siihen et "sä et voi tietää jos et oo testannut"mä totesin et "voin ku mulla ei oo menkat vielä ees myöhässä" mies sitten siihen "sä teet ton palapelin aina raskaana ollessas"...siihen en sit osannut mitään kommentoida, mut kun jäin asiaa pohtimaan niin niinhän se asia on et älkää huolestuko jos mua ei täällä muutamaan päivään näy, mä oon palapelin kimpussa:)

Muutenkin aamu alkoi melko erinlailla kun kahdeksalta herättiin lasten kanssa ja olin tyystin unohtanut että meille tulee tänään nuohooja (ollaan täs talossa asuttu vasta vähän aikaan ja tää on eka kerta kun se käy meidän aikaan ja mä kaupunkilaisena en oo ees nuohoojaa ikinä nähnyt muualla kun satukirjoissa) , no ikkanasta sit sivusilmällä näin kun joku outo auto tuli meidän ja tuon naapuri talon väliin ja pysäköi.No en sitä sen enempää unenpöppörössä jäänyt ihmettelemään vaan touhusin aamu rutiineja.No kohta soi ovi kellokello ja siiloin mulla välähti et voi että se nuohooja:eek: No onneks olin hiukset sutassu edes nutturalle ettei ne ihan ollut kuin petolinnunpersus.Kun avasin oven niin hämmästyin kun se nuohooja olikin hyvän näköinen nuori jätkä eikä mikään keski-ikäinen ukko, mutta kyllä näytti sekin melko yllättyneeltä mut nähdessään...enkä kyllä ihmettele yhtään... melko tärähtäneen näköinen varmasti olin unihousuissani, spagettiolkaintopissani ja hiukset puol huolimattomasti nutturalla... ens vuonna kyllä laitan nuohoojan käynnin seinäkalenteriin niin että muistan...

Edelleen iltaisin paleltaa mutta ei muita oireita suuntaan eikä toiseen
 
Heippa=)
Ambrosia85, mun kierron pituuden vois vaihtaa,siinä on tullut virhe. Mun normi kierto on 29-32. Tosiaan toivon ettei mulle tulis nyt supermegakiertoa niin kuin viimeksi.. Huh,huh.

Tilasin ovistikkuja ja niitä sit kokeillut taas. Ei kai mikään imetys tms. vaikuta tulokseen? meinaten mulla on kahdesti pärähtänyt ruutuun tummempi viiva, niiden välillä ollut ihan haaleita viivoja. oon ihan puulla päähän lyöty.. Enkä yhtään muista millanen viiva mulle silloin tuli oviksesta kun tota esikkoa yritettiin.(silloin siis tärppäs ja käytössä oli ovisliuskat) En sattunut ottamaan valokuvaa silloin ja mulla kun ovis ei anna mitään tuntemuksia. pitäiskö vaan jatkaa vielä tikutusta, jos ovis onkin vielä tulossa vasta vai mitä tekisin?

Täällä siis peittoa heilutellaan pelkästä ilosta kun megamega kierron jälkeen vihdoin menkat tuli=). Nyt voi taas haaveilla ja oishan se talvivauva ihana saada kun esikko syntyi keskellä kesää, juuri pahimpien hellepäivien aikana(ulkona+30).
Plussatuulia kaikille=)
 
jaaha, 2/3 päivää niin saan tietää että onko tärpänny! voishan sen testin nykin jo tehä mut oon päättäny odottaa maanantaihin et tapahtuuko sillon mitään... ja jos ei tapahdu niin ti aamuna teen testin.
 
Hekkkuliini nainenhan voi ovuloida myös kahdesti kierrossa, joten voi olla et oisit kaks kertaa ovuloinut.Mun mielestä imetyksen ei pitäis vaikuttaa mut en kyllä varmaksi mee sanomaan.

Lolaa Täälläpä pidetään sit sormet ja varpaat pysytyssä ja jännätään:)Lupaathan tullaheti kertomaan:)?

Sannuli ???Minkä värisen viivan sait:)?

Palapeli on valmis joten eipä kauan kestänyt mun netti pimento:)Ja mies on edelleen ihan varma että oon raskaana, saa nähdä osuuko sen tuntemus oikeeseen...
Mut nyt meen suihkuun,heippu!
 
Onneksi aprillipäivä on tältä vuodelta taas ohi! :) Ei tartte kokoajan epäillä ihmisten sanomisia eikä vakuutella, että omat sanomiset ei ole pilaa..

Täällä odotellaan malttamattomana Sannulilta uutisia, joska vältettäisiin ne sateenkaaren värit.. :popcorn: Ja Lolaankin puolesta jännätään =)

Itsekin olen tuota työpaikka hommaa miettinyt kun toivottavasti joulunu valmistun.. Jos siihen mennessä ei ole tärpännyt taikka raskaus on alkuvaiheessa olen ajatellut työpaikkaa hakea ja ottaa vastaan jos tarjotaan. Ajattelen, että myös minulla on samalla tavalla oikeus hakea työpaikkaa vaikka sitten jäisinkin äippälomalle piankin, tulenhan kuitenkin sitten myöhemmin töihin ja olen toivottavasti siellä pidempään yhtäjaksoisesti. Aiemmin jotenki ajattelin pettävänä työnantajan jos jään heti äitiyslomalle, mutta eipä sillä kyllä ole mitään merkitystä jäänkö hetimiten kun paikan olen saanut vaikko sitten vaikka parin vuoden päästä.

Ansis onko tuossa funlightin mehussa edes greippiä? Kun itse join joskus muistaakseni vadelman makuista funlightin mehua eikä siinä ollut ollenkaan vadelmaa vaan makuaineita. Tunsin itseni silloin hieman huijatuksi ja nykyään tulee muutenkin ko. mehuja vältettyä uskomattoman lisäainelistan takia..

Täällä elellään tyyylsää alkukiertoa... Kaiken lisäksi mietityttää kovasti kun tuosta miehestä ei oikein ota selkoa haluaako se alkaa yrittämään sittenkään vielä tässä kuussa : / Selviää varmaan vasta siinä vaiheessa kun pitäisi peittoja heilutella, että kaivaako kumiukon esiin - itse en kyllä aio muistuttaa.. Kumiukko tosin kyllä unohtuikin jo kertaalleen juuri ennen tädin tuloa, mutta ainakin viimeisten puheiden mukaan niitä ei voi jättää käyttämättä kun ne kerran on ostettu...

Onneksi kouluhommat pitää kiireisenä niin ei kerkeä kokoajan kuumeilemaan..
 

Yhteistyössä