Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

Sannuli mulla piti olla viikkoja 11+2, mutta oli lopettanut reilusti aiemmin kasvamisen : /

Laretzki liikkumisesta raskautta ajatellen...minä käyn kuntosalilla, ja yritän saada selkää ja keskivartaloa vähän parempaan kuntoon...

Ambrosia kyllä minullekkin voi sen keskenmenon laittaa listalle kulkemaan...raskaushan alkoi yk1stä, joten laita jotenkin fiksusti se sinne :)

Happyhippo tervetuloa!

Pikkumyy selviä oireita :)

Fionahelmi pahoittelut negasta!

Sunflower harmi sitä testitulosta! :| Mutta ei kannata vielä luovuttaa!

Kauniina päivänä tuut kiva taas kuulla sinusta! :)

ON: Oih ja voih! Laivareissu takana! Järkyttävän hauska reisuu oli! :D Esiintyjät oli mielettömän hyviä! Juhlinta lähti kyllä hiukan lapasesta, mutta sillon harvoin kun laivalle pääsee, niin...Sitten oli tietysti vielä pakko päästä tähän paikalliseen kuppilaan parille...Onneksi miehen siskonpoika oli siellä kaverille kuskina, niin sain kyydin kotio,ettei tarvinnut kävellä...Mutta tämä olotila ei oo kovin kehuttava! |O Vapisuttaa, tärisyttää, viluttaa, janottaa (kuinka paljon janottaiskaan, jos ei olis kahta päivää juonut niin lahjakkaasti?), nukuttaa, ja sydän lyö miljoonaa :headwall: Onneksi mies lähti poikansa kanssa talkoisiin, niin saa ihan rauhassa norkota kotona!
 
Pikanen päivitys naapurin koneelta.... Ei isoo ilmotettavaa... Kun koneen sain kuntoon sano modeemi sopimuksensa irti KAS!!!!!!!
Älkää siis unohtako meitsiä, on teitä jo kova ikävä!!!
Uuden hankkiminen tuli tosi huonoon väliin, kun kaikki IIISOOT laskut osu nyt tähän sumaan (tietenkin).. Pian palaan taas...
Oon kp:stä ihan pihalla, kun en pääse täältä tarkisteleen... Vähän kai oon koukussa, kai... :heart:
 
Kävin mäkin klikkaamassa. Niin ja tonne listaan vois sen verran päivittää, että ekaa meillä yritetään. Koska aletaan yrittään, niin se on yhä vähän auki. Mutta toisaalta, jos tässä vasta kolme kuukautta ollaan nyt yhdessä oltu, niin ehkä pitää vähän malttaa tän kuumeen kanssa. :D
 

Yhteistyössä