moi.
halit sannulille, vaikkei pitkällä oliskaan niin eniten perseestä kun kerkiää innostua ja sitten käykin noin
tosin montakohan kertaa itekin on miehelle menny hihkumaan että ei oo muuten menkkoja näkynyt ja sitten muutama tunti niin ne alkaakin...ja varsinkin sillon kierron mukaan laskettuna 5+2 viikoilla kun olin ihan satavarma raskaudesta vaikken ollu testannukaan. mut ei voi laskea keskenmenoksi kun ei tiedä.
paha toi vehnänalkioöljylinkki, melkein jo harkitsin itekin
ja itekin välillä tunnen katkeruutta niitä kaikkia tuttuja ja puolituttuja kohtaan jotka on raskaana...vielä helpommin kun miehen kavereilla on järjestään mua 10 vuotta vanhempia tyttöystäviä ja ne teinit onneksi tulee sitten raskaaksi kaikki peräjälkeen...vaikka eihän se multa pitäisi olla pois mutta kyllä vaan lisää tuskaa kun oikein huono päivä sattuu.
).( ei oikein minkäänlaista oloa enää lukuunottamatta tissikipua joka tuntuu leviävän jo kainaloihinkin asti :O ja siitä tuli mieleen että niiden epilointia en ole kyl ikinä uskaltanut kokeilla mut jospa nyt eräiden kokemuksista rohkastuisin
oon varmaan laihtunut, ei jotenkin ruoka maistu mut mehua tekee varsinkin iltasin mieli litkiä ihan lasikaupalla. ei tosin sentään greippimehua
tänään vaan huomasin että sormus jota en oo moneen kuukauteen saanut pois niin lähteekin ihan helposti :O mutta en tiettykään ota sitä pois, orpo olo ilman vaikka joku saattas pitää outona että pidän entistä kihlasormusta vieläkin joskin eri kädessä nykyään
ihmeen rauhallinen perjantai töissä, kerkiäis vaikka kuvansa tänne lisätä jos vaan osais pienentää sen niin ettei oo koko ruudun kokoinen...