Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

Alkuperäinen kirjoittaja Kauniina Päivänä Tuut;23586273:
Mulla yk 5v+ ja lapsukaiset 3/00 ja 9/04
herttinen sentään. Ei kenenkään pitäisi joutua yrittämään viittä vuotta :( Saako kysyä onko tuon nollanelosen jälkeen ollut meininki että tulee jos on tullakseen vai ihanko aktiivisesti yritetty?
Toivottavasti kuitenkin jonain kauniina päivänä (niitä kun keväisin on usein) tulee se möhkiäinen itsestään teille ilmaisemaan :)
 
Mamu82 samaa mieltä ton vehnänalkiöljyn kanssa, valion greippimehu on sentään ihan hyvää! :D

Minnuska89 ihania uutisia sulla, hienoa että saitte "matkustajan" kiinni :D

Hassua, ei tää mun negatiivinen fiilis kohdistu millään lailla tän pinon plussanneisiin, päin vastoin, vaan pikemminkin sellaisiin keitä tietää yhtään paremmin :D

Mut nyt meikäläinen lähtee päikkäreille - mulla taas koko yö aikaa palstailla töistä ;)
 
Heipä hei! Tämmönen pika pika päivitys. Elikkäs täällä kp 33/28-41 eikä menkkoja vielä kuulu. Eilen oli illalla maha oudon kipee. Ei pystyny kunnolla käveleenkään ku niin juili ja repi. Meinas olla huonoa oloaki. Ravasin koko ajan vessassa kurkkimassa pöksyihin mutta ei siel mitään kuitenkaan ollu. Onneksi toi meni sit ohi. Rätti oli kyllä pöksyissä melkeen koko illan ja tän aamun, mutta onneksi ei oo viel menkat tullu. Enkä kyllä huolikkaan niitä ku ehkä vasta 9kk päästä. :D
 
Pahoittelut Sannulille :hug:

Pitääpä itteki harkita ensi kiertoon tuota valion greippimehua jos nyt ei tärppää. Jos alkaisi jo nyt kaupoista katsella löytyykö sitä niin sitten kun on ajankohtaista voisi vain hakea...

Hienoa Ambrosia että saitte miehesi kanssa puhuttua! Kunnon keskusteluista tulee ihana fiilis etenkin jos saa toisen osapuolen ymmärtämään asiat niin kuin ne itse ajattelee =)

).( Täällä elellään tylsää aikaa - minkäänlaisia tuntemuksi ei ole ollut.. Leikkasin toissa iltana vahingossa sormeen mukavan kokoisen vekin ja sitä on nyt sitten paranneltu ja parannellaan varmasti vielä hyvä tovi : / Tällä hetkellä peukalo näyttää aivan oksettavalta kun siinä on noin kolme senttiä pitkä ja 2-4mm leveä avohaava :x Mieskin totesi ettei seksiä tipu ennen kun sormi on hieman inhimillisemmässä kunnossa...
Omaa kuvaa en ehkä uskalla täällä julkaista niin pysyy nämä vauvahaaveet salassa kaikilta uteliailta ;) Jotekin veikkaa etten ole ainoa joka lähipiiristä tätä foorumia selaa...
 
Laretzki
Täällä kirotaan miehen työ alimpaan helvettiin. Vastaa yksinään tosi isoista jutuista ja on joutunut olemaan ylitöissä tosi paljon viime aikoina. Ja totta kai sit tänäänkin kun mä ootan täällä kielipitkällä kivaa viikonloppua ja miestä. Olis syömistä, keikkaa ja ;). Kahen tunnin ajomatkakin vielä ennen kuin pääsee tänne..:/
 
Voi ei Laretzki :( Tiedän miltä susta tuntuu. Mun mies tekee ylitöitä joka päivä :( Ja on monet lauantaitkin töissä. Ja se jos joku stressaa ja sen on alkanut huomaamaan tosta meidän tytöstäkin. Kyllä tää äipän naama alkaa pikku hiljaa tympimään :D

Mites se kun Ambrosia ehdotti sitä että tehtäis oma ryhmä? Miten se niinkun käytännössä toimii?
 
Laretzki
Sannuli: Nyt mä oonkin sit täällä terrosoimassa epämääräisellä höpötykselläni :D. Päivittelen sivua viiden minuutin välein ja toivon että joku olis kirjottanut jotain mihin voisin sitten kommentoida. Kaikki blogit ja uutiset tuntuu olevan luettu jo viiteen kertaan. Puhumattakaan siitä, että ehdin katsoa jo yhen leffankin (aaah, Gerard Butler :p)

Odottavan aika on niin saaaaaaaakelin pitkä.
 
Mun mielestä se "yksityinen" ryhmä vois olla ihan kiva... Onhan tää näinkin hyvä mut meikäläinen ei varmaan uskalla naamaansa näyttää jos kaikki näitä sivuja selailee :whistle:
Ei olla erityisemmin kuuluteltu näistä vauvatumisyrityksistä joten sen puolesta aattelin... jos vaikka tuttuja sattuu pyörimään samoilla palstoilla ;)
Laretzki ja Sannuli: Mun mies on kiinteistönvälittäjä ja on aina töissä... ainoa vapaa on lauantai : /
Arkisin menee usein yli 19 illalla.. joten tiedän tunteen :(
 
Mä en myöskään tänne julkisesti halua naamakuvaa laittaa, kun saattaapi vaikka joku tuttu käyvä kurkkimassa : / Mutta jos olisi joku sellainen paikka minne kaikki ei näkisi niin sitten mikä jottei :)
 
Semmonen kerho ois kyllä kätevä! Helpommin seurattavaki. Aina joka kuukausi vois alottaa siellä uuen keskustelun yms. Kannatetaan!

Ai niin en mäkään kehtaa omaa kuvaa tänne laittaa. Mun naamassa ku ei oo kauheena nähtävää.. :LOL:
 
Sannuli voihan rähmä :| voimahaleja täältäkin :heart:

Mä olen mukana kuvapinossa. Jaahas katotaas löytyykö tältä koneelta yhtään kuvaa kun meillä tosiaan hajos meijän pöytäkone.

Hmmm tyhmä kysymys mites te ootte noita kuvia liittäny?
 
Heips!

Mahtuisko mukaan vielä yksi kuumeilija? Toiveissa olisi pikkukakkonen.Esikoinen on 9/09. Kiertopäivä olis 13/27-28.Yk...hm..se olis varmaan joku 3. Tai ainakin jotain sinne päin. Pillerit lopetin marraskuussa jo, mutta aktiivista yritystä ei oo kovin montaa kiertoa ollu.

Taitaa ovis kolkutella,ku jomottelee selkää ikävästi. Onko kellään muuten ollu ikinä ovisvuotoa?

Vitsi että tää kuumeilu voi olla rankkaa...ja tuntuu välillä, ettei mies oikeen tajua kuinka paljon mä haluun pikkusta.

Terkuin HappyHippo
 
Tervetuloa HappyHippo!

Joo, tehdään yksityinen ryhmä. Mä voin vaikka tässä yövuoron ratoksi sellaisen kyhätä.. Sitten varmaan kyllä hautautuu tää julkinen keskustelu aika tehokkaasti...

Voisin käydä tuolla odottavien pinoon hihkasemassa, että ovat tervetulleita sinne vaikka "omaan keskusteluun". Pysyttäs kaikki samassa paikassa kun tuolla odottajissakin on jo niin monta ihanaa ihmisitä <3
 
No voi että. Yksityisen ryhmän myötä varmaan loppuu minunkin taustailuni tässä ketjussa, kun ei juttuja pääse enää näkemään. : / Yllätyin oikein, kun tuossa vähän aikaa sitten tuota raskautuneiden listaa katsoin ja totesin, että olen ketjua lokakuusta asti seurannut kun niin pitkälle oli tuttuja nimimerkkejä. :D

Plussaonnea vaan kaikille! :)
 
*** Lauantai 16.4.2011 ***

















Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)





Maijamehi (29) ........ ..43/35 ......... yk3....... 3./2. (2/03,8/10)
miranda-81................43/28.........yk 3....... 3.
chrisu.............................41/? .......yk 1 ................. 1
HekkuLiini ..................36/29-32...........yk2
Sininsilmä91...............34/28-41..............yk2 ......... 1.
Hopefull (23)............. 33/34 ............ yk11.......1.





Fionahelmi................27/28? ............yk 2 ........3. (12/04, 01/06)
Sunflower11.............25/26-31...........yk4......3. (-08,-10)
Kolibro(28).................25/28-?...........yk1...............2.
Kolmio .................... 23/29-33 ........ yk3..... 2.
Kauniina päivänä tuut ..........23/27-30....yv5...... 3.(3/00, 9/04)
hzz .......................... 21/25-28............... yk9 ....... 3. (7/04, 3/06)
Jul (27) ...................20/26-28 ..............yk3







nimpsu (24)................18/28..........yk13 .............1
hallaneito(22)...................18/29............yk1...........1.
KaTo ..................... 18/28-30 ........ yk4 .... 1.
tuuska .....................17/28 ............ yk4 .............. 3.
Pikkumyy87(23)............16/24-30..........yk 1............ 1.
Lolaa (19) ................ 12/30-31 .............. yk4 ........ 1.
cita..........................12/24...............yk 6.......... 2.
Niiu (24)......................... 10/26-31 ........yk 1......1








Catherine- (21)........... 8/ 28-32.......... yk 1
Mamu82 .................. 8/28-30 ......yk 6 ... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
Ansis (29) ...............6/26 -30............ yk3 .......... 3./1. (01&02))
Sannuli88 .................. 3/31............ yk1 (km yk3) .......... 2.(5/10)
Ambrosia85 (26) ........3/25-32(45) .... yk6 .... 1.


















Yrityksen myöhemmin aloittavat:



Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
Laretzki........................kesä-heinä 2011................. 1.
Sophy (23)...................2011..............................1
mariessa.......................syksy 2011....................... 1.
miah83........................myöhemmin.......................... ?







Taustailijat & Kadonneet:



(An-nie), Anskilia, Kauniina Päivänä tuut, Vauvako?, Isosiskoksi, Teollisuuskypärä, PikkuHöttiäinen, kn071, Bassets, tryffeli89, Peepe, Anna333, Mutsikka81,Ceali, miss bamse, meewi, Spukka








Haamuilijat:







Plussanneet 2011:




*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Talvicci (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
*Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3), Hölyhuispake (yk2), Heenu (Yk2), Minnuska89(yk13+km1/10)
*Maaliskuu: Alice81 (yk2), EevaN (yk4)
*Huhtikuu: Anin (yk2), metsätähti (yk2), miida (yk3)



Plussanneet 2010:





*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)






Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:


Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/


Syntyneet:







kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö





Uudet tulijat - Mukaan listaan pääset kertomalla kp-tiedot, yrityskierron sekä monesko lapsi on toiveissa Esim 4/25-29 yk 4 ja 4 haaveissa
Lisäksi halutessasi voit kertoa ikäsi sekä jo olemassa olevien lasten syntymävuodet ja iät.
Muistathan olla aktiivinen, sillä listaa siivotaan säännöllisesti!


Kerho löytyy linkistä : Vauva Haaveissa 2011-2012 - Kaksplus



 
Huomenta! Tai iltaa, tai jotain :D

Mä oon vietelly täällä varsinaista työyötä. Oikeissa töissä tosin ei paljoa oo ollu tekemistä, mutta häitä oon tehnyt ja työstäny.. varsinainen tekemisen hääyö ;D Tein tossa leikekirjan itelleni, jonne tungen kuvia ja vinkkeja ja tehtäviä etc ja lisäksi oon käynyt meille tulevan hääbändin soittolistan läpi ja käyny kaikki biisit läpi. Kunnon lavatanssi fiilis kun soinu agentsit ja yölinnut luupilla koko yön :D Itkeä pillitän täällä ja laulan täysin rinnoin.. sekopäinen olo :D

Menkat sais loppua jo, ei yhtään nappais juosta täällä prse punasena :kieh:
 
Ambrosia Sullahan hauska yö/aamu on ollut :D Millon ne sun häät olikaan?

Innostutaan kaikki nyt porukalla tuosta kerhotoiminnasta :D

Väsyttää! Asiaa helpottais paljon se jos toi tyttö ei heräisi joka aamu ennen kuutta |O Kai täytyy sen kanssa mennä päiväunille. Kahvia napaan, kai se siitä :)
 

Yhteistyössä