Hzz: Joo, toivotaan, että se muorin puhe jotai enteilis.. Mutta oli se vähä ikävääki, toivoisin niin, että odottais. No, pitäis muutama rouvakilo saada pois nii säästyis puheilta!
Noista enteistä tuli mieleen.. Isäntä laitto eilen viestiä yövuoroon, että mitähän enteitä se näkee, ku meille synty sen unes tyttö. Itse näin viime viikolla vastaavaa unta, tyttö tuli..
Puhuitte siitä montako lasta olis haaveis.. Meille tämä olis ensimmäinen, ja isännän haaveis olis kaks ja mulla mieles kolme.. Mutta saa nähdä.
Miida: :heart: Onnea Onnea Onnea!
Ambrosia: Karehrin tuota sun tarmoo! Itte viä odotan sitä omaa kevät fiilistä, kun yleensä mua puree ulkoilukärpänen, mutta mä viä odottelen sitä!
Mulla on epilaattori kans, ja siinä on kyllä se normi ajopää samas.. Arvaa onko tullu epiloitua, No EI, Ottaa niin totta jumalauta kipiää! En tie kuinka käy (joskus jos raskaudun) synnytykses ku oon niin kipuherkkä..
Nii, ja siis meillä on
yk1.
Ansis: Pihän oikein hauska reissu, toivottavasti ei keikuta.
Sannuli: Voi ei, tää ei oo reiluu! Voimahalaus sulle.. :hug: ..jos jotain hyvää hakee (niitä tasan tää yks asia), nii ainaki oot tää meidän kans.. :heart: Ja, siis tottakai meille (oletan, että kaikki on samoilla linjoilla) saa avautua. Eikö me vähä sitä varten olla?
OmaNapa: Mä en oo viä aatellu mitää öljyjä tai greippimehua ostaa..mutta todennäkösesti jossain vaiheessa ne eksyy myös mun ostoskoriin.
Mikä greippimehu on hyvää? Meidän paikallises k-kaupas ei kyllä ollu ku sitä fun tiivistettä.. mutta se ei oikee houkutellu.
Tää odotellaan ny pari viikkoo, ja kattellaa tuleeko "oireita" vai alkaako viiraan korvien välis.. Tällä hetkellä on elohiiri painellu ympyrää alavattas ja välillä on niin ku joku pökkis kuumalla sukkapuikolla kohtuun.. Tuumasin, että onkohan mulla ny jo alannu viiraan tuo korvien välis.. muka kuumia sukkapuikkoja!?
Huomenna olis ny tuvan kannalta jännät päivät! Päästään ehtoolla sitä kattomaan. Mutta hinta saadaan tietää vasta tiistaina, kun arvioijalle oli tullu joku meno tänään.
Nyt pitää mennä kehitteleen kevättä ja pääsiäistä muoriille.. Yövuoros on hyvä kehitellä kaikkee kivaa. Uudet kaitaliinat on jo laitettu ja keltaset tulppaanit on maljakois.. viä pitäis jotai kehitellä. Ku vaa pysyis hereillä..
Huomiseen!:wave: