Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

Hekkuliini Oviksen tikuttelusta...Minä tikutin ovista viime kierrossa! Ihan vain sen vuoksi,että tietäisin millaiset "oireet" täsmäävät ovikseen :) En ollut ennen meinaan kiinnittänyt minkäänlaista huomiota asiaan...Nyt tiedän oireeni (niin sanotusti), niin ei tartte tikutella...

Laretzki Taas niitä miesten toiveajatteluja :D

Sannuli :( :hug: Oon tosi pahoillani. Sitä ei valitettavasti voi unohtaa, mutta asian kaa oppii elämään, näin ainakin minun kohdalla...ja kaikki ne itkut helpottaa!
 
Ansis Tiedän sen :( No, nyt on jo hieman parempi olo. Anteeks Ansis kun utelen, mutta millaista vuotoa sulla tuli? Mulla tullut ihan punaista että ruskeaa, eikä mitenkään aivan hirveästi. Aamupäivällä oli menkkamaisia kipuja, nyt ei enää oikeastaan mitään. Mitään hyytymiäkään ei ole (vielä) tullut.

Siivosin, koska se on mulle parasta terapiaa. Nyt on helpompi hengittää ja ajatus kulkee vähän paremmin. Mites muuten nuo listan kärkipäät? ;)
 
Sunflower11
Sannuli: Tuntuu ihan hirveältä sun puolesta! Tosiaan, tuskin se koskaan unohtuu mutta sureminen helpottaa! Voimia! :hug:

Tuntuupa tyhmältä omista oireista vauhkoa nyt tähän perään joten jätän vauhkoamatta..
 
Sannuli saa udella! Mullahan lopetettiin se lääkkeellä...vuoto oli ihan pirun runsasta (siis alkiohan oli kerinnyt hiukan siellä kasvaan) ja ihan punaista se runsas vuoto oli. Kipuja minulla ei ollut lainkaan! Mutta vuoto oli ihan järkyttävää...housut meni vaihtoon muutaman tunnin välein ekan päivän aikana :| Sit kahden vai kolmen vuotopäivän jälkeen se oli sellasta rusehtavaa niukkaa vuotoa ja sit tuli sellasta limakalvo höhhöä (sellasta hiutaletta) sen ruskeen mukana vielä.
 
Ansis Paljonko sulla oli viikkoja?

Tuntuu että mikään mun raskaus ei suju niinkuin pitäisi :( Tuo neiti kun ei varsinaisesti ole mun eka raskaus. Tulin ehkäisystä huolimatta vuosia sitten raskaaksi, juuri kun olin täyttänyt 16v. ja tietysti, ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin abortti. Vanhemmat oli eroamassa, mulla oli 5 muutakin sisarusta, koulut kesken ja olin tuon nykyisen avomieheni kanssa seurustellut vasta 6kk. Ja kun tuo neitikin sitten oli ennenaikainen ja nyt tämä :( Kyllä vähän hiljaiseksi vetää. Anteeksi tää mun avautuminen :| Ja anteeksi niille jotka ovat aborttia vastaan (uskokaa pois, kärsin siitä vielä vuosia jälkeenpäinkin).
 
Hei tota miksi mulla lukee tossa kp 40? sanoin kyllä että menkat alko 5.4 eli nyt on vissiin kp 10 ? ei haitaa mutta siis hyvä uto tuohon olisi korjata.
sori, mokia tapahtuu kaikille :)

Edelleen kaikille muistutukseksi jos haluat varmistua että tietosi päivittyvät, niin boldaa tärkeimmät!!!!!
Näin ihanan aktiivisella pinolla kun tekstiä tulee välillä monta sivua päivässä, niin saatta jäädä ohi silmien :)
 
Teeeerse, taas menny hiukan aikaa etten ole täällä käynyt... :confused: Hyi minuu...

Eipä täällä kummosempia... Kp 25/28 ois menossa ja huomenna meinasin testata! Mut enpä kuvittele turhia, ei ole minkänlaista merkkiä / oloa, että olisin raskaana. Enemmänkin sellanen olo, että mankat alkaa ens viikolla, ihan varmasti. Oon äkänen ja kärttynen, oikein itseäni ärsyttää tää olo. Mutta lupaan olla kiltimpi :$

Voi Sannuli, iso hali sulle!!!

Ja Onnea Miida!!!

Mä meen nyt laitta kerttismukin vessaan aamuks valmiiks, et muistan aamupisut sinne lirauttaa! Ja painun soffalle uuden seiskan kanssa...
 
Sannuli Voimahali! :hug:

Sunflower Nyt rupesi kiinnostamaan, mitä oireita sulla on?

ON: Edelleen samaa tylsää. Tänä viikonloppuna voitaisiin alkaa "harjoittelemaan" :D Ja ajattelin viikonloppuna aloittaa ovistikuttelun myös. Ja huomenna on jo perjantai JEE! =)
 
Hzz: Joo, toivotaan, että se muorin puhe jotai enteilis.. Mutta oli se vähä ikävääki, toivoisin niin, että odottais. No, pitäis muutama rouvakilo saada pois nii säästyis puheilta! :) Noista enteistä tuli mieleen.. Isäntä laitto eilen viestiä yövuoroon, että mitähän enteitä se näkee, ku meille synty sen unes tyttö. Itse näin viime viikolla vastaavaa unta, tyttö tuli.. :D
Puhuitte siitä montako lasta olis haaveis.. Meille tämä olis ensimmäinen, ja isännän haaveis olis kaks ja mulla mieles kolme.. Mutta saa nähdä.

Miida: :heart: Onnea Onnea Onnea!

Ambrosia: Karehrin tuota sun tarmoo! Itte viä odotan sitä omaa kevät fiilistä, kun yleensä mua puree ulkoilukärpänen, mutta mä viä odottelen sitä! :) Mulla on epilaattori kans, ja siinä on kyllä se normi ajopää samas.. Arvaa onko tullu epiloitua, No EI, Ottaa niin totta jumalauta kipiää! En tie kuinka käy (joskus jos raskaudun) synnytykses ku oon niin kipuherkkä..
Nii, ja siis meillä on yk1.

Ansis: Pihän oikein hauska reissu, toivottavasti ei keikuta. :D

Sannuli: Voi ei, tää ei oo reiluu! Voimahalaus sulle.. :hug: ..jos jotain hyvää hakee (niitä tasan tää yks asia), nii ainaki oot tää meidän kans.. :heart: Ja, siis tottakai meille (oletan, että kaikki on samoilla linjoilla) saa avautua. Eikö me vähä sitä varten olla? :)

OmaNapa: Mä en oo viä aatellu mitää öljyjä tai greippimehua ostaa..mutta todennäkösesti jossain vaiheessa ne eksyy myös mun ostoskoriin. :p Mikä greippimehu on hyvää? Meidän paikallises k-kaupas ei kyllä ollu ku sitä fun tiivistettä.. mutta se ei oikee houkutellu.
Tää odotellaan ny pari viikkoo, ja kattellaa tuleeko "oireita" vai alkaako viiraan korvien välis.. Tällä hetkellä on elohiiri painellu ympyrää alavattas ja välillä on niin ku joku pökkis kuumalla sukkapuikolla kohtuun.. Tuumasin, että onkohan mulla ny jo alannu viiraan tuo korvien välis.. muka kuumia sukkapuikkoja!? :D

Huomenna olis ny tuvan kannalta jännät päivät! Päästään ehtoolla sitä kattomaan. Mutta hinta saadaan tietää vasta tiistaina, kun arvioijalle oli tullu joku meno tänään.

Nyt pitää mennä kehitteleen kevättä ja pääsiäistä muoriille.. Yövuoros on hyvä kehitellä kaikkee kivaa. Uudet kaitaliinat on jo laitettu ja keltaset tulppaanit on maljakois.. viä pitäis jotai kehitellä. Ku vaa pysyis hereillä..

Huomiseen!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Apua! :D Näkisitte mun mahan, aiva ku olisin rantapallon nielly, tonne alavattaan! :D Mistä lie johtuu.. :confused:
Piti oikee tulla kysymää, että onko muilla ollu vastaavaa, että esim. aivastaes (niinku mulla) vihlasee oikee pirusti alavattaan..? :confused:

Joo, nyt viiraa!!:LOL:
 
Pikkumyy87 Ihanasti kirjotettu :) Ja tosiaan, mun mielestä täällä on ihanaa olla teidän kanssa! :)

miidalle erittäin paljon onnea :flower:

Sunflower Millasia oireita sulla on? :)

ON: Tänään vuoto on ollut runsaampaa ja alavatsa on turvoksissa. Olotila muuten on ainakin vielä (siis tietysti tähän aikaan aamusta) vähän omituinen. Näin koko yön kaikenmaailman ihmeellisiä unia. En oikeastaan muista niistä mitään muutakuin että taustalla soi tämän vuoden idols biisi "Elämä on kaunis" :LOL: Silmät oli tänään erimieltä sängystä ylös nousemisen suhteen. Väsytti ihan sairaasti ja olo oli kuin krapulaisella.

Ihanaa perjantaita tytöt :)
 
Perjantaita kaikille:)

Väsyttää ihan älyttömästi, tuli mentyä myöhään nukkumaan, ilmeisesti olis tarvinnut tajuta aiemmin mennä. No kai tämä tästä.

Mulla itselläni ilmeisesti sitten on joku supermegahyper pitkä kierto..
 

Yhteistyössä