Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

Sunflower11
Sannuli + Niiu: voinhan mä "listata" oireita, vaikka sit ei ne oliskaan :D
Yökötys jos ei syö
Iltasin turvottaa+posket punottaa
finnejä pukkaa
Mahassa outo tunne lauantaista lähtien
Vihlontoja ym. mahassa
mielialan vaihtelut

Nää voi kuitenkin olla enteitä menkoista, aamulla oli pikkasen menkkajomoakin.. :|
 


Pikkumyy
, joo jos olisin ns normaalissa päiväduunissa (~8-16) ni tarmo olis varmasti toinen. Suuntaisin todennäköisesti uimaan aamulla ennen töitä, illalla jollekin tanssitunnille/jumppaan ja lenkkeilisin.
Mutta kun mun työajat on mitä on, enkä tosiaan lähde uimaan keskellä päivää kun hallissa on pari luokallista kakaroita liikuntatunnilla niin vaihtoehdot on vähän vähissä :) Nyt on kyllä onnistunut olo kun jo kolmannen kerran tällä viikolla kävin lenkillä! Ja samaan lenkkiin meni 10min vähemmän kun ekalla kerralla - enkä edes juossu :D

greippimehusta - mä juon tota valion mehua :D kattelee ku noi kaks on tuolta juonu pois niin mitä muuta kaupan hyllyltä löytyy.
Ja toi vehnäalkioöljy... hyi yäk hyi kamala ku jää sellanen "kalvo" suuhun :D Teenpä niin että eka öljyt ja sitte mehut niin katoaa se kamala maku toisen vähän vähemmän kamalan maun alle :LOL: vaan eiköhän noihin molempiin totu :)
 
*** Perjantai 15.4.2011 ***

















Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)





Maijamehi (29) ........ ..42/35 ......... yk3....... 3./2. (2/03,8/10)
miranda-81................42/28.........yk 3....... 3.
chrisu.............................40/? .......yk 1 ................. 1
HekkuLiini ..................35/29-32...........yk2
Sininsilmä91...............33/28-41..............yk2 ......... 1.
Hopefull (23)............. 32/34 ............ yk11.......1.





Fionahelmi................26/28? ............yk 2 ........3. (12/04, 01/06)
Sunflower11.............24/26-31...........yk4......3. (-08,-10)
Kolibro(28).................24/28-?...........yk1...............2.
Kolmio .................... 22/29-33 ........ yk3..... 2.
Kauniina päivänä tuut ..........22/27-30....yv5...... 3.(3/00, 9/04)
hzz .......................... 20/25-28............... yk9 ....... 3. (7/04, 3/06)







Jul (27) ...................19/26-28 ..............yk3
nimpsu (24)................17/28..........yk13 .............1
hallaneito(22)...................17/29............yk1...........1.
KaTo ..................... 17/28-30 ........ yk4 .... 1.
tuuska .....................16/28 ............ yk4 .............. 3.
Pikkumyy87(23)............15/24-30..........yk 1............ 1.
Lolaa (19) ................ 11/30-31 .............. yk4 ........ 1.
cita..........................11/24...............yk 6.......... 2.








Niiu (24)......................... 9/26-31 ........yk 1......1
Catherine- (21)........... 7/ 28-32.......... yk 1
Mamu82 .................. 7/28-30 ......yk 6 ... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
Ansis (29) ...............5/26 -30............ yk3 .......... 3./1. (01&02))
Sannuli88 .................. 2/31............ yk1 (km yk3) .......... 2.(5/10)
Ambrosia85 (26) ........2/25-32(45) .... yk6 .... 1.


















Yrityksen myöhemmin aloittavat:



Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
Laretzki........................kesä-heinä 2011................. 1.
Sophy (23)...................2011..............................1
mariessa.......................syksy 2011....................... 1.
miah83........................myöhemmin.......................... ?







Taustailijat & Kadonneet:



(An-nie), Anskilia, Kauniina Päivänä tuut, Vauvako?, Isosiskoksi, Teollisuuskypärä, PikkuHöttiäinen, kn071, Bassets, tryffeli89, Peepe, Anna333, Mutsikka81,Ceali, miss bamse, meewi, Spukka








Haamuilijat:







Plussanneet 2011:




*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Talvicci (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
*Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3), Hölyhuispake (yk2), Heenu (Yk2), Minnuska89(yk13+km1/10)
*Maaliskuu: Alice81 (yk2), EevaN (yk4)
*Huhtikuu: Anin (yk2), metsätähti (yk2), miida (yk3)



Plussanneet 2010:





*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)






Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:


Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/


Syntyneet:







kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö





Uudet tulijat - Mukaan listaan pääset kertomalla kp-tiedot, yrityskierron sekä monesko lapsi on toiveissa Esim 4/25-29 yk 4 ja 4 haaveissa
Lisäksi halutessasi voit kertoa ikäsi sekä jo olemassa olevien lasten syntymävuodet ja iät.
Muistathan olla aktiivinen, sillä listaa siivotaan säännöllisesti!




 
Viimeksi muokattu:
Ainiin! Eilen sain miehelle sanotuksi siitä mistä täälläkin mainitsin - pelosta että en saiskaan olla äiti omalla tavallani. Mies ymmärs yskän ja totesi vaan ettei hän ole ehdoton, vaikka perinteinen onkin. Kyllähän mä sen tiesin ettei se ole, mutta kyllä se myös helpotti että siitä sai sanottua!

Nyt jotenkin masentaa (kiitos vaan tädin).. tuntuu että kaikii on raskaana tai juuri synnyttänyt. Mulla 2 ystävää synnyttäny 3viikon sisään ja facebookista saa lukea kuinka maha kasvaa ja kuinka on ultraa ja kuinka on raskaana ja plääh! Tottakai oon onnellinen niiden puolesta, mutta nyt ku käynnisty yk6, niin kyllä sitä on varmaan oikeutetusti vähän katkera? Sekään ei ole niin paha ketkä ovat juuri synnyttäneet, mutta nimenomaa nämä ihmiset jotka on ensimmäisellä kolmanneksella raskaana. Tekis mieli piilottaa näiden henkilöiden KAIKKI statuspäivitykset ja toiminnot.. kyllä, olen kateellinen :(
 
Voi muna että osaa olla jotenkin kettumainen fiilsi just nyt :stick:

Taidan liikkumsien hyödyn kompensoida fazerin sinisellä suklaalevyllä jahka kauppaan pääsen :D

Mites muuten, vedetäänkö loppukuukauteen kuvapino?
Mua ainakin sen lisäks että on juteltu missä päin asutaan niin kiinnostas tietää millaisia ihmisiä siellä ruudun takana kirjottelee :)

Tai tehdäänkö vaikka oma ryhmä tonne ryhmiin? Ei pääsis kaikki kuvia kattelemaan?
En tiiä - ehkä ihan tyhmä idea tämäkin :D
 
Ambrosia Mun mielestä toi kuva juttu on kiva idea :) Olis tosiaan kiva nähdä millasten ihmisten kanssa täällä juttelee. Ja toi ryhmän perustaminen, loistava idea! :) Ja tuo raskausjuttu...Kyllähän tää on masentavaa. Kun munkin kaverini on rv 14 raskaana. Oon tietysti ilonen sen puolesta kun 2 vuotta lasta yrittivät (toista). Ihanaa että tuli viimein raskaaksi kun ikääkin on jo. Tästä km-jutusta en oo sille kertonut enkä usko että kerronkaan. Eikä siis ylipäätänsä raskaudesta tiennyt.

Kannatetaan nyt kaikki tota kuvapinoa! ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kauniina Päivänä Tuut;23584723:
=) Moikka!!!

Olin muutaman kuukauden poissa, mutta I´m back!
Vauvantekopuuhat on ollut hiukan jäissä, unohduksissa, toisinsanoen on menty etiäppäin stressaamatta :) Nyt kuitenkin on taas "vauhti päällä" ;)
kp nyt 22/27-30
Tervetuloa takaisin ! Päivittelen sut tuonne listaan taas mukaan, mutta voi olla että "joudut" antamaan yk ym infot vielä uudestaan :)

Hienoa, saatiin yksi kadonnut takaisin!!!!


Mä alottelen nyt tuon kuvapinon.. tää on ainoa tältä vuodelta. Isäntä tyylikkäästi rajattu pois, koska ei tykkää että kuvia siitä tulee nettiin :D
 
Viimeksi muokattu:
Mä sain jonkun ihme hepulin ja päätin pestä lattian olohuoneesta ja keittiöstä (siis ilman et vein mattoja mihinkään), niin ja ihmeelliseks tän tekee se että viihaan siivoomista ylikaiken.

Kuva idea vois olla kiva=)

Niin ja tosta raskaudesta, mulla kans ympärillä noita raskaana olevia. Serkun vaimo synnytti juuri, pikku neidin kummitäti on raskaana (vauva syntyy kesäkuussa), mun serkku on raskaana (vauva syntyy muistaakseni kesäkuussa) ja mun ystävä on raskaana (vauva syntyy heinäkuussa). Lisäks eilen kun kävin uimassa niin uimahallissa liikku pari raskaana olevaa. Missä mun vauvamasu on:(
 
Laretzki


Ei ole ihan tuorein, mutta lähinnä tuorein, minkä löysin, parin kuun takaa Parisiista :)

Tuli eilen ostettua rullikset, jos sitä saisi taas vähän tuohon "raskauskuntoon" projektiin (ollaan miehen kaa alotettu tällänen) vauhtia. Ajatuksena olis vähän saada kiloja alemmas, vaikkei vielä mitään hätää olekaan, ja treenattua vähän kiinteyttäkin vatsan ja selän seudulle varsinkin :)

Koettaako kukaan muu katsoa liikkumisiaan erityisesti raskauden kannalta?
 
laretzki mä nyt muutenkin päätin alottaa kohti kesää 2014 projektin koska on ylipainoa ja pco-tyyppiset munikset, niin painon pudotukessta ei tosiaankaan haittaa ole :)
Tosin sain sen 10% painosta jo vuosi sitten pois, mutta koska viime kesä oli kostea ja rasvainen siitä tuli osa takaisin :D

En siis erityisemmin kyllä väitä laihduttavani. Oon vaan lisänny liikuntaa koska siitä tulee oikeasti hyvä olo. Toki vähän katson mitä kaupasta ostan (ei kyllä uskois tän päiväsen kauppalistan mukaan), eli se että mitä leipää syön ja onko tyylliin pasta tummaa vai vaaleaa..

tän päivän ostoslista oli 4suklaapatukkaa, 3 levyä suklaata, kahvia ja leivän päälliset :D poika sai synttärilahjaks suklaata joita ollaan sitten vieraiden kanssa tuhottu.l piti siis ostaa jätkälle omat suklaat takaisin :LOL:

Hei kivaa että saan teille kasvoja =)
 
Laretzki Oon myös koittanut liikkua enemmän -> kiloja alemmas. Oon myös YRITTÄNYT olla syömättä herkkuja. No eilen sekin meni poskelleen kun harmistuneena söin geisha patukan ja 1/3 pakettia pirkan mansikkamarmeladi täytteisiä suklaakeksejä :D Mutta kävin sitten pienellä 3km vaunulenkillä kuluttumassa kaloreita (ja selvittämässä päätä) ja illalla sitten syötiin vielä pizzaa :ashamed:
 
Hellou, minäpäs tulin täälläkin käymään piiitkästä aikaa :)

Ja isot onnittelut teille plussanneille ja tervetuloa uusille :)

Oli kyllä aikamoinen nippu tekstiä että pomppasin suoraan tänne että pääsee kirjottelemaan pitkästä aikaa, on ollu vähän kiirettä niin ei oo koneella kerenny istahtaa paljon :)

Täällä tosiaan kävin 7.3 yksityisellä ultrassa ja eihän siellä mitään näkynyt vielä silloin ja en tiedä mistä ihmeestä se lääkärikin sitten sen repäisi kun käski minut kontrolliin tarkistamaan ettei ole vain ulkopuolinen raskaus, noh, kävin sitten 4.4 kunnallisella siellä kontrolliultrassa ja siellähän se pienokainen oli sydämen sykkeineen :) 20.4 on veriseula neuvolassa sitä downriskiä varten ja sitten 5.5 onkin np-ultra :)

Paljon plussapuhalluksia teille kaikille lähettelen++++++

Minnuska89 + papunen rv9+6 kuittaa
 
Ihanaa minnuska89=)

Hitsi ku painoin jo viime syksynä paljon vähemmän kuin ennen neidin odotusta, nyt sitten paino on taas noussut siihen mitä oli silloin kuin aloin odottamaan neitiä. Jospa nää keväiset ilmat innostais tuonne luontoon liikkumaan. Lisäks varmaan sit kun töihin pääsen niin on taas helpompi yrittää saada painoa aisoihin.
 
Minnuska89 Hienoa että kaikki on hyvin :)

Mullakin paino laski '09 tammikuusta 10kg. No sitten tulin raskaaksi ja paino nousi 6kg. Synnytyksen jälkeen 2 viikossa paino tippui 8kg, ja nyt se on taas noussut 3kg. Kamala jojo :mad: Kyllä nyt tämä mamma ottaa itseään niskasta kiinni ja jättää herkut kauppaan!
 
hzz
moi.
halit sannulille, vaikkei pitkällä oliskaan niin eniten perseestä kun kerkiää innostua ja sitten käykin noin :( tosin montakohan kertaa itekin on miehelle menny hihkumaan että ei oo muuten menkkoja näkynyt ja sitten muutama tunti niin ne alkaakin...ja varsinkin sillon kierron mukaan laskettuna 5+2 viikoilla kun olin ihan satavarma raskaudesta vaikken ollu testannukaan. mut ei voi laskea keskenmenoksi kun ei tiedä.

paha toi vehnänalkioöljylinkki, melkein jo harkitsin itekin :D

ja itekin välillä tunnen katkeruutta niitä kaikkia tuttuja ja puolituttuja kohtaan jotka on raskaana...vielä helpommin kun miehen kavereilla on järjestään mua 10 vuotta vanhempia tyttöystäviä ja ne teinit onneksi tulee sitten raskaaksi kaikki peräjälkeen...vaikka eihän se multa pitäisi olla pois mutta kyllä vaan lisää tuskaa kun oikein huono päivä sattuu.

).( ei oikein minkäänlaista oloa enää lukuunottamatta tissikipua joka tuntuu leviävän jo kainaloihinkin asti :O ja siitä tuli mieleen että niiden epilointia en ole kyl ikinä uskaltanut kokeilla mut jospa nyt eräiden kokemuksista rohkastuisin :D
oon varmaan laihtunut, ei jotenkin ruoka maistu mut mehua tekee varsinkin iltasin mieli litkiä ihan lasikaupalla. ei tosin sentään greippimehua :) tänään vaan huomasin että sormus jota en oo moneen kuukauteen saanut pois niin lähteekin ihan helposti :O mutta en tiettykään ota sitä pois, orpo olo ilman vaikka joku saattas pitää outona että pidän entistä kihlasormusta vieläkin joskin eri kädessä nykyään :)

ihmeen rauhallinen perjantai töissä, kerkiäis vaikka kuvansa tänne lisätä jos vaan osais pienentää sen niin ettei oo koko ruudun kokoinen... :D
 
Heippa :wave:

Hyviä kuvia naiset =)
Uskaltaakohan sitä itse tänne naamarinsa laittaa... täytyy tota vielä pohtia :whistle:
Täällä on nyt nautittu tää viikko vehnänalkioöljyä ja greippimehua(valio).... yök :x
Siis molemmat on pahoja mut kyl ton greippimehun saa vielä alas pitämättä nenästä kiinni.. plaah..
Kaikkea sitä tekeekään että sais ne kaksi viivaa siihen testiin :D
Onnittelut kaikille plussanneille!!
Sannuli: pahoittelut :hug:
 

Yhteistyössä