Turun seudun pallomahat 2009 keväällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ventti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toivottavasti on Laalalla homma edistynyt ja menee sutjakkaasti eteenpäin. Ainakin lupaava tauko kirjoittelussa. Sit vaan ilmoituksia jossain vaiheessa, kun on Punkero sylissä. :D Hui kun jännää. Ja mites Milky ja Niisku-Rouva? Onko Tyksin keikkaa tulossa, kumpi ehtii Laalalle seuraks?

Tää on pal jännempää ku oma synnyttäminen kun siinä oli ns. kädet täys tekemistä. :D

ventti.

Mä väsäsin just sämpylä- ja jauhelihapihvitaikinat sillä minä haluan illalla itsetehtyjä grillattuja hampurilaisia :laugh: eli emme tänäänkään ole vielä mihinkään lähdössä ;)

Ja huomennahan mulla on klo 11 TYKSin keikka jokatapauksessa ko on se yliaikakontrolli.

Laala;toivotaan parasta että olet vain ikihautoja :laugh: etkä ikikäynnistettävä :kieh:

Kyllä se niin on että vauvaa pukkaa väistämättä Laalalla, ei niitä monen päivän käynnistysurakoita nyt samaan huoneeseen montaa voi osua. Nii!

Mulla on siis Ninni kesäkuussa tarkoitus esikoisen kanssa käydä vielä pohjoisessa pari viikkoa olemassa ja tosiaan tunnin lento versus kymmenen tunnin autoilu... hmm, ei tarvi paljon miettiä tuota kuljetusvaihtoehtoa! Jos ja kun se lääkärin lupa heltiää. Tarviiko se todistus siis toimittaa jonnekin, ymmärsin että se riittää että se on mukana kun menee lennolle? Eihän ne mistään tiedä etukäteen että olen raskaana, siinähän ne tiskillä vasta voi omin silmin todeta että möhömaha mikä möhömaha.

Laala;ehkä meijän tärskyt onnistuu sittenkin :laugh: nyt on kivuliaita suppareita tullut kolme tuntia,unesta ei tartte ees haaveilla.

Vitsailin just äitille että tiiän koska tää vaavi tulee;yöllä ennen käynnistystä.Mutta jos tuliskin jo yöllä(aamulla) ennen ya-kontrollia :kieh:

Jos näitä suppareita on ooteltukkin niin kyl nää karseita on.Sattuu niin että heikottaa ja järjetön tuskanhiki.Mutta sanoivat tyksistä että tuu ko kotona et pysty oleen..

että näin täällä.
41+5

Vaude, Milkyllähän alkoi tapahtua ihan tosissaan! Lienet Tyksissä jo (toivottavasti), mutta onnea matkaan ny vielä. Laalalla on varmaan jo pikku-Punkero kainalossa, näin toivomme. :heart: Ihanaa, meidän huhtikuiset ikihautojatkin pääsevät tositoimiin! :laugh:

ventti + Ronja 30pvää

Päiviä :)

Ny on kuulkaa varpaankynnet lakattu - riittänee tän päivän aktiviteetiksi, eikö? :xmas:

Hienoa, että Milkyn vauva on nyt sit päättäny tulla - tai ties vaikka tullu jo?
Mä luulen, että Laala on jo vauvansa saanu - ihan vaan kun ei ole päivittäny naamakirjastatustakaan sen verran pitkään aikaan...
Jänskättää!!!!

Pinkeärouva mä toimitin sen todistuksen sillon matkatoimistoon, koska meidän piti lähtee Kreikkaan. Muuten käsittääkseni kyllä tosiaan riittää, että se on sillon lähtiessä mukana. Joo: en lähtis kyllä itekään noin pitkälle automatkalle! Eiköhän se lupa heltiä =) Mulla itse asiassa lääkäri kirjotti sen ihan puhelinsoiton perusteella - näin jälkikäteen voi sanoa, että ei ois pitäny: se ei ollu tarkastanu mua pitkään aikaan ja siin välis oliki sit ehtiny jo tapahtua, kuten onneks sit selvisi.

Joo, ei mennyt kauaa. :D Kiitos kaikille mukana jännäämisestä. :D
Kirjottelen sit synnytyskertomusta paremmalla ajalla, mut mainittakoon mm. että rakastan sitä ihmistä joka keksi epiduraalin. :D
Niin ja meidän neiti sai sitten pisteitä 9/10/10. :) Jaaaa sokeriarvot on ollu hyvät koko ajan ja mitäs vielä. :D Nimeksi pienelle tulee Aura Ruska Ilona. :) Se on ollu sovittuna jo pitkän aikaa. ;)

Laala ja Punkero 15h.

Onnea Laalaa. :flower:

Mulla jotenkin tunteet pinnassa. Rupesin heti vollottaa :snotty: :D

Mies ehdotti eilen illalla että hänestä tuntuu siltä että vauva syntyisi ennen viikonloppua. Saas nährä kerkiinkö törmäämään teihin?!?!?! :D

Onkohan Milkykin jo jakautunut? Ei ainakaan oo mitään kuulunut ja lupaavalta kuulostivat supistukset, joten näin voidaan toivoa. Onko Laala siellä näkynyt? :) Ja Niisku-Rouva vielä sinne sekaan, olis kyl aikamoista jos kaikki osuisitte samaan aikaan!

Kaunis nimi muuten pikku-Punkerolle tulossa, Laala, ja hyvät pisteet eli reipas tyttö teilläkin. Oon muuten samaa mieltä epiduraalista. :D

Meillä tänään puuhapäivä: tiskattu on käsin ja koneella ja sain kettiötä hiukan muutenkin puunattua, jee. Lisäks asenneltiin kaihtimia sillä välin kun Ronja nukkui, enää pari puuttuu. Nekin oltais saatu laitettua, mutta miehen piti ehtiä ruokakauppaan ennen treenien vetoa. Kovahermoinen likka meillä muuten, ei edes räpsähdä vaikka kahden metrin päässä hakataan vasaralla holkkia ikkunanpuitteeseen. Kauhee pauke ja yks vaan nukkuu tyynesti.

ventti + Ronsku 30 pvää

:flower: :flower: Onnea Laala suloisesta Aura tytöstä :flower: :flower:

Milky on varmaan myös saanu jo lahjansa..toivottavasti.

Meillä täällä kauhee flunssa menossa ja viidettä päivää olen kipeenä nyt. Vauva potkii hurjasti koko ajan, kait sitäki alkaa ärsyttään tää makaaminen :/
Nyt taidan jatkaa kaikkia sarjojen katsomisia.. tulin vaan pikaiseen onnittelemaan..

Moonlight ja pompi jotain rv.24

Tervehdys.

Arvatkaa.... Oikein kasassa ollaan :laugh: :laugh: :laugh:

Neuvolareissu takana.

39+1
102kg (-1kg/vko) :D
RR 108/74
sf 33(viimeksi 32 mutta eri mittaaja)
rt pää hyvin alhaalla
Syke 130 vauveli rauhallinen

Tässähän on kaikki synnytykseen viittaavat tekijät.
-paino pudonnut
-verenpaine laskenut
-sf mitta laskenut/ pysynyt samana
-pää hyvin alhaalla
- syke laskenut ja vauveli rauhoittunut tulevaan koitokseen.

Ja minä juoksen ruikulilla jatkuvasti. :laugh: :laugh: :laugh:

Mut eipähän vaan lähde käyntiin. Vaikka mitkä merkit olis olemassa. :kieh: :laugh: :laugh:

Juu kyllä mäkin täällä pyörin, mutta mulla tää masun kasvatus vielä niin vaiheessa ettei ole oikein mitään uutta juteltavaa..
Vauva on potkinut kovasti jo monta päivää..liekkö siihen vaikuttaa tää mun tukkoinen olo ja makaaminen.
Antibiootti kuuri mennyt jo maanantaista asti, mutta ei pure yhtään.. olo on vaan koko ajan tosi kehno, muuten siis ihan ok, mutta ilma ei kierrä ollenkaan ja räkänen yskä lisäksi. Korvat tietty tukossa kans..

Mutta jokohan Milky tulee kohta kans kertoon kumpi tuli.. Ja Niisku-rouva sais kyllä jo kohta kans paketin lähtee hakeen, eiks vaan.. ;) No kyllä se kolmen viikon sisään ainakin tulee..

t.Moonlight ja pompi rv 25 alkamassa..

äh! :| sadetta ja kipeitä lapsia (tai yks vaan, mut eiköhän Otavakin saa ton taudin) - yllättävää, et pöpö tulee just kun on tiedossa 5 vrk yksinhuoltajana :headwall: Ja Eemeli on viel ärsyttävästi sen verran kipeä, että kitisee ja rätisee koko ajan, mut ei tarpeeks kipeä, että nukkuis tai olis rauhassa... argh!

Mulla itellä on maha kipeä. Nunnu potkii alaosastoa jne jne - VALI VALI :D

Mut eiköhän tää tästä. Olis tosiaan mukavaa Milkystä kuulla :whistle:

Sairastaminen sucks |O Eli pikaista toipumista kaikille! Meillä selvittiin tarhaviikosta ilman mitään tautia, alkaakohan tuota vastustuskykyä sitten kehittyä... ensi viikko onkin sitten viimeinen tarhaviikko, ja mulla enää kaksi viikkoa töitä ennen loman alkua! Jee jee. Säätkin ehtii parantua oikein kesäisiksi.

Kävin Skanssissa. Jotenkin tylsä..? Mutta huomattavasti enemmän ja monipuolisempia kahviloita ja ravintoloita kuin Myllyssä, olin huomaavinani. Se on positiivista. City-Market oli aika vaatimaton, mutta sentään jakoivat äitienpäiväruusuja. Ehkä tuolla hyvinkin on lasten kanssa sitten käyntiä, ainakin huonommalla säällä mukavaa sisäshoppailua. Mylly on meitä lähempänä, mutta olen siihen jokseenkin kyllästynyt.

Jokohan Milky ja Laala pääsevät viettämään ensimmäistä äitienpäivää kotiin? Hyvää äitienpäivää kaikille muillekin!

Kotiuduttu on. :D

Milkyltä sain luvan kertoa terveisiä, nähtiin tänään aamulla 7. kerroksen hissiaulassa TYKSissä, kun oltiin just sit eri osastoilla (mut hei, meidän TYKS-treffit toimi sittenki!!)... Heille syntyi 7.5. klo 3.09 poika. Pojalla painoa 3680g ja pituutta 54cm. Täyden kympin poika, joka tosin joutui tulehdusarvojen takia teholle, mutta toiveita oli että jos pääsis sieltä jo pois. Muuten siis kaikki pojallakin hyvin. :)

) .) Mies lähti heti meidät kotiintuotuaan hakemaan mulle rintapumppua ja minigrip-pusseja ja muuta tällaista pientä.... Minä tiskasin vähän tiskejä että sain tehtyä vaipanvaihtopaikan tiskipöydän kulmaan (meillä on vähän heikosti tätä tilaa tässä kämpässä) ennen kuin sille on akuuttia käyttöä. ;) Tyttö nukkuu ekoja unia pinniksessään, on nukkunu laitokselta lähdöstä asti, pisimmät unet varmaan mitä ikinä viel menossa. :D Ja sit tein itselleni sohvannurkkaan imetysnurkan. :D

Ehkä tää kotielämäkin tästä... Katotaan millanen härdelli nousee kun meidän pikku aurinko herää. :D

Laala ja Aura 4päivää

Yhteistyössä