Sori tulee omaa napaa.
Mut tänään oli se tentti ja se oli tosi ärsyttävä. Kolme kysymystä (yks per kirja), ja mä kun odotin jotain kysymyksiä isoista aihekokonaisuuksista, niin ei, ku siel on joku Bloomin taksonomia, joka sinänsä on joo ihan hyvä käsite hallita, mutta se on yhdessä kirjassa tasan yhdellä sivulla oleva kuva. Ja sit toisesta kirjasta oli kans sellainen asia, mikä oli yhdellä sivulla yks väliotsikko. Kolmannesta kirjasta oli ihan jees kysymys, ainoo että mä oon missannu, että se on ollu kaksosainen, joten siihen toiseen osaan ei oo mitään kauhean suoraa vastausta vaikka oon vähän sitäkin siinä sivunnu...
Sit tää tentti oli kaksoistentti, eli samasta kurssista sai tenttiä kirjaosion ja luennot/harjoitukset samalla kertaa, niin olin valmistautunu vain kirjaosioon, mut vastasinki sit lähinnä kylmiltäni myös tähän toiseen osaan, kun se oli niin helppo. Siinä kysyttiin jotain miten oppikirjojen kuvia voidaan analysoida, ja sit piti piirtää joku käsitekartta jostain omavalintaisesta aiheesta ja sit kolmas tehtävä oli että esittele miten opettaisit symmetriakäsitteen yläluokkalaisille. Että näin.
Nyt saa sit pitää peukkuja että se kirjaosio olis läpi (tää toinen osio luultavasti on), kun uusinta siitä olis 11.5. jolloin mulla on luultavasti noin pariviikkoinen muksu, joten ei hirveästi houkuttais silloin tenttiä sitä. :kieh:
Mut en mieti tenttiä enempää, mun joululoma alkoi tunti sitten.
Laala ja Punkero rv22+0