Turun seudun odottajat loppuvuonna 2008

Kokeillaanpa uutta aloitusta, kun tuolla edellisessä ei oikein ole äksöniä, ja listalla olevat taitavat olla 90% jo odotuksen jälkeisissä tunnelmissa. Tutuista huhtikuisista löytyy jo muutama turkulainen, onko muita linjoilla?

Kokeillaanpas miten riittää taidot listan tekemiseen... :whistle:


  • melena ---------toinen -----31.10.08 ----- Turku --> POIKA 6.11. :flower:
    johannajaa ------------------ 4.11.08 ----- Turku --> ?
    Orvokki80 ----- toinen ----- 2.12.09 ----- Lähik. --> POIKA 21.11. :flower:
    babyseven --- seiska ------ 6.12.09 ----- Turku --> TYTTÖ 3.12. :flower:
    Fistik --------- esikoinen --- 2.1.09 ------- Turku --> POIKA 12.12. :flower:
    maarunen ---- toinen ----- 25.1.09 ------ Turku/Lieto
    MinniG --------- toinen ---------------------- Turku
    smirgelin ---- esikoinen --- 23.2.09 ------ Salo
    Hiq ------------esikoinen ---- 9.3.09 ------ Turku
    Iines79 ------- toinen ------ 7.3.09 ------- Lieto
    Metsälauha -- kolmas ----- 11.3.09 ----- Turku
    Melita ----------------------------------------- Turku
    Inkaliina-83 - esikoinen --- 26.3.09 ----- Turku
    Hani- ---------- toinen ------ 27.3.09 ----- Lähikunta
    amena ------- esikoinen ---- 1.4.09 ----- Turku
    ventti. -------- esikoinen ---- 7.4.09 ----- Turku
    vuffi ------- neljäs ja viides - 15.4.09 ---- Lähikunta
    outison ------- esikoinen --- 18.4.09 ---- Turku
    Laala --------- esikoinen ---- 21.4.09 ---- Turku
    milkystern --- esikoinen ---- 23.4.09 ---- Lähikunta
    prinsessaiitu - esikoinen ---- 3.5.09 ---- Turku
    Camomilla76 - esikoinen --- 10.5.09 ---- Turku
    Niisku-Rouva - toinen ------- 13.5.09 --- Turku
    Jennyfr -------- esikoinen --- 15.5.09 ----
    Talvis ---------- esikoinen --- 14.6.09 ---- Lähikunta
    Ninniliina ------- kolmas ------ ??.6.09 --- Kaarina
    tinni ------------- kolmas ------ 10.6.09 --- Paimio
    iiris-77 -------- esikoinen ----- ??.7.09 --- Kaarina
    pinkeärouva --- toinen --------------------- Turku
 
Moikka smirgelin, kiva kun joku ilmaantui heti! Pääsin testaamaan listantekotaitojanikin, toistaiseksi näyttää lupaavalta. Nyt täytyy väillä tehdä jotain tän kämpän eteen, mutta I'll be back! Ja päivittelen listaa kunhan saadaan lisää paikallisia linjoille.

ventti. 9+5
 
Heippa Niisku-Rpuva, toivotaan, että sieltä ihan kunnon plussa löytyisi. :heart:

Mulla nyt siis viikkoja tasan 16, neuvola oli viime viikolla ja hemppa oli tullut alaspäin mut huonousennätykseen 124, viimeks 134. Ei tarvinnut vielä alkaa syömään rautaa, mutta itse kyllä tunnen että se on laskenut. On ollut heikompi olo ja huipannu.

Nyt meen itsekin jatkaa siivousta... Tiskipöytä täynnä tiskejä, eikä jaksa niitä enää katella.

Ps. mulla ei oo tehny kahvia mieli yli kuukauteen. Nyt kun mies hajotti vahingossa kahvinkeittimen, niin tottakai kahvihammasta alkoi kolottaa. Pitänee varmaan maanantaina syöksyä kahvinkeittimen ostoon.
 
Niisku-Rouvalle tsemppiä testailuun, pidetään peukkuja kunnon plussalle!

Ja morjens milkysternille täälläkin. :wave:

Kämpän raivaus keskeytyi taas vaihteeks kun on pakko saada sapuskaa, pahoinvointi kolkuttelee jo, valmistuis ny äkkiä. On se kumma kun ei vieläkään oo oppinut ennakoimaan näitä. Pitkät piuhat taitaa olla... ei opi kuin kantapään kautta (tai vessanpöntön) :kieh:

ventti.
 
Mulla on aivan järjetön väsymys päällä,taitaa osin olla reissun syytä.Nukun sohvalla ja voin huonosti ja sitten jaksan nousta ylös ja tulen tähän 5minuutiksi ja sitten taas vaakatasoon.

Jännitän huomista työpäivää kun en tiiä kuinka jaksan=)
 
Väsymystä ilmassa myös täällä, mun ahkerana oloni keskeytyi sit siihen, et ruoan päälle nukahdin, ja nyt oon aivan naatti vieläkin. Ja tietty herätessä oli jo äklötys --> lisää sapuskaa. Ja huomenna tarttis olla koko päivä töissä, herätys on klo 5:00. Lisäksi on tänään tuntunut olevan kohtuullisen tunteikas olo, jtkuvasti meinaa olla kyyneleet silmissä.

Ja meil on telkkarilähetyksessä häikkää, mikään kanava ei näy. :headwall:
 
Tervehdys.

Kyllä se vahva plussa sieltä tuli ei voi erehtyä. :heart:

ärsyttää vaan tää epätirtoisuus kun on ihan outo olo. huippaa,heikottaa,oksettaa,janottaa, yök mikä olo. ei ollu neidistä tämmösiä. ;)

mut jokanen raskaus on erilainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niisku-Rouva:
Tervehdys.

Kyllä se vahva plussa sieltä tuli ei voi erehtyä. :heart:

ärsyttää vaan tää epätirtoisuus kun on ihan outo olo. huippaa,heikottaa,oksettaa,janottaa, yök mikä olo. ei ollu neidistä tämmösiä. ;)

mut jokanen raskaus on erilainen.
Voi että onnea hirmuisesti.

Täällä ollaan sairaslomalla, vaihteeksi ei taas pysy mikään sisällä... :'( Luulin että tää ois jo loppunu, mut palas nyt 17.viikolla.
 
Määpäs pääsin tänään ultraan! meinasin olla menemättä, mutta nyt oon erittäin iloinen, että menin ja sain ajan vieläpä samalle päivälle. Kaikki oli kunnossa, ja nyt tuntuu koko homma astetta todellisemmalta.

smirgelin, tsemppiä sulle! Toivottavasti on vaan jotain tilapäistä ja olo paranee pian. :hug:

milkystern nyt voisin suositella tämän päivän kokemuksen perusteella tota 'kurkkausta' sinne masuun, rauhoittaa kummasti! Paljon enemmän mua ainakin kuin neuvolakäynti. Ei ne neuvolassa edes mitenkään varmistaneet, että oon raskaana. Uskoivat mun sanaani, et oon saanut testistä plussan.

ventti + viuhti 10+4 ultran mukaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja ventti:
Määpäs pääsin tänään ultraan! meinasin olla menemättä, mutta nyt oon erittäin iloinen, että menin ja sain ajan vieläpä samalle päivälle. Kaikki oli kunnossa, ja nyt tuntuu koko homma astetta todellisemmalta.

smirgelin, tsemppiä sulle! Toivottavasti on vaan jotain tilapäistä ja olo paranee pian. :hug:

milkystern nyt voisin suositella tämän päivän kokemuksen perusteella tota 'kurkkausta' sinne masuun, rauhoittaa kummasti! Paljon enemmän mua ainakin kuin neuvolakäynti. Ei ne neuvolassa edes mitenkään varmistaneet, että oon raskaana. Uskoivat mun sanaani, et oon saanut testistä plussan.

ventti + viuhti 10+4 ultran mukaan
Meillä kutsutaan pientä kans Viuhtiksi, sai sen nimen kun eka kerran sydänäänet kuulin.
 
Iltoja.

Soittelin tänään neuvolaan sain neuvolankin jo ens ke 17.9 koska mulla on tosi huono olla. Vasenkylki nivusista lähtien särkee ja päästä heittää. Joten kohdunulkoinen raskausepäily siis täällä. Katsotaan nyt miten menee loppuviikko. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niisku-Rouva:
Iltoja.

Soittelin tänään neuvolaan sain neuvolankin jo ens ke 17.9 koska mulla on tosi huono olla. Vasenkylki nivusista lähtien särkee ja päästä heittää. Joten kohdunulkoinen raskausepäily siis täällä. Katsotaan nyt miten menee loppuviikko. :ashamed:
Voi ei! Toivotaan nyt kuitenkin, että kaikki olisi hyvin. :hug:
 
Heips,

Mä änkeän tänne mukaan. Täällä siis yksi turun seutulainen :) . Lähikunnassa asustellaan miehen ja 2-v. esikoispojan kanssa. Toinen on tuloillaan ja tänään menossa rv 14+4. Kiva jos tästä tulee vähän aktiivisempi pino. On mukava jutella samalla suunnalla ja samalla paikassa synnyttävien kanssa. Maaliskuisissa oonkin jo mukana mutta tuntuu ettei siellä ole montaa TYKS:ssä synnyttävää.

Iines ja Sintti 14+4
 
Niisku-Rouvalle tsemppiä loppuviikolle, pidetään peukut pystyssä, että kaikki olis silti hyvin ja olo paranis. :hug:

Tervehdys Iines79! Tervetuloa mukaan joukkoon. :flower: Sulla taitaa olla sitten maaliskuun alussa laskettu aika? Meillähän onkin jo jengiä tammi-, helmi-, maalis- ja huhtikuisista. Me huhtikuiset kateellisena seuraamme teitä jo pidemmällä olevia. :)

Smirgelin :D ! Teilläkin on pikku viuhtoja siellä! Se on sit hyvä nimi kun ihan toisistamme tietämättä sen valitsimme. Ja oi! Liikkeitä, mahtaa olla aluksi outo fiilis, mutta hieno!

ventti. + viuhti 10+5
 
ventti: Kiitokset tervetulotoivotuksista! Joo, laskettu aika on 7.3. Mutta jos menee yhtä pitkälle kun esikoisen kanssa ja tämäkin päättää syntyä vasta 42+1 niin ollaan kyllä maaliskuun loppulaisia :D .

Mä toivon kaikille pahoinvoinnista kärsiville paljon voimia!!! Ite oon ollut kuivilla siitä puuhasta n. 2 viikkoa, mutta edelleen oksennan, jos väsymys saa vallan tai verensokeri pääsee liian alas. Mä jouduin heinäkuun lopussa Tyksiin nesteytykseen pahoinvoinnin vuoksi enkä toivo sitä kenellekään.

Iines ja Sintti 14+5

 
B-7
No laitetaan sitten listan alkupäähän joulukuinen turkulainen B) Kaikki tarkkaavat sitten jo tunnistaakin!!
Eli turussa asutaan,olen 32v ja odotan seiskaa syntyväksi 6.12.08 :wave:

Petite ja bebe rv 27+5
 
Heippa uudet ystämykset, mammat, odottajat petite-te ja Inkaliina! :wave:

Saatiin yks konkarikin mukaan, aikalailla ekakertalaisia ollaan suurin osa näköjään, ja maalis-huhtikuisiakin pääasiassa, eli vasta totutellaan ajatukseen ja odotukseen.

Iines, kuulostaapa karmeilta sun koettelemukset pahoinvoinnin kourissa! Onneks oot jo parempivointinen! Milkysternille iso tsemppi, toivottavasti olo paranee kun saat levätä. :flower:

Tämän tarvinnee palata töiden pariin, jos meinaa joskus päästä tänään täältä poiskin ja olla huomisen koitoksiin valmistautuneena heti aamulla!

ventti. 10+6
 

Yhteistyössä