sinttu.
voi, mä kyllä ottaisin siivousapua jos olis varaa! mutta meillä ei kahden viikon välein (tai edes viikon välein) tehdystä siivouksesta ole kauaakaan apua, kun koirien tassuissa tulee kuraa ja hiekkaa ja isommasta koirasta lähtee ämpärillinen karvaa joka toinen päivä =) meillä on aina likaista................. eteisen siniset matot muuttuu pesun jälkeen parissa päivässä harmaiksi, jaks..
joskus ottaa pattiin..
tuukka on nykyään dramaattisen kohtelias. aamulla kun annoin hänelle aamupalaleipää, niin hän kiitteli "voi kiitos, äiti" samalla tavalla kiittelee lähes joka asiasta. uhmaa ei ole enää näkynyt..
ja eilen illalla ratkaistiin meidän perhekoko - se jää tähän, eli no more kids.... mun täytyy sulatella tätä hetken aikaa - oon kyllä aika maassa vaikka osasinkin tähän varautua...
(nyt saa laittaa myyntiin kaikki kaukalot ja pinnasängyt yms...)
tuo Mimmin hoidossa oleva kierrätyskaappi on kyllä tosi hyvä keksintö!
toivottavasti Sadulla on hyvät shoppailut tänään keskisellä =)
joskus ottaa pattiin..
tuukka on nykyään dramaattisen kohtelias. aamulla kun annoin hänelle aamupalaleipää, niin hän kiitteli "voi kiitos, äiti" samalla tavalla kiittelee lähes joka asiasta. uhmaa ei ole enää näkynyt..
ja eilen illalla ratkaistiin meidän perhekoko - se jää tähän, eli no more kids.... mun täytyy sulatella tätä hetken aikaa - oon kyllä aika maassa vaikka osasinkin tähän varautua...
(nyt saa laittaa myyntiin kaikki kaukalot ja pinnasängyt yms...)
tuo Mimmin hoidossa oleva kierrätyskaappi on kyllä tosi hyvä keksintö!
toivottavasti Sadulla on hyvät shoppailut tänään keskisellä =)