Miiaa olikin jo ikävä =) Alkoi jännittään, että oot jo poksahtanut.
Me käytiin tänään Essin kanssa katsomassa siskon perhettä ja tuoretta tulokasta. Vauvat on ihania! Tosi hauskaa, että meidän tiiviiseen sukuun syntyy kolme poikaa samalla vuodelle. Mun veli kauhisteli jo etukäteen millainen meteli sukukokoontumisissa tulee olemaan =D Me kokoonnutaan usein mun äitin luo syömään ja isällekin muutaman kerran vuodessa. Kauankohan mahdutaan juhlatilaa vuokraamatta, kun mekin jo kolmatta suunnitellaan..?
Oon ollut huippureipas ja sain kuin sainkin kaikki sovitukset tehtyä. Deadline on huomenna aamupäivällä =) Ehdin siis vielä hetken levättyäni tarkistaa kaikki pariin kertaan. Jes! Juhannukselta alkaa mun loma IHAN OIKEASTI! Muutamat satunnaiset reenit käyn heinäkuussa vetäisemässä ja yhden konsertin, mutta tähän tahtiin verrattuna ei kuulkaa tunnu missään. Tuntuu varmaan ihan skitsolta jättää kaikki velvollisuudet ja elää vaan perheelle, jos meidän lähtö toteutuu. Oli miehen työkaverit vähän pyöritelleet silmiään, että on miehellä kylmäpäinen vaimo, kun lähtee tällaisella varoitusajalla ulkomaille pienen lapsen kanssa ja vieläpä synnyttämään =D Välillä itseäkin mietityttää, mutta vaan se, että pudotaan kärryiltä, jos jotain odottamatonta tapahtuu, kun ei ymmärretä kieltä kunnolla.
Kyllä minäkin rahahuolet ymmärrän. Me pistettiin viime viikonloppuna haisemaan ja nyt sitten kiristellään vöitä miehen tilipäivään asti. Säästöt hupenee remppaan melkoisen tehokkaasti... Eipä kyllä olla materiaaleissa karsittu, vaan tehdään just omannäköinen pytinki.
Meidän neiti on oikein tärkeänä, kun pääsee aikuisten pöntölle. Nyt on jostain syystä kakannut aamuisin ja päikkäreillä housuun =/ Ollaan kyllä hyvin tuoreella ravinnolla, eli hedelmiä, marjoja ja vihanneksia menee. Joillakin lämpimillä aterioilla vain maistelee itse ruokaa, mutta vetelee salaatit ja jälkkärihedelmän. Terveellistä, mutta taitaa olla syynä kakkavaippoihin =)
Antsukalle myöhäiset onnittelut! Kolmea minsaa vaille puoliyö...
Tuukka on oppinut ihan pikavauhdilla kuivaksi. Me aloitettiin tosi aikaisin vaipattomuus ja luotettiin lähinnä tiukkaan pottailutahtiin. Nykyään voi luottaa vähän lapseenkin

Paitsi jos on liian kivat leikit. Silloin kyllä lirahtaa housuun.
Essin jutut oli taas hupaisia. Tyttö muisteli lumiukkoja ja -lyhtyjä ja olis välttämättä halunnut mun talvihatun lainaan, kun haettiin isi töistä. Lopulta taipui mun selityksiin talvi- ja kesälakeista ja totes, että haluaa sitten prinsessalakin. Täh? Minkä prinsessalakin?!
- Äiti mennee ostamaan ja sitten haetaan isi töistä ja isi ihmettelee, että Oho, onpa Essillä hiaaano prinsessalakki.
Hekoheko. Yritettiinköhän äitiä vedättää..?
Nyt muutaman tunnin unet ja loppurutistus nuottien kanssa. Huomiseen!