Kiitos teille jaksuista, ja Sintulle kiitos sähköpostista <3
Huono puoli vaan on että sisko asuu parin tunnin ajomatkan päässä, joten en siinä ihan vierellä pysty olemaan :/ Onneksi puhelimet on keksitty, ja ensi viikolla menen siskoa moikkaamaan. Jos veisi hänen neljävuotiaan tytön hetkeksi pois jaloista niin saisi äippä olla rauhassa vähän aikaa...
Kyllä on reissaamista tiedossa, huomenna Miklun kanssa mennään kaverini luo joka asuu tunnin ajomatkan päässä, sunnuntaina olisi Puuhamaan reissu ja sinnehän ajaa kaksi tuntia per sivu. Vaikka tämä minun olemukseni on suurehko niin onneksi ihan hyvä olo on muuten ollut

Matkustuksen pitäisi siis sujua vielä...
Sain sitten varattua hemmotteluaikaa itsellenikin ensi maanantaiksi - kampaajalle, jes!

Viime syksynä olen viimeeksi käynyt, öhöm... Ja sekin oli niin suuri pettymys, itse jouduin haituvia kotona leikkaamaan kun kampaaja ei oikein sitä viimeistellyt... Olen yleensä tosi helppo asiakas kampaajalle, annan tosi vapaat kädet ja aiottua lyhyempi lopputulos ei haittaa ollenkaan-hiukset kun kasvavat takaisin. Viimeeksi vaan kampaaja ei uskaltanut leikata pituutta pois juurikaan vaikka mallinmuutosta olin silloinkin hakemassa. Etuhiuksiin ei meinannut ollenkaan koskea mutta tarpeeksi kun painostin niin veti yhdellä napsauksella sen lyhkäseksi...
Nyt menen eri paikkaan ja painotin että haluan ihan uuden lookin, ja minulle varattiinkin enemmän aikaa että yhdessä kunnolla voidaan suunnitella uusi tyyli
Päläpälä taas turhaa juttua...