No joo, kyllähän se ruoka-annosten pienennys ym. teki sitte tehtävänsä ja molempiin suuntiin

Painoa ei ollu kertyny ku 200g/vk, mut hemppa oli sit romahtanu. Eka mittauksessa 100 ja tokassa 106 eli rautakuurille. Tälle neuvolakerralle ei kuulemma ois ees kuulunu koko hempan mittausta, mut mä pyysin sitä erikseen, ku pikku epäilykset pyöri mielessä. Toivottavasti tästä ei sit seuraa sitä inhan ihanaa närästystä niin ku Jennalla. En tii liittykö se Obsidaniin, mut tähän asti oon närästykseltä selvinny.
Äh VP, olipas harmi ku tiedon saanti siirty ens viikkoon. Mäki innolla etin tietoa tilanteesta, mut turhaan.
Ihana kuulla Miira, et masussa näyttäs olevan kaikki hyvin.
Ja Tuukkaki sitte siirtyy uusille ulottuvuuksille. Pissa pottaan niin ku miehet konsanaan

Ja äitiä "kullitellaan", söpöä
Vai siirryt säki Lilli meihin raskaudesta kipeytyneisiin. Mullahan noi selkä-, liitos- ja ns. alapääkivut on päivittäisiä. Kaverilta sain kans tukivyön, mut eipä tuota oo monestikka tullu käytettyä. Eli siitä vois päätellä, ettei ne kivut kai sitte kovin pahoja oo.
Tänään oltiin sit taas vuorostaan srk:n perhekerhossa. Olin jo päättäny, etten kyl jaksa lähtee, mut ku se kamu soitti mukaan ennen yheksää, ni en viittiny kieltääkkä. Ohjaaja ei kyl ollu oikein ammattitaitonen. Ohjelma meni pikkusen yli tän ikäsiltä, mut pääasiahan oli et lapset näki toisiaan.
Tänään tuleeki sit illalla Jennan serkut hoitopaikasta vuorostaan meille hoitoon. Käly menee spinningiin ja velipoika jalkkisharkkoihin. Ihan kiva Jennalle saada välillä niitä meillekkipäin.
Hautajaispuheenki sain tos jonkinmoiseen malliin. Jätin Jennan kerhosta tullessa anoppilaan puolextoista tunnix, ni sain rauhassa miettiä sitä. Kai sitä pitää vielä hioa, mutta ompahan ainaki jonkinmoinen kyhäelmä valmiina.