Vihdoinkin kesäaika :heart: Meillä herätään jatkossa klo.5.09 neljän sijaan

Nelonen ahisti minua niiiin kovasti, tuo viitonen ei tunnu enää missään vaikka samaa aikaa todellisuudessa ovatkin

Äidin poika, ei tajua nukkua aamulla...
Pakko leuhkia.. Ostettiin uudet joustinpatjat ja petari. Kyllä on eroa vanhoihin vaahtomuovipatjoihin. Eipä ole enää aamulla lonkat kipeänä ja selkä jäykkänä. Tällä painolla uppoan oikein kunnolla patjaan ja pehmeää on. Ukko tosin valitteli että "kelluu" patjan päällä ja sinkoilee milloin minnekin suuntaan kun minä käännän kylkeä

Minkäs teet jos on tuollainen kukkakeppi

Toivottavasti paino laskee mullakin synnytyksen jälkeen ja ollaan sopusuhtaisesti noiden patjojen kanssa..
Eilen iski kamala migreeni ja niskakipu. Nappasin panacodin ja painuin nukkumaan. Pitkästä aikaa nukuin vaan yhdellä tyynyllä, kun ajattelin että jos niskat jumittuvat tyynypinosta.. Kahden tunnin päästä herään kuolemaan.. Olin vetäissyt jotkut närästysyrjöt henkeeni |O Ja oikein huolella. Paluu kahdella tyynyllä nukkujaksi tuli nopeasti.. Olipa elämäni kamalin herätys. Luulin että kamalinta olis herätä siihen että koira nuolaisee kitalakea oikein perältä kun kuorsaan oikein autuaasti, mutta toi eilinen yrjö-hengittely veti kyllä vahvasti ohi |O |O |O
Hedarista oli se "hyöty" että sain edes pienen tauon noista häpyluu-iskiaskivuista. Välillä oikein tuntuu että jalat menevät alta tai että lihat irtoavat luista..Ei kivaa.. Vauvakin vaan nukkui koko lääkehuurujen ajan, ei potkinut juuri ollenkaan. Vähän kävi huoli mielessä, vaikka olenkin kokenut tunteen niin monesti ennenkin ja tiedän että lääkkeistähän tuo hiljaisuus johtuu. Mutta sittenkin..
Toosasta Turvoksissa on, pissalla käynti ja pyyhkiminen on projekti... Voi kyllä johtua ihan noista häpyluu-vaivoistakin.. Valkkaria tulee selvästi enemmän niinä päivinä kun kipujakin on enemmän.. Joku tuota taisi miettiä.. Jos ei niin kerroinpa nyt koko kansalle mitä mun alaosastossa päivittäin tapahtuu..
Suklaasta ja normaaleista sokeriarvoista Mulla on myös käsitys että jos sokruissa ei ole häikkää niin suklaata vaan napaan. Tai niin minä aikakin herkkuperseenä tekisin. Kiskoisin todennäköisesti oikein kaksin käsin :ashamed: Kohtuus on mulle ihan tuntematon sana.. Nyt yritän syödä kiltisti ohjeen mukaan ja herkkuja hillitysti hiilarien puitteissa.
Äitiysloma alkoi 27 päivä, eipä oikein huomannut

samaa rumbaa täällä kotona kuin ennenkin.. Ei oikein kunnioittanut alkanutta lomaa tuo meidän pikkuriiviö.. Ei vaikka kuinka selitin että äiti tässä nyt vähän lomailee
Loppuviikosta tulee täyteen 35v. ei tunnu missään normaalisti, mutta kun mulle satuttiin sanomaan että olen iäkäs synnyttäjä..Pikkuisen jäi kaivelemaan |O Nainen parhaassa iässä,kokemusta takana+elämää edessä.. Toivottavasti paljon

En muista ilmoitinko listaan suoraan iäksi 35 vai mitä, mutta päivittää voi jos on tarvetta ja muutenkin päivitysasiaa, mulle ihan sama.. Joudun kuitenkin laskemaan ikäni jos joku sitä kysyy
Mukavaa tulevaa viikkoa kaikille..
Anu rv.31+2