TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

Ideaparkin Mekka-liikkeessä oli kaikki kengät ota kolmet 50 eurolla! Sain ihania saappaita, kauankohan se tarjous on, pitäiskö mennä vielä hamstraa muutamat popot....

Mä oon alkanut nähdä joka yö niin omituisia unia että aamuisin on ihan pöllämystynyt olo kun ei tiedä mikä on totta ja mikä ei. Ja ne unet hassusti "jatkuu" vaikka käyn yöllä välillä vessassa.. eli siitä mihin herätessä jäi niin siitä se uudelleen nukahtaessa jatkuu :D

Ja ensi viikolla taas vaihtuu kuukausi, wau! Kun se kevät nyt vain sinnikkäästi sieltä tulisi, meillä oli harmaata ja synkkää ja tuiskutti lunta koko eilisen :(


Nauttikaa sunnuntaista ja voimia uuteen viikkoon! :wave:

Jasmin ja aarre 35+1 :heart:
 
Taalla nukuttiin aika hyvin, kiitos kysymasta :). Vessassa tuli kaytya 'vain' neljasti, eika lonkkiin tullut niita inhottavia kramppeja ollenkaan. Tietysti tuon piti ruveta pontevasti hikkaamaan joskus neljan maissa, mutta sen kun lopetti niin taas uni maistui.

Hyv, etta Sompion vuodot vahenemaan pain.

Ja ihana kuva tuosta pikkuisesta nuken kehdossa :). Tuon kokoisiahan niiden kehtojen pitaisikin olla, mun mielesta kaikki kehdot ja rattaat jne tehdaan nykyaan kamalan ison ja kolhon nakoisiksi, meidankin baby hammock on ihan valtava. Matkarattaita kesan lomareissua varten etsiessani otti kylla paahan, kun tarjolla ainoastaan sellaisia vuoren kokoisia. Vauva reissun aikaan vasta kolmisen kuukautta, niin aika paljon karsii valikoimaa, mutta mieluummin olisin ostanut jotkut oikeasti pienet ja kevyet ja helpot ja myynyt sitten edelleen kun ei enaa mahdu, kuin tuollaiset hyokkayskarryt jotka menee sitten kolmivuotiaaksi asti. Eihan nuo matkarattaat ole edes kalliita, miksei niita tehda useampaa kokoa?!? Ostettiin tuollaiset, jotka kuulemma kevyimmat markkinoilla olevat jotka kayvat syntymasta asti, ja niihin mahdun itsekin istumaan, viimeisillani raskaana :D (en tietysti kuomun alle, mutta peppu menee ihan hyvin).

Mulle taas 3,5kg kuulostaa jo isolta vastasyntyneeksi. Varsinkin kun olin varautunut pieneen vauvaan (olen ja olin itse pieni, vauva meni alakayralla kahdessa ultrassa) ja nyt nayttaakin silta etta tulee tuo 3,5kg jos ei enemman. Apua!

Mun aidilla sen sijaan taitaa olla nama aika sekaisin. Kauhisteli kun kuuli, etta ipanan paioarvio sen 2600g jotain etta "sun serkuthan ei olleet tuon kokoisia edes syntyessaan!" No ehka eivat, mutta olivat sitten keskosia tai tosi pienia muuten... Ehka se ei vaan ole tajunnut, etta eihan tamankaan syntymaan montaa viikkoa enaa ole :).

Jos aidilla ei ole todettu sokereissa mitaan vikaa, eika ole ylipainoa tms. niin voiko liika sokerin syonti silti vaikuttaa vauvan kokoon? Ts. voiko kayda niin, etta se sokeri meneekin vauvaan eika aitiin? Mietin tassa, etta pitaisikohan heittaa suklaat roskiin...kun toisaalta tekisi mieli vaan syoda kun kerrankin se ei tunnu vaa'alla nakyvan...

Piti olla niin natti ilma muka tanaan, mutta paksu pilvikerroshan tuolla ja kamala tuuli. Noh, nautitaan nyt silti sunnuntaista! Taitaa olla mulle viimeinen, joka oikeasti tuntuu sunnununtailta, mammalomaillessa paivat menevatkin sitten ihan sekaisin eika niilla ole enaa merkitysta kun mieskin on vuorotoissa.

Maya ja poika 35 tasan :).
 
Joo minäkin ymmärsin ettei nikunaku omaa miestään ollut myymässä :D

Tämän päivän hesarissa vähän erilainen ilmoitus, sivulla A7! Joku ihan tosissaan toivoo löytävänsä rakkaan kun on noin paljon ilmoitukseen ollut valmis sijoittamaan :heart:

Joku kaipaili silloin aiemmin lyhythihaisia bodyja, huutiksessa oon nyt törmännyt msilloin tällöin että sieltä niitä ainakin löytyy jos ei kaupoissa tunnu olevan, esim. http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=101487609

 
Sokerin syönnin ei pitäs kyllä hirveesti niillä äideillä joilla ei ole sokeriaineenvaihdunnanhäiriötä todettu vaikuttaa vauvan painoo koska silloin insuliinia erittyy normaalisti ja verensokeri pysyy normaalina kun taas rd äitien vauvat ns. lilluvat sokerisessa lapsivedessä, koska insuliinin tuotanto on heikentynyt..
Ainakin omassa lähipiirissä on äitejä jotka ovat mässänneet siihen malliin että oma paino on kyllä noussut 30kg heh toki varmaan turvotustakin mutta vauva on painanut alle 3kg. Enempi taitaa siis äidin paino nousta kuin vauvan?? vastaavasti sitten rd äitien oma paino ei nouse välttämättä juuri ollenkaan mutta vauva voi painaa vaikka 5kg.

Yöllä taas klo 00 yöpissalla käynnin jälkeen alko 30min tuska siis jotain aivan käsittämätöntä nää supistukset. Oikeesti joutuu hengittelee niin kova kipu ja asentoa ei voi vaihtaa kroppa aivan jännittyy kivusta sitten kun vielä väsyttäs niin argh..näin sitten unta
että limatulppa irtos jne..

oiskohan se kauppareissu edessä saa samalla vähän happea.
 
Vihdoinkin kesäaika :heart: Meillä herätään jatkossa klo.5.09 neljän sijaan :LOL: Nelonen ahisti minua niiiin kovasti, tuo viitonen ei tunnu enää missään vaikka samaa aikaa todellisuudessa ovatkin ;) Äidin poika, ei tajua nukkua aamulla...

Pakko leuhkia.. Ostettiin uudet joustinpatjat ja petari. Kyllä on eroa vanhoihin vaahtomuovipatjoihin. Eipä ole enää aamulla lonkat kipeänä ja selkä jäykkänä. Tällä painolla uppoan oikein kunnolla patjaan ja pehmeää on. Ukko tosin valitteli että "kelluu" patjan päällä ja sinkoilee milloin minnekin suuntaan kun minä käännän kylkeä :LOL: Minkäs teet jos on tuollainen kukkakeppi :D Toivottavasti paino laskee mullakin synnytyksen jälkeen ja ollaan sopusuhtaisesti noiden patjojen kanssa..

Eilen iski kamala migreeni ja niskakipu. Nappasin panacodin ja painuin nukkumaan. Pitkästä aikaa nukuin vaan yhdellä tyynyllä, kun ajattelin että jos niskat jumittuvat tyynypinosta.. Kahden tunnin päästä herään kuolemaan.. Olin vetäissyt jotkut närästysyrjöt henkeeni |O Ja oikein huolella. Paluu kahdella tyynyllä nukkujaksi tuli nopeasti.. Olipa elämäni kamalin herätys. Luulin että kamalinta olis herätä siihen että koira nuolaisee kitalakea oikein perältä kun kuorsaan oikein autuaasti, mutta toi eilinen yrjö-hengittely veti kyllä vahvasti ohi |O |O |O
Hedarista oli se "hyöty" että sain edes pienen tauon noista häpyluu-iskiaskivuista. Välillä oikein tuntuu että jalat menevät alta tai että lihat irtoavat luista..Ei kivaa.. Vauvakin vaan nukkui koko lääkehuurujen ajan, ei potkinut juuri ollenkaan. Vähän kävi huoli mielessä, vaikka olenkin kokenut tunteen niin monesti ennenkin ja tiedän että lääkkeistähän tuo hiljaisuus johtuu. Mutta sittenkin..

Toosasta Turvoksissa on, pissalla käynti ja pyyhkiminen on projekti... Voi kyllä johtua ihan noista häpyluu-vaivoistakin.. Valkkaria tulee selvästi enemmän niinä päivinä kun kipujakin on enemmän.. Joku tuota taisi miettiä.. Jos ei niin kerroinpa nyt koko kansalle mitä mun alaosastossa päivittäin tapahtuu..

Suklaasta ja normaaleista sokeriarvoista Mulla on myös käsitys että jos sokruissa ei ole häikkää niin suklaata vaan napaan. Tai niin minä aikakin herkkuperseenä tekisin. Kiskoisin todennäköisesti oikein kaksin käsin :ashamed: Kohtuus on mulle ihan tuntematon sana.. Nyt yritän syödä kiltisti ohjeen mukaan ja herkkuja hillitysti hiilarien puitteissa.

Äitiysloma alkoi 27 päivä, eipä oikein huomannut :D samaa rumbaa täällä kotona kuin ennenkin.. Ei oikein kunnioittanut alkanutta lomaa tuo meidän pikkuriiviö.. Ei vaikka kuinka selitin että äiti tässä nyt vähän lomailee :whistle:

Loppuviikosta tulee täyteen 35v. ei tunnu missään normaalisti, mutta kun mulle satuttiin sanomaan että olen iäkäs synnyttäjä..Pikkuisen jäi kaivelemaan |O Nainen parhaassa iässä,kokemusta takana+elämää edessä.. Toivottavasti paljon :D En muista ilmoitinko listaan suoraan iäksi 35 vai mitä, mutta päivittää voi jos on tarvetta ja muutenkin päivitysasiaa, mulle ihan sama.. Joudun kuitenkin laskemaan ikäni jos joku sitä kysyy :LOL:

Mukavaa tulevaa viikkoa kaikille..

Anu rv.31+2
 
Suzyanne
Anu Täällä vedettiin viime yönä kanssa useasti närästyslaattaa henkeen, joten tiedän tunteen. :$ Kaksi kertaa laatta pääsi menemään henkeen, ja laskujeni mukaan noin 6-7 kertaa ainakin heräsin siihen, että kama oli juuri tulossa ylös, mutta sain nielaistua viime tipassa, kait sitä oli jonkinlaisessa puolivavlve-tilassa. Siis ihan käsittämätöntä, tuo oli eka kerta kun tuota tapahtui noin monta kertaa! Minulla on jo pitkään ollut kolme tyynyä, ja lisäksi otan aina illalla reseptilääkkeen juuri tuohon refluksivaivaani, Ranixalin. Mutta ei mitään apua! Yksi ohjehan on, ettei saisi juoda 3 h ennen nukkumaanmenoa. Minä en eilen juonut 4 tuntiin ennen kuin menin nukkumaan! Taitaa vaan näin loppuraskaudesta jo vaavi painaa niin paljon siellä vatsalaukkua, ylöspäin tms. ettei tuolle vaan yksinkertaisesti mahda mitään. :| Refluksin lisäksi mulla on kamala närästys yötäpäivää, nyt jo ihan koko ajan, ja siihen ei auta mikään, ei Rennie eikä Ranixal. Täyty vaan toivoa, että vaiva menisi vauvan syntymän jälkeen ohi, on nimittäin ihan TAJUTTOMAN ärsyttävä vaiva, :hug: sinulle ja muille jotka siitä kärsii.

Sokereista itse yhdessä vaiheessa epäilin että sokerit olisivat nousseet, koska oli kovaa janotusta, väsyä ja pissatusta tuossa rv 28 tienoila. Mutta sitten se meni ohi, ja ainakaan pissassa ei ole ollut sokruja. Hyvä tietää, ettei makean syöminen vaikuta normaalisti vauvan kokoon, itse sitä tuossa juuri eilen mietin, kun vedin kokonaisen levyn ihanaa Lidlin Bellarom-valkosuklaata.. :ashamed: Vaavista taitaa olla tosiaan nelikiloinen tulossa, mutta ei siis onneksi johdu herkuttelustani, vaan ehkä geeneistä enemmänkin.

Sande ja Sara taisi hoitolaukuista kysellä, tai sitten se oli joku muu, olen jo unohtanut. :ashamed: Itsekin samaa mietin, mikä olisi hyvä, en ole vielä hankkinut. Että saapi vinkata jos joku tietää. Olen tosin lähiaikoina saamassa vauvalehden tilaajalahjaksi hoitolaukun, merkkiä en muista mutta kuvassa suht asialliselta näytti. Jos ei ihan surkea ole, ehkä sitä voisi kokeilla ainakin aluksi, ennenkuin löytyy parempi.

Turvakaukalo löytyi tänään jäähallin kirppikseltä, päädyimme ostamaan vähän uudemman käytetyn, kun se edellinen oli kyllä kiinnityssysteemeiltään aivat surkea, ja kaukalon oma turvavyökin aika kökkö. Tämä on parempi, uudempi ja erittäin helppo kiinnittää, ja kevyt, Maxi-Cosi Citi-merkkinen, katsoin googlella että ihan hyvät arvostelut oli saanut, ja lisäksi menee vielä aika pitkään, 13-kiloiseksi, vaikka onkin aika kevyt. Sen edellisen, vanhemman viemme varmaankin Viron asunnollemme, ja kun emme tarvitse, annamme jollekin paikalliselle. Vaikka mulla nyt menee aikaa ennenkuin sinne pääsen, ehkä alkusyksystä voisi yrittää, jos kaikki menee hyvin, vaavi terve yms.

 
Suzyanne
Anu eipä ole vielä mulle kukaan muistanut muistuttaa että olen iäkäs synnyttäjä,(36) ja minä vielä ensiynnyttäjä, eivät varmaan ole uskaltaneet mainita.. :kieh: Mutta älä välitä, me ollaan iha hyvän ikäisiä, kymmenen vuoden päästä ehkä vasta kypsänpuoleisia, muttei vielä! :D
 
Nara hahaa minäkin näin viime yönä unta että limatulppa tuli. :LOL:

närästys mulla on jäänyt ihan kokonaan -voisin sanoa- kokematta. Kohtu ja vauveli ei ehtinyt puskea palleaan ym kuin pari kolme päivää ennen kuin tää pipana liukui lähtökuoppiin ja yrittikin valmistautua syntymään. :whistle: sen kolmisen päivää piti kerran päivässä nappasta rennie, ja siinä se oli. Neuvolassa jo viimeksi täti paineli ja sanoi että joo, ei kohtu enää tuolla ylhäällä mitään paina.
..joten isosti toivon kestämistä teille kenellä noita pahoja närästyksiä on. :hug:

Mua on nyt huolestuttanut serkkuni puolesta kun hän synnytti torstaina esikoisensa. Synnytys kesti 20h |O ja hältä meni voimat ihan täysin. On itse ollut syntyessään 800g pikkukeskonen ja ei taidettu nyt sairaalassa ottaa huomioon että eipä hänen omatkaan keuhkot ihan normaalintehoiset ole kun synnytys vaan pitkittyi ja ponnistusvaihe alkoi käydä ylivoimaiseksi.. :$ Tänään hän ilmoitti että crp oli noussut korkealle ja antibioottitipassa. Eipä tosiaan ole toisella helppoa ei.. |O

Brr.. mutta nyt täytyy mennä lämmittelemään jalkoja. Äiteen kanssa käppäiltiin ulkosalla ja pysähdyttiin nurkille juoruamaan naapureiden kanssa. Jalkapohjat kylmeni. :ashamed:

kissinminttu & pipana 32+3
 
Synttärionnittelut anu jo etukäteen :flower:
Päivitin etusivun listaan jo.

Hoitolaukkuna meillä on lainassa Brion kova laukku joka on ollut ihan kätevä. Varmaan sitä tulee nytkin käytettyä. Taitaa olla samanlainen kuin tämä:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=101465385

Minäkin sain v.2007 Vauva-lehden tilaajalahjaksi sen hoitolaukun, en tiedä onko nyt muuttunut mutta se silloinen oli mun mielestä aikamoisen surkea :whistle: Ei tullut kertaakaan käytettyä, kun ei se kestänyt kasassa kun oli sellanen löysä löppänä.
 
Me otettiin hoitolaukku vaunuliikkeestä samaa kuosia vaunujen kanssa. Enkä kyllä yhtään muista mimmonen se on :ashamed: Ainakin oli "kovempaa" kangasta kuin vauva-lehden tilaajalahjaksi saatu, eli pysyy jämäkästi laukun muotoisena. Mitenkähän se pitäisi selittää :whistle: Ja oli siinä läpässä taskua ja sisällä lokeroo yms. Eli Emmaljungan joku :whistle:
 
Vai että iäkkäitä synnyttäjiä heh :D viimeksi kun oli raskaana ja sokerikäyrillä sairaalassa oli viereisessä pedissä äiti 47.v :p että kyllä alle 40.v on nuori. :D

kissinminttu joo varmaan alitajuisesti panikoi ennenaikaista synnytystä vaikka mulla sitä vaaraa pitäs ollakkaan. Onhan se synnytys kuitenkin kaikilla jo lähellä.

Hirvee kooma taas päällä piti ottaa pikkutirsat mitä tässä mekkalassa taas pysty "nukkumaan" kauppareissu oli yhtä supistusta että mä kirosin taas.

:whistle: sitten mä olen joskus nuorena ja vetreänä naureskellut odottavien äitien kävelyä kun ne muka käveli liioitellun ankkamaisesti tms. :LOL: nyt mä itse hiihdän tuolla kuin joku pingviini. Oli se kuitenkin eriasia olla 19.v ja 20.v raskaana ja 20kg kevyempänä :p ja tietty parempi kuntoisena. Sillo sitä veti monen tunnin shoppailu reissuja nyt on tuskaa käydä 10min kaupassa.

sissos täällä on jo joulukuisia :eek: mihin tää aika oikein menee???
 
Sompio: Muistatko yhtään mitä se Emmaljungan hoitolaukku maksoi? Vai saiko halvemmalla kun osti samalla vaunutkin... Mä mietin josko nyt ostaisi sellaisen, oon kuullu että ne olis hyviä hoitolaukkuja. Sisältyikö siihen muutes hoitoalusta mukaan?
Sillon kun ostettiin vaunut se hoitolaukku jäi ostamatta kun oli niin kamalasti hankittavaa kun melkein kaikki piti ostaa uutena. Mutta nyt kun ei ole juurikaan tarvinnu mitään ostaa niin voisi vaikka sen hankkia :)

Ainiin mä taisin unohtaa kehua miten hyvän löydön tein perjantain kirppis-kierroksella :D :D Kerrankin satuin oikeeseen aikaan oikeeseen paikkaan!! Ostettiin tammikuussa ne Emmaljungan tuplarattaan mutta ei raaskittu ostaa sitä Emmaljungan omaa kantokoppaa kun se maksoi 199? :xmas: niin nyt sellainen löytyi kirpparilta hintaan 30?! Tuli oikein hyvä mieli kun mun mielestä se oli NIIN halpa, siinä vielä luki että vain muutaman kerran käytetty ja sen näköinenkin kyllä on, että ei ole tullut mihinkään käytönjälkeä.

Nyt on ensimmäiset vauvan pyykit silitetty :heart: ja odottavat viikkaamista hoitopöydän laatikoihin. Huomenna varmaan uusi satsi koneeseen. Ajattelin jos pesisin ja laittaisin valmiiksi vain 56cm ja sitä pienemmät. Sitten ennen kuin mies menee takaisin töihin isyysloman jälkeen pesen niitä vähän isompia.

 
Siksakkia Se hoitolaukku oli alennuksessa, koska oli viime vuoden väri :D En nyt muista tarkkoja hintoja, mutta olisko ollut normaalisti 50 ? ja me saatiin 30 ?:lla. En muista tuliko siihen jotain kimppa-alennusta. Ja ne vaunut ja hoitolaukku on vielä siellä liikkeen varastossa, että ne nyt voi tarkistaa sitä hoitoalustaa, mutta muistaakseni siinä oli.
Eli en oikeestaan muista mitään :LOL:
 
Heippa pitkästä aikaa! :)

Jotenki on jääny tänne kirjottelu.. Nyt oon parin päivän ajan lueskellu teijän kirjotuksia ja ajattelin sitten nyt iteki vähän kirjotella kuulumisia.

Ensinnäkin, mulle sais vaihtaa tuonne etusivun tietoihin lasketun ajan 3.5. ja iäksi 26 v. Siksakkia vissiinki hoitaa tuota päivitystä??

Samanlaisia vaivoja on täälläki suunnalla... Närästys on ajoittain tosi voimakasta ja välillä ei Renniekää auta. Maha on kasvanu tosi paljon, varsinki ku vertaa sitä suhteessa mun omaan kokoon. Oon ite pienikokonen, joten maha näyttää koomisen isolta. :) Pikkunen voi masussa hyvin, luultavasti alkanu jo vähän laskeutuun ku ei enää paina niin kipeästi kylkiluihin. Yöt on aika vaikeita ku missään asennossa ei oo hyvä olla. Ja se vessassa ravaaminen (varsinki öisin) on tuttua puuhaa täälläki. Viime aikoina on ollu vähän kuukautiskipuja muistuttavaa särkyä selässä ja mahassa... Liekö sitten niitä suppareita... Maha ei kyllä mee samanlailla kovaksi ku aiemmin supistellessa, mutta voihan se olla että paikatki alkaa nyt pikkuhiljaa pehmeneen ja se aiheuttaa noita kipuja...

Äitiysloma mulla alko torstaina. Sitä ennen oli jo pitkään pois töistä supistusten ja kylkikipujen vuoksi. Sairauslomalla onneksi nuo supparit väheni huomattavasti... Suurin haaste mulle on ollu tämä levähtely. Oon yleensä hirveä touhutäti, joten makoileminen on ollu tuskaa. Oon kyllä joka päivä jotain valmisteluja tehny ("salaa" mieheltä, joka yrittää kieltää mua rasittamasta itteeni liikaa), joten ennen äippäloman alkamista kaikki hankinnat ja vauvan vaatteiden pesu oli jo tehtynä. Samoten mulle iski hirveä sisustus- ja siivousvimma, joten nyt on talon kaikki kaapit siivottu, tyhjennetty turhasta tavarasta ja viety tarpeettomat vaatteet ja kamppeet kirpparille myyntiin. Joka paikka on siistinä ja nyt sitten vaan ootellaan vauvan syntymää. Niin ja olohuoneen uusia huonekaluja, joitten pitäis tulla viikon kahen päästä. :) Oon jopa pakkaillu jo laukkua synnärille valmiiksi. On tämä niin ihanaa aikaa ootella vauvaa, varsinki ku aikaa syntymään ei oo enää kovin kauan. :)

Siksakkia: Mulla on kans Emmaljungan hoitolaukku ja se muistaakseni makso jotain 40 e.

Tässäpäs näitä kuulumisia nyt sitten olikin...

Uneksija (rv 35+0)
 
Voi veljet että on koko päivän väsyttänny. Ne eliset messut ja tietenkin Papu keksi pitää potkumyrkkeily harkkoja pitkin yötä, niin eipä tullut paljon nukuttua. No pitää kai ajatella positiivisesti että niin Papu se treenaa äitiään yö valvomisiin :kieh:
Hyvä kun vuodot on vähetyneet Sompio
Närästystä on täälläkin ollut ja yleensä se iskee keskellä yötä. välillä on pitänyt turvautua rennieen.
Painoa-arvioa Pavulla oli viikolla 28 1344g ja kätilön mukaan koko vastasi täysin viikkoja.
Äitysloman ensimmäinen päivä on minulla huomenna, kun aloitan 50 päivää aikaisemmin. No onhan tässä jo oltu reilu kuukausi sairaslomalla.

Tytti ja Papu 31+0 POKS!!!
 
felicia
Uneksia: Ihan kun olisin itse kirjoittanut tekstisi, meillä on sama l.a. ja aivan samanlaisia
oireita täälläkinpäin.

Karmea närästys on kiusannut nyt pari päivää, eikä loppua näy. Näin viime yönä unta
että tulokas on poika, joku sanoi minulle niin unessa. Nimiä olen yrittänyt jo miettiä,
mutta pää lyö tyhjää, mitään sopivaa en ole vielä keksinyt.
Vauvan tavarat ei ole kaikki vielä valmiina, siitä hiukan lisästressiä, ens viikolla
pakko mennä kauppoihin. Tilasin netistä vauvalle kantokassin tuplavaunuihin ja
kantoliinan, jota en ole koskaan kokeillut muiden lasten kanssa. Kuopuksen sänky
menee vauvalle, joten uusi sänky pitää vielä ostaa kuopukselle.
Tuntuu et viikot loppuu kesken vaikka alussa tuntui laskettuaika niin
kaukaiselta.
 
Felicia Viikot tuntuu todellakin loppuvan kesken. Ei meillä nyt mikään paniikki ole asioiden kanssa, kun LA on vasta toukokuun lopussa. Mutta kun on niin paljon pitänyt rajoittaa voinnin takia kaupoilla käyntiä yms. raskaampaa. Mieluummin sitä touhuaisi kaiken valmiiksi heti.

Nyt on yli vuorokausi siitä, kun viimeksi on vuotanut verta :D Uskaltaa jo hieman toivoa, että se menisi ohi. La-iltana siis viimeksi on tullut :heart:
 
Huomenta.

Voi ei,tää tästä puuttuikin.Meidän 1½ v oksensi koko yön.Eli nyt sitte odotetaan koska loppu perhe sairastuu. Ja toivoa,että tauti on nopea. Meillä on sunnuntaina se tukholman risteily.Ja mäkun luulin,että meihin iskee flunssa ku mulla ja 1½ v ollu nenä tukossa öisin.
Mies lähteekin huomenna sinne Kokkolan reissuun,onpa kivaa jäädä tänne päivystää oksennustautia yksin kolmen pienen kanssa.Viime yö oli aika vaikea.

Musta tuntuu,että viikot loppuu kesken. Mitään varsinaista listaa tekemättömistä hommista mulla ei ole,mutta tuntuu että viikot menee niin hurjaa vauhtia,että pysyykö enää perässä.

Joo aamupalaa tekee.

NN rv 30+3

 
Pientä merkkailua välillä!

Aluksi synttärionnittelut kaikille kellä oli juuri juhlat ja kellä edessä :flower: :flower:
Ihanaa Sompio, että verenvuoto helpottanut!

Täällä aletaan olemaan voiton puolella elämäni kamalimmasta oksennustaudista, pojat toivat sen koulusta, mutteivat itse sairastuneet siihen lainkaan. Joten äitipä on ollut ihan kuolleena koko vkl! Alkoi pe illalla hirveillä suppareilla ja tukalalla ololla, ihan yhtäkkiä muuttui huonoksi oloksi ja sitten halattiinkin vessanpyttyä pe illasta la aamuun! La meni maatessa kun ei ollut voimia mihinkään ja illalla taas sai puhua norjaa vessanpytyn kanssa. Lisäksi nousi kuume :x
Nyt alkaa hiukan helpottaa, mutta voimia ei ole mihinkään edelleenkään.. Vauva on sentään alkanut taas liikkumaan normaalisti, kun saanut hiukan ravintoakin.

Mutta nyt lepäämään taas!

Äippä ja masukki 32+5
 
Mullakin on välillä tunne että aika loppuu "kesken" vielä ennen vauvan syntymää :whistle: Laskettuun aikaan enää reilut 5 viikkoa! Mulla on kyllä tunne että yli menee, mutta jos syntyisi vaikka 38+ niin tuntuu hurjalta ajatella että enää olisi vain reilu KOLME viikkoa :eek:

Tänään meinasinkin pestä toisen koneellisen vauvan vaatteita. Silittäminen ei kyllä onnistu kuin pojan päiväuniaikaan, hän kun on niin kiinnostunut silitysraudasta :whistle:

Hyvä ettei Sompiolla ole enää vuotoa tullut :hug:

uneksijalle synttärionnittelut :flower:

nikunakulle voimia!! Pidän peukut pystyssä että tauti menisi nopeasti ohi että pääsette laivalle ja tietty muutenkin :hug:
Täällä päin on myös ollut tuota mahatautia liikkeellä, nopeimmat sairastaneet sen puolessa päivässä ja selvinneet muutaman kerran oksentamisella, jospa teilläkin niin.

Ja toivotaan myös ettei pian 3x äipän perheessä muut enää sairastu!

Sais kaikki taudit mitkä sairastettava tulla meille jokaiselle nyt eikä sitten toukokuussa, ettei tarviis kenenkään jossain flunssassa tai mahataudissa synnyttämään mennä :|

Meillä on keskiviikkona perhekerhossa valokuvaus niin toivottavasti ei silloin sairastuta jos meille tauteja tulossa!

Niin ja kiitos hoitolaukku-vinkeistä :) Taidan sellaisen Emmaljungan minäkin ostaa. Oon vaan aina luullut että se maksaa jotain 80? niin sillä mietin viitsiikö niin paljon sijoittaa hoitolaukkuun.


Siksakkia 34+3
 

Yhteistyössä