Therean Huh sentään, toivotaan ettei vuotoa enää tule, ja että pikkuinen pysyy vielä monta, monta viikkoa masussa! :hug:
Pian 3xäippä Toivotaan että sairaalalepo auttoi, ja ettei kohdunsuu aukeaisi enää yhtään enempää! Onko sulla ollut koko ajan levosta huolimatta kipeitä suppareita? Voimia! :hug:
Therean Synnytysunia on ollut täälläkin, ja viimeksi näin myöskin sellaisen, missän maito suorastaan lensi, niin että kaikki paikat kastui, ja mies haki kulhoja että saisi kaikki talteen vauvaa varten. Onneksi nuo unet ovat olleet ainakin tähän mennessä positiivissävytteisiä, ettei piilevätkään synnytyspelot ole uniin asti päässeet. Eikä tarvitsisi päästäkään. :/
Nara Tutuillani supistukset ovat yleensä olleet niitä harmittomia harjoitussuppareita, mutta siskollani ne muuttuivat viikolla 27 kivuliaiksi, ja avasivat kohdunkaulaa niin paljon että vaavi meinasi toden teolla tulla. Hän joutui sitten koko loppuajaksi sairaalaan vuodelepoon, jalevon sekä lääkityksen ansiosta vauva pysyi masussa viikolle 38. Toinen vauva syntyi levostakin huolimatta viikolla 33, ja se alkoi samoin, eli pian puolenvälin jälkeen alkaneet harjoitussupparit muuttivat luonnettaan ja aloivat avata paikkoja. Meillä on suvussa tietty sidekudosten ominaisuus, joka voi altistaa suppareille ja ennenaikaiselle synnytykselle. Siksipä itsekin olen jo saikulla, ja riskisynnyttäjänä ahkerassa äippäpolin seurannassa, tällä hetkellä käynnit 3 viikon välein. Mutta ihan hyvä että seuraavat. Olen vaan jo nyt aika varma siitä, että jos kaikki menee hyvin, tämä on ensimmäinen ja viimeinen raskauteni. Ja varmaan lekurit ovat ihan samaa mieltä. B)
Se meidän talon vaarallinen
mielenterveyspotilas on onneksi kuulemma vieläkin pakkohoidossa, toivottavasti olisi niin kauan kunnes pääsemme muuttamaan täältä! Taloyhtiön kokouksessä juuri tänään ovat käsitelleet tapausta, saa nähdä saavatko hänen asuntonsa jo vihdoin pakkolunastettua. Sitä ovat jo vuosia yrittäneet, muttei ole perusteet riittäneet. Toivottavasti nytt jo riittäisi, ainakin tuon alkuviikkoisen ulosteenlevittelyhässäkän jälkeen!! |O
Nikunaku tuo lakana-idea olikin juuri minun kuuloiseni nuukailijan (tai oikeiastaan köyhäilijän) juttu, noin teenkin vauvan lakanat. Anttilassahan on niitä kivoja värikkäitä, edullisia lakanoita. Niistä olen muuten muinoin tehnyt verhotkin, ihan täydestä menivät.
Suzyanne 26+2