** Toukokuun Toiveet 2011 ** Huhtikuussa

Minäkin nyt taidan liittyä sitten näihin josko vaikka pian alkaisi tapahtua joukkoon. Eilen illalla alkoi kuukautiskivun tapainen jomotus alaselässä ja supistuksia tuli harvoin. Nappasin panadolin naamariin ja olin jossain välissä nukahtanutkin. Mikäli yhtä kiirusta haluaa pitää on tässä enää esikoisen syntymäviikoille 1,5 viikkoa että saas nähä. Eipä toki yhtään enää haittais vaikka pikku hiljaa rupeis pihalle tulemaan. Kunhan sais ensin pihan kuntoon edes ja muutenkin kaikki valmiuteen ennen pojan 1 vee synttäreitä.

Olettekos muut pysyneet "terveenä"? Tänne bongattiin juuri räkätauti :snotty: Aivan kun sen olisin vielä tähän hätään kaivannutkin. Kurkku on tulessa ja nenä niin tukossa ettei henki kulje.

Kurjaa teille joilla on raskausmyrkytysepäily. Toivottavasti ei pahentuisi ja jäisi vaan epäilyksi. Tsemppiä!:hug:

Joku puhui joistain läiskistä joita on ihoon ilmestynyt. Mun korvaan ne kuulostais myös atooppiseen ihottumaan tyypillisesltä ihottumaläiskiltä. Mulla on ollut sellaisia kans ja välillä häviävät rasvauksen myötä ja taas välillä pulpahtavat erittäin kutisevina. Pojalla niitä on käsivarressa ja selässä, mulla niitä oli jalassa ja mahassa sekä käsissä.

Hirmu suuret onnittelut jolle oli vauva jo syntynyt!:flower:

Joku taisi puhua näistä kiukuttelevista lapsista : / Täältä löytyy myös yksi sellainen. Muutaman kerran pistänyt jo miettimään miksi halusin vielä toisen tähän kiukuttelemaan vaikkakin taitaa kiukunpuuskat vaan pahentua vuosi vuodelta :( Epäilen kans, että mulle jäisi kyllä äitien ansiomerkki myöntämättä.

Joku mainitsi imetystäkin. Mulle ei neuvolassa ole puhuttu juuri mitään, viimeksi painon laskusta vaan tuumasi että imetyksen myötä se pikku hiljaa tippuu jos on tippuakseen. En aio ottaa mitään paineita imetyksen suhteen, esikkoa imetin 4kk ikään asti kun maidontulo loppui. Koen olevani silti hyvä äiti.Lukuisat kommentit silloin ärsyttivätkin varsinkin ikääntyneiltä ihmisiltä! Ai etkö enää imetä? Kyllä ennenvanhaan... joopa joo ja nyt on nyt.

Jospa sitä vaan menis lepäilemään ennen kun esikko ja mies sieltä herää :)

Jennile ja masukki 35+2
 
Onnea piuh-78 :flower:

Täällä meni koko eilinen päivä semmonen kipukohtauksen kanssa... mä sekoon kohta niitten kans, enkä tosiaan uskalla poistuu kohta kotoakaan!! Tai yksinhän en ees lääkärin mukaan sais mitää tehäkää, mut vähä vaikee toteuttaa, ku mies on joka toinen viikko merillä töissä!!! :/

POKS POKS se olis sit jo rv 35

HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE!!!!! :kiss:
 
No täällähän alkaa tapahtua!
Onnea piuh-78 vaavin syntymästä! Ja monelle muulle pidän peukkuja että kaikki menis hyvin.

Mä taidan olla ainut jolla ei todellakaan tietoa mistään lähenevästä synnytyksestä. Supistukset loppui kuin seinään tän viikon alussa. Eli sitten kun sais supistella jo vähäsen niin ei mitään! Muutenkin eilinen päivä ja viime yö tuntui kun mulla mitään mahassa oiskaan. No onneks vauva liikkuu kyllä mutta muuten tosi outoa kun 2 kk ollu jos jonkin näköistä kolotusta. Ei pitäis valittaa, voihan tää olla tyyntä myrskyn edellä. Ja tietty vielä yli kk laskettuun aikaan.: /

Kylläpä helpotti lukea että muillakin pinna kireällä isompien lasten kanssa. Mä räjähdän meidän 6. vuotiaalle kyllä päivittäin kun on tuota uhmaa ja rajojen koettelua tullut nyt tosi paljon. Ja sitten kaduttaa ja itkettää kun oikein ensin oon paasannut lapselle. Ai mitkä raskaushormonit...:ashamed:

Nyt toivotan Mukavaa Pääsiäistä kaikille, ihana sää näyttäis tulevan tälle päivälle, nauttikaamme ulkoilmasta.
 
Huomenta
Kätilö kävi juuri sanomassa, että mikäli vettä on edelleen yhtä vähän kuin sitä oli eilen aamulla, pistävät käynnistystipan mulle. En olisi sitä toivonut, siis sitä lääkkeellistä käynnistämistä, mutta jos vauvalla on parempi niin hyvä se. Onneksi viime yönä nukuinkin jonkin verran, että jos tänään maratoni alkaa, olen paremmassa tolassa.
Supistuksia on koko ajan ja vaikeaa on yrittää rauhassa hengittää niiden aikana...

valdemaria ja vauva
 
Valdemaria voimia synnytykseen!! :)

Eilen olin saunassa niin rupes rinnoista tihkumaan maitoa! Tuli jotenkin hyvä mieli, että munkin kehossa tapahtuu edes jtn. mikä viittais siihen että oon saamassa vauvan! :) Mulla kun ei oo ollut oikein mitään supistuksia eikä vaivoja yms. niin jotenkin on semmonen epäuskoinen olo koko vauvan tuloon!

Odotellen teddy ja rötkäle 38+2
 
Onnea piuh-78:flower::flower: Ja Valdemarialle tsemppiä synnytykseen:hug:

Mä kävin siellä äitiyspolin synnytystapa-arviossa viime torstaina rv 37+1 ja painoarvioks lääkäri sai tasan kolme kiloa eli sen mielestä laskettunapäivänä n.3,5kg eli aika standardi vauva olis tulossa:) Esikko painoi syntyessään rv 40+0 4040g...Mitään ei ole alapäässä viel tapahtunut kiinteä ja kiinni ja kanavaa 3,5cm jäljellä..plääh..Ekas raskaudes oli täs vaihees pehmeä ja kanavaa 1,5cm...Eipä tässä taas muuta kerkiä kirjoittaa kun poitsu heräs päikkäreiltä...

heissu rv 37+3
 
Ihanaa, onnea piuh ja tsempit Valdemarialle! :flower: Tätä mä ainaskin olen ootellut, että aloittaa noi vauvat tupsahdella niin voi samalla jänskättää omaa kohtaloa. Monilla kun on jo niin paljon viikkoja kasassa että aina kun tänne viimeiselle sivulle odotan että toi kone lataa, niin toivon että olis jo uutisia :) Toivoisinkin, että kunhan kerkeilette sitä mukaa kun vaavi putkahtaa, niin kirjoittelisitte oloistanne ennen synnytystä ja siitä mitä tapahtui sitten kun alkoi tapahtumaan :) Jännittelen täällä kaikkien puolesta!

Haidih ja tyllerö 35+4
 
Hui, jänskää. Tsemppiä Valdemarialle synnytykseen!! Ja onnea Piuh nyytistä :flower:

Mä eilen painelin kaverin kanssa noin 6,5km lenkin, menihän siihen melkee kaks tuntia, hih, mutta tulipaha tehtyä ja koira nauttii. Tänään käveltii hissuteltii koiran kanssa 1½h, mutta se oli semmosta tosi rauhallista ja välillä vaa seisoskelin ku koira kävi joessa uimassa yms...Ihana ilma ulkoilla.
Eilen ajoin myös isovanhempien luo syömään ja huhhuh, et alapää oli kovilla. Siis se kävely sattu niin kovin tohon häpyluuhun...uuuuh...Ei tehny mieli kävellä ollenkaan.

Mä en kestä, siis en kestä. Pakko kysyä vuokranantajalta saataisko vielä olla viikko tässä liikaa, meinaan ei toi remppa ehi ens viikolla valmiiks tulemaan. Mies joutuu töissä tekee pitkää päivää, sen lisäks koulua ja tentti ja yks koulutehtävä :'( PERHANA...Musta tuntuu, etten pääse ikinä laittamaan kotia valmiiks..Toisaalta olen niin surullinen miehen puolesta ku painaa täysillä ja mä ruikutan, että haluan muuttaa ja laittais vauhtia eikä tekis nii pirun tarkkaa työtä yms..Mä olen kamala, tiedän :'( Mutta olen myös kiitollinen. Ja hoidan kaiken täällä kotona ja koiran, ettei hänen tarvii niistä enää murehtia...Ja pakkaan kaikki tavarat yms. ni hänen tarvii vaa kantaa isommat pikkuveljiensä kanssa..
Mutta kun niin haluaisin muuttaa jo..Ja laittaa vauvan tavarat ja pinniksen ja kaikki valmiiks..

Mutta ihanan näköstä tulee, tai no yhelt seinält puuttuu maali, makkarista tapetti ja toinen makkari ihan kesken, mutta se lattia..Vitsit se on hieno ja keittiöön tuli laminaattilaatta, ihan mielettömän hieno. Tykkään ja kovin ;)

Pissaa oon nyt sticksaillu ja on koko ajan siinä ½-1+...Kunhan ei nouse 2+ ni hyvä...
Oma olo muuten aika tukala, yöt menee aika paljon pyöriessä ja toi ranneahtauma aiheuttaa tuskaa ku särkee ja puutuu tuo käsi..Äh.

Semmosia. Nyt menen pakkaamaan...
 
Onnea Piuh tytöstä!!! :flower:

Ihanaa kun näitä vauvoja alkaa tupsahtelemaan, jännityksellä minäkin aina käyn lueskelemassa josko ois lisää uutisia :)

Valdemarialle tsempit koitokseen, tiedä vaikka siellä ois jo tositoimet meneillään :)

( . ) Täällä ei mitään oireita mihinkään päin, harkkasuppareita joo mutta niitä on ollu niiin kauan että tiedän ettei niistä oo mihinkään. Vapun jälkeen vois sitten alkaa ässiä tahkoamaan ku viikkoja kummiski sitten se 38. Vois vaikka vähän kokeilla tuota sähköpumppua ym. mutta siihen on vielä aikaa, siihen asti mä täällä ompelen nuppuselle ja tulevalle isoveljelle vaatteita :) Ja siinäsivussa kummitytölle ja kaverin tytölle jajaja :) Kuluupahan aika.
 
Onnea Piuh-78! :flower:

Täällä on myös vielä flunssa ehditty hankkia. Melko omituinen vielä niinikään, keuhkot on ihan tukossa ja yskin lähes koko ajan. Vielä kun mulla on tuo astma, pahentaa tilannetta vaan. Avaavaa lääkettä tarttee enempi ku koko raskaudessa tähän mennessä. Tänään on sitte alkanu toinen silmäkin vuotamaan. Lääkärissä olisin ehkä näytillä käynyt, mutta kun nämä pyhäpäivät. Olisi vaan sairaalan päivystys, ja sinne lähden vasta kun näyttää pahalta tilanne. Täytyy toivoa, että tää tästä paranisi. Valkosipulia, hunajaa ja kuumaa juotavaa kuluu kyllä.

Minulla ei myöskään juuri synnytystä ennakoivia oireita / vaivoja ole. Hyvin vähän on vihlomisia ollut tuolla alhaalla, tänään tosin jotain kohdunsuulle tapahtui (pari semmoista tuikkaisua, samaa kipua kuin kierukkaa asennettaessa). Harjoitussuppareita ei joko juuri ole, tai sitten en niitä tunnista. Onhan tässä vielä aikaa, mutta tuntuu olo kovin kärsimättömältä ja levottomalta (sinänsä omituista, koska koko raskauden olen ollut epätavallisen kärsivällinen vähän kaiken suhteen). Parempi sen pienen on valmiiksi asti kasvaa kohdussa, eikä tulla liian aikaisin. :)

lyrae ja sumusireeni 35+3
 
Heippa kaikille!

Jotenkin tuli tosi jännä olo, kun joku kirjotti, että ennen synnytystä edeltävä päivä oli täysin normi, jopa loistava olo ja sit yht´äkkiä pam ja oli menoa..aloin muisteleen, että noinhan se esikoisen kanssa just meni, edeltävä päivä oli ihan huippuolo ja sit yöllä alkoi meininki..tänään ollut myös tosi hyvä olo ja energinen fiilis, ja sitten (joo varmaan vaikutti tuo kirjoitus) tuli fiilis, että nyt täytyy laittaa se sairaalakassi ihan viimesen päälle valmiiks (puuttuu vielä kasvojen puh.aineet matkasta=) ) ja muutenkin katsoa, että jos yöllä tulee äkkilöhtö et mitä vaatetta tulee laitettua ym. ym. Siis ihan sellainen olo, että ens yön/aamun aikana alkaa..
muta toisaalta tää voi meinata just sitä, että mitään ei tapahdu viikkoon tai kahteen! Jaiks!!

NIIN JÄNNÄÄ....ihanaa, kamalaa, pelottavaa, upeeta, ei hitto...mies juo tuolla saunalonkeroa 0,5L ja sanoin, että siihen saa nyt jäädä (ei sillä muuta ookaan) että sen aikaa kun poistuu verestä tuo, niin jos vaikka lähtö tuleekin..eipä oo juovaa tyyppiä muutenkaan, mutta nyt kuulemma janotti :whistle:

Täytyy olla 24/7 valmiina, ihan senkin takia että tyttö syntyi ekaks lapseks melkosen rivakasti..

HAIDIH: joo, ei kuulostakaan maksaläiskiltä!
Mun iho pysyny ihmeen hyvänä, kun tyttöä oottaessa taas kukinto oli kuin puutarhamessuilla:LOL:
Nyt kasvohoidossakin kehuttiin (kivaltahan se tuntuu aina) että eipä ole oikein mitään "töitä" tässä sun ihossa kun on niin heleä!=)
Ja muutenkin olo ihan erilainen kuin viimeks, painoa ei tullut yhtään liikaa eikä turvotusta tms. vaivana..

KYSYMYS NUKUTTAMISESTA: te, joilla jo yksi tai useampi muksu kotona odottamassa, varsinkin, jos vain yksi ja taaperoikäinen, niin miten ajattelitte vauvan nukkumisen järjestää?
Meillä 2v tyttö nukkuu omassa sängyssä ja huoneessa ja pohdinkin kuinka hän mahtaa kokea, kun vauva nukkuu äidin ja isin kanssa eri huoneessa, jääkö aivan ulkopuolinen fiilis ?
Perhepetiä emme edes halua harkita...: /

Tsemppiä kaikille viimeisiin hetkiin ja sitten siihen tosirytinään!! We can do it:cool:

kathe ja vinski 38+6
 
Onnea piuh-78:lle kovasti :) :flower:

Huh huh, onko muita jotka ei saa enää oikein öitä nukuttua ?

Tää maha alkaa olemaan jo niin iso, että eilen oli vaikee tiskatakkin kun piti seisoa paikallaan niin kauan. Ajattelin tänäiltana venyttää selkää vähän jumppapallolla. Selkä rutisee kun kävelee.
Haluaisin kovasti käydä ulkona ja kävelyillä + kaikkea muuta, mutta ei pitkiä lenkkejäkään voi tehdä koska alkaa sattumaan jokapaikkaan ja mä hikoilen ihan älyttömästi koska turvottaa.
Niin ja terkkari keskiviikkona sanoikin, että pitää tarkkailla jos tulee päänsärkyä, niin pitää soittaa sit neuvolaan, koska oli viimeks verenpaineet kohollaan ja kamalasti turvotusta.
PS toi häntäluukipu on ihan kamalaa välillä kun nousee esim. sängyltä tjsp..

Mullakin valkovuoto alkanu tummentumaan ja tänään sekstailun jälkeen tuli pikkasen verta. Mä kokoajan odottelen, että millon näkisin että tulis limatulppa pois. Varmaan moni muukin kyllästyny jo mahan kantelemiseen, huonoon oloon ja odottamiseen.

Tiia ja toukka 35+3
 
Nelli79: Kiitos! Se on helppo vakuuttaa ittensä kun on tarpeeksi epätoivoinen. ;) :D

Nukkumisjärjestelyt on täälläkin olleet mietinnässä... Esikoinen on vihdoinkin saatu viettämään koko yö omassa sängyssä omassa huoneessa. Tulee sieltä kerran yössä yleensä käväsemään meidän huoneessa, mutta viedään aina takaisin omaan sänkyyn ja siellä pysyy aamuun asti. Ja mä kun haluan vauvan viereeni nukkumaan niin oon myös miettinyt sitä, että miten esikoinen suhtautuu siihen, että vauva saakin olla äidin vieressä mutta että hänen täytyy nukkua toisessa huoneessa... Molemmat ei viereen mahdu, enkä esikoista siihen oikeastaan edes haluaisi koska potkii ja mönkii ja venkoilee unissaan niin paljon, ja mieluiten nukkuisi ihan kiinni mun ihossa niin etten saa unta ollenkaan. Siihen kun lisää vauvan niin ei hyvä. : / Että tätä mietitään täälläkin. Täytyy varmaan vaan odotella, että vauva on syntynyt ja nähdään miten esikoinen reagoi ja sitten toimitaan sen perusteella.

Mulla ei mitään merkkejä synnytyksen lähestymisestä, harkkasuppareita pitkin päivää ollut jo pitkään kuten Diipelillä mutta ne nyt vaan menee ja tulee. Mut eipä tässä oo viikkojakaan vielä kovin paljon.

Onko muilla vauva sillai kivasti rakon päälle asettunut, että rakko ei pääse tyhjentymään kunnolla pissalla käydessä? Sitten, kun nousen, useimmiten lirahaa vikat pisarat housuun vaikka istuisin siinä pöntöllä vaikka kuinka kauan. Helvatan ärsyttävää. Ei oo siis lantionpohjanlihaksista kiinni, koska ei muuten koskaan oo tän kanssa ongelmia, ei nauraessa tai muutenkaan, ainoastaan pissalla käynnin yhteydessä eikä silloinkaan välttämättä joka kerta. Esikoisesta oli sama juttu. Eri kiva.

Täällä palattu +18-20 asteen lukemiin, ma-to pitäis olla jotain +25 joka päivä. Ihanaa. :)

Luomuvaimo 34+6
 
Luomuvaimo mulla on kans tuota, ettei millään meinaa saada rakkoa tyhjäksi!! Kauhea vessahätä ja sitten kun istuu pöntölle niin pientä tihunaa vaan saa ulos. Yritän aina nojailla eri suuntaan ja rentoutua ja kaikkea, että sais edes jotain sieltä uloskin, kun koko ajan on kuitenkin kauhea pissahädän tunne! :) Välillä on sitten niin, että kun nousee siitä pöntöltä niin sitten lirahtaa! Nyt yleensä jo varaudun siihen ja laitan paperia alle.
Hirveen pitkä selostus mun pissalla käynnistä!!!! :D

Tänään on ollut aivan ihana päivä!! +22 näyttää mittari varjossa, ja kun meidän terassi on siihen suuntaan, että sinne paistaa aurinko klo 13-20 niin siinä on koko päivän näyttänyt +30 ja mä oon kuvitellut itteni johonkin aurinkomatkalle ja maanut siinä koko päivän lipittäen ananassorbettia!! :) Lisää tälläsiä päiviä kiitos!! Vielä kun sais ittensä bikini kuntoon niin vois oikein rusketuksen toivos makailla! :) Siitä ei oo kyllä toivoa moneen kuukauteen!! Painoa tullut nyt 21kg :(

Teddy ja vaaveli 38+3
 
Eilen kello 15 minusta tuli pienen pojan ÄITI. :)

Eli eilen aamupäivällä aloitettiin oksitosiinitipalla käynnistely lapsiveden vähäisen määrän vuoksi. Vauvan sydänäänet laskivat supistusten jälkeen sitä tahtia, että kätilö päättii jutella lääkärille sektiosta. Hänen mielestään ei kannata jatkaa, jos vauva voi huonosti.

Tunti siitä eli kolmelta oli mies hälyytetty paikalle , vienyt esikoisen mummolaan ja kuultiin teltan takaa rääkäisy. Minä sain hetkeksi pienen pojan syliini ennen kuin lähdin heräämöön. Eilinen jatkui epätodellisessa olossa. Vauva oli kaunis ja on kuin ilmetty kopio siskostaan.

Hänen lämpönsä oli alakanttiin eilen, joten lämpöpussit, kolme kerrosta vaatetta ja kaksi peittoa on ollut käytössä. Tänään hän harjoittelee jo innokkaasti imemistä ja osaa esittää vaatimuksia ruuan saannin suhteen. :)

Edelleenkään en meinaa uskoa tätä todeksi. Mies oli menossa saunomaan kavereiden kanssa ja en olisi ikinä uskonut tätä, jos joku olisi toissa-aamuna kertonut että pieni ihminen tulee luoksemme jo nyt.
Hän painaa 3030g, mutta tuolla ruokahalulla varmasti paino nousee.

Voittajafiilikset on sektiokivuista huolimatta!! :D
 
No niin, jo alkaa tapahtua! Onnea piuh ja valdemaria!! Ihanaa :heart::flower:

piuh: teidän vauveli painaa ihan saman verran kuin meidän nyt! 2400g. Ihanan mini, eiks vain? Vaikka meillä on siis reilusti yli kilo tullut jo lisää syntymäpainoon, eli "iso" poika! :)

H&M on ainut paikka, minkä mä olen löytänyt, josta saa kokoa 50 ja vielä sellaista 50-kokoa, joka on sopivan pieni 50. Esim. Lindexin koko 50 on järkyttävän iso. Lindexillä netissä on kyllä 48-kokoakin tai jotain sellaista, mutta ne on varmaan silti isompia kuin nuo Henkan. On H&M-vaatteetkin meidän mukelolle vähän suuria vielä. Netistä ostelin keskosvaatteita muutamia, mutta koko 40 alkaa sentään jo olla liian pieni, heh! Henkan vaatteilla mennään pääasiassa, ja ihan kivoja siellä on.

Muillakin jänniä hetkiä tulossa, onnea matkaan!

Terkuin, Maimei + poikanen, joka täyttää tiistaina jo kuusi viikkoa! Onpas aika rientänyt!
 
Jänniä aikoja monella....on kyllä jännittävää käydä katselemassa onko vauvoja tupsahdellut maailmaan.

Onnea piuh-78 ja valdemaria hurjasti pikkuisista!!

Täällä vietetty pääsiäistä mun vanhempien luona. Poika rupeaa jo parantumaan nielurisaleikkauksesta, eikä kovia kipuja ole enää ollut. Tiistaina pääsee sitten jo päiväkotiin, jos ei nyt takapakkia tule.

Mulla on myös ollut kaikenmaailman tuntemuksia tässä viikonlopun aikana. Eilen oli aikamoiset "menkkakivut", jotka tuntui niin vatsan kuin selänkin puolella. Lämmin kauratyyny helpotti ja nukuin parin tunnin päikkärit. Kyllä tuli tarpeeseen. Otin myös Panadolia 1g. Tänään ollut myös samoja tuntemuksia, tuntuu myös, että vauva kairaa itseään alaspäin. Näen sieluni silmin lantion luut, jotka leviävät joka suuntaan, siltä tuntuu. Mulla myös tuota pissaongelmaa, ihan samanlaista kuin mistä kirjoititte. Ihan koko ajan on pissahätä, mutta vain pieni liru tulee...ja ylös noustessa lirahtaa sitten... Huoh.

Ihana kuulla MaiMein ja muiden vauvan saaneiden kuulumisia!

Jaahas, nyt poika pyytää lukemaan iltasatua. Jatketaan taas!

-Catalia 36+3
 
Viimeksi muokattu:
Heippa! Onnea oikein paljon Valdemaria pikkuisesta prinssistä :heart:

Ja MaiMei, kirjoittele usein teidän kuulumisia :)

Mä olen ollu koko päivän tuolla uudella kämpillä ja onnekseni äitini oli siellä kanssa siivoomassa. Siis miten voi olla nii paskasta, siis aivan kaikki piti keittiössä jynssätä ihan sikana kun nii rasvasta ja paskasta joka puolella, yök yök, yök..Ja kesti kauan!! Mutta nyt on puhasta ja hyväntuoksusta..Vaikka paljon edelleen kesken..Muttta ihanaa ku nyt voi viedä astioita keittiön kaappeihin ja vaatehuoneeseen vein kaikki vauvan tavarat ja makkariin jätesäkillisen vaatteita. Pikkuhiljaa siis alkaa jo valmista näkymään. Mahtavaa!!!
Huomenna anoppi tulee kylää ja kattomaan asuntoa...

Mä istuskelin välillä siellä terassilla baden badenilla ja nautin auringon paisteesta. Ikioma terassi ja takapiha, jee :heart: Odotan, että kesällä saa kavereiden kanssa grillailla ja juoda kylmää sidukkaa, luxusta :heart:
Ja nyt olen kertakaikkisen puhki, jalat niin loppu niin loppu...Kunhan ei synnytys ala tosta rehkimisestä...heh :LOL:
 
Onnea piuh-78 ja valdemaria !! =)

Luomuvaimo
, ihan samaa pissaongelmaa täälläkin, monesti joutuu pissaamaan loppuun semmoisessa jalkakyykkyasennossa, kun sitten vasta saa kunnolla jotakin tulemaan!

Tänään on vihlonu alamahaa, ei oo oikeen menkkamaista eikä mitään, vihloo vaan hetken ja sit loppuu ja taas toistuu. Jospa jotain tapahtuis pikapuoliin... Esikoinen syntyi tästä 2 viikon päästä, että toiveissa kohta olis!

Miuku + pötkis 35 POKS!
 
Onnittelut valdemaria!
Täällä ei mitään ihmeitä, pari mojovaa supistusta sentään että ehkä tää ennen juhannusta syntyy. Mulla ei vielä tota pissaongelmaa, mutta muistan esikoisesta oleen ihan lopussa. Ja on kurjaa...

Minkä verran teillä muilla on paino noussu nyt loppupuolella? Mä sain shokin äsken vaa'alla, 2 kiloa tullut viikossa lisää!! :OOnkohan ihan normaalia vai voiko olla turvotusta? Vaikuttaako oma painonnousu suoraan myös vauvan kasvuun? En haluis mitään 5 kg vaavia synnytellä:(. Ja huomenna 35 ois täynnä eli ehtii vielä kasvaa (sekä minä etä vauva)
vattula
 
Paljon onnea Valdemarialle!!! :heart:

Voi että en malta odottaa että viikot vierii ja saan oman nyytin syliin! Sillävälin täällä kotona oon kyllä semmonen äkäpussi että on kyllä kamalan huono omatunto :( Ihan pikkuasioista tulee rähistyä ja pinna on niin kireällä että ei oo helppo olla meidän 3,5v kyselyiässä oleva poika. Tänäänki monta kertaa jouduin pojalta pyytämään anteeksi ku äiti on kiree ku ampiainen. vähän semmonen bad mama -fiilis ollu tän päivän :'( Toinen ku ei ees mitään ilkeyttä tee, on vaan niin saamarin utelias ja menevä tapaus ja ite ku ei enää pysy sitten millään perässä saati taivu mitä ihmeellisempiin paikkoihin..huoh!

Ja tuo kuseminen on ollu mulla tuommosta oikeesti varmaan jostain rv12 lähtien! Tosi hiljaa liruttaa ja neuvolaanki mun pitää oikeesti pantata sitä kusta että varmasti saan sinne purkkiin tarpeeksi, pari kertaa jääny näyte antamatta sen takia ku muutamasta tipasta mitään hyötyä ole, varsinkaan jos näyte pitäis saada keskisuihkusta -mikä keskisuihku kysyn minä |O Mutta sama oli esikoisestakin..

Nyt nukkumaan että jaksais olla parempi äiti-vaimoke-ihminen huomena :)

Diipeli ja tyttönen 35+6 :heart:
 

Yhteistyössä