Huomenta!
Mirkkuselle onneaponnea vanhenemisen johdosta!
Jokohan
Nutty on jakautunut, ainakin LA on mennyt jo umpeen.
YP, mitä pieni sade haittaa... Sillä ainahan on hyvä sää grillata!
Mulla ihan masentaa nää teidän peittojen heiluttelu-jutut, ku mieki odotin oikein hekumoista ja rakkauden täyteistä raskausaikaa (kun aina toitotetaan että "sain elämäni parasta seksiä raskausaikana!") niin paskat... meillä ainaskaan mitään semmosta ole.
Eikä helpota yhtään että olo meinaa tuntua mammuttimaiselta, jalat huutaa selluliitista jotka on paukahtaneet jostain ja kokoajan on kauhean kuuma. Koittaa siinä sitte olla seksikäskin.
Täällä on tehty jo isompia hankintoja.
Vaunut on hankittu, kaukalo+telakka on ja sänkykin on jo (jonka olen jo malttamattomana petannutkin!). Sitteri on katsottuna, täytyis käydä se hakemassa ja sitte varmaan jotain pienempää hankittavaa on, jotain pienempiä vaatteitakin mutta aika hyvin alkaa olla kamat kasassa.
Sitteku pääsis vielä käyttämäänkin niitä pikkuherran kanssa niin olishan se makia. :heart: Toki sitten tutit ja tämmöset täytyis alkaa pikkuhiljaa myös hankkimaan... Ja tuota rintapumppua olen kyllä miettiny, että kannattaiskohan se ostaa heti vai kerkeäiskö sen hakea sitte myöhemminkin.
Joskos sitä alkais valmistautumaan työpäivään... Työstäni tykkään kovasti, mutta olishan se kiva jäädä viettämään miehen kainaloon viikonloppua. Mutta ei se auta, eipä ole enää kauaa töitä ku pääsee vuosilomille ja äippikselle, hui!
Chiba & My 28+4 :heart: