Hei vaan kaikki!
Tulin juuri ensimmäisestä neuvolasta ja kaikki hyvin. Nyt menossa neuvolatädin mukaan rv 9+5, mutta sen alkuraskauden ultran mukaan tasan 9. Sydänäänet kuuluivat hyvin ja väkisin se tippa poskelle vierähti, vaikka oli jo ultrassa nähnyt pikkuisen. Virtsanäyte oli kunnossa ja hemoglobiini 141 ja verenpainekin ihan ok. Painoa tullut jo kolmisen kiloa... Mies oli mukana. Hän sanoi, että eipä häntä siellä olisi tarvittu, mutta vastasin, et se oli sit taas henkisesti mulle tärkeää ja kiitos hänelle että tuli.
Mähän olen ollut tosi turvoksissa jo viikolta kolme! Viikko sitten jouduin vaihtamaan housut jo äitiyshousuihin, ku kaikki housut kiristi hitosti vaikka oli nappi ja osaksi vetoketju auki ja vyö peitoksi päälle laitettu =)
Nellylle ja muille pahoinvoiville; kyllä tähän tavallaan tottuu ja oppii vähän hallitsemaan. Mä oksennan joka aamu ja siihen ei auta mikään. Ensimmäiseksi ku nousen sängystä, juon lasillisen vettä (tyhjän oksentaminen on vielä kamalampaa) ja hetken päästä käyn oksentamassa. Sit hetken seurailen oloa ja jos tuntuu paremmalta, niin syön aamupalaa. Jos vielä on oksu olo, pysyn nestelinjalla ja kohta käyn taas tyhjentämässä. Yleensä sit viimeistään pystyy syömään jotain. Syömisen jälkeen mulla helpottaa, etoo kyllä koko päivän, mut vain pari kertaa olen sit enää oksentanut. Oikeastaan vain jos olen rasittanut itseäni fyysisesti liikaa. Koko päivän sit täytyykin olla mehua ja jotain naposteltavaa mukana, eli aina kun alkaa oksettaa, syön jotain pientä ja sillä se yleensä menee ohi. Näin siis minulla.