V
vierailija
Vieras
Mulla on kaikista isoimmat. T. Hilppa-mummoMissä pääsee ihastelemaan Immun lolloja? Onko suuremmat kuin Lindalla tai Erikalla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla on kaikista isoimmat. T. Hilppa-mummoMissä pääsee ihastelemaan Immun lolloja? Onko suuremmat kuin Lindalla tai Erikalla?
Erikalla on aidot, kateellinen K fani.Immulla ei ole toisin kuin Lindalla ja Erikalla.
Ehta-aidot silikonit.Erikalla on aidot, kateellinen K fani.
Ei ole, luontevasti liikkuu. Silarit on pystymmässä.Ehta-aidot silikonit.
No eihä sellaista Suomessa ole, ja itellä ainakin vielä ihan epäselvää koko Sloveniaan pääseminen tai ainakin se reissu typistyisi tosi lyhyeksi sitten.Ootte kyllä naurettavia. Miksette mene "pelkän Joksun" keikalle sitten![]()
Taasko tää alkaaErikalla on aidot, kateellinen K fani.
Vilkasin eilen sitä HR-homohommaa ja siis mitä, onko se joku venäläinen? Eihän ne miehetkään oo edes minkä näkösiä. Miks tästä nyt ollaan niin innoissaan? En pystynyt kattoo ku 2 min.
Onko riipat vai koilliseen osoittavat? T. SeppoMulla on kaikista isoimmat. T. Hilppa-mummo
Yleensä mummoilla ei varsinaisesti oo isot vaan semmoset lettumaiset, tyhjät lätkät. Tilavuus voi olla suuri, mut itse rinnat eli tissit on kyllä pelkkää nahkaa ilman rasvaa.Mulla on kaikista isoimmat. T. Hilppa-mummo
Ei näytäSe kikkarapää näyttää nuorelta Petteri Orvolta
Seppo hyi saatana!Onko riipat vai koilliseen osoittavat? T. Seppo
Et oo siis nähny Immun tissejäMulla on kaikista isoimmat. T. Hilppa-mummo
Hyss hyss. Älä sano totuuttaVilkasin eilen sitä HR-homohommaa ja siis mitä, onko se joku venäläinen? Eihän ne miehetkään oo edes minkä näkösiä. Miks tästä nyt ollaan niin innoissaan? En pystynyt kattoo ku 2 min.
Pakonomaista yritystä saada nostetta bändille. Käärijä kannustaa poikia näkyvästi nousuun. B. keskittyy Balkaniin (keinoja kaihtamatta kuten on nähty) ja K:lle näyttäisi olevan "koko maailma" avoin. Ärsyttää hieman tuo bändin näkyvä suosion tavoittelu, suorastaan nuoleskelu.Mikä ihme tän uuden supersonicin pointti on? Ihan sama biisi ja sit joku kovis-serbi tuotu siihen ähisemään keskiosan lyriikat. Oliko tarkoitus saada vain käyttää ton tunnetumman artistin nimeä, että joku siellä Serbiassakin alkais niitä kuuntelemaan?
Ymmärrän, että valehtelet. Pelkkää PR:ää B:lta moneen suuntaan erilaisilla keinoilla. Suuri menestys ollut Baltian mediassa. Valkoinen sydän muuten tarkoittaa ystävyyttä, ei rakkautta.Lähteeköhän haisuli ja mamma nyt Dubaihin, kun rakkaudentunnustukset on jaettu.