Kivaa, että löytyy vielä ilon aiheita ja huumoriakin, vaikka tämä loppuaika melko työlästä onkin! Mekin naureskeltiin muhkuravatsalle eilen illalla ja otettiin kuvia... Katsoin samalla vanhoja otoksia, joissa vatsa oli muka iso.... Mutta nykyiseen verrattuna kyllä aika pieni. Jonkinmoisen järkytyksen kyllä koin kun huomasin hinkkini, ihan hirveät lollot

Ei ihmekään, että paidan etumus kiristää. Varmaan on taas uusien liivien aika, ehkä ostan jo imetysliivit, joten vähän varaa saa olla.
Mullakin oli pari päivää hiljasempaa alakerrassa, mutta nyt taas on hirveä hyörinä. Ja hikka aamusta. Se on vissiin ihan ok, että välillä on rauhallisempaa, varsinkin kun vaapeli kasvaa ja tilaa on vähemmän. Mutta jos mitään ei kuulu, niin kannattanee sitten käydä varmistaan neuvolassa, että kaikki on ok. Välillä toivoo, että rauhottuis jo, kun mulle on alkanut ihan sattua, kun kovin mellastetaan ja venytellään - sen verran pinkeenä paikat. Mutta sitten oon jo pukkimassa vatsaa jos mitään sätkintää ei kuulukaan
Mäkin oon psriin otteeseen meinannu liukastua, mutta mitään kummempaa ei oo onneksi käyny. Saahan siä olla tosiaan varovainen, mutta ilmeisesti pitää olla kovemman luokan tärsky, että se ois vaarallista. Eiköhän sullakin oo kaikki kunnossa Isolde, toivotaan, että "maantiekiitäjät" pysyy mammojen tieltä poissa!
Mulla yöunet on jääny melko heikoiksi, närästys ei anna rauhaa. Viime yönä tuli nukutuksi varmaan 2-3 tuntia. En oikein tiedä mitä tekis, kun kaikki konstit alkaa olla käytetty. 3 tyynyä tukemassa, ei raskasta iltapalaa, lääkkeet nukkumaan mennessä, paljon vettä... Mua ihan pelottaa se nukkumaanmeno kun tietää että ei voi mennä ja pääsekään nukkuun. Ja aamulla ruokatorvi on niin kipeä, että teen juominenkaan ei oikein luonnistu ja pakko pistää jotain suuhun. Muttaeip tätä onneksi loppuelämää kestä..
Viikon jatkoja ja hauskoja hetkiä vatsapallojen parissa