Huh kun oli kamala viikko, töissä oli tosi rankkaa, tein kuitenkin hommat loppuun, ja sitten iski vielä kauhea flunssa. Sängyn pohjalla on kaikki aika kotosalla mennyt. Nyt oltiin viikonloppu mun vanhempien nurkissa, ihan vaan lepäilin sielläkin ja herkuttelin äitin tekemällä ruoalla
Kivan näköinen tuo Jimena ostama body
Mä oon kans kaipaillu ihan perus potkareita ja muutenkin perusvaatetta, sillon keskisillä sitä oli kun siä piipahdin. Muuten on tullutkin ostettua just henkalta ja lindexiltä ja jotain tutan vaatetta kans. Meiltä on kyl matkaa keskisille, ettei ihan joka päivä tuu sinne lähettyä. Vaatteista vielä, että meilläkin panostettu kokoon 62, muutama 56 vaate on kans. Pienempiä ei osteta, kyllä kai se koko kuitenkin sen verran kulkee suvussa ettei meille kovin pientä tuu (minä 54cm ja mies 57cm syntyessään)..
Onko kaikki sitä mieltä että sitteri kannattaa hankkia? Joskus kuulin jonkun puhuvan ettei tarvis.. Meillä tehdään varmaan seuraavia hankintoja sitten kun verotiedot vahvistuu.. Kangas ostoksille lähen äitin kanns kylläkin piakkoin, niin päästään ompelupuuhiin. Mies rupes nyt pinnasänkyä kunnostaa ja meinaa siihen päälle värkätä sen hoitotason.
Meille tulee äitiyspakkaus, hakemuksen oon jättänyt pari viikkoo sit ja puhui jostain reilusta kuukaudesta täällä tampereen seudulla. Jokainen itse tekee sen päätöksen että tahtooko sen vai ei. Kyllä mäkin mietin sitä että tarviiko vaikka ensimmäistä odotetaan, mutta tulin siihen päätökseen että on se sitten kiva availla ja penkoa kun tulee ja on siellä niin paljon kaikkee tarpeellista mun mielestä. Hei te jotka ootte sen saanut niin minkäs kokoinen se talvihaalari nyt sitten on? Kun oliko se meitin ketjussa vai jossain muualla kun puhuttiin siitä etä se olis kuitenkin iso, vaikka pitäis olla sen 68 cm?
Lellulle :hug: Rankalta kuulosti teidän viikko.
Bamboo: Sulla olikin tosi pian se eka kontrolli, ettei sit ollu kerenny muuttuun altaiden tilanne, toivottavasti toisessa sitten on jo kaikki hyvin. Meillä on eka kontrolli vasta 18.10, eli kaks kuukautta rakenneultran jälkeen. Kyllähän se tuokin asia välillä hiipii mieleen, mutta oon kyllä yrittänyt olla murehtimatta.
Vakuutuksista, niin me taidetaan pysyä edelleen viä lähivakuutuksessa, missä jo kaikki muutkin vakuutukset on ja siellä ainakin palvelu toimii, ja meillä pelkästään hyvää sanottavaa. Että jos se turva nyt pikkasen ois edullisempi, niin sittä ei oo mitään kokemusta, eikä tutuillakaan, niin kyllä nuo hyvät kokemukset myös vähän painaa valintaa tehtäessä.
Tervetuloa vieläkin vaan uudet.
Tää rupee nyt lopetteleen tätä romaania ja lähtee vielä paranteleen flunssaa. Tiistaina on lääkäri-neuvola ja sieltä sitten kuulumisia silloin. Ja olen ainakin itsestäni huomannut, että sillon kun on vapaata, tulee useammin kirjoteltua, mut kyllä niin voimat menee töissä, ettei mitään jaksais kotona enään, ja nyt vielä tämä flunssa..
Masukuvaa vois kans yrittää päivitellä, on se jo aika muhkea..
Oikein rentouttavaa sunnuntain jatkoa kaikille =)
Cattie ja Osku 24+2