Heh, oli tuon JonnaP:n vinkkaaman testisivun perusteella myös 75 % tulossa tännekin poika Ihan kyllä satasella siihen itse uskotaan, olis kyllä huikea yllätys jos viime ultrakuvien jälkeen tyttö saatais
Oikein hyvä vointi on ollut täällä. Maha vaan kasvaa ja kiloja tulee mut en stressaa sitä ollenkaan vaan oon koittanu ihan täysillä nyt vaan nauttia olosta. Töissäkin oon jaksanu oikein kivasti vielä, saas nähä miten ens viikolla kun on pari superpitkää päivää tulossa...
Tosiaan nuo matkakulut tylysti vähennetään sit tulevasta äitiysrahasta - se kyllä vähän meinaa ärsyttää kun tosiaan joka päivä on saanu ajaa ihan tarpeeksi eikä ne veronpalautukset sitä koskaan tuu korvaamaan täysin.. Huoh, No jospa sitä jotenki pärjättäis. Aluksi mullakin onneksi ta maksaa ne ekat 3 kk palkkaa, hyvä niin.
Viime viikola laitoin ne hakemukset kelalle menemään, saas nähä kuinka kauan menee päätöksessä...
Turvakaukalon hankkimista ollaan täälläkin pohdittu.. Mitäs kaikkea siinä kuuluukaan ottaa huomioon? Ja täytyykö mun mennä jonneki liikkeeseen oman autoni kanssa et tietää passaako se kaukalo sinne? Ja onkohan niitä olemassa tiettyihin automerkkeihin sopivia kaukaloita? juuh, papu kyselee taas tyhmiä... :snotty:
Jep, ens viikolla meen sokerirasitukseen ja seuraavalla viikolla onkin lääkäri.