Tahkoojat 73

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kastehelmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja jatkan heti..

Suvi, kiva kuulla että mieli on vähän rauhoittunut. Rv:llä 7 alkaen kuulemma näkyy kaikkein parhaiten, myös sydämen lyönnit pitäisi näkyä. Mutta jos päiviä on esim. 6+6 niin ajaa aika varmasti saman asian. Toivon tosiaan kovasti, että kaikki on kunnossa ja pysyykin niin :)

Sandeman, voisiko ne näpyt johtua ihan tästä kuumasta ilmasta? Kyllähän iho hikoilee ja näppyjä voi tulla helpommin. Ja voisiko se maha juttu olla sitten jotain kesä-tautia, mullahan oli maha sekaisin myös maanantaina eikä ovis varmaan ollut vielä silloin (vaan tänään tai eilen illalla), joten taitaa sitäkin olla liikkeellä.

Kävin sitten siellä lekurissa. Ihmettelin kovasti kun vointi oli niin p*ska. Kyseli, että voisiko kuitenkin olla poskiontelontulehdusta tms. Minä kielsin, koska nuha oli juuri sellaista allergianuhaa eli vettä. Ei sitten katsottu poskionteloita tai mitään vaan sain troppeja ja huomisen saikkua. Tulin kotiin ja nukuin reilut 5 h. Ja kas kummaa, nyt on kuume yli 38 ja nuhakin muuttunut ihan toiseksi. Kesäflunssahan se sieltä pamahti. Pitää soitella töihin, että enpä taida tulla perjantainakaan :( Taitaa mennä viikonloppu ihan harakoille, mutta onneksi niitä pitäisi tässä elämässä vielä muutama olla, joten ei auta itkeä. Huoh, vältelkää tätä tautia, en tiedä mistä sen sain mutta jostain se taas tuli.

Huomenna piti mennä äidin piikkiin syömään meksiko-ruokaa (nam!), mutta pitää nyt katsella.

Pitkätukka-pojista. Nuorena muut miehet eivät kelvanneetkaan kuin pitkätukat. Ja nyt oma mies on kalju :) En tarkoita mitään ruuhkatukkia (eli sellaista epäsiistiä hevitukkaa) vaan paksua, hyvin hoidettua ja latvoista tasattua tukkaa. Voi, kyllä sellainen pikku ponnari vieläkin vetää polvet veteläksi! Maanantaina näin viimeksi sellaisen ihanan ponnari-pojan (tai nuoren miehen) kadulla ja olin aivan liekeissä! Mun yhdellä työkaverilla (mies) on lyhyt, mutta äärimmäisen paksu ja ihana tukka. Sitä sitten aina joskus silittelen (meillä on sellainen yhteinen vitsi siitä) kun kotona on vain pistävää sänkeä tai kiiltävää kaljua :)

Jaahas, sohva taitaa kutsua taas lepäämään. Mies on nyt Maidenin keikalla ja huomisen vapaalla, joten palaan asiaan ehkä vasta loppuviikosta.

Hinoa Suvi, että muita oireita tai lisävuotoa ei ole ilmaantunut! Mä olin ultrassa rv6+4 ja kyllä siellä jo syke näkyi, joten viikon päästä näkyisi ton mukaan sullakin, kun kerran tiedät ovulaation ajankohdankin. Tsemppiä!

TukkaG: Lähtökohtaisesti lyhyt miellyttää enemmän ja kaikki ""omat"" miehet on olleet lyhyttukkaisia. Mutta samaa mieltä kuin moni muukin, että huoliteltu, hoidettu ja paksu esim. polkka / ponnarikin passaa. Toi huoliteltu ja hoidettu tosin pätee kaikkiin kuontaloihin, tiettykin.

MuuSuomiG: Mieluiten asun täällä pk-seudulla, kun täällä on koko elämä ystäviä ja sukua myöten. Joten voisin muuttaa naapuripitäjä Helsinkiin. :-) Mutta, mutta. Tottakai voisin asua muuallakin, jos siellä olis duunit ja muut ja esim. Hämeenlinna on mun mielestä kaunis ja hyvinhoidettu ja kivan oloinen paikka - ja lähellä HkiCityäkin.

Kastikselle pikaista paranemista! Flunssa/kuume kesällä on vielä kurjempi kuin talvella, olo on silloin jotenkin tuskainen.

Jassåå, missä laiturilla Piritta tänään särpii kuoharia??? Suru taitaa tosissaan ja täysipainoisesti pistää pytinkiä pystyyn, kun ei ehdi meitä lainkaan viihdyttää.

Eihän tämä köntys tästä mihinkään jaksanut. Suru tosiaan ilmoitteli että paiskii raksahommia loman ajan. Odotan innolla paluuta, että pääsen taas nauramaan!

Kyllä tämä flunssa kesällä tosiaan harmittaa, menee hyvät kelitkin ihan hukkaan. Toisaalta elämässä on niin paljon suurempia murheitakin, joten ei auta valittaminen :)

Huomenta! Muuttui sitten hieman sateiseksi tämä ilma, no ei haittaa, kunhan ei koko loppukesää jatku...

Kiva kuulla Suvi, että tilanne on rauhoittunut.

Kiitos Nekulle tahranpoistovinkistä, se Vanish toimi loistavasti punaviinitahraan: paita on puhdas taas:)

Jaahas mites sitä sitten tänään jaksaisi notkua täällä töissä... Surffaillen se kai kuluu:) Huomenna olen onneksi vapaalla töistä. Olen muuten koko viikonlopun reissussa huomisesta alkaen, joten pitäkää huolta, että mulla on maanantaiaamuna paljon luettavaa;)

Huomenta! Kastehelmelle pikaista paranemista, itse olin tuossa taudissa kun oli kesän ekat lämpimät päivät ja olo oli kyllä tukala. Tosin, ei se auringonottoa estänyt :-)
Mutta jos kuumetta on niin silloin tietysti ei auta kuin levätä sisällä mahdollisimman viileässä.

Suvi, helpottavaa kuulla ettei vuoto ole pahentunut. Toivotaan että olisi ihan sitä normaalia alkuraskauden vuotoa. Ystävälläni oli sitä myös ja hän säikähti tosi pahasti. Mutta kaikki meni hyvin ja nyt on nyytti jo syntynyt ...

Eilen illalla oltiin miehen kanssa lähdössä piknikille niin valtava sadekuuro yllätti. Syötiin eväät sitten kotona partsilla kun siinä on lasit ja odotettiin sään selkiämistä. Illasta tulikin varsin upea! Istuttiin kaltseilla siiderien kanssa ja ihasteltiin jylhiä metsämaisemia. Sieltä sitten uimaan, minä siis (mies ei mielellään ui missään missä ei ole kaakeleita :-). Vesi oli mielettömän lämmintä ja oli aivan ihanaa! Siitä kätevästi pyyhe ympärillä 50 m matka kotiin...
Grillattiin vielä makkarat ja sitten simahdinkin ""Beetlejuicen"" aikana. Taas heräsin ennen viittä mutta tänään sain onneksi poikkeuksellisesti unen päästä uudelleen kiinni. Ja kohtahan se on jo viikonloppu!

Näin ihmeellistä unta...taas vauvaunta. Meille syntyi pikkuinen vauva (ja se oli siis TOSI pieni!!), olin aivan pihalla kun en osannut imettää, sairaalassa ei oltu neuvottu eikä maitoa tullut. Muutenkin tunnuin unohtavan syöttää sitä ja huolehtia...onkohan nämä jotain enteitä ettei ole vielä äidiksi kypsä??? :-D

Ilma ei tosiaan ole mikään morsian tällä hetkellä ja huomennakin ilmeisesti sataa? Täytyy Julia lohduttautua sillä ettei Lintsillä sitten ole niin pahoja jonoja :-)

Huomenia,
Taas väsyttää, johtuiskohan motivaatio-ongelmista? Eilen istuttiin konttorin tyttöjen kanssa terassilla, pieni sadekuuro yllätti mutta viisaana pessimistinä olin ottanut sateenvarjon mukaan joten istuttiin kuin tatit paikoillamme ja suojattiin päät ja siiderit (ettei laimene:-)) sateelta. Kymmenkunta minuuttia se kesti ja sitten aurinko taas paistoi.

Hiukan ärsyttää kun eilen kuulin että firmassa spekuloidaan mun uudella työpaikalla, tyyliin ""KUN Sandeman lähtee niin voidaan tehdä..."" kuitenkin olen puhunut aiheesta yhden henkilön kanssa luottamuksella:-(. Tosi kökköä että lavertelee pitkin ja poikin, täytyykin ruveta varomaan puheitaan. Pikkuisen ottaa aivoon että menin kertomaan tästä vauvaproggiksesta....!!!!!!!!! Millainen työyhteisö teillä on, voitteko puhua asioista niiden nimillä vai pitääkö varoa ettei mene pomon korviin?

OmaN: ovistikkuun ei eilen edes haamua. Todellinen vitsinaihe tämä mun kiertoni. Jos ei edes kesällä ovuloi niin milloin sitten?

Suvi, peukut edelleen pystyssä että vuoto oli vaaratonta!!!

Onpas täällä hiljaista..vaivaako motivaatiopula myös nettikirjoittelua :-)
Tosi inhaa Sandeman että juttu on levinnyt...? Eihän sitä tartte olla kuin yks väärä ihminen kenen korviin juttu menee niin voi sitten lähteä huhut kiertoon.

Omasta puolestani voin sanoa että todellakin täytyy miettiä mitä sanoo, pienessä firmassa. Yksi tyyppi oli kenen kanssa puhuttiin tosi luottamuksella puolin ja toisin mutta hän kypsyi ja lähti jo viime vuoden puolella.
Puran sitten miehelle niitä työhuolia...ei hyvä sekään.

Siitä tulikin mieleen uusiG: Miten miehenne suhtautuu kun kerrotte huolista, oli ne työ-sellaisia tai muita huolia? Lohdutteleeko vai tarjoaako heti ongelmanratkaisua?
Meillä kyllä heti tarjoaa ratkaisua että mitä voisin asialle tehdä. Sitten kun uudestaan valitan samasta asiasta niin tulee usein näin "" minähän jo neuvoin mitä sun kannattais tehdä, ei se auta että mulle purnaat, asioille täytyy tehdä jotain""...huokaus. Ei se ole aina niin helppoa.

Heps kukkuu!

Jospa hyppäisi taas kyytiin mukaan. Työtahti alkaa nyt hellittää, tosin sydämen tykytyksiä aiheutti aamulla vähän kaatunut serveri. Sille oli tullut lämpöhalvaus yön aikana (juu ei kunnon ilmastointia meidän officessa). Mutta onneksi se sieltä virkosi, eikä ollut viikkojen työt menneet hukkaan. Nyt siis himmailen työvauhtia lomaa kohden (ainakin suunnittelen niin) ja näpyttelen vähän täälläkin. :)

Kastehelmelle piti kommentoida, että tautisi taitaa olla se täälläkin päin pyörinut virus nimeltään vesinuha. Vetinen nuha ja kuume. Menee onneksi parissa päivässä ohi. Minä olen säästynyt, mutta työkaveri kaatui.

Ja mistä ihmeen sateesta te puhutte. Meillä ei ole tullut pisaraakaan vettä moneen päivään. Aurinko vain hellii. Tosin iltaisin menee sitten tovi puutarhaa kastellessa.

Ensimmäiset oman maan mansikatkin on jo maisteltu. Nam!

G vastauksia: Muuttaa voisin ehkä takaisin Tampereelle tai sitten johonkin Tampereen lähikuntaan. Helsinkiin mua ei kyllä saisi hevin muuttamaan eikä Turkuun. Asennevamma ehkä, mutta se minulle suotakoon.

Hiuksista olen samaa mieltä kuin moni muukin. Lyhyt paras, siisti ponnari ok. Kaljukin menee. Varsinkin oma mieheni on kyllä aikas komee kaljuna. Oli mm. häissämme kaljuna. Joten ei paha sekään. Mutta täytyy sanoa, ettei se kaikille sovi. Joillakin vaan on niin ruma kallo.

Meillä puhutaan työpaikalla asiosta ihan avoimesti. Esim. pomo tietää meidän yrityksestä. Ja taitaa tietää melkein kaikki muutkin. Se kyllä helpottaa elämää, kun voi töissäkin olla rennosti.

OmaN. Vapaapaneskelu kunniaan! Tahti on ollut huimaa, kun kaiken maailman hiivoista ym selvittiin. Kierron puoltaväliä kai elellään, joten mekat tulee sopivasti heti loman kunniaksi. Jos ei suosiolla niin sitten niillä teroilla. Mitään ovistuntemuksia ei ole ollut. Kuten oli odotettavissakin. Lomakiertoon tuleekin sitten sopivasti ne clomit.

Joten lomaa odotellessa, pidetään puhetta yllä. Ja Suville mielenrauhaa ja tsemppiä. Toivotaan että kaikki menee parhain päin.

No eipä ole kiva olla kuumeessa näillä keleillä, sympatiaa Kastikselle.

Keijukainen on oikein nautiskellut :)

Juupa juu, motivaatio ongelmia täälläkin. Tosin on ollut jo pidempään jatkuvaa, ei kesästä johtuvaa. Mää voin töissä puhua esimiehelleni esim. vauva projektista oon kertonut ja saanut todella hyvä vastaanoton, mikä on aika poikkeuksellista. Muita työkavereita mulla ei ole, joten ei ole ketään kenelle kertoa asioistaan tai muuten jutella. Se onkin yksi suuri syy mun huonoon työmotivaatioon, siis olla täysin yksin rakennuksen yläkerran konttorissa :( Toi on kyllä tosi törkeetä jos menee luottamuksella kerrottuja asioita koko työyhteisölle lörpöttelemään! Voisit musta vähän antaa palautetta.

Mikä kp sulla Sande on menossa?
Mulla ei ole ollut oikeastaan mitään ""ovis oireita"" tässä kierrossa, vuorossa onkin vasen puoli, joka ei yleensäkään oireile niin kuin oikea. Tikkuja en ole käyttänyt kun piti relata vaan, mutta mutta kun seksiä tuli harrastettua suht otollisena päivänä, niin enköhän mää jo laskenut allakasta, että koska niitten menkkojen ei pitäisi alkaa... Se siitä relaamisesta ;)

G: Meillä ei mies kovinkaan usein ehdottele ratkaisuja ongelmiini/huoliini, hän kuuntelee ja lohduttaa. Jos pitkään jankutan jostain, niin sitten hän voi sanoa, että pitäiskö tehdä jotain asialle, kuten nyt tämän työ voivottelun kanssa. Hän kannustaa mua yrittämään jotain muuta työtä.

Serverin lämpöhalvauksesta tuli mieleeni, että kuinka lämpimissä oloissa työtänne teette?
Mulla on konttorissa viilennin ja lämpötila on 24,1 tällä hetkellä. Ns. rahanlaskuhuoneessa on lämpöä 39-42 astetta, mutta siellä en onneksi joudu oleskelemaan kuin satunnaisesti.

Meillä on täällä konttorissa työhuoneissa tommonen mukava 28-30. Serverihuoneessa oli varmaan ainakin 40 astetta! Sinne tuli nyt ensiavuksia tuulettimet ja hankitaan viilennin.

Mieheni yleisin kommentti voivotteluihini on: Pitäisköhän asialle tehdä jotain. Ratkaisuja ei hirveästi tarjoile, ellei ole kyse jostain teknisen laitteen ongelmasta. Lohduttelee kyllä jos aihetta on.

Aamuhässäkästä taas selvitty, et nyt ehtii surffaamaan täällä. G vastaukset tässä: Ei pitkätukkamiehiä:(. LämpöG, vai oliko se nyt gallup, mut vastaan kuitenkin: saan säätää ilmastointilaitteen ihan mihin lukemaan tahdon 16-35 asteen välillä, nyt taitaa olla 23:ssa. Mua on kyllä lykästänyt työhuoneeni suhteen, siis ikkari työhuone suurilla ikkunoilla pihalle, oma WC, ja kulkuyhteys suoraan keittiöömme ja respaan.

Tänäään siis kp16(23-34) ja jos tässä kuussa on ovulaatio, niin se yleensä olis näillä paikkeilla (kun kierto normaalin 28). Nuo pitkät/lyhyet kierrot on olleet niitä joissa mitään ei tapahdu:-(. No eilen illalla kuitenkin hommailtiin (ja ma-iltana) joten jos tikut näyttää metsään niin onhan ainakin varmisteltu. Mä lähinnä odotan sitä clomireseptiä, että saisi yhden asian edes toimimaan.

Mulla lämpöä mahdollisesti tuollainen 22, pystyn itse säätelemään puhalluksen määrää ja lämpötilaa, tosi kätevää. Tyypit eilen terassilla kyseli että miksi raahaan mukana villatakkia..no jos töissä tulee kylmä pikkuhepenissä:-)).

Mun massu ei nyt rupea asettumaan, aina kun syö niin seurauksena on vatsakipu:-(. Voi olla joku kesäpöpö, täällä kaupungissa se vielä menee mutta toivottavasti loppuu ennen mökkioloja! Ei olis kyllä kivaa saada tuota Kastiksenkaan tautia, toivottavasti on nopeasti ohimenevää!

Julia, mä oon yhtä huono pitämään lupaukseni kpn tarkkailussa, pakko aina laskea milloin (tai edes millä viikolla) pitäisi menkkojen tulla. Kaikista karmeinta olis musta olla in the middle of nowhere ja sitten huomais että oho, menkat alkoi eikä olis varautunut mitenkään(tamponit, siteet).

Mies meillä kommentoi mun työasioita positiivisemmin kuin mä. Hänen mielestään mulla on aitiopaikka ja hyvä liksa ja joustava organisaatio. Onhan tuo kaikki totta mutta kun samaa hommaa olen tehnyt jo 4,5 vuotta niin uutuuden viehätys on karissut ja etenemismahdollisuuksia ei ole. Viimeksi tänään juteltiin asiasta, kun haluaisin hakea yhtä hommaa, mutta se saattaa olla ristiriidassa miehen firman kanssa. Puhui myös siitä että jos meillä ""natsaa"" niin silloin tämä nykyinen työpaikka on parempi kuin se toinen. Sanoin vaan että ei voida perustaa elämää haavekuviin ja tulevaisuuden toiveisiin:-(. Oliskin pitänyt sanoa että voisi natsata nopeamminkin jos suostuisit menemään sinne prkleen testeihin. Damn, miksi sitä on niin jälkiviisas?????

Pikaisesti täältä.. Ei tämä ole enää mitään vesinuhaa, nyt on paksu tököttiä - kesti hieman vain muuttua. Toivon, että menee ohi, pahin kuume on jo laskenut. Ajattelin mennä terassille kynsiä lakkaamaan ja sitten myöhemmin äidin kanssa syömään meksikolaista. Ei sitä varmaan saikulla saisi lähteä keskustaan, mutta pitäähän munkin syödä :)

Mies tuli sitten Maidenin keikalta aamulla 09. Oli törmännyt serkkuunsa baarissa ja menivät sitten jatkoille. Hoh hoijaa.. Ei ole miehen pisteet kovin korkeat mun silmissä tällä hetkellä. On se kumma, kun sitä puhelinta ei opi käyttämään sen verran, että voisi laittaa viestin. Munhan oli sitten pakko soittaa 06 (kun heräsin) että mihin on jäänyt.. Siellähän ne maistelivat serkun kanssa hyvää punkkua. Joo.. Ehdotin miehelle, että mä voin näpyttää sille sellaisen valmiin viestin ja tallentaa sen, jota se voi sitten aina lähetellä ""olen jatkoilla, tulen seuraavan vuorokauden aikana"". Ei ilahtunut ajatuksesta.

Töistä.. Meillä on konttorissa aika viileää, ilmastointi pelittää. Itse voi säätää hieman, mutta koska on avokonttori ei se oikein toimi. Sisällä mulla on yleensä neuletakki ja kun tulen talosta ulos, sen voi poistaa..

Mä en ole kertonut töissä mitään yrityksestä enkä siitä, että esim. keväällä olisin halunnut vaihtaa työpaikkaa. Juttu lähtee kuitenkin kiertämään ja se aina vaikuttaa kuitenkin johonkin. Niitä näitä jutellaan ja tietysti muutaman tyypin kanssa kaikkea henkilökohtaista, ne eivät kierrä. Kaikki työhön vaikuttavat jutut saattaisivat kuitenkin levitä.

Hmm.. Olikohan muuta.. Koittakaahan välttää tätä tautia, ihan paska homma. Onneksi on vielä viikko loman alkuun joten ehdin varmasti parantua :)

Hejsan, miksi tämä aika matelee näin hitaasti!!??
Ihania sähköpostiviestejä lähetellään kullan kans, se on siivonnut kotona, YES!! Vastasin että ota nyt draivista kaikki irti, siinä voi nimittäin äkkiä tulla todella siistiä lattianpesuja myöten. Harmi vaan että noita inspiksiä tulee ERITTÄIN harvoin.

LämpötilaG: Täällä on ihan sopivaa, ei liian kylmä eikä liian kuuma (lämpömittaria ei ole). Ovi on pihalle joten se on auki koko ajan kun paikalla ollaan. Edellisessä paikassa (siis sama duuni mutta oltiin eri toimipaikassa) saattoi kesällä lämpötila kohota hyvinkin lähelle tuota 40 astetta ja oli TOSI tukalaa vaikka sai läpivedon.

Kurjaa Sandeman ton oviksen kanssa. Eihän ne tikut välttämättä kaikkea todista mutta olishan se kiva nähdä se tumma viiva, kummasti piristää mieltä.

On näköjään Kastiksellakin mies ollut yöjalassa. Symppaan täysillä edellisen yön kokemusten perusteella!!! Meillä mies sentään muisti viestittää että venyy (klo 2.45), oli sitten lopulta kotona klo 4. Musta toi eka viesti olis voinut tulla hiukan aiemmin mutta ei auta valittaa kun muisti edes tuon!!! Hiukan oli kostomeininkiä ilmassa eilen kun töiden jälkeen jäin terassille, kotona olin vasta ysin jälkeen. Mutta eihän tuo köriläs olisi edes huomannut sitä, oli vaan torkkunut sohvalla.

Onpa täällä hiljaista, ihan mälsää.

Tänään tulee veli kylään, olivat keskustelleet miehen kanssa golfista ja kutsui itsensä meille yökylään. Asustelee vaimoineen (ei se hirviö veljenvaimo) tuolla keski-suomessa ja tulee kaverinsa polttareihin tänne pk-seudulle. Mikäs siinä, mutta on aika huvittavaa että mies ja veljeni juttelevat enemmän puhelimessa kuin minä ja veljeni:-)). Ehkä niillä on miehisiä juttuja ja tiedän että veljeni arvostaa miehen ammattitaitoa kun ovat samalla alalla, kyselee sitten neuvoa etc.

Nyt pukkaa kamalaa päänsärkyä, vaivaako muita päänsärky matalapaineella? Mulla se tulee selkeästi silloin kun on ukkosta ilmassa. Inhottavaa!

Toi kieltämättä ärsyttävää kun miehet eivät infoa aikataulustaan, meilläkin saattaa tulla se soitto sitten kolmelta yöllä että ""nyt olisin tulossa, miten ne yöbussit kulkikaan""...jee. Onneksi kuitenkin vain viikonloppuisin, nykyään jos joskus harvoin mies käy viikolla niin osaa kyllä tulla jo hipihiljaa ja aikakin suhteellisen ajoissa!

Nyt kun olin ilman teroja ton ed. kierron niin taas on alkaneet kaikki alavatsan nipistelyt, turvotukset jne. On se kumma. Järki sanoisi että niitä teroja kandee sitten syödä kun olo on hyvä, ei koske eikä kierrä alavatsaa mutta toisaalta taas tapahtuuko siellä mitään jos ei yhtään nipistele???

Keijukainen, kyllä siellä tapahtuu vaikka ei tuntuisi missään :) Tai siis ainakin mulla tapahtui :) Tero-kierroissakin kyllä tunsin oviksen mutta se loppuaika taisi olla helpompaa kuin ihan luomuna.

Mun puolesta mies saa olla missä haluaa ja miten pitkään tahansa, voisi vaan ilmoittaa. Jos nukun sikeästi, en herää viestiin (piippaa kerran) mutta jos sitten herään, niin olisi kiva katsoa puhelimesta, että kaveri on ilmoitellut itsestään. Mitenköhän herran suu menisi, jos itse tekisin samoin, eli viestittäisin ennen klo 02, että olen vielä baarissa ja sitten saapuisin klo 09. Pitää joskus kokeilla, ihan vain huvikseen :) Ystäväpiirissä toi tuntuu olevan tosi yleistä, että hieman venyy ja paukkuu noi saapumiset, kun on jutut kesken ja tuli juuri vuoro tarjota kierros jne. Nythän tuo ei sinänsä haitannut kun en ollut menossa töihin, mutta periaatteena ärsyttää. Jos en olisi sopinut mutsin kanssa tätä menoa, olisin varmaan aamulla kasannut kamat ja lähtenyt loppuviikoksi mökille. Olisi oikeastaan pitänyt tehdäkin se :)

Niin ja joo, mullekin tulee ennen ukkosta aika usein hedari, lähes poikkeuksetta.

Kyllä se tosiaan Kastehelmi, taitais toimia toisinpäin että itsekin olisi ilmoittelematta myöhään...Meillä ainakin mies on myös sellainen että ei osaa oikein nukkua ennenkuin olen tullut kotiin. Tosin minä harvoin viivyn viiteen saakka, yleensä tulen kyllä kahdelta viimeistään, on sitten seuraava päivä vähän mukavampi. Pidemmällä lomalla ei niin väliä vaikka yksi päivä menisikin makoillessa.

Niin...tarkoitin tuolla viikolla suht aikaisin tulemista sillä että on inhottavaa jos toinen kolistaa kotiin viideltä ja itsellä on aikainen herätys, sitten herää siihen kun toinen tulee eikä saa enää unta. Viikonloppuna se ei haittaa kun on aikaa nukkua.

Mietin että jos kuitenkin tikutan ovista myös ensi kierrossa lomasta huolimatta...kun mulla on se lekuri elokuussa ja jos nytkin tulee ovisplussa niin on sitten vähän mitä kertoa. Ilman teroja voisin kyllä olla vielä ensi kierron ja katsoa pysyykö kierto edelleen aisoissa, kysyn sitten hänen mielipidettään asiasta. Noi menkkakivut tietysti vähän pelottaa etukäteen jos on samanlaiset kuin nyt viimeksi!

Jossain luki että jos munasolu irtoaa niin kierto olisi keskimäärin 30 pv. Tuntuu että joka tuutista tulee erilaista tekstiä! Sen mukaanhan 34 pv kierroilla ei voisi sitten edes ovuloida vaikka tikkuun tulee vahva ovisplussa???
Kiva kun jokainen lääkäri on eri mieltä asioista...

Onko muuten kukaan käynyt tsekkiravintolassa Vltavassa Hesassa syömässä? Sinne oltais mahd. menossa ensi keskiviikkona mutta eivät ota pöytävarauksia joten voi olla että pääsee tai sitten ei.

Perkele, maailmalla rytisee taas. Tällä kertaa Lontoossa, pommi-iskut metrossa ja bussissa. Oon yrittänyt soittaa kaverilleni, joka on töissä Liverpool Streetin aseman viereisessä pankkitalossa. Menee suoraan vastaajaan, toivottavasti johtuu vain siitä, että siellä on linjat tukossa. Laitoin mailiakin, että ilmottais ittestään asap. Työnumeroon soitan huomenna jos ei siihen mennessä kuulu mitään. Tää mun kaveri on kotoisin Uudesta Seelannista ja on asunut Lontoossa kolme vuotta. Toivottavasti ei ole joutunut rytäkkään. Kamalaa joka tapauksessa, kuolleita on ainakin parikymmentä, sanottiin CNN:llä jota katson nyt kun pääsin töistä kotiin.

Joo, mä huomasin kans just uutisen Hesarin nettisivuilta, ihan kamalaa! Vaikea edes tajuta koko tilannetta. Täytyy katsoa BBC:tä kotona että tajuaa mitä siellä tosiaan on tapahtunut. Meillä kun ei soi radiosta kuin musiikkia niin pysyy vähän ulkona maailman tapahtumista jopa noinkin laajasti uutisoiduista. Yleltä on varmaan tullutkin jo jotain ylimääräisiä uutislähetyksiä.

Hermostuttaa kyllä tuo tilanne. Kaverini metroreitti kotiin menee King´s Crossin aseman kautta ja juuri siellä oli pahimmat räjäykset. Onneks kaverini on yleensä myöhään töissä ja toivottavasti on ollut tänäänkin.

Hitsiläinen Julia, toivottavasti saat kaverisi kiinni. Kauheeta toi epätietoisuus. Siinä Hesarin jutussa lukikin että yhteydet pätkii eikä tekstareitakaan välttämättä saa perille, tosin se on ainoa keino, soittaa ei pysty.