""Huomenta"". Olen taas painanut ahkerasti hommia, joten pikaisesti töiden lomasta.
Hertan kuulumiset kuulostivat hyviltä. Nopeastipa olet parantunut, hinoa sekin

Varmasti Keijukaiselta on rassattu sitten aika paljon pois, kun paraneminen oli niin paljon hitaampaa. Vaikka tietysti sehän on muutenkin yksilöllistä. Ja sitä, kuinka paljon se endo vaikuttaa raskautumiseen, ei kai oikein voi tietää - toivotaan nyt kuitenkin, että se olisi ollut kummallakin ""syy"" (ja tietysti myös Sandemanilla) ja plussa tulisi pian
Sandeman, mikä kp sulla onkaan nyt menossa? Onko ollut ovistuntemuksia? Hinolta kuulosti ultranäkymät. Voisikohan se ""sairaan"" kudoksen poistaminen vaikuttaa sitten kaikella muullakin tapaa positiivisesti hormonitoimintaan - sehän vasta loistavaa olisikin

Harmillinen juttu toi näytteenotto. Mähän en ollut edes himassa, kun meillä mies toimitti asiansa. Yksinään purkkiin vaan ja purkki klinikalle. Hyvin toimi. Kannattaa varmaan kokeilla sunkin miehen yksin, niin tähtäys voisi olla helpompaa. Uskoisin kuitenkin, että sunkin mies on (ainakin nuorena) joskus harrastanut moista

Häveliäisyys siis pois.
gissalle megatsempityksiä. Jospa se plussa tuli kuitenkin puun takaa.
Omaa napaa.. Eilen oli mega-ovistuntemuksia oikealla puolella ja tänään kunnon limat (siis ihan tajuttomat). Nyt kp15. Enteilisi siis mun normaali-kiertoa. Toimintaa ei ole ollut, ei ole kiinnostanut, eikä olla kyllä oltu samaan aikaan himassakaan. Ja muutenkin lapa (+ mahdollinen aukiolon varmistaminen) vesittäisi kaikki mahdollisuudet. Nyt siis saa vain olla

Mies on kotona tosi huonona. Sillä oli aika railakas viikonloppu ja on kotiutunut vasta tänään - nyt hirveissä morkkiksissa. Mä en oikein jaksa niitä morkkiksia. Jos mokaa, niin sitten sitä pitää yrittää hyvittää. Mä olen varmaan aika kauhea ihminen, mutta tässä tilanteessa toisen ""kärsiminen"" ei hirveästi hetkauta. Eikä varsinkaan, kun mä sain suoraan syyllistystä ihan aiheettomista jutuista. No, jätän ne ihan omaan arvoonsa. Ajattelin, että pitää varmaan viedä mies lekuriin, kun sille ne tyrkkää vain saikkua lisää. Nyt pitää saada jotain terapiaa ja/tai nappeja, ei se siitä muuten tokene. Lapsi-ajatukset ovat siis ihan toisarvoinen juttu, kun nyt just ei jaksa sellaiset kiinnostaa. Tekisi vain mieli olla

Onneksi tulee lapa-loma ja saa vähän nukkua rauhassa.