Heiii!! Ei täällä varmaan ketään ole mutta kerronpa kuitenkin kuulumiset

Kivaa kun olitte kaipailleet!
Ensin kuitenkin kommentit Katalle että hyvältä näyttää ja hinoa kun siirtoon päästään jo viikon päästä. PQ sitten vaan jo etukäteen.
Teidän hääsviitti kuullostaa tosi hulppeelta!!
Kastiksen viesti tuntui mustakin tosi pahalle, kuitenkin olet niin äärimmäisrealisti että osaat käsitellä asioita ja tunteitasi mutta onhan noi ovien sulkemiset aika lopullisia jotenkin, vaikkei se tietenkään sitä tarkoita etteikö kyseistä tilannetta tulisi eteen myöhemmin.
Hyvä homma Sandeman että mahdollinen tauti kukistui heti kättelyssä.
NKL:n kuulumiset: Lääkäri oli taas aivan urpo (eri kuin viimeksi). 45 min. myöhässä eikä sanallakaan pahoitellut asiaa vaan oli tyyliin että mitäs tässä nyt on, lapat tehty ja kaikki. No, kiertoni kuitenkin kertoo karua tarinaansa, joten hormonikokeet otetaan uudestaan, proge siis jo tässä kierrossa ja muut ensi kierron alussa. Ultrassa kaikki oli ok (kai?), limis 6 mm (ekan kerran joku kommentoi mun limistä...), oikealla puolella näkyi 2 kpl 12 mm rakkulaa (nyt kp11) eli pitkä kierto tästäkin on tulossa. Edellinen siis 34 pv joka oli mun normaali ennen lapaa. Uusi ultra-aika on ensi ma eli kp17, sittenhän sitä nähdään, kasvaako noi rakkulat mihinkään.
Lopuksi lykkäsi sitten käteen Hedelmöityshoidot-oppaan ja toivotti suunnilleen hyvää jatkoa. No joo...kesätauostahan sekin puhui, inseminaatiosta (syksyllä), clomeista jne. Kunhan nyt nähdään noi mun hormoniarvot+uusi ultra niin mietitään sitten mitä tehdään. Sanoi vielä ettei lapan pitäisi vaikuttaa millään lailla kiertoihin. Niinpä. Eipä tuo paljon lohduttanut.
Nyt muuten näin ne mun viime talven FSH ja LH-lukemat, FSH 7,4 ja LH 4,1. Eli kaiketi ihan hyvät, ainakin viitearvojen sisällä. On ainakin sitten mihin verrata näitä seuraavia.
Kiitokset vielä kaikille onnitteluista. Olin eilen taas poikien kanssa baarissa katsomassa matsia (huonoa tuuria kosolti, prkl) ja tulin samalla bussilla kotiin kun mies töistä. Mies tuli siis keskustasta ja minä matkan varrelta. Siellähän se istui bussin takapenkillä kukkapuska sylissä. Söpöä =)
Sain myös IceAge-mukin täynnä lempisuklaatani ja -lakuja, varsinainen isompi lahja tulee kuulemma myöhemmin kun mies ei ole löytänyt vielä täydellistä. Veikkaan korua...
Varttia vaille 12 korkkasimme pienen skumpan ja otimme lasilliset ennen nukkumaanmenoa. Tänään olikin ihana nukkua pitkään kun se NKL:n aika oli vasta 10.30
Sieltä menin Pasilaan yhteen infotilaisuuteen joka loppui klo 15, työpäivä oli siis aika...helppo