Tahkoojat 183

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja molly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta naiset!

Tulin pikaisesti kurkkaamaan viestit, kun oli kone jäänyt auki.. En nyt kuitenkaan ehdi kovin paljoa kirjoitella, oon lähdössä kohta anopin kanssa pumppiin. :)

Meillä on toi alakerran (kellari) remppa odottanut jo vuoden.. Mies on siellä välillä häärännyt, mutta aika vähän. Appiukko saa siihen sit aina vähän vauhtia. :)

Kastis, oon menossa kaverin luokse Jenkkeihin 3vkoksi. Se on mun palkintomatka gradun teosta. :) Ja Molly, kyllä mää sieltä pääsen nettiin, nou hätä! :) Mut Kastis, ei varmaan kannattaisi kovin rehkiä, jos oot kipeänä ollu.. :/ Mää oon kyllä aika neuroottinen ton suhteen, et niin monta päivää ku on ollu kuumetta, niin nii monta päivää pitää olla urheilematta ku se on menny (kokonaan) ohi.

Tänään meen käymään sukujuhlissa, mies jää viihdyttämään vanhempiaan. Saas nähdä milloin ne lähtee,mutta viikonlopusta tulee melko rauhallinen joka tapauksessa..

Mukavaa viikonloppua, nyt tarvii mennä!!

Sunnuntaita. Niin nää viikonloput menee ihan liian nopeasti. On tullut nukuttua kellonympäri taas ja edelleen väsyttää. Rauhallisissa merkeissä mennyt viikonloppu; hiukan kaupungilla käytiin ostoksilla, eilen illalla miehen sukulaisissa syömässä ja illalla saunassa kotona ja tuli pari siideriä otettua. Tänään siivottiin joulu pois ja kävin melko pitkällä kävelyllä kirpeässä pakkassäässä. Tehtiin ruokaa ja edelleen oon ihan ähky. Työmotivaatiosta puheenollen; mulla on myös kokonaan kadonnut. En tajua, kun en millään meinaa päästä vauhtiin. Lasken vaan päiviä viikonloppuun aina, rasittavaa..

Sanelma, laitoin sulle postia takas ja Keijulle sen uudenvuodenpostin, mutta Keijulle lähetetty tuli taas takaisin!? Voisitko Sanelma lähettää sen mun kuvan Keijulle, jos sulla on vielä se tallessa. Samalla näkisi on vika mun koneessa vai Keijun postissa. Olis kiva saada Keijultakin kuvia:)vink, vink..

Mulla on mennyt ohi, että asutteko te Vippe ok-talossa, kun puhuit kellarista? Mitens vkonloppu meni remppahommien ja appivanhempien kanssa? Sulla on varmaan vetree anoppi, kun käytte jumpalla yhdessä. Kiva juttu, kun voi yhdessä tehdä asioita anopin kanssa. Niin, sulla matka häämöttää. Laitahan sit reissustakin kommenttia välillä, kiva kuulla, miten rapakon takana loma sujuu.

Mua kauhistutti kanssa hiukan, jos Kastis on rehkinyt puolikuntoisena. Soo soo, voi tulla kaikenlaisia jälkitauteja, jos liian aikaisin alkaa jumppaileen. Toivottavasti paranet pian. Niin, teilläkin on edessä Lapin matka. Milloin se nyt oli? Me ollaan myös menossa pääsiäisenä, niinkuin joka vuosi. Tänään maksettiin mökki. Ihanaa, kun on jotain mitä oottaa. Rahankäyttö on kyllä sellainen asia, mitä täytyy välillä pohtia. Mä vinguttelen pankkikorttia kokoajan, kun en kuljeta käteistä mukana ja sitten tililtä häipyykin rytinällä euroja välillä. Saan nyt aika mukavan palkankorotuksen, joka oikeesti tuntuukin kukkarossa. Pitäs vaan fiksuna ihmisenä laittaa korotu sivuun, kun näinkin on pärjännyt. Saas nähdä..

gissalla ultra pian, odotellaan kuulumisia. Kyllä aika rientää, kun ajattelee teitä plussanneita.

Onnea Keijulle ja miehelle. Tullaan vuosi teidän perässä ;) Teidän illallinen kuulosti niin ihanalle. En oo muuten katsonut tota American talentia. Milloin se tulee? Ajattelin kurkata sitä Tanssi jos osaat-ohjelmaa, jos siihen jäisi sopivasti koukkuun :D

Nyt meen katteleen töllöä. Palataan taas asioille!