Täällä on vipinää, hienoa! Kivaa, kun on paljon lukemista. Mollylle kiitos kuvista!!Ihanii! Ja täältä saan myös vastauksia askarruttaviin kysymyksiinikin, joita sulle mailasin

Heti alkuun siis i-h-a-n pakko kommentoida Mollyn tilannetta; hienoa kuulla, että nyt alkaa taas tapahtua. Saa nähdä, ketä kaikkia on silloin hoidossa yhtäaikaa. Meillä siis aika vasta tammikuun lopussa, joten en osaa sanoa yhtään, mitä tapahtuu. Voihan se olla, että kaikki menee mönkään meillä, eikä päästä puusta pidemmälle. En uskalla ajatella koko icsiä/ivfää vielä omalla kohdallani kovin "varmana." Katsotaan, mutta toivotaan, että kaikilla menee kaikki hyvin. Tuokin on totta, että kun meitä on niin monta mahdollisesti yhtäaikaa, niin olisi tosi kurjaa, jos joku jää "rannalle." Ne on rankkoja juttuja. Muistan, kun parin ystävän kanssa oli vauvahaaveita, niin yksi sanoi, että olis ihan k-a-u-h-e-e-t-a, jos jollakin meistä ei tärppäisikään ja sitä hän sitten päivitteli. No, nyt ollaan oltu siinä tilanteessa jo yli 2vuotta ja niinpä se tahtoo heiltä välillä unohtua, että kuinka k-a-u-h-e-e-t-a se sille "jollekin" on :S Mutta; me tuetaan täällä toisiamm, kävi miten kävi. Ja jospa Sanelmalla ja Nasupilla olisi Passeissa onni myötä ja tulisi sieltä passiplussat

Toivotaan, että kaikki onnistuu!
Ja Tiitu+mies on kertonut ilouutisen. Voin kuvitella tilanteen. Miten siihen reagoitiin? Oliko yllättyneitä ja liikuttuneita ihmisiä? Ihana kuulla, että ultrassa kaikki ok. Siellä se pieni elämänalku kasvaa ja loppukesän vaiveli tiedossa. Onnea!Toivottavasti saat ajan neuvolaan. Onkohan siellä välipäiväruuhka kanssa, niinkuin alemyynnissäkin
Vippe; mä olen syönyt tosi hirveesti suklaata ja vihreitä kuulia ja "hiukan" on ollut paksu olo. Kävin kanssa kävemässä, mutta pitäs kävellä koko päivä, että sais kulutettua edes osan herkuista

Tseppailuja G:n kanssa ja kunhan saat "diipadaapat" heitettyä mukaan tekstiin, niin poksautetaan kuvitteellinen skumppa täällä! On se valmistuminen niiiin lähellä. Kunpa joskus minäkin saisin aikaan noin paljon...
Gissa, mä rakastan autoja <3 ! Haluaisin myydä (ja myynkin!) autoni pian, ostan tilalle pienemmän ja kätevämmän, mutta en ihan uutukaista. Ajateltiin, että voin jollainen pienemmällä ajella hyvin ja JOS joskus tulee tarvetta isommalle, niin sitten vaihdetaan taas. Mä tykkään maastureista, mutta niissä on aika kovat hinnat. Niillä on turvallinen ja mukava ajaa. Automaattivaihteiston vaadin myös, kun olen siihen tottunut, mutta jos/kun nyt vaihdan pienemmän, niin saa olla manuaalivaihteet kyllä. Mutta "siinä perheautossa" sitten joskus tulisi olla automaattivaihteet. Toi Corolla Verso on nätti; se ei ole sinänsä niiin tila-auto eikä sellainen korkea, vaan musta tosi nätti ja sopivan kokoinen. Noita pienempiä tila-autoja tuntuu tulleen nyt muutenkin enemmän. Musta se Nissanin Casguy (vai mikä se olikaan) näytti kanssa nätiltä; jotenkin maasturin ja tila-auton välimallilta. Muuttuukohan noi autojen hinnat nyt sitten vuodenvaihteessa miten? On hiukan vaihtelevaa infoa tullut, niin ei kai auta kuin seurata hintoja alkuvuodesta ensin. Kun nyt saisin tuon oman bensasyöpön myytyä pian..(Pitäs vissiin laittaa se ensin myyntiin, eikä odottaa ostajaa kotona
Emmistä kiva kuulla myös. Olipas kurja kuulla, että lapselle käynyt noin. Toivottavasti ei ole kovin kipeä ja parantuisi pian. Teillä kova muuttohässäkkä varmaan, mutta pääsette mökkeilemään ja rentoutumaan välillä. Vai on sullakin hormonitoiminnat sekaisin. Mietin kanssa, että olisko sulla testin paikka vai onko kunnon vuotoa ollut?
Me mennään koti-iltaa viettämään uutena vuotena. Mollyn vaahtokarkki-idea on hauska; saanen ottaa mallia

Tehdään kimpassa syömisiä ja viedään skumppaa+viiniä mukana..varmaan singstarit raikaa ja pelataan buzzia jne. Kivaa
Nyt lähden viikonlopuksi "minilomalle" Hkiin: pitäkää peukkuja, että löydän lämpimän, hienon ja halvan talvitakin

Mukavaa viikonloppua kaikille!!!