S
Suvi
Vieras
Olisipa ollut ylläri varmaan raskautua heti uuden miehen kanssa! Mutta kuten sanoit, ehkä se sitten oli hyvä niin? Hedelmöittyminen on siis mahdollista ja se varmasti tuntuu hyvältä asialta, vaikka raskaus ei nyt enää olekaan toivottu. Yritäppä nyt vaan keksiä joku ehkäisykeino, jos et raskaaksi halua! Miten olisi se Patentex oval? vai mikä sen nimi nyt olikaan. Sehän ei olisi millään tapaa hormonaalinen ehkäisy.
Toisaalta on ihmeellistä, ettei nykymaailmassa ole keksitty kovinkaan montaa ns. hyvää ehkäisykeinoa. Itsekin olen miettinyt joskus, mitä ehkäisyä käyttäisin jos sen tarve nyt edes koskaan tulee enää ajankohtaiseksi. Pillereitä en myöskään enää haluaisi ja kumien kanssa pelaaminen ei ainakaan pidemmälle ajalle kiinnosta. Voisiko kierukka tulla Kastis kysymykseen?
Jee, nyt mä lähden aloittamaan uutta ketjua, josko se toisi onnenpotkua!?
Toisaalta on ihmeellistä, ettei nykymaailmassa ole keksitty kovinkaan montaa ns. hyvää ehkäisykeinoa. Itsekin olen miettinyt joskus, mitä ehkäisyä käyttäisin jos sen tarve nyt edes koskaan tulee enää ajankohtaiseksi. Pillereitä en myöskään enää haluaisi ja kumien kanssa pelaaminen ei ainakaan pidemmälle ajalle kiinnosta. Voisiko kierukka tulla Kastis kysymykseen?
Jee, nyt mä lähden aloittamaan uutta ketjua, josko se toisi onnenpotkua!?