Tahkoojat 119

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keijukainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mistähän ihmeestä tiedät millainen äiti minä olen??!! Eipä tietenkään miehelläsi ole alkoholiongelmaa... ilman sitäkin sairautta tapojaan on vaikea muuttaa. Mutta upeetahan se ois.

Ja miten lapsesta tulee jonkinlainen jos kommentoi avoimiin juttuihin jollain palstalla. Sulla on todella outo käsitys lapsen kasvatuksesta.

Selvähän se on, että ei nää meijän ulkopuolisten kirjotukset ketään hetkauta ja hulluahan se oiskin. Uskon että useimpia lukijoita (sallittua uskoisin) ihmetyttää miten voit ajatellakaan lapsia ja varsinkin hoitoja kun tilanne on mikä on. Sinun mielestäsi oiva ja valmis muutokseen mutta kuka ottaisi tuollaisen riskin??!! Oikeesti vauvanhoito on rankkaa ja siinä on hyvä olla mukana tasapainoinen luotettava mies tai nainen. siks tää vaan ihmetyttää.

..oletteko te muut tavanneet joskus, kun Kastis painottaa koko ajan et ei voi tuntea kirjoitusten perusteella??
Luulenpa, että olet silloin kaksi vuotta sitten ollut hyvässä parisuhteessa ja kun lasta ei kuulunut asiasta tuli vähän sellainen ""pakkomielle"". Olen muuten mielipiteestäni huolimatta pahoillani ettei ole tärpännyt (itselläni yli vuosi ""tahkomista"" välillä enemmän välillä vähemmän)
Mutta ehkä todellakin kannattaisi vielä mennä ja nauttia suuremmitta vastuitta!! Voisihan täällä kirjoitella muutenkin.. ;)