Iltaa!
Mitä mun vanhat silmät näkevätkään? Kutina taisi osua oikeaan eli Sandemanille onnittelut! Muistanko ihan väärin, että olisit käynyt vyöhyketerapiasa nyt kesän aikana? Jospa se auttoi? Tai sitten oli vaan "hyvää tuuria", sitä kun tässä lajissa tunnutaan tarvitsevan. Oliko sulla selkeästi sellainen tunne, että nyt on joku juttu erilailla vai tuliko kuitenkin aika pitkälti puun takaa?
Keijukainen, tiedät ettei sanat riitä kertomaan, kuinka paljon mua harmittaa sun puolesta. Just susta mulla oli niin uber hyvät kutinat (älkää nyt vetäkö mitään herneitä nenään kukaan, mä vaan saan erilaisia "fiiliksiä") mut kun ei

Mulla noi clomit tekivät siis sen, että ekassa clomi-kierrossa itketti ja harmitti kaikki koko ajan ja tokassa olin ihan raivotar (vai meniköhän se noin päin, nopeasti nämä unohtaa). Eli vaikuttivat mullakin ikävästi. Muistaakseni myös kivut olivat jonkin verran kovemmat, tosin sehän oli mulla ennen lapaa. Mutta mitään sen suurempaa turvotusta ei tullut. Ekassa clomi-kierrossa oli myös jatkuva hedari ja molemmissa kovat yöhikoilut eli oireita kyllä riitti. Munis kasvoi hienosti ja aikataulussa, mutta eipä se auttanut silti (as we know). Monestihan clomit aiheuttavat paljon enemmän sivuoireita kuin pistokset, kun ovat niin keinotekoista huttua, joten älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Tiedä vaikka sulle olisi pistoksista paremmin apua, tai sitten sulle yksinkertaisesti riittää, että ovis tapahtuu kp18-19 maissa eikä sitä tarvitse vauhdittaa..
Mäkin palasin tänään töihin, eikä olisi kyllä yhtään kiinnostanut. Eka päivä meni kuin usvassa maileja lukiessa ja kiinnostus tarttua asioihin oli totaali nolla, jollei vähemmänkin. Ehkä se tästä
Joku (nimimerkki meni ohi) kirjoitti, ettei papan muutokset kehity nopeasti syöväksi. Se on toki tiedossa, mutta kun tässä oli sellainen tilanne, että alle 2 v sitten papa oli luokkaa II, viime lokakuussa otettiin uusi papa ja koska lääkäri ei soittanut, oletin sen olevan luokkaa I (useinhan tuo luokka II paranee itsestään). Nyt kun luokka oli kuitenkin IV, niin on selvää, ettei lokakuu ole ollut puhdas vaan kenties luokka II tai III, jolloin olisi pitänyt jo edetä niihin juttuihin kuin nyt. Eli tämä "tauti" sai muhia 8kk yliaikaa, jossa ajassa jo esiasteita syövästä voi tulla (siis parissa vuodessa eikä sitä tiedä, onko se muhinta alkanut jo 2 v aikaisemmin eli yhteensä olisi mennyt 4v). En silti ole mitenkään neuroottinen tai pelokas, mutta koska itselläni on ollut niin älyttömän huono tuuri moneen terveyteen liittyvässä asiassa, niin jotenkin tämä tuntuu hieman turhan "rankalta". Mulla on nimittäin sellainen autoimmuuni-sairaus, jossa elimistö ei tapakaan pöpöjä vaan kääntyy joskus itseään vastaan eli tauti leviää huomattavasti nopeammin kuin ns. terveillä. Siksi tässä on vähän enemmän pelissä kuin monella muulla.. Mutta eiköhän se tästä. Kaiken kukkuraksi vuoto alkoi taas uudestaan (to tähysyksen ja koepalojen oton jälkeen vuosin kuin seula), pe-su vain tiputteli ihan vähän jos ollenkaan ja nyt sit vuotaa kunnolla

Myös maha on vähän kipeä. Tänään on kyl ovispäivä, joten mahakipu (myös pää kipeä, niin kuin aina oviksessa) voi johtua siitä. Samoin ovis herkistää monilla kohdunsuuta ja se voi vuotaa muutenkin, saati sitten, että sitä on just "ronkittu". Toivottavasti vuoto lakkaa tai muuten joudun menemään viimeistään ke lekuriin, ettei sinne vaan tullut mitään tulehdusta

Se tästä nyt vielä puuttuis..
Jotain muutakin piti turista, mutta en muista.. Niin joo, nyt pitäisi laittaa näihin asuntoasioihin vauhtia, mutta ex-mies tuntuu hangoittelevan ihan kunnolla vastaan. Ei onnistuta mitenkään tapaamaan, jotta oikeasti voitaisiin jutella. Jos hänen kantansa on edelleen se, ettei myy asuntoa mulle, niin sitten vaan välittäjät hommiin ja mä alan etsimään uutta himaa. On jo aika lopettaa tämä aika raskas vääntö, kun toisesta ei näytä ottavan selvää millään. Mut muuten elämä on ihan kohdillaan