Tahkoojat 138

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sandeman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta! Sandeman, mä oon niin KADE! Noh, kai tässä vielä rämmitään suossa, kp6 vasta menossa joten kai se suodaan :-)
Mutta kuten sanottua, oon tosi onnellinen kaikkien plussanneiden puolesta joten se ei todellakaan ole minulta pois!Ja on sanomattakin selvää että peukut on ojossa että kaikki menee hyvin loppuun saakka!

Kastis, musta on yhtäkaikki tosi jännää että on kuitenkin periaatteessa mahdollisuudet raskautua sukanpyörittäjän kanssa, jospa se luonto onkin tarkoittanut niin että isäksi tuleekin eri mies! Sori hurtti huumori mutta luotan siihen että sä ymmärrät mitä tarkoitan!!? Joohan... :)
Tällä hetkellä varmasti ajatukset pyörii ihan muussa ja on se tosiaan ihan p***stä että julkisella noita tuloksia joutuu odottamaan ihan tuhottoman kauan.

Meillä on töissä kohta jotkut kekkalot kun joltain asiakasreissulta jäi kamalasti alkoholia yli. Saas nähdä mitä keksitään. Pieni porukka kun ollaan niin tuhottavaa olis aika lailla :)))

Onkos hesalaiset/espoolaiset menossa katsomaan ilotulituskilpailuja perjantaina? Me ehkä mennään miehen kanssa, tosin se ryysis ei kiinnosta yhtään mutta jos jostain vähän kauempaa näkis. Viime vuonna nähtiin se ihan muutama kymmenmetriä meiltä kotoa korkeelta mäeltä mutta ei enää kun kisa siirtyi Hernesaareen :( Tai en ainakaan usko.

Muuten vkonloppusuunnitelmiin kuuluu se että meilläkin mies paiskii töitä ja sovin lauantaiksi tärskyt ystäväni kanssa, mennään varmaan tsekkaamaan se Lux. Mä oon ollut siellä kerran mutta ystäväni ei.

Suvi, toi on tosiaan ihan lohdullista että voi natsata yhdestäkin kerrasta. Mä aion tässäkin kierrossa tikuttaa koska oon ilman clomeja. Tuli stressiä tai ei!

Mukavaa k-viikkoa kaikille. Kohtahan se on taas perjantai...
oli hassua kun lomalla oli päivistä ihan sekaisin, nyt tietää tasan tarkkaan kuinka monta päivää on perjantaihin :)))

Huomenta. Onhan se jännää niin, että mahdollisuudet ovat olemassa. Sitä ei siis erityisemmin toivota, mutta mun taustalla mitään pillereita on turha napsia, kun tulosta ei kuitenkaan tule. Olen meinaan ilman pillereita paljon "onnellisempi". Voihan se olla, että joskus jotain tapahtuu tai sitten ei. Tällä hetkellä mielessä on niin paljon muuta, pääasiassa asuntoasiat. Ja työt - jotain uutta voisi kehittää :) Taidan kuitenkin hoitaa asuntoasiat kuntoon ja miettiä sitten vasta uusia töitä - ei tulis liian montaa muutosta kerralla :)

Ilotulituksen sm-kisat ei oikein kiinnosta juuri sen ryysiksen takia. Pe ajattelin vain olla. La lähden tyttöjen kanssa baariin, paikka vielä avoinna. Kivaa sekin. Ajateltiin vielä grillata, satoi tai paistoi :)

Torstaina pitäisi kampaajan jälkeen nähdä ex-mies ja sopia asunnosta. Tuskin myy mulle, mutta sitten vaan etsimään vuokrakämppää (just tähän hätään en ajatellut etsiä omaa..). Jää ainakin kivasti rahaa, josta osan laitan sivuun ja osalle olen keksinyt jo hyvää käyttöä (ylläri, ylläri!).

Morgen. Kastikselle tsemppiä asuntoasioiden setvimiseen. Vuokralla asuminen on ihan jees-ratkaisu.

Me mennään ilotulitusta katsomaan Suomenlinnaan. Kaveri asuu siellä ja kutsui ulko- tai sisäpiknikille. Onkohan sielläkin ryysistä? En ole ennen ollut katsomassa, mutta tykkään kyllä ilotulitteista!

Tervetuloa Kirppu mukaan uudelleen! Aika ankeeta, että osa meistä vieläkin täällä...

ON: Kp 24. Menkat alkaa viikonloppuna. Ja sitten pääsen varaamaan aikaa kättärille.

Onnittelut Sandemanille!!!! Nyt sitten korkkaan sen skumppapullon sun kunniaksi!!(Niin kuin lupasin joskus kauan aikaa sitten.) Harmittaa vaan kun luin nuo sun vasta tänään...

Lämpimät onnittelut Sandemanille ja onnellisia odotuksen päiviä!

Kun itsekin vasta haaveilin vauvasta poikkesin silloin tällöin tähän ketjuun lukemaan ketjulaisten haaveista, ja taisin joskus itsekin kirjoitella jotain, mutta laiskana en sitten jatkanut kuin lukulinjaa vain. Nyt oma vauva 10 kk ja poikkesin katsomaan mitä tänne kuuluu.

Onnea myös yritykseen kaikille muillekin "pitkän linjan tahkoojille" ja toki uudemmillekin!

pepe :)