Tahkoojat 129

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sandeman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hellurei! Oikein paljon onnea Keijukainen ja kiitos kaakusta;)

Katalle tsemppiä polttareista toipumiseen.

Suvi, hmmm, väsymystä ja nippailua... PQ!

Taas olisi sitten uusi viikko alussa. Vettä vihmoo, tekee kyllä hyvää luonnolle, kunhan nyt ei sitten ole koko loppukesä tätä. No, tän viikon kun jaksaa taas painaa, niin ens viikolla onkin helatorstai ja itse pidän perjantainakin vapaan, joten tulee mukavasti piiitkä viikonloppu.

Mukavaa viikkoa kaikille!

Kiitokset vaan kaakusta, mä voin jättää sen marsipaanin lautaselle ja rääpiä vain ne sisukset kun on kyse virtuaalikakusta:-). En oo yhtään marsipaanin fani.

Ens viikolla meinaan mäkin pitää perjantain vapaana, mentäisiin taas maalle suunnittelemaan meidän arkkitehdin kanssa, kundit kaataa puita varastorakennuksen/autotallin tieltä ja mää meinasin mennä korvasienimetsään. Toivottavasti nyt sataa sen verran että lähtevät kasvamaan. Täällä tuli kyllä rakeitakin välissä, ihan niin kylmää ei tarttis olla!

Ja juuh, Keiju heinäkuussa olis tarkoitus hengata H-vedellä joten siellä ""nähdään"". Ja Minos on uudessa Kampissa.

Ihme työstressi iski, millään ei jaksais painaa. Onneks huomenna pääsen kampaajalle...

Sandeman,mää kyttään sitten Daryl Hannahin näköistä naista siellä S-marketissa =) Enpäs tiedä olisko pokkaa tulla kysymään vaikka näkisinkin pitkän vaalean naisen, joka sopisi Sandemaniksi :))

Juu, kakkua saa rääppiä, sisällä ihanaa kreemitäytettä =)

Huomenna menen aamulla NKL:lle (vihdoin!) Meillä on sitten Katan kanssa molemmilla huomenna ultrat.
Pitäkää peukkuja että saan jotain apua/vauhditusta/kierron tasaamista kehiin...

Katalla kans isot PQ:t ultraan, toivottavasti kaikki näyttää siltä kuin pitää ja pääset siirtoon!

Iltaa!
Keijukaiselle paljon onnea synttäreiden johdosta!

Taas se on yksi maanantai takanapäin. Jihuu. Ja pian onkin jo perjantai. Aika vois kyllä kulua vähän hitaammin, ennenkuin huomaakaan sitä on 50-v ja vauvantekohommat takanapäin... Plääh. Saa toki peukuttaa, mutta en kyllä itse usko tärppiin. Väsymystä mulla on ollut jo niin pitkään, että tuskinpa on raskautumisesta johtuvaa. ;) Katsotaan nyt rauhassa mitä tuleman pitää. Perjantaina aion kyllä joka tapauksessa tehdä testin, koska silloin on sovittu ne labrat ja en viitsi sinne raahautua, jos ei tarvitsisikaan. Eiköhän se jo sitten näy, jos on näkyäkseen. Kp kylläkin vasta silloin 27/29-31, mutta edelliselläkin kerralla näkyi jo kp 26!

Mukavaa viikon jatkoa!

Iltaa.
En mä vielä ollut työmatkalla, mutta töissä hoppu. Lisäksi heräsin klo 03, ja töissä olin jo ennen klo 07, eli päivä meni pienessä koomassa. Nyt parin tunnin päikkärit sohvalla ja olen taas kuin uusi :)

Keijukaiselle täältäkin onnittelut!

Katan kaverit pääsivät sitten yllättämään polttareilla. Hienoa!

Peukkuja muuten Katan ja Keijukaisen ultriin. Sekä tietysti kaikille muillekin kaikkiin muihin tilanteisiin :)

Itse peruin tänään nkl:n suunnittelukäyntiajan, joka olisi ollut parin viikon päästä. Siellä olisi siis suunniteltu ja aikataulutettu se ivf-hoito (jos olisi päästy lääkärin kanssa yhteisymmärrykseen), mutta nyt sitä ei siis tule. Samalla suljettiin kaikki lähetteet yms eli mitään asiaa ei sinne enää ole. Kyselivät syytä ja sanoin, ettei ole ajankohtaista enää. Eka veikkaus oli, että ""olet raskaana"". No, en ole - ei vain ole enää ajankohtaista. Elämä ja tilanteet muuttuvat. Ei varmaan ole eka kerta sielläkään, kun hoidoista luovutaan, syystä tai toisesta. Kyllähän se tavallaan tuntui niin kovin lopulliselta, eli omat ""haaveet"" tuli nyt konkreettisesti haudattua. Elämä jatkuu silti :) Miehelle ilmoitin, että aika on peruttu ja lähetteet suljettu (mies sen silloin varasikin). Hänestä tuntui tosi pahalta, että se homma oli nyt siinä. Kai tämä on sitten tällaista pala palalta luopumista..

Voi sua Kastis! Ei varmasti tunnu helpolta tuokaan asia, kun kuitenkin aika pitkään sitä vauvaa toivoitte! Elämä on vain niin tätä! Mulla kyllä nuo hormonit tekevät ilmeisesti tepposiaan, kun mieliala tuntuu heittelevän entisestään. Tunteet menevät ilosta, suruun ja kyynelistä nauruun. Äsken taas pinna meinasi palaa miehelle, eikä ihan hirveän isosta syystä.

Mäkin mietin, että onko nämä hormonien tumppaamiset ihan järkevää ja minulle tarkoitettu juttu? Täytyy nyt katsoa tämä kierto loppuun ja miettiä sitten jatkoja. Vähän tuntuu ainakin tällä hetkellä siltä, etten insseihin syksyllä lähde. Kuten olen jo monen monituista kertaa sanonut, en haluaisi väkisin tätä hommaa punnertaa. Jos ei tule niin siten ei tule. Jospa mäkin kokeilisin vaikka miehen vaihtoa, jos sitten nappais? ;) Ja jos ei nappais kaikki muut asiat sitten myöskään ihan yhtä pahasti. Äh, mikä muakin nyt taas riivaa. Ihan mukava ja hyvä mieshän mulla on. Ihmetellä pitää, että se ylipäänsä kestää mua!

Huomenta!

Mä oon siis ihan eka ja kello on jo 10, herätys unikeot!!!

).( kp20/29? Eritevaroitus!!!ihan karmea vatsakipu iski eilen ja koko vatsan sisältö tuli lorona ulos alakautta, onneksi kun oksu oli myös pyrkimässä kurkkuun:-(. Joku ihme pöpö on meillä töissä liikkeellä, joten epäilen että oli sitä. Palelsi sitten koko illan ja palelu jatkuu edelleen vaikka vedin lähes talvikuteet päälle. Kummaa. Samanlaisia ""oireita"" mulla on ollut joka kierrossa joten enpä odota mitään nytkään tapahtuvaksi.

Mitäs Keiju sait mieheltä synttärilahjaksi? Kerro sitten heti myös NKLn kuulumiset!!

Tere, täh, miten voin olla aamun eka tähän aikaan päivästä? Linjoille tytsyt, huhuu!

Kastehelmelle tsemppiä ""luopumissessioihin"". Niin joo ja myöhästyneet nimpparionnittelut, sunnuntaina oli Kastiksen päivä;) Huhhuh, muistan hyvin, kun jo vuosi sitten sua onniteltiin ja samaa rataa vuodesta toiseen...

Keiju muuten kyseli siitä Lordista, mulla on vähän sellainen kutina, että se näyttää närhen munat ja ottaa Suomen parhaan sijoituksen ikinä.

Mitäs tässä muuta. Kuin jäitä polttelis;) Omassa navassa ei ihmeitä, eilen aloitin luget. Nyt tungen ekaa kertaa sitä alakertaan, tähän astihan mulla on ollut annostus suun kautta. Ei vielä ainakaan mitään tuntemuksia, monet ovat valitelleet valumista, mutta ehkä se sieltä muutaman päivän jälkeen alkaa tihkumaan. Mikä muuten teillä (Kata, Gissa ainakin) on ollut inssin jälkeen lugejen annostus? Kun mulla on aikaisemmin ollut (suun kautta) 1 kpl 200mg:n nappia päivässä, nyt 300 mg alakautta aamuin illoin, tuntuu hurjalta määrältä, mutta niin kai se sitten pitää olla.

Huomenta!

Sandeman, mun äidillä oli eilen sama ongelma, joten nyt on kai jotain pikamahatautia liikkeellä. On tänään jo töissä, vaikka on vielä vähän hassu olo.

Tiitu, mulla kyllä valuu melkein heti luget ulos, tuntuu ihan siltä, että miten sinne ikinä jääkään mitään... annostuksena oli 2 tabl pvssä, eli 1 kpl aamulla ja illalla. En mä niitä mgmääriä muista. Siirryin sitten ottamaan sen iltatabun suun kautta, että sain sitä kutinaa vähenemään. Ihan hyvä, jos sulla ei valu tai kutia, ole tyytyväinen. Meillä esim. ei voitu harrastaa seksiä lugekuurin aikana, joten hoidot on kyllä surkastuttanut meidän seksielämän ihan täysin. Siihen tottuu ettei sitä ole, joten eipä se enää kiinnostakaan :(

Hei

Miten Katalla ja Keijulla meni ultrassa?

Sandemanille paranemisia.

Aloitin tänään laihdutuskuurin. Mulla on ollut mielessä tämä jo varmaan joulusta lähtien, mutta vasta nyt sain kerättyä tarpeeksi motivaatiota. Päätöksen tekoa auttoi se, että kokeilin päälleni yhtä nättiä kesäpaitaa toissakesältä. Voi hirvitys. Eihän sitä voi käyttää, kun vatsa pömpöttää niin rumasti helman alta! Kovin montaa kiloa ei onneksi tarvitse saada pois. 5:kin auttaisi jo, 7-8:n olisin tosi tyytyväinen.

Eilen tein tämän päätöksen. Sitten menin kauppaan ja ostin valmiiksi tätä päivää varten kasviksia ja rasvatonta jugurttia ja muuta sellaista. Ajattelin, että olisi helppo aloittaa, kun jääkaappi on täynnä hyvää ja ”sallittua” ruokaa. Lisäksi ostin kaikkia lemppari-irtokarkkejani, joita sitten napostelin koko illan. Tämä ei kuulosta järkevältä ollenkaan. Mulle se oli kuitenkin sellainen viimeinen ilta vanhojen paheiden parissa. Tänään ja tästä eteenpäin: uusi elämä.

Mintulle tsemppiä laihikseen! Meinasitko lisätä myös liikuntaa? Mä ainakin luulen että jos joka päivä liikkuisi niin johan rasva sulaisi! Mutta miten saisi itsensä ylös sieltä sohvalta? Eilenkin mies oli valmis lähtemään lenkille, mutta mä valitin kylmää ja tuulta. Sittemmin olikin hyvä ettei tarvinnut puistossa kyykkiä mahakivun kanssa....

Kipu meni kyllä ohi kerralla, joten tänään on jo normi olo. Tai odottelen mitä lounas tekee vatsahapoille...

Ihana lounas oli! Istuin pitkään ja juttelin yhden ystävän kanssa jolla myös endo ja ivfn jälkeen luomuraskaus. Vertaistuki rulettaa!! Nyt ovat vaan hakemassa eroa:-((. On se näille meidän miehillekin raskasta elää meidän kanssa tätä lapsettomuutta. Tämäkin oli sitten päätynyt hakemaan lohtua toisen naisen sylistä:-((. Tosi mölöä!

Keijuuuuuuuuuu. Uutisia????????

Mintulle tosiaan tsemppiä laihikseen! Eikös sullakin ole pco? Sitähän sanotaan, että silloin on vaikeampi päästä kiloista eroon, mutta taitaa olla kyse vaikeasta ylipainosta silloin. Mullahan on myös se ihku pco, ylikiloja ei ole, mutta joskus tuossa 4 vuotta sitten painoin 10 kiloa enemmän kuin nyt, kunnes otin itseäni niskasta kiinni. Ei silloin ollut ainakaan vaikea niitä karistaa, kevyttä ruokaa ja ankaraa urheilua. Ovat myös pysyneet poissa.

Äh, kurja Sandeman tuo sun kaverin tilanne. Onko hän siis parhaillaan raskaana, vai onko lapsi jo syntynyt?

Keijun kuulumisia odotellen... Ja olikos Katallakin tänään ultra?

Tsau!

Ihanaa kun alkaa elämä voittaa pikkuhiljaa! Krapula on taaksejäänyttä elämää ja voi alkaa suunnittelemaan ensi viikon pippalointia jo..;-) Miehellä on perjantaina polttarit, joten pitäähän sitä yrittää houkutella kavereita ulos itsekin taas..

Ultrassa siis käyty, ja jes! hyvältä näytti, eli ensi viikon tiistaina on siirto. Limis alkoi olla jo hyvä mutta kasvatetaan vielä vähän, estrogeeniannos nousee hiukan tästä eteenpäin. Jännää, sitten nähdään tiistaina tuleeko yksi vai kaksi kaveria kyytiin, riippuu sulatetaanko kahden vai yhden alkion olki ja jos kahden niin selviääkö molemmat sulatuksesta. Mutta niin paljon on alkioita että jotakin varmasti pästään siirtämään!

Samaan hengenvetoon rutistus Kastikselle ja tsemppiä, tuntuu vähän pahalta paukuttaa omia suunnitelmiaan, mutta tunnut kuitenkin olevan sinut tilanteen kanssa, ja toisaalta ei voi tietää mitä elämä vielä eteen tuo, yllätyksiä voi olla seuraavan kulman takana.

Miten Keiju?

Ja Tiitulle piti sanomani että mulla IVF:ssä ja nyt PAS:ssa on lugennos 800 mg päivä, eli töhnää riittää... Meillä on sama juttu kun Gissalla, että seksiä ei tod tee mieli harrastaa kun sitä perkuleen tahmaa on joka puolella, eikä ihan vähää. Mutta aika aikaansa kutakin, seksi vähenee aina välillä milloin mistäkin syystä.

Varasin muuten äsken hääsviitin, Presidential Suite, sauna ja poreamme, ja melkein tuplasti neliöitä meidän kämppään nähden..Heh..=)

Hienoja uutisia Kata, hyvä homma, että siirto lähenee:) Aivan ihanalta kuulostaa tuo teidän hääsviitti!

Jaa, no, mun lugeannoshan on sitten pieni tuohon verrattuna...Ehkä mullakin tulee vielä noita sivuhaittoja, kunhan pääsen vauhtiin tässä tunkemisessa;)

Onnittelut Katalle ultranäkymistä!!! Siirto siis ens viikolla, jes täällä me piinistellään sitten sun kanssa!!

Tiitu, tuo mun ystävä on jo 3 vuotiaan vesselin äiti, tosin endon takia kohtu poistettu eikä siis mahdollisuuksia uusiin raskauksiin:-(. Huonot uutiset on muuten sellaisia että edes kohdun poistaminen ei välttämättä poista endokipuja...endo on siis lifetime partner!!! Hekoheko! Hiukan mustaa huumoria??

Heiii!! Ei täällä varmaan ketään ole mutta kerronpa kuitenkin kuulumiset :) Kivaa kun olitte kaipailleet!

Ensin kuitenkin kommentit Katalle että hyvältä näyttää ja hinoa kun siirtoon päästään jo viikon päästä. PQ sitten vaan jo etukäteen.
Teidän hääsviitti kuullostaa tosi hulppeelta!!

Kastiksen viesti tuntui mustakin tosi pahalle, kuitenkin olet niin äärimmäisrealisti että osaat käsitellä asioita ja tunteitasi mutta onhan noi ovien sulkemiset aika lopullisia jotenkin, vaikkei se tietenkään sitä tarkoita etteikö kyseistä tilannetta tulisi eteen myöhemmin.

Hyvä homma Sandeman että mahdollinen tauti kukistui heti kättelyssä.

NKL:n kuulumiset: Lääkäri oli taas aivan urpo (eri kuin viimeksi). 45 min. myöhässä eikä sanallakaan pahoitellut asiaa vaan oli tyyliin että mitäs tässä nyt on, lapat tehty ja kaikki. No, kiertoni kuitenkin kertoo karua tarinaansa, joten hormonikokeet otetaan uudestaan, proge siis jo tässä kierrossa ja muut ensi kierron alussa. Ultrassa kaikki oli ok (kai?), limis 6 mm (ekan kerran joku kommentoi mun limistä...), oikealla puolella näkyi 2 kpl 12 mm rakkulaa (nyt kp11) eli pitkä kierto tästäkin on tulossa. Edellinen siis 34 pv joka oli mun normaali ennen lapaa. Uusi ultra-aika on ensi ma eli kp17, sittenhän sitä nähdään, kasvaako noi rakkulat mihinkään.

Lopuksi lykkäsi sitten käteen Hedelmöityshoidot-oppaan ja toivotti suunnilleen hyvää jatkoa. No joo...kesätauostahan sekin puhui, inseminaatiosta (syksyllä), clomeista jne. Kunhan nyt nähdään noi mun hormoniarvot+uusi ultra niin mietitään sitten mitä tehdään. Sanoi vielä ettei lapan pitäisi vaikuttaa millään lailla kiertoihin. Niinpä. Eipä tuo paljon lohduttanut.

Nyt muuten näin ne mun viime talven FSH ja LH-lukemat, FSH 7,4 ja LH 4,1. Eli kaiketi ihan hyvät, ainakin viitearvojen sisällä. On ainakin sitten mihin verrata näitä seuraavia.

Kiitokset vielä kaikille onnitteluista. Olin eilen taas poikien kanssa baarissa katsomassa matsia (huonoa tuuria kosolti, prkl) ja tulin samalla bussilla kotiin kun mies töistä. Mies tuli siis keskustasta ja minä matkan varrelta. Siellähän se istui bussin takapenkillä kukkapuska sylissä. Söpöä =)
Sain myös IceAge-mukin täynnä lempisuklaatani ja -lakuja, varsinainen isompi lahja tulee kuulemma myöhemmin kun mies ei ole löytänyt vielä täydellistä. Veikkaan korua...
Varttia vaille 12 korkkasimme pienen skumpan ja otimme lasilliset ennen nukkumaanmenoa. Tänään olikin ihana nukkua pitkään kun se NKL:n aika oli vasta 10.30
Sieltä menin Pasilaan yhteen infotilaisuuteen joka loppui klo 15, työpäivä oli siis aika...helppo :)

Olenhan minä täällä Keiju! :) Mullahan oli kp 13 isoin munis 14 mm, mielenkiinnolla siis minäkin odotan minkä pituinen kierto tästä tulee. Toivottavasti 9 kk vähintään. ;) PQ Keijulle uuteen ultraan ja toivotaan, että näkymät ovat hyvät myös silloin. Limis oli ainakin hyvä!

Sandemanille kovasti PQ, jospa ei ollutkaan ihan pelkästä mahataudista kyse! Palelu kuulostaa myös hyvältä...

Mullahan on tuota palelua ja väsymystä aivan kroonisesti, joten tosiaankaan ei tarkoita mulla mitään sen kummempaa. Ihme olisikin, jos olisin pirteä jne. Mulla kp 24/29-31 ja melkoisia nippailuja alavatsalla silloin tällöin. Mistään oudoista oloista en enää välitä, koska nekin ovat johtuneet tod. näk. vain keltarauhashormonin laskusuhdanteesta.

Mullahan on myös Luget ekaa kertaa käytössä, enkä ole ihmeempää valumista huomannut. Ja kuten jo taisin mainita, olen laittanut sen yhden tabletin vasta juuri ennen nukkumaanmenoa, joten ei ole ehtinyt valutella. Mulla siis annostus 1 tabl. iltaisin alakautta. Rinnat eivät edelleenkään yhtään arat. Ei siis mitään muuta, kuin että nippailee..

Katalle PQ jatkoon, hyvä että homma etenee mukavasti. Joukkoryntäys vaan plussapuolelle nyt, ettei tahkoojaplussat ihan kokonaan lopeta toimintaansa!

Iltaa.
Katan ultrakuulumiset kuulostivat hyviltä. PQ siis vaan tulevaan siirtoon :) Ja tietysti siitä eteenpäinkin.

Eikä tarvitse pahoitella tai surkutella mun elämää. Ei tämä luopuminen nyt niin iso asia ole. Eihän tämä tosiaan tarkoita, että ei koskaan. Tietysti toi endo hidastaa ja haittaa tahtia mahdollisesti tulevaisuudessa, mutta koska en ole koskaan aikaisemmin ollut mikään lapsirakas, en ole sitä ehkä nyt tulevaisuudessakaan. Sitä paitsi.. ennen kuin nämä ""haaveet"" voisivat ottaa uudelleen tuulta purjeisiin, niin käynnissä pitäis olla hyvä ja vakaa parisuhde, joka olisi mieluummin kestänyt jo muutaman vuoden. Eli siis vuosia tässä menee, ennen kuin homma on seuraavan kerran ajankohtainen mun kohdalla. Paitsi että.. koskaanhan ei tiedä :) Joo, en ole siis mitenkään hirveän surullinen, ainakaan vielä.

Kävin just kaverillani kampaajalla, ja luonnollisesti kuulin siellä uusimmat ""juorut"". Tosi moni meidän lukiokavereista odottaa joko toista tai kolmatta. Ja muistakin tutuista näitä odottajia löytyi. Eli hirveästi on uusia kansalaisia tulossa. Ihanaa, että jotkut onnistuvat, niin mäkin voin ehkä vanhana saada eläkettä.

Sukanpyörittäjä uskaltautui eilen ensimmäistä kertaa tänne ""mun"" himaan. Pidettiin kisastudiota muutaman juoman voimin ja hauskaa oli. Nyt hieman väsyttää, mutta mikäpä tässä ollessa. Ensi yön yritän nukkua hyvin, sillä huomenna lähden työreissuun ja ajattevaa kertyy aika hyvin.

Katselin muuten vuoden takaisia inssin aikaisia juttuja. Mulla on ollut munikset seuraavasti
luomukierto: kp 13 munis 17mm, ovis kp15 tai kp16, kierrosta 29.
clomi + luge-kierto: kp11 munis 17 mm, ovis kp 13, luget 2 x 200 mg, kierrosta 32 (luget viivästytti vuodon alkua).
2. clomi + luge-kierto: kp 11 munis 23mm, kp 12 munis 25,5 mm, kp 13 ovis, kierrosta 31 vrk (luget viivästyttivät myös vuodon alkua).
Eli aika paljon isompia muniksia kuin teillä ultrissa. Toivottavasti teillä ottaisivat kuitenkin hyvän spurtin eikä kierrot venyisi. Ja kurjaa Keijukainen, että sulle sattui taas mölö lekuri. Mulla itselläni ei ollut nkl:n toiminnasta hyviä kokemuksia, mutta onneksi ei tarvitse sillä ainakaan tällä haavaa vaivata päätään. Niin ja olen muuten lukenut muistakin, joilta on lapan jälkeen mennyt kierto sekaisin. Eli kaipa se mahdollista on tai sitten todella ihmeellistä sattumaa.

Iltaa Kastis! En heti huomannutkaan, että olit linjoilla. Vieläkö olet? Noista Lugeista vielä olisi kysymys. Käytitkö sä niitä niin pitkään, kunnes vuoto alkoi? Mullahan on lääkärin määräys tehdä testi ja sen perusteella sitten lopetan. Mä en kans haluais kovin pitkiä kiertoja, kun ne on muutenkin olleet, joten lopetan ne heti, kun testin tulos vaan voi olla oikea.

Hauska muuten tuo sun kommentti, että saadaan eläkkeellemme maksajia. Noin munkin täytyy ruveta ajattelemaan! :)

Jeps, täällähän minä. Laitan tässä mailia kavereille, kun ei ole päiväsaikaan nyt ehtinyt.

Mulla lugeja piti käyttää niin kauan, että oviksesta oli yli 14vrk. Eli siis jos ovis oli kp14, testin sai tehdä kp29 (eka mahdollinen vuotopäivä). Jos se oli nega (niinkuin aina oli), niin luget sai lopettaa. Mullahan oli kerran testissä se ihme haamu ja vuotokin alkoi vasta yli 5vrk lugejen lopettamisen jälkeen. Että hidasta oli niiden kanssa. Mutta minkäs teet. Mullahan annostus oli kyllä 4 kertaa isompi kuin sulla, eli sulla ei varmaan vuoto viivästyisi yhtä kauaa.

Kiva, että olit vielä linjoilla! Itseni tuntien testaan kyllä aiemmin kun on sallittua. Mutta kai sitä saa testata aikaisemmin ja sitten vain jatkaa Lugeja, jos nega ja testata sitten vielä virallisena päivänä uudemman kerran. Ja periaatteessa väliäkö sillä testaako vai ei. Jos olisin raskaana, Luget jatkuvat ekaan ultraan asti. Menkkamaisia nipristelyjä on jo vatsassa, että nuo mömmöt on tainneet pistää tämän kropan vielä sekaisemmaksi?

Sullahan saattoi hyvinkin olla varhainen km silloin, kun testi näytti haamua. Mullakin taisi olla silloin kerran, kun sain haalean haamun vähän liian aikaisin testattaessa ja seuraavana päivänä ei enää ollutkaan mitään. Kyllähän tämä pikkuisen pistää jännittämään, kun todellakin on nyt aika paljon paremmat mahkut raskautua, kun apuja on ollut käytössä. Toivottavasti en taas tipu korkealta ja kovaa!!!

Mä veikkaan, että se haamu oli joku kemiallinen. Ja nyt täytyy tunnustaa, vaikka en tästä aikaisemmin mitään kirjoittanutkaan.. Viime kierto oli tosi omituinen, siis olon puolesta. Oli pakko testata sinä päivänä, kun vuodon olisi ovistuntemusten mukaan pitänyt alkaa (ti), kun olo oli ihan mahdoton ja lämmöt pompsahtivat vielä vain ylemmäs. Ihmeelistä haamua pukkasi silloinkin, myös ke-aamun testissä. Vuoto kuitenkin alkoi tosi runsaana to.. En tiedä oliko jotain tekeillä vai, mutta tähän elämäntilanteeseen lopputulos oli paras näin. Ehkä munkin ruho kuitenkin joskus aina jotain on yrittänyt. Nyt ei enää tarttis.. Oviksen pitäisi olla tällä viikolla, joten nyt alkaa taas tulemaan kiireelliset hetket miettiä, miten hoitaa ehkäisy tästä eteenpäin. Pillerit ja kumit ei houkuttele yhtään, mutta jotenkin tämä tilanne on ratkaistava.

Nyt taidan mönkiä peiton alle lukemaan kirjaa ja nukkumaan, että jaksan huomenna ajaa ja kouluttaa :)