Tahkoojat 119

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keijukainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Surun raskaalle tielle haluan lähettää voimia ja toivon kovasti, että mies tulisi mukaasi torstain käynneille. Varmasti on raastavaa aikaa, hae ihmeessä sairaslomaa ja koita levätä ja turvaudu ystäviisi, ettet yksin murehdi.
*halaus*

Jännääjille on peukut pystyssä!

Hertalla mennyt operaatio hyvin, hyvä hyvä :)
Voi kai se endo joillain vaikuttaa enemmän plussaan, kuin toisilla... siis jos vaikka on muuten tosi hedelmällinen, niin ehkä endo ei välttämättä haittaa niin paljon, mutta jos on muuten, vaikka simpoissa häikkää, niin ehkä se vähäinenkin endo on sitten se viimeinen pisara? Just joo, tuli varmaan selväksi!

Voi ei Sandeman. Mä jotenkin arvelin, että meille kävis noin, jos mä osallistuisin näytteen toimitukseen. Toivottavasti mies nyt kuitenkin muuttaa mielensä ja suostuu hoitelemaan itse itsensä :)

Älytön pms.... VI***TAAAAAAAA

""Huomenta"". Olen taas painanut ahkerasti hommia, joten pikaisesti töiden lomasta.

Hertan kuulumiset kuulostivat hyviltä. Nopeastipa olet parantunut, hinoa sekin :) Varmasti Keijukaiselta on rassattu sitten aika paljon pois, kun paraneminen oli niin paljon hitaampaa. Vaikka tietysti sehän on muutenkin yksilöllistä. Ja sitä, kuinka paljon se endo vaikuttaa raskautumiseen, ei kai oikein voi tietää - toivotaan nyt kuitenkin, että se olisi ollut kummallakin ""syy"" (ja tietysti myös Sandemanilla) ja plussa tulisi pian :)

Sandeman, mikä kp sulla onkaan nyt menossa? Onko ollut ovistuntemuksia? Hinolta kuulosti ultranäkymät. Voisikohan se ""sairaan"" kudoksen poistaminen vaikuttaa sitten kaikella muullakin tapaa positiivisesti hormonitoimintaan - sehän vasta loistavaa olisikin :) Harmillinen juttu toi näytteenotto. Mähän en ollut edes himassa, kun meillä mies toimitti asiansa. Yksinään purkkiin vaan ja purkki klinikalle. Hyvin toimi. Kannattaa varmaan kokeilla sunkin miehen yksin, niin tähtäys voisi olla helpompaa. Uskoisin kuitenkin, että sunkin mies on (ainakin nuorena) joskus harrastanut moista :) Häveliäisyys siis pois.

gissalle megatsempityksiä. Jospa se plussa tuli kuitenkin puun takaa.

Omaa napaa.. Eilen oli mega-ovistuntemuksia oikealla puolella ja tänään kunnon limat (siis ihan tajuttomat). Nyt kp15. Enteilisi siis mun normaali-kiertoa. Toimintaa ei ole ollut, ei ole kiinnostanut, eikä olla kyllä oltu samaan aikaan himassakaan. Ja muutenkin lapa (+ mahdollinen aukiolon varmistaminen) vesittäisi kaikki mahdollisuudet. Nyt siis saa vain olla :) Mies on kotona tosi huonona. Sillä oli aika railakas viikonloppu ja on kotiutunut vasta tänään - nyt hirveissä morkkiksissa. Mä en oikein jaksa niitä morkkiksia. Jos mokaa, niin sitten sitä pitää yrittää hyvittää. Mä olen varmaan aika kauhea ihminen, mutta tässä tilanteessa toisen ""kärsiminen"" ei hirveästi hetkauta. Eikä varsinkaan, kun mä sain suoraan syyllistystä ihan aiheettomista jutuista. No, jätän ne ihan omaan arvoonsa. Ajattelin, että pitää varmaan viedä mies lekuriin, kun sille ne tyrkkää vain saikkua lisää. Nyt pitää saada jotain terapiaa ja/tai nappeja, ei se siitä muuten tokene. Lapsi-ajatukset ovat siis ihan toisarvoinen juttu, kun nyt just ei jaksa sellaiset kiinnostaa. Tekisi vain mieli olla :) Onneksi tulee lapa-loma ja saa vähän nukkua rauhassa.

Huh, onpas täällä sattunut ja tapahtunut. Ensimmäisenä Surulle oikein paljon tsemppiä, toivottavasti tilanne selkiää. Sanattomaksi vetää kyllä tilanteesi...

Hienoa, että Hertan lapa meni hyvin ja se vähäinenkin endo saatiin pois.

Suville ja Keijukaiselle pq ja Gissalle myös, peli ei ole vielä menetetty.

Äh Sandeman, harmi, että purkitus ei onnistunut. Saako kysyä, miksi miehesi ei suostu hoitamaan sitä itse? Täytyy myöntää, että mulle ei olis tullut mieleenkään mennä mukaan siihen sohimaan, eikä mies kyllä pyytänytkään;) No, parempi onni ensi kerralla ja yrittäkää jaksaa tahkota kuitenkin, kun kerran ultrassa näytti hyvältä.

Mun ultra on vasta tuossa puoli kolmen maissa ja sen jälkeen vielä verikokeet, mieskin tulee antamaan ne hiv- ja hepatiittinäytteet. Jännittää ultrakuulumiset. Taisi se päänsärky muuten johtua niisrä clomeista, kun loppui kukin seinään lauantaina, jolloin en enää clomeja syönyt.

Mä kyllä vähän uumoilinkin että meille käy just näin kun vihdoinkin saan miehen suostumaan näytteeseen! Tyypillistä mun tuuria! Emmääkään oikein ymmärtänyt miksei se itse suostu ottamaan näytettä, Aivan kuin ei olis koskaan kokeillut, NOT! Sen aivoituksista ei nyt muutenkaan aina ota selvää.

Seuraavalla kerralla sen täytyy kyllä itse hoidella homma, mistäs hitosta minä tiedän milloin pitää olla purkin kanssa valmiina??????Nyt sanoi vaan että ""ota se purkki"", Voi vide tämä on niin surkuhupaisaa...........

Kp on tänään 13 ja lekuri (hoono soomi) sanoi että saattaa olla jo puhjennut koska laidat oli epäselvät(?) Limoja jonkun verran ja himojakin olis ollut aamulla. Varmaan senkin takia otti aivoon se purkitus kun olis edes ruiskaissut sisään eikä lakanoille:-(((. PÖH. Mutta kuulemma pitää ahkerasti yrittää ja olla optimisti kun monet raskautuu lapan jälkeen. Katseli myös lapahaavat ja totesi että on parantuneet hyvin ja että vielä törröttävät ompeleet voi leikata saksilla pois.

Tiitulle tsempit ultraan, varmasti siellä on munis kasvamassa.

Kastis, musta tuo sun miehen lääkärin toiminta on jo vastuutonta!! Eikös mies ole ollut saikulla jo useamman kuukauden? Jotain terapiaa tai tabuja tai jotain tuollaiseen täytyy saada, että ""tilanteen"" saa rauhoittumaan ja mies pääsee töihin. Jos on kyse burnoutista tai vastaavasta niin terapiaahan sellaiseen pitäisi saada! Toki jos ei ole itse aktiivinen niin mitäänhän ei tässä maassa saa:-((. Laukeaisko tuo teidän keskinäinenkin tilanne jos mies saisi/pakottettaisiin ulkopuoliseen apuun? Sori jos menee liikaa keittiöpsykologian puolelle, ei ole tarkoitus jeesustella.

Gissalle ja Keijulle edelleen PQta! Ei saa luovuttaa vaikka pms jyllää! Suvilla oli kanssa jännät paikat, PQt sinnekin!

Kastehelmi, kyllä mua rassattiin tosiaan lapassa ihan kunnolla, epikriisinkin mukaan endoa oli ""runsaasti eri puolilla"". Ja Sööperi oli itsekin ihmetellyt että oli niin pinnallista kun oli paljon pesäkkeitä ja kiinnikkeitä. Joten se kyllä selitti kivut. Nyt ei ole vieläkään muuta kuin pientä juilintaa. Muistuttaa siis menkkakipuja mutta ei mitään verrattuna ed. kiertojen tuskiin. Eikä niitä repäisykipuja vieläkään :)

Tosta simonäytteestä vielä...minä siis avitin miestä mutta pakkohan sen on itse ohjata se satsi siihen purkkiin. (menee vähän rivoksi :)) Se oli kyllä ihan hauskaa, samoin kuin se vieminen mutta ehkä meillä on vähän sairas huumori :D

Toivottavasti Kastis sun mies tosiaan nyt pääsee jaloilleen. Sillä onkin ilmeisesti pahempi burnout?

Alle tunti niin pääsen hierojalle, jee!!

).( Ei muutoksia. Laitoin jo miehelle viestin että olen hermoraunio. Ei todellakaan mun tapaista.

Ihan varmasti sillä, että mies olisi tolpillaan, olisi merkitystä. Eihän se koko tilannetta ehkä selittäisi/ratkaisisi, mutta kun ajatukset tuntuvat olevan aika solmussa (siis miehellä), niin onhan se aika vaikeaa. Ja se mielen mustuus ja kuinka ""vaikeaa"" kaikki tuntuu välillä olevan. Meinaa syödä multakin voimat. En ole kyllä antanut itselleni lupaa mennä mukaan niihin syövereihin, se kun ei auttaisi ketään. Saikkua on takana nyt 5 kk, eikä tosiaan mitään muuta kuin lomaa. Ja kyllähän sen tietää, että jos lepo ei nopeasti auta, se ei auta. Suomessa kun ei voi pakottaa hoitoon, enkä mä voi asialle tehdä mitään. Katsotaan nyt, saanko sen huomenna mun kanssa lekuriin, voisin hoitaa sille jotkut napit naamaan :) No joo, mä en voi asialle enempää kuin mitä olen tehnyt. Joskus sitä vain joutuu nostamaan kädet pystyyn, sillä kaikkeen ei voi vaikuttaa.

Mua ihan ""jännittää"" että mitenköhän paljon mun lapassa löytyykään kaikkea. Nyt on ollut huomattavasti enemmän tuntemuksia oikeassa kyljessä (just siellä kohdunkannattimen kohdalla), ennen kun ei ollut oikeastaan mitään. Ehkä siellä on joku pallero kasvanut just silleen, että painaa johonkin. Multa on ne repäisykivut loppuneet täysin, kesälläkö mulla niitä oli.. No, ei ole ollut sen jälkeen. Siis silloin loppukierrosta oli vaikeaa nukkua jalat suorassa. En tiedä, mutta ensi viikolla ollaan taas viisaampia endon suhteen :)

Sandeman, kovasti vaan hermoja, että se mies hoitaisi purkituksen mahd. pian ja vaikka itse. Olisihan se helpompaa :) Nyt ei voi enää pakittaa, kun on niin kauan lusmuillut siitä hommasta.

Keijukaiselle kovasti PQ:ta, josko se plussa kuitenkin yllättäisi. Siihen samaan syssyyn mahtuisi sitten 2 muuta plussaajaa (ei kahta ilman kolmatta)..

Muakin Kastehelmi kiinnostaa sun lapan tulokset. Kun noi oireet on kerta muuttuneet niin paljon. Toivottavasti kaikki saadaan pois ja uskon kyllä että saadaan, tuskin se endo on siellä kamalan kauaa ehtinyt muhia. Ja voihan se tehdä noita oireita&vaikuttaa hedelmällisyyteen pienelläkin määrällä.
Kovasti tsemppiä ensi viikkoon!Hyvin se menee :)

Nyt vasta huomasin että ulkopuolinen kertoi omasta kokemuksestaan, siis 3% simpoista. Kiitos kovasti!! Olin selannut ketjun niin vauhdilla. On aina lohdullista kuulla muiden kokemuksia. Toivon paljon tsemppiä myös teille ja tietysti sitä plussaa!! Niin, ja meillä oli kans liikkuvuus hyvä, samoin määrä.

).(Mä vaan toivon että tää päivä olisi ohi. Jos olisin tiennyt tän hermoilun määrän, olisin testannut viimeistään eilen aamulla!!!Enpä muista koskaan olleeni näin ylikierroksilla...

Iltaa,
juu eiköhän se lapa ihan hyvin mene. Tietysti hieman vain ""jännittää"", että mitähän kaikkea sieltä mahtaa löytyä. Jotenkin sitä kuitenkin toivoisi, että löytyisi nyt edes jotain, joka saataisiin pois, muutenhan apuja ei tullut taaskaan yhtään :( Selittämättömyys on loppujen lopuksi tosi syvältä, kun pitäisi olla mahdollista, mutta mitään ei tapahdu - aikoihin.

Ja ulkopuolisen kokemus oli kiintoisa, luomuplussa 3% normaaleilla. Olen kyllä lukenut luomuplussasta jopa 0-1% normaaleillakin, mutta omalle kohdalle sitä ihmettä ei näytä tulevan (tai näytä tulleen). Vaikka määrä ja liike ovat erinomaiset.. No, ehkä se meidän aikakin tulee vielä. Ja kaipa se tässä vaiheessa olisi tärkeintä saada mies kuntoon (vaikka sitähän ei sitten tiedä, ollaanko enää samassa tilanteessa jne). Aika näyttää :)

Kastehelmi, et kai tosissasi ole vauvaa tekemässä tuohon elämäntilanteeseen? Joka toisessa lauseessa kiroat hoitoonpääsyn hitautta, seuraavassa taas on mukana jos jonkinmoista sukanpyörittäjää ja kolmannessa kommentti ettei lapset ole varsinainen haave koskaan ollutkaan. Miehesi eli siis ilmeisesti tulevan isäehdokkaan vointi ei myöskään totisesti kovin hyvältä vaikuta, mutta mitäpä sinun tarvitsee siitä välittää... Välillä vaan tulee semmoinen olo kun lukisi epäkypsän kakskymppisen juttuja. Oletteko lapsista miehesi kanssa jutelleet ihan oikeasti ja milloin? Toivoisi että hoitoihin pääsy edellyttäisi hieman vakaampaa elämäntilannetta ja sitoutumista ko. asiaan. Ja ennenkaikkea ihan oikeaa tahtoa saada lapsi.

Nyt on sanottava, että olen täysin samaa mieltä!! (ollut jo kauemmin, mutta en ole viitsinyt kommentoida) Voihan sitä kirjoitella muutenkin tässä ketjussa, mihin varmaan te kaikki tahkoojat olette jossain määrin jääneet koukkuun..eikä siinä tietenkään mitään pahaa ole! Kivaahan se on vaihtaa kokemuksia! Mutta että lapsia!!??

Tuntuu todellakin, ettei Kastiksella ole minkäänäköistä tajua mitä lapsen hoito ja kasvatus vaatii. Se ei ole lastenleikkiä. En ikinä uskaltaisi tehdä lasta noin epävakaaseen suhteeseen. Enkä suosittele sitä kenellekään. Mieti nyt Kastis kahdesti onko tuo sen arvoista.

Huomenta vaan kaikki!
Meillä on vihdoin palattu normaaliin arkeen, kuten kirjoitus ajankohdasta varmaan huomaa. Ja sen kunniaks ois tarjolla sitruunaviinereitä, olkaa hyvä.

Surulle aluksi jaksamisia elämän kiemuroissa.
Keiju, millon sinä oikein testaat???

Voisko sanoa, että voi elämän kevät, kun noi olympialaiset on verottaneet unia kovalla kädellä, on nimittäin silmät niin ristissä että. Onneks loppuvat piakkoin. Ja toivottavasti kiekkoilussa tulis mitali, ovat pelanneet tod. hyvin alkuerät. Toivottavasti huomisessa ratkaisevassa ottelussa ei tule köniin.

ON: eipähän tässä mitään kommentoitavaa, kun viime viikolla oli ovis ja ens viikon menkkoja odotellessa, että pääsee soittamaan lekurille ja tutkimuksiin.

Hyvää tiistaita!

Huomenta, oho, olen jo töissä tähän aikaan, mies lähti työmatkalle Turkuun ja tulin sitten kuitenkin kyydissä. Tänään aion tehdä superpitkän työpäivän, eilen kun tuli lähdettyä jo puoli kahden maissa ja töitä on muutenkin vaikka muille jakaa. Tuurailen vielä tämän viikon yhtä hiihtolomalaista. Onneksi tuntuu muuten olevan rauhallinen viikko töiden suhteen, johtuen varmasti noista talvilomista.

Kastehelmen tilannetta oli intouduttu oikein urakalla ruotimaan. Hm. Tsemppiä vaan Kastikselle!

Ei ole hääppöiset kuulumiset mun ultrakäynniltä. Päin p*****ttä asiat nyt sen suhteen suoraan sanottuna. Eli vasemmalla puolella kolme pientä (6-7mm) munista ja oikealla puolella yksi, mutta sekin vain 8 mm:( Lisäksi limiksen paksuus vain 4mm. Woi W! Ja mulla kun ei ole koskaan ollut mitään ongelmia limiksen paksuuden suhteen. Lääkärin mielestä ei kuitenkaan ole syytä heittää kirvestä kaivoon tämän kierron suhteen (ai ei vai?), koska pitkäkiertolaisilla voi se muniksen kasvu tapahtua myöhemmin, mikä sinänsä kuulostaisi loogiselta sen limiksenkin suhteen, se alkaa kuulemma paksuuntua vasta siinä vaiheessa, kun estrogeeni-(vai mikä se nyt oli)taso nousee. Perjantaina (kp 14) uusi ultraus. Lääkäri käski olla kärsivällinen, että pitkäkiertolaiset joutuvat sitten vaan uhraamaan enemmän aikaa (ja rahaa!!) noihin toistuviin ultrakäynteihin. Ja oli lekuri vielä sitäkin mieltä, että jos nyt ei mitään kehity, seuraavassa kierrossa edelleen clomeja, 3 kpl / pvä. Että clomit ovat juuri oikea lääke mun lievästi polykystisille munasarjoille, no niinpä näyttää olevan jepjep.
Sori vaan omanapainen itsesääliviesti, mutta nyt ottaa rankasti aivoon. En tule koskaan raskaaksi edes hoidoilla, koska mun ruho ei näköjään saa edes perusasioita hoidetuksi, edes apujen kanssa. ARGH!

Huomenta!

*haukotus* Että tuli nukuttua huonosti, tai oikeastaan ei tullut nukuttua vaan pyörittyä ahdistuneesti..on se kumma miten stressi iskee öisin vaikka päivällä on iha ok fiilis.

Viineriä, kiitos Liina =)

Tiitu, kuulostaa kyllä kummalliselta, mullahan on samanlaiset ultranäkymät jos lääkkeettömässä kierrossa ultrataan. Ja kyllähän varmaan teoriassa mahdollista on ovuloida pidemmässäkin kaavassa mutta kyllä vähän oudolta tuntuu että mukamas on hoito nyt kohdillaan?!

Viikko vielä aikaa menkkojen alkuun, sitten ""pääsee"" pistelemään. On sekin kun odottaa moista..

On tosiaan ruodittu tota Kastiksen tilannetta. Just...tsemppiä toivotan minäkin. Henkilökohtaisella tasolla mua ärsyttää miten monesti käytetään nimimerkkiä ""'äiti"". Se ilmeisesti antaa monelle vapauden arvostella muiden elämäntilannetta ja kertoo siinä samalla että itse kärsi lapsettomuudesta. Täällä on ollut aikamoisia kriisejä mitä lapsettomuus(kin) voi tuoda tullessaan mutta asioihin perehtymättömien on sitä ehkä vähän vaikea ymmärtää...
Tottakai mielipiteen vapaus on olemassa mutta on omassa harkinnassa miten siten vapautta käyttää.

No niin, terve vaan kaikille ja kiitos Liina viinereistä :)
Kiva että teillä elämä on palautunut ennalleen.

Tiitulle tsemppiä, ymmärrän v*'tuksesi täysin. On kuitenkin hyvä että uusi ultra on tulossa missä tilannetta kartoitetaan. Onko missään vaiheessa ollut puhetta pistoshoidosta? Eikös se niin ole että niitä sitten jos clomit ei riitä vai olenko ihan hakoteillä?

Mulla tilanne ennallaan. Tänä aamuna piti testata mutta heräsin (taas se alkaa!) klo 4.30 ja oli pakko mennä pisulle. Miehellekin eilen jo sanoin että aamulla testaan ja herätän sitten, oli tulos mikä vaan. Mies olikin aika innostunut että ""onko sulla sellainen testi sitten valmiina?"". Mutta en viitsinyt siihen aikaan alkaa testailemaan (väsytti niin) joten mietin että kai sitä illallakin voi testata? Mulla on acon 25, onko se herkkä/herkempi kuin Apteekin testit? Niillähän voi ainakin testata mihin vuorokauden aikaan vaan mutta aconeissa käsketään käyttämään aamupisua.

Huomenta, nam *ottaa haukun viineristä*. Kiitti Liina!

Ihanaa kun aurinko paistaa!! Ja aamulla on jo valoisaa kun pääsee töihin!! Kevät tulee kovaa vauhtia, jes!

Tiitu, no höh. Varmasti siellä muniksissa tapahtuu muutosta perjantaihin mennessä! Mullahan nuo näkymät oli sinänsä erilaiset kun oli jo kp13 menossa. Parissa päivässä kasvavat käsittääkseni useamman millin! Ei saa lannistua! Tsemppiä nyt vaan!

Taisitte jo huomata että tänään on taas hyvä päivä:-). Sovintoseksiä eilen:-). Nämä naisen hormooniheilahtelut on kyllä mielenkiintoisia, eihän niillä miehillä ole mitään chanssia pysyä mukana mielen liikkeissä? Sanoin miehelle eilen että seuraavan testin se saa ottaa itse, kun enhän mä edes tiedä milloin on oikea hetki. Sanoi vaan että ""vai niin"". Saapi nähdä milloin suostuu kokeilemaan uudestaan, mulla olis proge kp23 ja reissu Naikkarille, josko silloin suostuisi? Mitään ei kuitenkaan tapahdu ennen sen näytteen tutkimista. Nyt vaan yritetään käyttää hyväksi tämä ovis. Eilen oli kyllä samanlaista selkäsärkyä kun ennen menkkoja (ja lapaa) ihan kummaa. Ja ihan pepusta jos ei näitä kipuja saanut lapassa pois, nyt rupee kipuilemaan jo oviksen aikaan? Se on tietty se virtsarakon pinnalla oleva v*ttuuntunut leikkelystä:-(.

Kastikselle oli tullut ""ulkopuolista"" kommenttia. Me ollaan täällä jo yhdessä tahkottu 1,5 vuotta, pää olis hajonnut jos Kastiksen realistikommentteja ei olis ollut. Tilanteet muuttuu, ihmissuhteet kehittyy eikä se anna aihetta muuhun kuin virtuaaliystävien tukeen. Antaa kaikkien kukkien kukkia?? Moralisointi sikseen.

Aurinkoista tiistaita kaikille!!

Iiik, vieläkään Keiju ei ole testannut!! Heti aamulla piti tulla tsekkaamaan tilanne. Acon 25 on samanlainen kuin Apteekin testi ja voi testata mihin aikaan vuorokaudesta tahansa. Testi mukaan töihin ja testailemaan, mars! Siis eikö sulla ole tullut tuhrujakaan entä kivut? Jännittävää nähdä, millaiset menkat mua odottaa puolentoista viikon päästä.

Hinoa, että Sande on paremmalla mielellä ja tärppipäivä käytetty hyväksi!

Voihan vide, Tiitu. Ehkä se sitten vaatii enemmän clomeja naamaan, mutta odotellaan vielä seuraavia ultrakuulumisia. Olikos miehesi simpat tutkittu?

Ja Kastiksen tilanne on kirvoittanut jälleen muutaman kommentin. Minä myös kiitän Kastista monista viisaista sanoista ja kannustuksesta. Tiedän, ettet vähästä hätkähdä, joten jätetään kommentit omaan arvoonsa!

Sandeman, hinoa että tärppipäivät tuli hyödynnettyä ja on lapan jälkeen jännättävää :)
Hertta, mulla oli menkkakivun tuntuisia kipuja alkaen viime keskiviikosta. Ristiselkä on kipeä ja alavatsakin ajoittain mutta ei mitään verrattuna kiertoihin ennen lapaa. Mitään särkylääkkeitäkään en ole tarvinnut. Onpa tosi uutta mulle!
Tuhruja ei ole, ne loppui vyöhyketerapiaan :)

Keijukainen, testaa nyt jo ihmeessä! Kyllä se näkyy jo iltapisustakin, vaikka jossain testeissä suositellaan tekemään aamulla.

Kastikselle oli tosiaan kommentteja sadellut. Minä kommentoin, että eiköhän aikuinen ihminen tiedä, mitä tekee ja ratkaisut ovat sitten ihan omissa käsissä!

Täällä kp 29/30-(34) ja ekat tuhrut tulivat, eli peli on tältä osin selvä. Nyt vain mietin, aloitanko lääkitykset vai en!!! Auttakaa! Viime kierrossa tuli enää 1 vrk tuhrua ennen menkkoja, se on hyvä asia, sekä se, että kierrot näyttäisivät tasoittuvan tuohon 30 pintaan. Kertaalleen syksyllä oli tuo 34 ja muut 30-31.

""Huomenta"". Olin aamun toisella konttorilla ja vasta nyt oman sorvin ääressä.

Ulkopuolisten kommentit ovat aina mielenkiintoisia :) Luulisi, että ""äiti"" (siis varmaan kypsä ja älykäs ihminen) ymmärtää, ettei tekstin välityksellä kaikki tule tosiaan ilmi ja esiin. Joo, mun elämä on mun elämä ja elän sitä niinkuin haluan. Omasta mielestäni paljon ""epäkypsemmätkin"" ihmiset niitä lapsia saavat, mutta varmaan on hyvä, että luonto on hoitanut niin, ettei tällaiset epäkypsät parikymppiset niitä saa (sarkasmia, ei ole herne nenässä). Mielenkiintoinen oletus on myös se, että jos olisin raskaana, eläisin samalla tavalla kuin nyt. Eiköhän se elämä sitten muuttuisi, mutta toistaiseksi ei ole ollut mitään syytä. Anteeksi, että olen sosiaalisesti aktiivinen ja eloisa :) (olen siis melkein oikeasti tosi pahoillani.. joopa joo..) Olisihan se aikamoinen ihme, jos ei kymmenessä vuodessa parisuhteessa tapahtuisi minkäänlaisia muutoksia ja ihmisten mielialat muuttuisi.. Mutta, tämähän on vapaa palsta, ei muuta kuin kommenttia vaan tulemaan. Onhan se onni, ettei ulkopuolisilla kirjoittajilla ole näin ""kamala"" ja epäkypsä elämäntilanne :)

Ja sitten asiaan.. Tiitu, voihan kele! Oliskohan niistä pistoksista kuitenkin sitten enemmän apua? Sisältävät kuitenkin erilaista ainetta kuin clomit ja usein niillä tosiaan saadaan parempia tuloksia? Onko sulla otettu kaikki fsh:t ja muut, jotta nähdään miksi munikset ovat niin ""laiskoja""? Peukut ovat kuitenkin ylhäällä, että jospa ne rakkulat ottaisivat kuitenkin spurtin :) Ihmeitähän tosiaan tapahtuu.

Keijukainen tosiaan pitää meitä jännityksessä :) Huisia! Peukut ovat pystyssä.

Ja kiva, että Sandemanin mieli on parempi. Onneksi niitä huonoja päiviä on vain harvoin ja useimmiten tuo aurinko paistaa. Kyllä se simppatestikin siitä suttaantuu, kunhan mies tokenee ""ensijärkytyksestä"".

Mullakin on hyvä päivä. Melkein naurattaa. Ulkopuolisille voisi siis lähettää kiitoksen hyvistä nauruista :=)

Hyvä Kastis kun suhtaudut huumorilla moisiin kommentteihin :)

Sovittiin miehen kanssa että testataan yhdessä illalla jos tämä päivä ei kesken kaiken muutu kp1:ksi. :)
Sinänsä kyllä täytyy sanoa että mulla on ollut myös 42 pv kiertoja, voihan se olla että lapa jotenkin sotki hormonitoimintaa (mitä en siis toivo kenellekään!!).

Kiitos kaikille, olette ihanasti hengessä mukana (myös plussapuolella!) !!En edes osaa itsekseni jännäillä.. ;-)