Pidenpään haaveilleet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OSA 3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
heippa arvon naiset!

Vähänä aikaan en ole täällä juttujanne käynyt lukemassa ja nyt tulin.. onpa täällä huonosti asiat.

Rosa: Olen todella pahoillani huonoista uutisista. Tilanne tuntuu tällä hetkellä varmasti todella mustalta, enkä yhtään ihmettele, mutta aina löytyy valoa tunnelin päässä. Pidä nyt huoli itsestäsi ja ota aikaa. Älä yritä olla vahva ja urhea vaan ole juuri sitä miltä sinusta tuntuu. Muista purkaa mielesi ja tunteesi. Tialnne on miehellesi varmasti yhtä suuri tai suurempi shokki. En miestäsi tunne, mutta uskon että aiheesta keskusteleminen hänelläkin voi olla todella vaikeaa. Onhan ""jauhojen"" puhaltaminen miesten mielestä tosi epäonnistumista. Varmasti hän myös tuntee olonsa sekundaksi. Muista antaa myös hänelle aikaa. Tämän jälkeen olette entistä vahvempia yhdessä!

Itse kävin yhdessä tiukassa elämänvaiheessa keskustelemaaas psykoterapeutin kanssa. Katsoin puhelinluettelosta numeron ja varasin ajan. Maksoi muistaakseni muutaman kymmenen euroa. Minulle kokemus oli positiivinen. Minua ei arvosteltu, vaan joku kuunteli ja esitti jatkokysymyksiä joilla tilanne tavallaan aukesi. Mitään siinä ei ainakaan menetä. Ja toinen on tietysti kirjoitella tuolla lapsettomuuspuolella, jossa on varmasti muitakin jotka ovat samassa tilanteessa. Siellä on varmasti helpotus huomata ettei ole yksin.

Loppujen lopuksi olen aivan sanaton. Tossa tuli kuitenkin yhdessä monta kuukautta haaveiltua. Toivon sinulle voimia ja kärsivällisyyttä. *halaa*

Sunny: Sinulle myös paljon voimia. Olet joutunut kovia kokemaan. Hali myös! Aikalisä kesäajaksi on varmasti paikallaan.

Nellille onnittelut plussasta. muistan sinut kesältä/syksyltä.

Airi ja Äijä rv 20+

Yhteistyössä