Moikka!
Tulin vielä vappusiivouksen jälkeen tänne piipahtamaan ja katsomaan kuulumisia.
Mul on menossa kp 18/28-33 eikä mitään ovisoireita ole ollut. Oon myöskin mittaillut lämpöjä nyt ekaa kiertoa eikä niissä näy hyppäystä suuntaan tai toiseen. Mutta eipä siis ole varmaa tietoa tuosta luteaalivaiheen kestostakaan, joten vaikea sanoa mitään.
Olin eilen gynellä, siis ihan vuosihuollossa, mutta toki kerroin meidän toiveistakin ja että pikkuhiljaa alkaa jo mietityttää onko meissä jotain vikaa. Gyne katsoi ultralla eikä nähnyt mitään ihmeellistä, oli sitä mieltä että kiertokin on ihan ok tuon pituisena. Hän oli sitä mieltä, että voitaisiin katsoa vielä kesän yli, ja sitten otettaisiin labrat (simppatesti, kilpirauhaskokeet yms. en muista kaikkea mitä sanoi) jos olisi tarpeen. Ollaan kuitenkin kuulemma vielä niin nuoria...

kai kaikki on suhteellista... Sanoi kyllä, et jos tuntuu et haluan heti labralähetteet, niin toki hän ne kirjoittaa. Sanoin soittelevani jos haluan. Mies on sitä mieltä, että katsotaan vielä vähän aikaa rauhassa, ite vaan oon kärsimätön. Lisäksi en tiedä, haluanko yksityisellä ryhtyä noita labroja ottamaan, taitavat maksaa aika paljon. Tiedättekö muuten, paljonko?
Nyt en muista, kuka kirjoitti niistä perheellisten ihmisten vappusuunnitelmista, joihin ei oikein sovi ilman lapsia. Mä oon ainakin tehnyt vakaan päätöksen, että en halua ""hylätä"" perheettömiä/sinkkuystäviäni vaikka jossain vaiheessa itse saisin lapsen. Ymmärtäähän sen, että siinä vaiheessa on helpompi olla sellaisten ihmisten seurassa, joilla on sama elämänrytmi, eli lapset pitää ruokkia ja nukuttaa tiettyyn aikaan, mutta eikö se rajoita omaa maailmaa aika paljon? Mä haluan ainakin kuulla kaikkia oikean elämän tapahtumia nimen omaan sellaisilta ihmisiltä, jotka ei eläisi ihan samanlaista kakkavaippa-aprikoosisose-elämää kuin itse siinä vaiheessa.
Toisaalta onhan se aina helppo vannoa ennen kuin on itse siinä tilanteessa. Mutta kuvittelisin, että se auttaa, jos itse tiedostaa tässä vaiheessa tuon asian.
Taidanpa tästä siirtyä nauttimaan pitkän viikonlopun sallimista pitkistä yöunista. Aurinkoista vappua kaikille!
Hipa